Kuinkahan moni nainen

Anonyymi-ap

Kuinkahan moni nainen myi sexiä 90-luvun lama aikaan ,itse asuin tuohon aikaan kunnan omistamassa kerrostalossa ja seinä naapurina asui n 30 v yh- äiti jonka luona kävi kerran viikossa eräs kunnallispolitiiksta tunnettu 60 v pankinjohtaja, tuskin kuitenkaan keskustelivat finassi kriisistä tai kunnallispolitiikassa, en usko ainakaan että olisivat sillä voihke ja sängyn narina oli sitä luokkaa .

12

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Spedellä taas viiraa korvien välissä buaahaa

      • Anonyymi

        Niinkö tekee ei taida spede olla eka sulla kerta. Siksihän sulla osoite löytyy niuvanniemeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö tekee ei taida spede olla eka sulla kerta. Siksihän sulla osoite löytyy niuvanniemeltä.

        Sää mää ja bää on nyt spede niuvanniemestä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt spede niuvanniemestä buaahaa

        Kuulostaa oikein hyvältä sullekin on oikee paikka löytynyt. Saiskohan ne tuon määkimisen loppumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt spede niuvanniemestä buaahaa

        Buaahaa määkijä olet siis spede niuvanniemeltä. Tuo on kyllä ihan uskottava juttu ei epäilystäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt spede niuvanniemestä buaahaa

        Ole vaikka Heinolan setä kunhan vaan pysyt siellä niuvanniemellä.


    • Anonyymi

      Tämä tapahtui n 2 vuotta sitten .Olin erään yrityksemme iltapalaverista tulossa kahden kollegani kanssa kun erään hotellin kohdalla yhdessä tuumin päätimme käydä hotellin pubissa huuhtomassa palaverin pölyt kurkusta pois parilla oluella ,jonkin aikaa istuttuamme huomasin pubin takapöydässä istuvan poikapuoleni entisen avovaimon ja hänkin huomasi minut vinkkasin hänet tulemaan pöytäämme ja Kysyinkin "tytöltä ,voin tytötellä häntä koska itse ole 60 ja hän 30 tai hieman yli että onko vapaa ilta kun olet viihteellä johon sain vastaukseksi että tavallaan hymyn kera siinä niitä näitä jutellessamme kaverini alkoivat tehdä lähtöä ja jäätymämme kahden jatkoimme jutustelua ja jossain vaihteessa hän kysyi että olisitko kiinostunut lähtemään hänen luokseen vielä iltakahville ja tämä kaikki johti loppujen lopuksi siihen että tuo poikapuoleni entinen avopuoliso on nykyään rakastajattareni jota silloin tällöin muista kuvioilla pikkulahjoilla, sexi hänen hänen kanssaan on taivaallista ,e pidä häntä huorana vaan jumalallisena rakastajattareni. Hän on jumalattareni.

    • Anonyymi

      90- luvulla monet naiset tekivät ainakin näitä privaattihierontoja .

      Muistan Pasilasta erään rouvan joka kertoi tekevänsä näitä hommia miehensä tieten
      Rahaa kun piti saada.
      Ja tuntui jopa pitävän työstä,sillä antoi minun samalla sormeilla pilluaan joka oli aivan märkä.
      Runkkasi hyvin ja tosiaan taisi itsekin saada ,sen verran liukas oli pillunsa.

    • Anonyymi

      Lehdethän oli täynnä näitä päiväkahviseurailmoituksia

    • Anonyymi

      90- luvun loppupuolella naapuristamme vuokrasi omakotitalon nuoripari arviolta 25-30 ikäiset ,tyttö ehkä hieman poikaa nuorempi ja oli lapseton pari tutustuin heihin sillain ihan puutarha aidan yli keskustelemalla ja tyttö vaikutti hyvinkin sosiaaliselta kun taas poika oli hieman juro ja vähäpuheisempi .Sain tietää että tyttö on jossain kemikalioliikkeessä osa aikaisena myyjänä ja poika teki jonkinteollisuus alan kunnossapito töitä ja oli jonkin verran reissutöissä.Jossain vaiheessa syksyä kiinnitin huomion että kun poika on reissutyössä niin naapuritalon edessä seisoi usein vieras auto ja ajattelinkin että joku tytön ystävätär on hänellä kylässä ,tosin auto oli kalliimman puoleinen iso Audi joka ei mielestäni ole nuoren tytön auto ollenkaan ,en muista minkä takia olin eräänä iltana ulkona puutarhassamme pimeä aikaan mutta silloin näin tuon Audi kuljettajan poistuvan naapuristamme ,mies oli arviolta n 50 v .Rupesin vähitellen epäilemään että tyttö harrastaa jotain sellaista mistä hänen avopuolisonsa ei tiedä koska aina pojan ollessa tuo salaperäinen öky auto seisoi talon edessä.

    • Anonyymi

      Ja kuinka moni myy nyt tällä hetkellä ja jopa edelleenkin.

    • Anonyymi

      2000 luvun alussa seminaarissa. Se pidettiin isossa hotellissa. tapasin entisen koulukeveritraeen illalla aula baarissa. Sanoi suoran että tekevä maksullisen naisen hommia. Muisti minut koulu ajoilta. Juteltiin siinä varman tunti. Kun kurssi ystäviä tuli seuraan. Ei siinä kauan kestänyt kun lähti bisnestä pyörittää. Palasi tunnin päästä. Pari kertaa illan aikana teki bisnestä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe