Koska et edes käy täällä.
Tuntuu turhalta kirjotella yhtään mitään
21
478
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät etten käy?👩
- Anonyymi
Nytkin olen täällä.
- Anonyymi
Vaikka käynkin täällä niin en siltikään erota sinua muista. Sori nyt sitten siitäkin.
- Anonyymi
Joo
Tuo varmasti auttaa asiaan paljon. Kysy hänen kavereiltaan, käykö hän täällä koskaan?
- Anonyymi
Ihan kiva neuvo teinille, keski-ikäiselle ei niinkään.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kiva neuvo teinille, keski-ikäiselle ei niinkään.
Miten tämäkin oli ikäsidonnainen juttu?
- Anonyymi
Ikärasismia jouduin minäkin alaa vaihtamaaan järki jäässä ilman sitäkin heh.
- Anonyymi
No käynhän sä vaan oot niin lapsellinen
- Anonyymi
No, no,
kyllä käyn,
aina ei ehdi tänne,
toisinaan kissa kielen vei,
voi vaan levätä,
heittäytyä,
peiton alle,
musiikin,
kirjojen,
tarinoiden pariin,
ja olla hiirenhiljaa,
edes hetken,
pienen. - Anonyymi
Eihän tää mulla olekaan, mutta vastataan nyt, kun ei ole tunnisteita.
Tuntuu turhalta vastata kaikkiin aloituksiin, kun kaikissa on joku innokas ottaja.
Pitääkö alkaa vastaamaan niihin, joihin kukaan ei vastaa? Eikö sekin ole harhaanjohtavaa toista kohtaan..- Anonyymi
Ota näistä nyt selvää.
- Anonyymi
Ai mää vai? Käyn mää, ja Teppoki käy! Mut Seppo se ei käy !
- Anonyymi
No hienostihan ne runoilut sujuu ...ou jee.
- Anonyymi
Eikö vaan! Hienoa että osaat arvostaa katoavaa kansanperinnettä 😄
- Anonyymi
Ei kai nyt kukaan sen takia kirjoittele. Musta ois aika nolo, jos mun mies tietäisi.
- Anonyymi
💕💕😊🐶🐶🥺🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🥺🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶😊😊💕💕
- Anonyymi
Minä olen aivan varma, ettei hän käy täällä, eikä usko varmasti minun käyvän. Siksi turvallisen tuntuista kirjoittaa sana sinne ja toinen tänne.
- Anonyymi
Juuri nyt ei mikään oikein huvita, hänelle jos oot.
Kuka kaipaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997