Norovirus tällä erää? 🫢 mulla oli. 😷
Mies onko sulla ollut jo
24
364
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ollut koskaan, joitakin muita ollut pari kertaa, edellinen ei ollut korona.
- Anonyymi
Nyt on ollut paljon Noroa liikkeellä. Kanarian saarilla turisteillakin oli ollut.
Ei, mutta nerovirus oli. Se oli sen verran rasittava, että pyysin antibiootit joilla sen saa pois, parempi pysyä keskivertokansalaisena.
- Anonyymi
Ikävä tuottaa pettymys mutta tuolla äly määrällä mikä sulla on et voi olla vain keskivertokansalainen.
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys mutta tuolla äly määrällä mikä sulla on et voi olla vain keskivertokansalainen.
Ja jos nyt vastavuoroisesti kommentoidaan, niin sinun älymääräsi ei kyennyt ymmärtämään kommenttini sarkasmia. Edes.
Joten parempi miettiä uudelleen ennen kommentointia. Suosittelen miettimään yön yli, se on hyväksi havaittu keino siihen, että on ensinnäkin ymmärtänyt lukemansa ja toisekseen kommentoi vain olennaisia osia. Jos on enää edes tarvetta kommentoida, useimmiten ei ole.- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ja jos nyt vastavuoroisesti kommentoidaan, niin sinun älymääräsi ei kyennyt ymmärtämään kommenttini sarkasmia. Edes.
Joten parempi miettiä uudelleen ennen kommentointia. Suosittelen miettimään yön yli, se on hyväksi havaittu keino siihen, että on ensinnäkin ymmärtänyt lukemansa ja toisekseen kommentoi vain olennaisia osia. Jos on enää edes tarvetta kommentoida, useimmiten ei ole.Et näytä ymmärtävän yhtään mitä tarkoitan mutta hei ei väliä.
Anonyymi kirjoitti:
Et näytä ymmärtävän yhtään mitä tarkoitan mutta hei ei väliä.
Pahoittelut kommentistani. Luin hutloiden, en keskittynyt, niin en tietenkään ymmärtänyt lukemaani. Keskittyen lukemiseen asiat ovat erinäköisiä. Vilpitön anteeksipyyntöni.
- Anonyymi
Pahoittelut kommentistani. Luin hutloiden, en keskittynyt, niin en tietenkään ymmärtänyt lukemaani. Keskittyen lukemiseen asiat ovat erinäköisiä. Vilpitön anteeksipyyntöni.
Minä jo ajattelin ettet osaa kehua ja totuutta ottaa vastaan anteeksipyyntö hyväksytty.
Anonyymi kirjoitti:
Minä jo ajattelin ettet osaa kehua ja totuutta ottaa vastaan anteeksipyyntö hyväksytty.
Kiitos. Ja pahoittelut aiheuttamasti harmista.
- Anonyymi
Kiitos. Ja pahoittelut aiheuttamasti harmista.
Joo ei haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei haittaa.
Ei tuo nyt niin fiksu ole. Hölmöjä olette molemmat.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo nyt niin fiksu ole. Hölmöjä olette molemmat.
Tuohon voisi todeta, että "Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven", muunnettuna muotoon "älykkäimmät heitelkööt hölmömpiä kivillä".
Kommenttisi perusteella olen melkoisen varma, että sinä et kuulu ainakaan niihin jotka heittelevät niitä kiviä.
- Anonyymi
Se noro on tippuri!
- Anonyymi
Ei ole ollut muita kuin sinä. (vitsi, olen nainen).
Ihmisjäte on immuuni norovirukselle, koska noh, olenhan sitä itseään. Sekä niin paljon saanut elämässä sitä niskaan jotta väkisinkin syntyy vahva immuunivaste ribulille. 💪Siinä tosin suodattuu helposti ne hyvät ja kiinteätkin bökäleet. Kimpoilevat vain panssarista ties minne. Sanat ovat vain helinää taustamelun kuohkeessa. Teot ne sitten ratkaisevat todellisuuden.
- Anonyymi
Olethan kunnossa?
- Anonyymi
Kävittekö laivalla naima ssa?
- Anonyymi
Hemmetin rankka influenssa oli joulukuussa. Käytännössä sairastin ja olin toipilaana koko loppuvuoden 2023...
- Anonyymi
Joulukuun kauhea flunssa tai covid,kestää jonkun aikaa palautua.liman irti saaminen keuhkoista onnistui..voimia kaikille..
- Anonyymi
Krapula paskaa pukkaa joka päivä, ei voi erottaa onko noro.
- Anonyymi
Hih, minun mies. Sitte se syttää kissaa hajuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih, minun mies. Sitte se syttää kissaa hajuista.
Onnea,meillä se syyttää naapurin naista likaseksi vaikka sama meillä.Olen kyllä huolissani hänestä muutenkin.Hän viettää kaikki vapaa-ajat Wc ssää aamuyöllä ja vasta klo 10.00 tulee nukkuun.Pitäskö viedä lääkäriin?
- Anonyymi
Kyllä oli, silloin ensimmäisen kerran. Nyt minulla on hivapinarokkokuloosii, AIDS bruttona.
?
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
https://m.youtube.com/watch?v=ZIU0RMV_II8 - Anonyymi
Ho.ro virusta liikkeellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi372982Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31831- 1241613
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2951487Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621154Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341103- 721101
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1341063- 63962
- 41897