Tavalla rakkautta. Varsinkin sinä J.. Mun vissiin pitäs nii kuin juosta perässä ja vetää seinää vasten, jotta ne sanat muodostuu. Ai hemmetti...
Miehet hakee aina väärällä
27
410
Vastaukset
Sillä tavalla kun teet voi hyvinkin käydä niin että sinä olet kasvot seinää päin nojaamassa, ja minä vedän kovaa sinua vasten. 🤭
- Anonyymi
Ei tsiisusta😂... Kyllä mä miehet käännän. Siinä juoksee mies pakoon jo pelkästään, kun mä ääntäni korotan. Nii joo tais ollakki.. mun ei tarvinnut kuin yhdesti katsoa vihaisesti. No, ei en mä ilkeä ole kuin tarvittaessa. Mutta miksi sitä rakkautta tarvii kerjätä? Vielä väärällä tavalla, kun suukin on keksitty. Siinä ei sitten jää kauheasti vaihtoehtoja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tsiisusta😂... Kyllä mä miehet käännän. Siinä juoksee mies pakoon jo pelkästään, kun mä ääntäni korotan. Nii joo tais ollakki.. mun ei tarvinnut kuin yhdesti katsoa vihaisesti. No, ei en mä ilkeä ole kuin tarvittaessa. Mutta miksi sitä rakkautta tarvii kerjätä? Vielä väärällä tavalla, kun suukin on keksitty. Siinä ei sitten jää kauheasti vaihtoehtoja...
Ei tarvii kerjätä, oikea aika ja paikka riittää, ja keskittyä itse asiaan eikä muuhun ympärillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii kerjätä, oikea aika ja paikka riittää, ja keskittyä itse asiaan eikä muuhun ympärillä.
Hän hakee sitä, että mä hänet otan.
Anonyymi kirjoitti:
En juokse pakoon. Mutta jos joku kovin huutaa, niin ei semmoista angstaavaa Karen-Justiinaa jaksa paljoa kuunnella. Riehukoon yksinään sitten. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän hakee sitä, että mä hänet otan.
Minä kyllä antautuisin ja rentoutuisin mielummin.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
En juokse pakoon. Mutta jos joku kovin huutaa, niin ei semmoista angstaavaa Karen-Justiinaa jaksa paljoa kuunnella. Riehukoon yksinään sitten. 😄
😂.. Naiset on ennenkin pitänyt miehet aloillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on poikkeus, mutta mitä järkeä siinä on, että molemmat kiertää toisia kokoajan ympäri ja odottaa, että toinen ottaa🤷♀️
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu siitä miten kohtelee. Ihmisjätteellä on kuitenkin sen verran omanarvontuntoa, ettei jää mihinkään suhteeseen missä toinen yrittää koko ajan päästä ihon alle tavalla tai toisella.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Se riippuu siitä miten kohtelee. Ihmisjätteellä on kuitenkin sen verran omanarvontuntoa, ettei jää mihinkään suhteeseen missä toinen yrittää koko ajan päästä ihon alle tavalla tai toisella.
Joo en tarkoittanut tuota. Ketään ei saa alistaa eikä olla ilkeä. Tarkoitin leikkimielistä "ojennusta"
Anonyymi kirjoitti:
Joo en tarkoittanut tuota. Ketään ei saa alistaa eikä olla ilkeä. Tarkoitin leikkimielistä "ojennusta"
Olisit heeeti sanonut. 😉 Niin. Piiskaa vaan ja käsiraudat. Eiköhän niillä jo vähän alkuun pääse. Vyö toimii molempina tiukan paikan tullen.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Olisit heeeti sanonut. 😉 Niin. Piiskaa vaan ja käsiraudat. Eiköhän niillä jo vähän alkuun pääse. Vyö toimii molempina tiukan paikan tullen.
😂😂...
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Käsiraudat olisi kiva, avaimen kanssa. Ai niin, sittenhän olisin vielä kädetönkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olen ehkä ymmärtänyt että moni mies olisi mielellään tähä tyyliin mellow
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennä nyt siihen tai että koska kombatit opittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsiraudat olisi kiva, avaimen kanssa. Ai niin, sittenhän olisin vielä kädetönkin.
Dude🤭🤭
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olen ehkä ymmärtänyt että moni mies olisi mielellään tähä tyyliin mellow
Mikä järki siinä on? Itse tykkään välillä painaa niin että hiki lentää ja ikkunat helisee. Välillä rauhallinen ja intiimi aktikin on oikein nautinnollista. Varsinkin kun huomioidaan molempien halut ja tunnetaan toisen vartalon sensuellit kohdat.
- Anonyymi
Tällaista skeidaa vois ilmoittaa kyllä jo eteenpäin
Anonyymi kirjoitti:
Tällaista skeidaa vois ilmoittaa kyllä jo eteenpäin
Olen pahoillani jos mielesi nyt pahasti pahoitit. Toivottavasti et saanut traumoja.
- Anonyymi
Mä kun en hae mitään töitä korkeintaan si taas kun on sen aika niin mä olen elämääni hoitanu tähänkin asti hyväksi havainnu kyseisen tavan elämääni hoitaa
- Anonyymi
Jokainen rakentaa elämänsä juuri niin kui itse sen haluaa.
- Anonyymi
Toivottavasti saat vielä sen sun J:n.
- Anonyymi
Kiitos! Mä oon tehnyt niin tyhmiä juttuja, ettei hän ainakaan unohtanut ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Mä oon tehnyt niin tyhmiä juttuja, ettei hän ainakaan unohtanut ole.
Niinhän me molemmat.
- Anonyymi
Sinulla on miestrolli aika nk mutkaton lähestymistapa sovellettavaksi- balls to the walls, eli mitkä on nyt ne sinun sanat?
- Anonyymi
Take your balls and see.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi372982Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31831- 1241613
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2951487Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621154Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341103- 721101
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1341063- 63962
- 41897