Riittääkö lämmöt, jäätyvätkö putket?

Anonyymi-ap

Oletko vielä kokenut ongelmia pienen pakkasjakson takia? Porissa ollaan yötä-päivää miinus 20 C asteen pahemmalla puolella. Riittääkö lämmöt, jäätyvätkö putket? Lähteekö auto käyntiin?

14

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen mies, joka ennakoi tapahtumia. En nillitä vasta sitten, kun kakit on housuissa.
      Mulla putket kulkee talossa katossa ja eivät jäädy. Pihan vesijohto on eristetty ja niin syvällä ja ei ole koskaan jäätynyt. Kaksi autoa pihassa. Molempiin vaihdoin uudet akut viime kesänä, kun olivat jo vähän vanhoja. Autot huollan itse. On puita varastossa vielä 10 mottia ja talossa iso tulikiviuuni. Lämpöä sisällä plus 24 ja nousee vielä, jos vähän enemmän heitän puita pesään.
      Saapi tulla enemmän pakkasta vaan, kyllä mä pärjään perheeni kanssa.

      T. Valkoinen lihaa syövä heteromies

      • Anonyymi

        Työtä vieroksuvaa ansiotuella kitkuttelevaa pätkätyöläistä sieppaa.....näköjään.


      • Anonyymi

        Aki Mannonenko siellä?


    • Anonyymi

      Ei oo Aki. Aki pelaa Fairyn kanssa. Mä olen tosimies. Pituutta 185 ja voimaa löytyy ja älliä.

      • Anonyymi

        Tietysti sun mutsi kehuu ja nyt on niin mies olo :D


    • Anonyymi

      Mulla on viiden litran kanisteri. Ei pääse fairy loppumaan.

      • Anonyymi

        Sun kaaran pakoputkesta tulee sitten saippuakuplia, mutta eikä sun venäläinen tyttöystävä irvistele saippuanmakua kun se aamuisin imaisee sun auton pakoputkesta käyntiin.


    • Anonyymi

      Putkien sulattajilla on jo kuulemma pitänyt kiirettä tänään. Miten loppuviikosta? Pakkanen tästä vaan pahenee.

    • Anonyymi

      Minä sulatan Fairylla putket.

    • Anonyymi

      Avantoon kannattaa lorauttaa fairyä, että rehevöityminen jatkuu ja kalat kärsivät ja ne muut pieneliöt. Kalapuikkomaan vesiin ei saa päästää fairyä, ettei kalapuikot kuole. Haluan olla isona Akitsu.

      • Anonyymi

        Mutsis on rehevä vaikka ei käytä Fairya vaan juo kaljaa joka päivä :D


    • Anonyymi

      Jälkipolville tiedoksi: Porissa miinus 23 C astetta usean päivän ajan tammikuun ekalla viikolla. Tulevana viikonloppuna sunnuntain-maanantain aikana lauhtuminen plusasteille ja sitten taas miinus 14 C astetta viikon kuluttua.

    • Anonyymi

      Sähköyhtiöt ryöstää pörssisähköomistajia. Aina vain jatkuu tämä sähköyhtiöiden RIISTO.

      • Anonyymi

        Kannattanee tehdä kiinteähintainen sähkösopimus eikä valittaa!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe