Hävettää nähdä sinua, jos oletkin lukenut kirjoitukseni täällä

Anonyymi-ap

ja osannut yhdistää ne itseesi ja minuun. Toisaalta olenhan jo kunniani menettänyt. Jos välittäisit, ei silloin niin hävettäisi, mutta aika varma olen, ettet ole millään tavalla kiinnostunut. Yksipuolisia sydänsuruja ja iskuja herkimpiin kohtiin. Täytyy kai yrittää välttää kohtaamisia kaikin tavoin.

Naiselle

89

2415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiiä vaikka tuntee ja häpiää se toinenkin.

• Anonyymi

Siepäs sen sanoit!Häpiää tässä nyt itekki vähäsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siepäs sen sanoit!Häpiää tässä nyt itekki vähäsen.

Niinpäs jospa se siitä lutviutuu.

• Anonyymi

En ymmärrä aloittajaa,kun häpeile tunteitaan.Jos on vastaillut tämä sinulle ja on osannut yhdistää,niin varmaan on ollut tunteita ,koska ei olis ollu kiinnostunut.Sitä paitsi mistä tiedät ettei olis vieläkin,mut ei palstalla varmaan selviä.

• Anonyymi

Älä nyt ala välttelemään 🥺 mitä jos se on odottanut näkevänsä sua ja nyt meinaat alkaa välttelemään? Vähän niin ku mäkin haluaisin nähdä yhtä miestä, mut tuntuu kadonneen. Tosin en mä täältä ketään ole tunnistanut 😅

• Anonyymi

Kerranhan sitä vain eletään.

• Anonyymi

Se on just näin.

• Anonyymi

Jos hän on palstalla ja osaa tunnistaa kirjoituksesi eikä teilaa niitä, todennäköisesti on itsekin kiinnostunut sinusta.

• Anonyymi

Omalla kohdallani mies tietää/arvelee varmaksi, että olen kirjoitellut hänelle täällä. Jokainen kirjoitus on ollut aidosta tunteesta lähtöisin, joten niitä on turha hävetä. Joskus tietysti saattaa kirjoittaa suuressa tunteen puuskassa ja avoimemmin kuin välttämättä normaalisti tekisi, mutta jokainen joka on joskus rakastunut ymmärtää kyllä, että sitä sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omalla kohdallani mies tietää/arvelee varmaksi, että olen kirjoitellut hänelle täällä. Jokainen kirjoitus on ollut aidosta tunteesta lähtöisin, joten niitä on turha hävetä. Joskus tietysti saattaa kirjoittaa suuressa tunteen puuskassa ja avoimemmin kuin välttämättä normaalisti tekisi, mutta jokainen joka on joskus rakastunut ymmärtää kyllä, että sitä sattuu.

Minuakin, ei hävetä, vaan harmittaa muutama "puuskassa" kirjoitettu juttu näille palstoille, joissa lähinnä yritän pettää itseäni että voisin unohtaa ja niin edelleen. Ei se niin käy. Enkä kirjoittaisi muutenkaan mitään vaan kertoisin suoraan mutta kun se on vaan niin hel**tin vaikeaa, kun ei tunne toista niin hyvin.
        sivusta m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä osaat sitten olla lyyrinen palstan tarinasetä - jokainen kirjoitus on aidosta tunteesta lähtöisin, siitähän luo hubba bubat on ikäänkuin vääntäneet täällä anonyymilla palstalla, asiasta mainitseminen alkaa olla ku lasta löis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuakin, ei hävetä, vaan harmittaa muutama "puuskassa" kirjoitettu juttu näille palstoille, joissa lähinnä yritän pettää itseäni että voisin unohtaa ja niin edelleen. Ei se niin käy. Enkä kirjoittaisi muutenkaan mitään vaan kertoisin suoraan mutta kun se on vaan niin hel**tin vaikeaa, kun ei tunne toista niin hyvin.
        sivusta m

Mies ja puuskassa kirjoitettu muutama juttu🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ja puuskassa kirjoitettu muutama juttu🤔

Niin joskus hautoo näitä ajatuksia yksikseen kun tuntee aika syvästi toista kohtaan. Ja kun on vaikea puhua suoraan tai toinen ei kuitenkaan tykkää. Ajattelee että välttely ja väkisin unohtaminen muka toimisi. Ei toimi kun ei halua oikeasti unohtaa. Haluaisi vaan lähemmäs mut ei uskalla.
        Sivusta m

• Jos täältä joku minut tunnistaisi. Oltaisiin silloin molemmat yhtä säälittäviä. 🥰

• Anonyymi

Tämä on muuten erittäin hyvä pointti.

• Anonyymi

Tiedän joskus tulleeni tunnistetuksi, mut ei voi mitään. Eipä tosin nähdäkään missään, että silleen helpompaa.

• Anonyymi

Etköhän sä nyt oo muutakin typerää tehny mun edessä. Turha nyt enää häpeillä 😅

• Anonyymi

Olen tehnyt, ja sekin hävettää. Nolojen tilanteiden mies kai olen.

• Anonyymi

Stalkkeri ja piilokamerahan se siinä.

• Anonyymi

Minuakin hävettää riippumatta siitä, kuka tykkää. Ei jotenkin nolota yhtään enempää, vaikka olisi yksipuolista innokkuutta/tunnetta.

• Anonyymi

Siis aivan yhtä paljon hävettää kummassakin tapauksessa, että olen ainoa tykkääjä, tai että kiinnostuneita olisi 2, hän ja minä.

• Anonyymi

Minä en ole koskaan ymmärtänyt tuota kasvojen menetyshommaa. Jalkojen menetys olisi vielä pahempaa, kun ei pystyisi vaeltamaan kaivatun luokse.

• Anonyymi

Ei voikaan ymmärtää, jos ei ole kokenut traumoja samalla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voikaan ymmärtää, jos ei ole kokenut traumoja samalla tavalla.

Ei varmasti. Aina voi yrittää ja olla empaattinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti. Aina voi yrittää ja olla empaattinen.

Olisihan se kivaa, jos nainen kykenisi empaattisuuteen. Nykyään se on harvinaista, kun maskuliiniset naiset ja arvot jylläävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan se kivaa, jos nainen kykenisi empaattisuuteen. Nykyään se on harvinaista, kun maskuliiniset naiset ja arvot jylläävät.

Mitä ne arvot mielestäsi ovat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ovat itse luoneet nämä maskuliiniset naiset ja arvot, koska eivät itse toimi kuten miehen pitäisi vaan jättävät jopa treffiehdotukset naisen tehtäväksi.

• Anonyymi

Kyllä kai tuo eniten sanavalinnoista riippuu🤔

• Anonyymi

Niin, suurimmaksi osaksi kaikki haluavat miettiä asioita omalta kantilta jopa mahdolliseksi, hyvässä ja pahassa. Jos on, vaikka kohdannut sellaisen ihmisen, joka jotain ajattelee sinusta? Pahaa verta väheksymättä? Itse voi olla niin väärässä tilanteista, joita kohtaa. Erehtymisen vaara aina olemassa.

• Anonyymi

Älä nyt missään nimessä pakoile. Tunteet ovat luonnollisia ja minusta in hienoa jos joku tuntee niin syviä tunteita, että joutuu purkaa niitä kirjoittamalla. 🙂 anna itsesi tuntea niin kuin tunnet, siitähän voikin tulla jotakin hienoa! Tai jos ei niin mitä sitten. Minusta tunteiden ja heikkouksien näyttäminen on rohkeutta.

• Anonyymi

Sitä mietin, että miten ihmeessä voisi oikeasti yhdistää sinuun? Itse ainakin lähinnä ajattelen että olen hölmö jos luulen jonkun tekstin tarkoittavan minua. 🙂 mutta uskon, että olisi jo otettu.

• Anonyymi

Missä sinä hänet yleensä kohtaat?

• Anonyymi

Jospa kohtaisinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa kohtaisinkin.

Töissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä?

Ei ole sama työpaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sama työpaikka.

Voi se jollaillain ollakin.

• Anonyymi

Itse olen kirjoillut aika paljastavasti, vähän toivonutkin että jään kiinni.
      Hymyn annan kun näen. Jostain syystä kipinöivät tilanteet saa mut avaamaan hiukset ponnarilta. Saa nähdä tapahtuuko se taas.

• Anonyymi

Jopas! Hän, ihastukseni on tehnyt niin useammankin kerran. Joskus tosin vain laittanut ponnarin takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopas! Hän, ihastukseni on tehnyt niin useammankin kerran. Joskus tosin vain laittanut ponnarin takaisin.

Kyllä sitä takaisinkin laitan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä takaisinkin laitan.

Mutta et muista kyseisiä tapauksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta et muista kyseisiä tapauksia?

Perjantaina ennen joulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin varmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin varmaan.

Niin niin, jos ei sinun kohdallesi osunut, harmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin nähtiin perjantaina ennen joulua .Arvaa kuka.?👩💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin nähtiin perjantaina ennen joulua .Arvaa kuka.?👩💔

Jos olet nainen niin ei nyt osu, jos olet suhteellisen pikä mies niin se on eriasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet nainen niin ei nyt osu, jos olet suhteellisen pikä mies niin se on eriasia.

Kiitos kun on omatunto.Olinkin jo sairastua vakavasti.
        T.Se drone

• Anonyymi

Voisitko Rakas avata taas sen ponnarin kun nähdään seuraavan kerran❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko Rakas avata taas sen ponnarin kun nähdään seuraavan kerran❤️

Kai se häätyy jos uskallan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se häätyy jos uskallan.

Kiva, tykkään😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkä?

Sanotaanko että pituuseroa on, arviolta pari päätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun on omatunto.Olinkin jo sairastua vakavasti.
        T.Se drone

En ihan hoksaa mitä hajet, mutta keskimmäiseen kyllä.

• Anonyymi

Heh heh🙈!

• Anonyymi

Viimeksi ennen joulua perjantaina.

• Anonyymi

Juu,vastasinkin edelliseen komentoijan kommenttiinmitä olen mieltä.

• Anonyymi

Nii oliko tää niinku Mies Naiselle vai Nainen Naiselle ?

• Anonyymi

Ponkkarin poistaja ei ainakaan ole naisiin päin, ja mieshän tuossa on kommentoinut kai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ponkkarin poistaja ei ainakaan ole naisiin päin, ja mieshän tuossa on kommentoinut kai.

Oli vaan niin harvinaisen tunteellinen kirjoitus.
        Hyvin ilmaistu iso +

• Anonyymi

Mieheltä naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä sinä olet kun et näe kenelle kysymys. Eihän tuo sinulle ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä sinä olet kun et näe kenelle kysymys. Eihän tuo sinulle ollut.

Eihän se aloitus naiselta ole, näkee tyhmäkin aiemmista kommenteista.

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Aika vähän täältä oikeasti pystyy tunnistamaan viestejä. Suurimmassa osassa tapauksia porukat vaan toivovat, että viestit olisi osoitettu heille.

• Anonyymi

Mies on tainnu mölistä kellariteatterin lähinnä ihan itse vastaillen, mutta ok

• Anonyymi

Yritin olla hyvä olin aidosti kiinnostunut sain hiekkaa silmille joka kerta ja niin tyhmä en ole etten siitä oppisi

• Anonyymi

mru:n parissako työskentelet kun pöllyää hiekat silimille.

• Anonyymi

Todennäköisesti olen lukenut kirjoituksesi. Olen lukenut kaikki aloitukset ja kommentit, varmasti niistä jotkut on sinun. Mielessäni olen yhdistänyt ne mukavimmat ja lemmekkäimmät jutut sinuun ja minuun. Pidän sitkeästi kiinni tästä mielikuvasta. Häpeää on joskus hyvä tuntea, mutta tässä tapauksessa tarpeetonta.
      Välttele vain, jos se on se mitä haluat ja parhaaksi näet.
      - perjantaina ennen joulua -

PS. älä aliarvioi

• Anonyymi

😉 en aliarvioi ketään.

• Anonyymi

Minä en edes lue mitään negatiivisia aloituksia, ainoastaan positiiviset ja tietysti oletan niiden olevan juuri häneltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😉 en aliarvioi ketään.

Kyllä aliarvioit mies kun vastailet itse itsellesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä aliarvioit mies kun vastailet itse itsellesi

Vastaaja olen kyllä ja nainen.

• Anonyymi

Eli häpeät sitä mitä olet täällä kirjoittanut? Jos sinut on tunnistettu? No, mitäpä sitten vaikka olisinkin sinut tunnistanut? Onko se nyt maailman loppu?
      Kyllä, täällä palstalla! Ei elämässä 🐵
      Mitenkäs se satu kolmesta pienestä porsaasta ja sudesta nyt menikään.....🤔😘

• Anonyymi

Ja sadun opetus oli tähän ketjuun liittyen....?

• Anonyymi

Kyllä se on vaarallista tämmönen,terveys pettää eikä ole psyykkeestä kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sadun opetus oli tähän ketjuun liittyen....?

Älä höngi toisten pesä ei se kaadu kumminkaan? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höngi toisten pesä ei se kaadu kumminkaan? Sivusta

Mitä sitä puhaltelemaan ulkona, koputtaa vaan rohkeasti.

• Anonyymi

Laita hep yksityisviestillä, kun oot kerran niin varma.

• Anonyymi

Ollaan noloja yhdessä. 🤗

• Anonyymi

Ehkä

• Anonyymi

Häpeän humalaani.Anteeksi sinä nuorempi mies.Olet söpö.Intohimoa olis minun puolelta.

• Anonyymi

Kunnialliset oli ennen kaikki kuolleita joten kiva lukea, että löytyy joku toinenkin joka on kunniansa menettänyt.

Menetin 2 kertaa suoraan ja 8 kunnianloukkausta odottaa, että saadaan heillekin kunniaa.

Helpompi elää ilman kunniaa, koska saa olla huono ihminen ja he joiden kunniaa olen loukannut ei kyllä ole hyviä esimerkkejä itsekkään.

• Anonyymi

Näin se KUNNIAKULTTUURI vain Suomessakin leviää.**

• Anonyymi

Älä j välitä.. meitä on täällä muitakin.

• Anonyymi

Mä tunnistin oman mieheni kirjoituksen vuodelta 2011, hämmentävää..

• Anonyymi

Ei varmaan tästä ketjusta löytynyt.

• Anonyymi

Et kai sentään kunniallisuuttasi. Ajatteletko sortuneesi alhaisuuksiin. On arvokasta tuntea, sitä voi kunnioittaaa sellaisenaan. Ja se voi johtaa onneenkin parhaassa tapauksessa

• Anonyymi

Suomi 24 julkaisee kaikki kirjoittaneet Runebergit illan Suomi 24 gaalassa

Voittaja palkitaan ja se voit olla juuri sinä🥳

• Anonyymi

Jee mitäs minä ponnaripää olen voittanut, miehen komean pitkän vaalean, viikinkimäisellä habituksella?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      37
      2982
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1831
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      124
      1613
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      295
      1487
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1154
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1103
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      72
      1101
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      134
      1063
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      962
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      897
    Aihe