Tätä juttuako ei saa julkaista täällä?

Anonyymi-ap

30

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Häntä on siis solvattu homoksi ennen kuin hyökkäys on tapahtunut ja hyökkäys on ehkä tapahtunut koska hän on homo. Eikö tämä ole viharikos?

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Taisi olla kunniaväkivaltaa, mustalaiset kun eivät siedä homoja varsinkaan omissaan. Vai ihmis ken :) Vieläköhän sugardaddy elättää?

      • Anonyymi

        Niin mutta varmaan muitakin samanlaisia tapauksia on joissa on ensin solvattu homoksi ja sitten käytetty väkivaltaa? Aikoinaan kävin olin nuorena etelä pohjanmaalla eräs toinen nuori solvasi homokammoisella sanalla ja töni sen jälkeen.

        On voinut tapahtua samanlaisia pahoinpitelyjä mutta niissä ei vain mainita että hyökkäys on tapahtunut seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.

        En tiedä noista suggar daddeista.

        Huolestuttaa väkivallan uhka ja väkivalta homoja kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta varmaan muitakin samanlaisia tapauksia on joissa on ensin solvattu homoksi ja sitten käytetty väkivaltaa? Aikoinaan kävin olin nuorena etelä pohjanmaalla eräs toinen nuori solvasi homokammoisella sanalla ja töni sen jälkeen.

        On voinut tapahtua samanlaisia pahoinpitelyjä mutta niissä ei vain mainita että hyökkäys on tapahtunut seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.

        En tiedä noista suggar daddeista.

        Huolestuttaa väkivallan uhka ja väkivalta homoja kohtaan.

        Tarkoitin että kun kävin etelä pohjanmaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta varmaan muitakin samanlaisia tapauksia on joissa on ensin solvattu homoksi ja sitten käytetty väkivaltaa? Aikoinaan kävin olin nuorena etelä pohjanmaalla eräs toinen nuori solvasi homokammoisella sanalla ja töni sen jälkeen.

        On voinut tapahtua samanlaisia pahoinpitelyjä mutta niissä ei vain mainita että hyökkäys on tapahtunut seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.

        En tiedä noista suggar daddeista.

        Huolestuttaa väkivallan uhka ja väkivalta homoja kohtaan.

        Ei kannattaisi värjätä sateenkaaren värejä hiuksiin, pukeutua pinkkeihin naisten vaatteisiin ja muuten yrittää ärsyttää tahallaan neiteilemällä. Tuollaiset ärsyttää tahallaan ihmisiä voidakseen uhriutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannattaisi värjätä sateenkaaren värejä hiuksiin, pukeutua pinkkeihin naisten vaatteisiin ja muuten yrittää ärsyttää tahallaan neiteilemällä. Tuollaiset ärsyttää tahallaan ihmisiä voidakseen uhriutua.

        Huono vastaus. Homofobia on se ongelma, ei homot. Enkä minä ollut värjännyt hiuksia tai pukeutunut pinkkiin. Tämä hyökkääjä tulkitsi minun puhetyylini sitten kai homoksi ja miten elehdin. Enkä todellakaan korostanut mitenkään olevani "homo".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannattaisi värjätä sateenkaaren värejä hiuksiin, pukeutua pinkkeihin naisten vaatteisiin ja muuten yrittää ärsyttää tahallaan neiteilemällä. Tuollaiset ärsyttää tahallaan ihmisiä voidakseen uhriutua.

        Ja mitä väliä vaikka joku värjäisi hiukset ja pukeutuisi pinkkiin? Minulle rehellisesti se on yhdentekevää. Ei häiritse mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä väliä vaikka joku värjäisi hiukset ja pukeutuisi pinkkiin? Minulle rehellisesti se on yhdentekevää. Ei häiritse mitenkään.

        Ihmisiä ärsyttää eri asiat, monia homoja ärsyttää monet asiat heteroissa, femakkoja miehet yleensäkin. Jos ei halua ärsyttää homoudellaan niin sitten sitä ei kannata tuoda niin näkyvästi esille koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä ärsyttää eri asiat, monia homoja ärsyttää monet asiat heteroissa, femakkoja miehet yleensäkin. Jos ei halua ärsyttää homoudellaan niin sitten sitä ei kannata tuoda niin näkyvästi esille koko ajan.

        Homoilla on oikeus olla oma itsensä. Se on muiden ongelma jos se ärsyttää. Tosin vaarana voi olla että joku hakkaa jos on jotenkin homo mitä sillä nyt tarkoitetaankaan, että pukeutuu kuin homo. Maailmassa on suvaitsemattomuutta ja vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoilla on oikeus olla oma itsensä. Se on muiden ongelma jos se ärsyttää. Tosin vaarana voi olla että joku hakkaa jos on jotenkin homo mitä sillä nyt tarkoitetaankaan, että pukeutuu kuin homo. Maailmassa on suvaitsemattomuutta ja vihaa.

        Moni homo kuvittelee että pitää käyttäytyä tietyllä tavalla vai onko hesan juomavedessä jotain vikaa kun menevöt sekaisin sinne muutettuaan. Tuure sentään järkiintyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni homo kuvittelee että pitää käyttäytyä tietyllä tavalla vai onko hesan juomavedessä jotain vikaa kun menevöt sekaisin sinne muutettuaan. Tuure sentään järkiintyi.

        Millä tavalla tuure boelius järkiintyi? Muutti omaan taloon syrjemmäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni homo kuvittelee että pitää käyttäytyä tietyllä tavalla vai onko hesan juomavedessä jotain vikaa kun menevöt sekaisin sinne muutettuaan. Tuure sentään järkiintyi.

        En tiedä kiusataanko hesassa jos ei ole tietyllä tavalla homo? Vaikka pidetä pientä laukkua olalla? Vai onko hesa vihdoin paikka missä voi näyttää "homolta" ja siksi niin jotkut tekevät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että kun kävin etelä pohjanmaalla.

        Niin Etelä-Pohjanmaalla on aina vaan ihmeellinen näkemys vähemmistöryhmistä , kas kun tieto ei ole päässyt koskettamaan .
        Kamalaa että ihminen hakataan vaan siksi miksi on syntynyt .ämiten ajattelee hakkaaja , mutta tavallisesti hakkaajille tulee omia ongelmia , vaikka en usko katårmaan mutta ykeensä seuraukset ovat hakkaalille kovia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannattaisi värjätä sateenkaaren värejä hiuksiin, pukeutua pinkkeihin naisten vaatteisiin ja muuten yrittää ärsyttää tahallaan neiteilemällä. Tuollaiset ärsyttää tahallaan ihmisiä voidakseen uhriutua.

        Miksi ei kannattaisi, jokaisen on saatava elää ainut elämänsä ihan kuten se kullekkin sopii, ei ole rikos olla homo eikä myöskää. Se että värjää hiuksiaan .
        Pitäisikö näiden ihmisten olla salassa jotenkin että joku kouluttamaton ihminen ei käy kimppuun. Ei muuten tartte, homoilla on ihan sama ihmisoikeus kun muillakin ihmisillä .äaika herätä huomaamaan että ihmisiä on erilaisia ja saakin olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono vastaus. Homofobia on se ongelma, ei homot. Enkä minä ollut värjännyt hiuksia tai pukeutunut pinkkiin. Tämä hyökkääjä tulkitsi minun puhetyylini sitten kai homoksi ja miten elehdin. Enkä todellakaan korostanut mitenkään olevani "homo".

        Joten kenenkään ei tarvitsisi tulla pahoinpidellyksi siksi että syntyi erilaisella seksuaaliselta suuntauksella . Miten se voi olla lakeuksien tontuilla voi mitenkään jonkun ihmisen suuntaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono vastaus. Homofobia on se ongelma, ei homot. Enkä minä ollut värjännyt hiuksia tai pukeutunut pinkkiin. Tämä hyökkääjä tulkitsi minun puhetyylini sitten kai homoksi ja miten elehdin. Enkä todellakaan korostanut mitenkään olevani "homo".

        Hulluille ei paljon tarvita kun alkavat hakkaamaan.
        Homofobia on eräällä paikkakunnalla erityisen monella, syynä se ettei olla kouluja käyty vaan eletään omien ennakkoluulojen varassa , siis mitään muutakaan tietoa eimene päähän.
        Ihmisen on sentään saatava olla ainut elämänsä se mikä on , siis kun ei ole mitään rikollista tehnyt niin silloin ei tartte kansan leikkiä mitään tuomiotuolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä ärsyttää eri asiat, monia homoja ärsyttää monet asiat heteroissa, femakkoja miehet yleensäkin. Jos ei halua ärsyttää homoudellaan niin sitten sitä ei kannata tuoda niin näkyvästi esille koko ajan.

        Siis miksi ei saisi tuoda esille Siksikö ettei hullut innostu hakkaamaan . Minua ei haittaa kenenkään homon elämä , eikä heitä minun. Elämäni, ystäviä ollaan , sillä jonkun sukupuoli elämä ei minua edes kiinnosta miettiä hyväksyn ihmisen ihmisenä enkä laita mitään ehtoja heille miten heidän tulisi olla.Ehdot voisi näille tontuille jaitettava jotka hakkaa toisia Siis se että heillä ei ole lupa koskea toiseen ihmiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla tuure boelius järkiintyi? Muutti omaan taloon syrjemmäksi?

        Ei pelkkää bilettämistä enää ja pukeutuu fiksummin, myös kommentointi rauhoittunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kiusataanko hesassa jos ei ole tietyllä tavalla homo? Vaikka pidetä pientä laukkua olalla? Vai onko hesa vihdoin paikka missä voi näyttää "homolta" ja siksi niin jotkut tekevät?

        Nuoret ovat hukassa ja matkivat kun kuvittelevat kuuluvan pukeutua ja esiintyä niin. Sitten on säälittävää jos sitä omaa identiteettiä ei kehity missään vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei kannattaisi, jokaisen on saatava elää ainut elämänsä ihan kuten se kullekkin sopii, ei ole rikos olla homo eikä myöskää. Se että värjää hiuksiaan .
        Pitäisikö näiden ihmisten olla salassa jotenkin että joku kouluttamaton ihminen ei käy kimppuun. Ei muuten tartte, homoilla on ihan sama ihmisoikeus kun muillakin ihmisillä .äaika herätä huomaamaan että ihmisiä on erilaisia ja saakin olla

        Saahan sitä haluta silpoa sukuelimensäkin kun joku uskottelee olevan tarpeen, mutta olikin kyse kannataako tehdä jotain jos ei halua kielteistä huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten kenenkään ei tarvitsisi tulla pahoinpidellyksi siksi että syntyi erilaisella seksuaaliselta suuntauksella . Miten se voi olla lakeuksien tontuilla voi mitenkään jonkun ihmisen suuntaus.

        Voihan sitä pukeutua vaikka pelleksi koko ikänsä, itsensä vaan nolaa ja tuskin kovinkaan moni töihin haluaa, mutta se lienee tarkoituskin kun pelkkä bilettäminen kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluille ei paljon tarvita kun alkavat hakkaamaan.
        Homofobia on eräällä paikkakunnalla erityisen monella, syynä se ettei olla kouluja käyty vaan eletään omien ennakkoluulojen varassa , siis mitään muutakaan tietoa eimene päähän.
        Ihmisen on sentään saatava olla ainut elämänsä se mikä on , siis kun ei ole mitään rikollista tehnyt niin silloin ei tartte kansan leikkiä mitään tuomiotuolia.

        Niinpä, läheskään kaikki ei tajua vieläkään että sukupuolia on kymmeniä, lekallako sen joutuu hakkaamaan päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miksi ei saisi tuoda esille Siksikö ettei hullut innostu hakkaamaan . Minua ei haittaa kenenkään homon elämä , eikä heitä minun. Elämäni, ystäviä ollaan , sillä jonkun sukupuoli elämä ei minua edes kiinnosta miettiä hyväksyn ihmisen ihmisenä enkä laita mitään ehtoja heille miten heidän tulisi olla.Ehdot voisi näille tontuille jaitettava jotka hakkaa toisia Siis se että heillä ei ole lupa koskea toiseen ihmiseen

        Ihan varmasti saa tehdä kaikensa ärsyttääksen muita, fiksummat vaan ei toimi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkkää bilettämistä enää ja pukeutuu fiksummin, myös kommentointi rauhoittunut.

        Selvä. Siellä vähän kauempana ei ehkä niin viitsi erottautua pukeutumisella? Hesassa se on kai enemmän mahdollista ja myös siellä on homofobiaa. Oman kokemuksen perusteella sanoisin että tampere on ehkä vähemmän homovastaisempi kuin hesa.


    • Anonyymi

      Ei liity itse lehtijuttuun mitenkään mutta montakohan kertaa kyseinen henkilö kävi katsomassa Barbie-elokuvan?

      • Anonyymi

        Ja kuinka rooliin valittiin ryan gosling? Eikö se usein ole joku kovanaama elokuvissa. Ei nyt ensimmäisenä tulisi ken mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuinka rooliin valittiin ryan gosling? Eikö se usein ole joku kovanaama elokuvissa. Ei nyt ensimmäisenä tulisi ken mieleen.

        Mutta hyvin roolinsa veti. Sanoisin jopa että tietyllä tapaa hänen Keninsä oli koko elokuvan päähahmo.


      • Anonyymi

        Ai katseli siinä kun suomijunttikin lännen filmejä ja menee jopa niin pitkälle että kulkee kylällä lännen hattu päässä , naurettava näky. Mutta koska en vihaa ketään niin kulkekoot ja leikkikööt lännen miestä


    • Anonyymi

      Kertooko uutinen hyökkääjien taustan? Keski-Euroopassahan on jo valitettavan tavallista että muslimimaahanmuuttajat hakkaavat homoja? Onko tässä kyse sellaisesta tapauksesta? Mutta muistakaa: "monikultturisuus on rikkaus. ei mulla muuta."

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe