Miehet hakee aina väärällä

Anonyymi-ap

Tavalla rakkautta. Varsinkin sinä J.. Mun vissiin pitäs nii kuin juosta perässä ja vetää seinää vasten, jotta ne sanat muodostuu. Ai hemmetti...

27

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillä tavalla kun teet voi hyvinkin käydä niin että sinä olet kasvot seinää päin nojaamassa, ja minä vedän kovaa sinua vasten. 🤭

• Anonyymi

Ei tsiisusta😂... Kyllä mä miehet käännän. Siinä juoksee mies pakoon jo pelkästään, kun mä ääntäni korotan. Nii joo tais ollakki.. mun ei tarvinnut kuin yhdesti katsoa vihaisesti. No, ei en mä ilkeä ole kuin tarvittaessa. Mutta miksi sitä rakkautta tarvii kerjätä? Vielä väärällä tavalla, kun suukin on keksitty. Siinä ei sitten jää kauheasti vaihtoehtoja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tsiisusta😂... Kyllä mä miehet käännän. Siinä juoksee mies pakoon jo pelkästään, kun mä ääntäni korotan. Nii joo tais ollakki.. mun ei tarvinnut kuin yhdesti katsoa vihaisesti. No, ei en mä ilkeä ole kuin tarvittaessa. Mutta miksi sitä rakkautta tarvii kerjätä? Vielä väärällä tavalla, kun suukin on keksitty. Siinä ei sitten jää kauheasti vaihtoehtoja...

Ei tarvii kerjätä, oikea aika ja paikka riittää, ja keskittyä itse asiaan eikä muuhun ympärillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvii kerjätä, oikea aika ja paikka riittää, ja keskittyä itse asiaan eikä muuhun ympärillä.

Hän hakee sitä, että mä hänet otan.

• Anonyymi kirjoitti:

En juokse pakoon. Mutta jos joku kovin huutaa, niin ei semmoista angstaavaa Karen-Justiinaa jaksa paljoa kuunnella. Riehukoon yksinään sitten. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän hakee sitä, että mä hänet otan.

Minä kyllä antautuisin ja rentoutuisin mielummin.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

En juokse pakoon. Mutta jos joku kovin huutaa, niin ei semmoista angstaavaa Karen-Justiinaa jaksa paljoa kuunnella. Riehukoon yksinään sitten. 😄

😂.. Naiset on ennenkin pitänyt miehet aloillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on poikkeus, mutta mitä järkeä siinä on, että molemmat kiertää toisia kokoajan ympäri ja odottaa, että toinen ottaa🤷‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Se riippuu siitä miten kohtelee. Ihmisjätteellä on kuitenkin sen verran omanarvontuntoa, ettei jää mihinkään suhteeseen missä toinen yrittää koko ajan päästä ihon alle tavalla tai toisella.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Se riippuu siitä miten kohtelee. Ihmisjätteellä on kuitenkin sen verran omanarvontuntoa, ettei jää mihinkään suhteeseen missä toinen yrittää koko ajan päästä ihon alle tavalla tai toisella.

Joo en tarkoittanut tuota. Ketään ei saa alistaa eikä olla ilkeä. Tarkoitin leikkimielistä "ojennusta"

• Anonyymi kirjoitti:

Joo en tarkoittanut tuota. Ketään ei saa alistaa eikä olla ilkeä. Tarkoitin leikkimielistä "ojennusta"

Olisit heeeti sanonut. 😉 Niin. Piiskaa vaan ja käsiraudat. Eiköhän niillä jo vähän alkuun pääse. Vyö toimii molempina tiukan paikan tullen.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Olisit heeeti sanonut. 😉 Niin. Piiskaa vaan ja käsiraudat. Eiköhän niillä jo vähän alkuun pääse. Vyö toimii molempina tiukan paikan tullen.

😂😂...

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Käsiraudat olisi kiva, avaimen kanssa. Ai niin, sittenhän olisin vielä kädetönkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, olen ehkä ymmärtänyt että moni mies olisi mielellään tähä tyyliin mellow

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mennä nyt siihen tai että koska kombatit opittu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsiraudat olisi kiva, avaimen kanssa. Ai niin, sittenhän olisin vielä kädetönkin.

Dude🤭🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, olen ehkä ymmärtänyt että moni mies olisi mielellään tähä tyyliin mellow

Mikä järki siinä on? Itse tykkään välillä painaa niin että hiki lentää ja ikkunat helisee. Välillä rauhallinen ja intiimi aktikin on oikein nautinnollista. Varsinkin kun huomioidaan molempien halut ja tunnetaan toisen vartalon sensuellit kohdat.

• Anonyymi

Tällaista skeidaa vois ilmoittaa kyllä jo eteenpäin

• Anonyymi kirjoitti:

Tällaista skeidaa vois ilmoittaa kyllä jo eteenpäin

Olen pahoillani jos mielesi nyt pahasti pahoitit. Toivottavasti et saanut traumoja.

• Anonyymi

Mä kun en hae mitään töitä korkeintaan si taas kun on sen aika niin mä olen elämääni hoitanu tähänkin asti hyväksi havainnu kyseisen tavan elämääni hoitaa

• Anonyymi

Jokainen rakentaa elämänsä juuri niin kui itse sen haluaa.

• Anonyymi

Toivottavasti saat vielä sen sun J:n.

• Anonyymi

Kiitos! Mä oon tehnyt niin tyhmiä juttuja, ettei hän ainakaan unohtanut ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Mä oon tehnyt niin tyhmiä juttuja, ettei hän ainakaan unohtanut ole.

Niinhän me molemmat.

• Anonyymi

Sinulla on miestrolli aika nk mutkaton lähestymistapa sovellettavaksi- balls to the walls, eli mitkä on nyt ne sinun sanat?

• Anonyymi

Take your balls and see.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      37
      2982
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1831
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      124
      1613
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      295
      1487
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1154
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1103
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      72
      1101
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      134
      1063
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      962
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      897
    Aihe