Vieraan miehen sperma hedelmöitti vaimon munasolun

Anonyymi-ap

Onko muille käynyt sama: vieraan miehen sperma hedelmöitti vaimon munasolun?

Meillä vaimo tuli siis raskaaksi vieraalle miehelle. Eikä tiedetty hakea jälkiehkäisyä ajoissa, kun luultiin tilanteen olevan hallinnassa. Mutta ei ollut, yllätys iski.
Kerron meidän tapauksesta tarkemmin, jos teitä kiinnostaa kuulla.

Jos muille käynyt samoin, niin...
- tapahtuiko tarkoituksella vai täysin vahingossa ja millaisissa tilanteissa?
- kerran vai useamman kerran?
- onko ehkä täysin varmaa / todennäköistä / mahdollista, että avioliitossanne tai avoliitossanne syntynyt lapsi onkin vieraan siittäjän tekemä?
- tapahtuiko hedelmöittäjäsiittiön sisäänmeno luonnollisesti vai hedelmöityshoidolla?
- millaisia ajatuksia ja tuntemuksia tästä?
- pettikö ehkäisy / jätettiinkö tahallaan tai himossa käyttämättä?
- haettiinko jälkiehkäisy tai tehtiinkö abortti?
- alkoiko vaimon vatsa yllättäen pyöristyä / jäivätkö kuukautiset tulematta?
- ottiko aviomies / avomies seuraukset vastuulleen ja lapsen nimelleen ja omakseen?
- oliko tuttu siittäjä vai täysin vieras?
- ovatko kaikki osapuolet tietoisia tapahtumasta?

171

7858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole noin käynyt mutta uudenvuoden aattona vieraamme oli yhdynnässä vaimoni kanssa eikä ehkäisyä ollut. Olin toki antanut vaimolle luvan ja katselin ja kaikki meni ihan hyvin mutta nyt mietin että entä jos vaimo on nyt raskaana.

      • Anonyymi

        Jos vaimosi on nyt raskaana niin juuri sinä tulet isäksi. Olit itse mukana ja näit kun vaimosi sai spermat sisään. Tuskin käytit kondomia vaimosi kanssa tuon jälkeen.


      • Anonyymi

        Tuosta on nyt yli viisi viikkoa aikaa, mikä on tilanne? Onko vaimo raskaana?


    • Anonyymi

      Meillä on kolme vieraalle.
      Vaimo oli ilmoittanut että haluaa kaverin lapsen, mutta minulle eka lapsi oli yllätys kun vaimon vatsa alkoi yllättäen kasvaa ja vaimo sitten myöhemmin kertoi minulle että oli kaverini kanssa hankkinut lapsen. Kaveri oli jo tiennyt minua ennen että oli onnistunut vaimon kanssa.

      Ehkäisy oli jätetty himossa pois. Kaikki kerrat luonnollisesti ja ovat 100% varmasti kaverin.

      Kaikki kerrat vaimon suunnittelemia ja ennen raskauksia vaimo on käytännössä vaan ilmoittanut että kiinnostaisi. vasta kun raskaus on ollut varmaa on vaimo ensin ilmoittanut kaverille ha sitten kun sitä on ollut mahdotonta peittää on vaimo kertonut minulle.

      Suhtautuminen on ollut aina kiitollisen iloista.

    • Anonyymi

      Jokaisen miehen pitäisi kokea se jännitys kun vieras on laskenut siemenensä puolisoon ilman mitään ehkäisyä ja jännittää onko puoliso tullut raskaaksi. Minulla on joka kerta seisonut seuraaviin kuukautisiin saakka tauotta.

      • Anonyymi

        Olen nyt sitten jännittänyt neljä päivää. Meillä vaimo ratsasti vieraan päällä eikä himoissaan noussut ajoissa pois vaikka kyllä mies varoitti siemenien tulosta ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt sitten jännittänyt neljä päivää. Meillä vaimo ratsasti vieraan päällä eikä himoissaan noussut ajoissa pois vaikka kyllä mies varoitti siemenien tulosta ajoissa.

        Kunnon jännitystä. Vaimosi selvästi halusi vieraat siemenet kohtuunsa! Onko ollut vauvakuumeessa ennen tuota? Nussitko vieraan miehen jälkeen omat siemenesi sisään pelastaaksesi asemasi?


      • Anonyymi

        Kyllä ehdottomasti. Ainako ne vaimon kuukautiset sieltä ovat tulleet? Eikö milloinkaan ole kutkuttavasti tärpännyt ja siimahäntä päässyt maaliinsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt sitten jännittänyt neljä päivää. Meillä vaimo ratsasti vieraan päällä eikä himoissaan noussut ajoissa pois vaikka kyllä mies varoitti siemenien tulosta ajoissa.

        Hah siellä ne vieraan sonnin siimahännät vipeltävät vaimosi kohdussa kovaa kyytiä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon jännitystä. Vaimosi selvästi halusi vieraat siemenet kohtuunsa! Onko ollut vauvakuumeessa ennen tuota? Nussitko vieraan miehen jälkeen omat siemenesi sisään pelastaaksesi asemasi?

        Taisi vaimo luottaa varmoihin päiviin ja on kyllä ihmetellyt kun haluan nyt ottaa hänet monta kertaa päivässä. Kyllä niistä mahdollisista seurauksista aviomies kantaa vastuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon jännitystä. Vaimosi selvästi halusi vieraat siemenet kohtuunsa! Onko ollut vauvakuumeessa ennen tuota? Nussitko vieraan miehen jälkeen omat siemenesi sisään pelastaaksesi asemasi?

        Olen toki koettanut pelastaa asemani. Vaimo on kyllä hyvä "ratsastaja" ja sai miehen kyllä huokailemaan. Vaimo ehdotti jo uusintaa mutta en suostunut kun varmat päivät meni jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt sitten jännittänyt neljä päivää. Meillä vaimo ratsasti vieraan päällä eikä himoissaan noussut ajoissa pois vaikka kyllä mies varoitti siemenien tulosta ajoissa.

        Juuri noin ne himot vievät naisiakin, ei kai se vaimokaan malta lopettaa juuri kun tuntuu oikein hyvältä. Ja ajattele miltä tuosta miehestä tuntui antaa siemenensä vaimoosi. Kiihoittava tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toki koettanut pelastaa asemani. Vaimo on kyllä hyvä "ratsastaja" ja sai miehen kyllä huokailemaan. Vaimo ehdotti jo uusintaa mutta en suostunut kun varmat päivät meni jo.

        Anna ihmeessä vieraan yhtyä paljaalla siittimellä vaimoosi uudelleen. Sitten vaan nussit itse perään ja lasket omat siittiösi kilpauinnille vieraan sonnin siimahäntien sekaan. Niin sen kuuluu mennä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toki koettanut pelastaa asemani. Vaimo on kyllä hyvä "ratsastaja" ja sai miehen kyllä huokailemaan. Vaimo ehdotti jo uusintaa mutta en suostunut kun varmat päivät meni jo.

        Tottakai sinä annat vaimollesi täyden luvan rakastella silloin kun hän haluaa. Tajuat kai sen että jos alat kieltämään, hän hakee sitä seuraa ilman sinun lupaasikin. On parempi säilyttää sopu perheessä ja antaa vaimon nauttia kun kerran haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sinä annat vaimollesi täyden luvan rakastella silloin kun hän haluaa. Tajuat kai sen että jos alat kieltämään, hän hakee sitä seuraa ilman sinun lupaasikin. On parempi säilyttää sopu perheessä ja antaa vaimon nauttia kun kerran haluaa.

        Ja antaa vaimon mahan nousta pystyyn jos on noustakseen. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja antaa vaimon mahan nousta pystyyn jos on noustakseen. ;)

        Loppujen lopuksi siinä ei ole mitään erilaista tai erikoista, kun vaimon vatsa alkaa pyöristymään vaikka siittäjä olisi ollut oma mies tai vieras mies. Jollain testillä voi tietenkin varmistaa geenit, mutta käytännössä se tapahtuma ei eroa millään tavalla aisurin normaalista arjesta. Vaimo nauttii ja haluaa vierasta miestä ja vaimo nauttii ja haluaa lapselleen myös kunnon miehen geenit sekä hyvän isän, eikä tuo tarkoita sitä että puhutaan samasta miesyksilöstä. Jos vaimo haluaa lapsen, sen hän myös hankkii aviomiehen mielipiteestä välittämättä. Tärkeintä on antaa vaimon nauttia täysin rinnoin, jolloin hänellä on varaa tarjota lapselleenkin rintamaitoa täysin rinnoin. On ihan tutkittuakin tietoa että onnelliset äidit kasvattavat onnellisia ja terveempiä lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja antaa vaimon mahan nousta pystyyn jos on noustakseen. ;)

        Katsotaan nyt miten tässä käy ja ehkä uusitaan sitten myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan nyt miten tässä käy ja ehkä uusitaan sitten myöhemmin.

        Millä mielellä vaimo itse asian suhteen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä mielellä vaimo itse asian suhteen on?

        Sanoi nauttineensa ja saaneensa orgasmin kun mies laukesi sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi nauttineensa ja saaneensa orgasmin kun mies laukesi sisään.

        Oikein! Mutta entä nyt jälkeenpäin? Jännittääkö seurauksia yhtä paljon kuin sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein! Mutta entä nyt jälkeenpäin? Jännittääkö seurauksia yhtä paljon kuin sinä?

        Ei oikeastaan, taitaa nyt olla enemmän sellaista aviomiehen morkkista. Vaimon ehdotuksesta tuo tapahtui mutta itse kyllä kiihotuin riskin ottamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan, taitaa nyt olla enemmän sellaista aviomiehen morkkista. Vaimon ehdotuksesta tuo tapahtui mutta itse kyllä kiihotuin riskin ottamisesta.

        Hienoa kuulla! Mitä siitä ajattelisit, jos vaimolla ei ala kuukautisia kuuluakaan? Olisiko sisään laskenut kaveri hyvä siittäjäksi ulkoisilta avuiltaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan, taitaa nyt olla enemmän sellaista aviomiehen morkkista. Vaimon ehdotuksesta tuo tapahtui mutta itse kyllä kiihotuin riskin ottamisesta.

        Tuo aviomiehen morkkis on hyvä ilmaus ja tuttu tunne. Ole huoleti, se on vain uutuuden ja tuntemattomuuden pelkoa, ei mitään sen vakavampaa. Kun juttu jatkuu se alkaa helpottamaan. Älä yritä "säätää" vaimon haluja ja toiveita, koska siitä ei seuraa hyvää. Pysyttelet vain ns. kyydissä niin kyllä asiat aina siitä lutviutuu. Ei vaimosi ole uutta isää etsimässä, koska sinä jo sellainen hänelle olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kuulla! Mitä siitä ajattelisit, jos vaimolla ei ala kuukautisia kuuluakaan? Olisiko sisään laskenut kaveri hyvä siittäjäksi ulkoisilta avuiltaan?

        Jos noin käy niin kuitenkin se oli vain yksi yhdyntä vieraan kanssa, mahdollisuus lienee pieni. On miehellä lapsia vaimonsa kanssa. Asiaa tuskin vaimon masun pyöristyessä enää mietitään, aviomies on sitten isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin käy niin kuitenkin se oli vain yksi yhdyntä vieraan kanssa, mahdollisuus lienee pieni. On miehellä lapsia vaimonsa kanssa. Asiaa tuskin vaimon masun pyöristyessä enää mietitään, aviomies on sitten isä.

        Aina on mahdollisuus. Mutta olet oikeassa, aviomies on vastuussa vaimonsa nussimisista ja siittymisistä ja julistetaan isäksi. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on mahdollisuus. Mutta olet oikeassa, aviomies on vastuussa vaimonsa nussimisista ja siittymisistä ja julistetaan isäksi. ;)

        Minusta tuli aikoinaan isä sillä että vaimo käytännössä ilmoitti että olisi aika hankkia lapsia, mistä olin samaa mieltä, ja että hän haluaisi niitä kaveriltani, mitä piti hieman miettiä mutta vaimo oli jo miettinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuli aikoinaan isä sillä että vaimo käytännössä ilmoitti että olisi aika hankkia lapsia, mistä olin samaa mieltä, ja että hän haluaisi niitä kaveriltani, mitä piti hieman miettiä mutta vaimo oli jo miettinyt.

        Mielenkiintoista!
        Mitenkäs vaimo kaiken perusteli? Totesiko, että kaverisi on komeampi, miehekkäämpi, elinvoimaisempi ja kaikin puolin parempi uros siittämään teille lapset kuin sinä?
        Ja mitäpä sinä sitten tähän asiaan tuumasit? Oliko kaveri varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja antaa vaimon mahan nousta pystyyn jos on noustakseen. ;)

        Näin sen pitää mennä. Otatko mieluummin vaimoksi pihtarin vai seksistä nauttivan naisen? Saattaa olla, että kaikki lapset eivät ole sinun, mutta kaikki ovat onnellisempia. Jos lapset ovat tullakseen vieraalle, ne tulevat. Luultavasti lapset ovat sinun, jos hoidat tonttisi ahkerasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi nauttineensa ja saaneensa orgasmin kun mies laukesi sisään.

        Ja ilman ehkäisyä, kiihoittava tilanne, ehkä tulet sitten isäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista!
        Mitenkäs vaimo kaiken perusteli? Totesiko, että kaverisi on komeampi, miehekkäämpi, elinvoimaisempi ja kaikin puolin parempi uros siittämään teille lapset kuin sinä?
        Ja mitäpä sinä sitten tähän asiaan tuumasit? Oliko kaveri varattu?

        Juttu siis meni niin että vaimo oli ihastunut kaveriini. Oli ollut jo pitkän aikaa. Kaveri oli ollut meidän fantasioiden kohde kauan ennenkuin kysyttiin häntä mukaan. Vaimo tietysti tykkäsi kun sai ihastuksensa kanssa naida. Sitten kun meidän suhde kehittyi ja vakiintui, tuli asialistalle perheen perustaminen. Noita perhefantasioita oli tietysti ollut jo kauan ja kaverikin vieraillut niissä usein. Vaimo vain ilmoitti sitten että nyt on aika. Minulla ei siihen oikein ollut mitään sanomista ja ajattelin että asia lutviutuu omaan, eli vaimon tahtiin.

        Niinhän se sitten lutviutuikin. Vaimo nai kaverini kanssa ja sitten huomasin että vatsa alkaa pyöristymään. Oli outoa kuinka sitä tottui vaimon vartaloon että raskaus oli jo pitkällä ennenkuin tajusin että se pyöristyminen menee normaalin yli. Vaikka meillä seksi oli ollut säännöllistä, oli se ollut hieman vähäisempää ja päättynyt esimerkiksi suihin ottoon tai muuhun vastaavaan. Lasten hankkimisesta ei myöskään puhuttu enää. Kun vatsa oli jo sellainen että se ei enää normaalista lihomisesta enää mennyt, kysyin että onko hän raskaana. Vaimo oli raskaana. Minä olin tietysti valtavan iloinen ja onnellinen. Siihen aikaan oli kolmenkimppaa kaverin kanssa myös ja minä en tiennyt että vaimo oli jo kauan minua ennen kertonut kaverille että on raskaana. Kaveri rakasteli vaimoani tietäen että meille oli lapsi tulossa kun minä vielä kuvittelin että olin saanut muka jotain aikaan. Nyt täytyy erottaa se vaimon ja minun välinen leikki eli fantasia. Fantasiassa vaimo sanoi että halusi kunnon siittäjän, jolla olisi parempi sperma, paremmat geenit, miehekkäämpi ja komeampi olemus ja ettei ollut halunnut minua lähellekään häntä ennenkuin olisi raskaana ja kielsi tulemasta sisälle ja tietysti otti esiin sen kuinka oli ihastunut ensi näkemältä kaveriini, kun taas minun kohdalla ihastus oli syttynyt vasta ajan kanssa. Minua tuo kiihotti valtavan paljon. Tosielämässä tuo valta-asetelma ei tietenkään pitänyt paikkaansa eikä sitä ole tuotu koskaan kolmenkimpassa esille, mutta vaimo ajatteli koska olimme siitä aikoinaan puhuneet ja fantasiamme kävivät hyvin yhteen, että kaveri olisi hyvä siittäjä myös noiden ominaisuuksien puolesta ja vaimoni hänet myös halusi siittäjäksi ja kun leikkimme on kiihottanut meitä kumpaakin, oli vaimon valinta minun ja kaverini välillä selvä ja vaimo tiesi että tulisin pitämään yllätyksestä, niinkuin pidinkin. Eli vaikka muitakin miehiä on vuosien mittaan ollut, vaimo ei halunnut ketään muita siittäjiksi. Toisen ja kolmannen lapsen kohdalla siittäjän valinta oli vaimolla vielä selvempi kun ensimmäinen oli onnistunut sujuvasti ja vaimo ei oikeastaan edes puhunut minulle asiasta pelkkää ilmoitusta enempää että hän haluaisi uuden lapsen ja huomasin nekin vasta kun vatsa alkoi olla reilun kokoinen. Yksi kiihottavimmista fantasioista mitä vaimo keksi tuolloin ja mikä myös oli tapahtunut oli se kun hän kertoi minulle että kaveri oli vienyt hänet vanhempiensa luokse naisystävänään ja he olivat juoneet kahvit kaverin isän ja äidin luona ja kehui kuinka kaverin vanhemmat olivat niin mukavia ja iloissaan ja auttoivat häntä kun hänellä oli vatsa edessä. Kaikki muu tapahtui mutta kaverin vanhemmat ei tietenkään oikeasti tiedä että kaveri on siittänyt meille lapsia eikä kaveri ole esitellyt vaimoani heille naisystävänään koska tietävät että hän on vaimoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan, taitaa nyt olla enemmän sellaista aviomiehen morkkista. Vaimon ehdotuksesta tuo tapahtui mutta itse kyllä kiihotuin riskin ottamisesta.

        Tässä on jo useampi kiinnostunut kysellyt että miten kävi, saako jo alkaa onnittelemaan sinua isäksi tulosta?

        Tänne Suomeen pitäisi perustaa aisureiden suljettu keskustelufoorumi jonne naisilla ja siittäjillä ei olisi asiaa. Olisi hienoa päästä järjestämään esimerkiksi sinulle onnittelukahvit ihan livenä. Sinne voisi laittaa tukea ja neuvoa uusille aisureille jotka päätyvät kokemaan sen että vaimon vatsa alkaa pyöristymään vaikka omaa spermaa ei ole vaimossa ollut aikoihin. Tietysti myös muunlainen vertaistuki olisi varmasti myös vanhoille kuin uusillekin aisureille vain hyvästä. Jos osaisin semmoisen foorumin tekisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kuulla! Mitä siitä ajattelisit, jos vaimolla ei ala kuukautisia kuuluakaan? Olisiko sisään laskenut kaveri hyvä siittäjäksi ulkoisilta avuiltaan?

        Sopeutuisin uuteen tilanteeseen, olisimme edelleen yhdessä vaikka olisi mahdollista että tuo vieraamme olisi siittäjä. Kyse ei ollut pettämisestä vaan yhdessä sovitusta nautinnosta. Toki vaimoni olisi voinut keskeyttää yhdynnän kun mies varoitti siemenien tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on jo useampi kiinnostunut kysellyt että miten kävi, saako jo alkaa onnittelemaan sinua isäksi tulosta?

        Tänne Suomeen pitäisi perustaa aisureiden suljettu keskustelufoorumi jonne naisilla ja siittäjillä ei olisi asiaa. Olisi hienoa päästä järjestämään esimerkiksi sinulle onnittelukahvit ihan livenä. Sinne voisi laittaa tukea ja neuvoa uusille aisureille jotka päätyvät kokemaan sen että vaimon vatsa alkaa pyöristymään vaikka omaa spermaa ei ole vaimossa ollut aikoihin. Tietysti myös muunlainen vertaistuki olisi varmasti myös vanhoille kuin uusillekin aisureille vain hyvästä. Jos osaisin semmoisen foorumin tekisin.

        Jäi mieleen kun mies näki vaimoni alastomana niin mikä seisokki miehellä oli. Kun vaimo vielä sanoi että " vau mikä kyrpä kunnon mottipää" niin silloin jo tiesin että loppuun asti tämä menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on jo useampi kiinnostunut kysellyt että miten kävi, saako jo alkaa onnittelemaan sinua isäksi tulosta?

        Tänne Suomeen pitäisi perustaa aisureiden suljettu keskustelufoorumi jonne naisilla ja siittäjillä ei olisi asiaa. Olisi hienoa päästä järjestämään esimerkiksi sinulle onnittelukahvit ihan livenä. Sinne voisi laittaa tukea ja neuvoa uusille aisureille jotka päätyvät kokemaan sen että vaimon vatsa alkaa pyöristymään vaikka omaa spermaa ei ole vaimossa ollut aikoihin. Tietysti myös muunlainen vertaistuki olisi varmasti myös vanhoille kuin uusillekin aisureille vain hyvästä. Jos osaisin semmoisen foorumin tekisin.

        Laita vaan onnittelut tulemaan. Vaimo on nyt raskaana kuten epäilitkin eli se niistä varmoista päivistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita vaan onnittelut tulemaan. Vaimo on nyt raskaana kuten epäilitkin eli se niistä varmoista päivistä.

        Onneksi olkoon ja tervetuloa meidän isien joukkoon! Vaimojen varmat päivät ovat ihan eri asia kuin meidän aviomiesten käsittämät varmat päivät. Voit tottua siihen että sinulta voidaan myöhemmin kieltää tulemasta sisään varmojen päivien ulkopuolella, koska vieraalla niitä varmoja päiviä on huomattavasti paljon enemmän ja laajemmalla skaalalla kuin sinulla tulee koskaan olemaan. Aisureiden varmat päivät ovat niitä joilla varmistetaan että sinä et pääse siittämään. Vieraan varmat päivät ovat niitä jolloin sinua harkitaan isäksi. Onko vaimosi ollut uutisesta kuinka innoissaan, onko lähipiirille vielä kerrottu vai haluaako vaimosi pitää asian vielä muilta salassa? Entä haluaako hän lisää ja onko hän jo esittänyt suunnitelmia syntymän jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon ja tervetuloa meidän isien joukkoon! Vaimojen varmat päivät ovat ihan eri asia kuin meidän aviomiesten käsittämät varmat päivät. Voit tottua siihen että sinulta voidaan myöhemmin kieltää tulemasta sisään varmojen päivien ulkopuolella, koska vieraalla niitä varmoja päiviä on huomattavasti paljon enemmän ja laajemmalla skaalalla kuin sinulla tulee koskaan olemaan. Aisureiden varmat päivät ovat niitä joilla varmistetaan että sinä et pääse siittämään. Vieraan varmat päivät ovat niitä jolloin sinua harkitaan isäksi. Onko vaimosi ollut uutisesta kuinka innoissaan, onko lähipiirille vielä kerrottu vai haluaako vaimosi pitää asian vielä muilta salassa? Entä haluaako hän lisää ja onko hän jo esittänyt suunnitelmia syntymän jälkeen?

        Olen melko luottavainen kuitenkin. Yksi yhdyntä vaimolla vieraan kanssa ja neljä minun kanssani ja paljaalla kaikki ja tulin kunnolla vaimon sisälle joka kerta. Ja nyt ne kumit ja "varmat päivät" toistaiseksi jäävät pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen melko luottavainen kuitenkin. Yksi yhdyntä vaimolla vieraan kanssa ja neljä minun kanssani ja paljaalla kaikki ja tulin kunnolla vaimon sisälle joka kerta. Ja nyt ne kumit ja "varmat päivät" toistaiseksi jäävät pois.

        Upeaa ja kiihottavaa! Kutkuttavaa kuulla, että vaimosi tuli kuin tulikin raskaaksi. Missä välissä vieras laski oman siittiölastinsa vaimoosi, ekana vai noiden sinun siemennöstesi väliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeaa ja kiihottavaa! Kutkuttavaa kuulla, että vaimosi tuli kuin tulikin raskaaksi. Missä välissä vieras laski oman siittiölastinsa vaimoosi, ekana vai noiden sinun siemennöstesi väliin?

        Ensimmäinen lasti tuli vieraalta ja vieraan lähdettyä oli minun vuoroni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen lasti tuli vieraalta ja vieraan lähdettyä oli minun vuoroni.

        On kyllä mehevä tilanne. Nyt riippuu isyytesi siitäkin, minkä mallinen terska sinulta löytyy. Että saitko sillä pumpattua ja kirnuttua vieraan siittiöitä kuhisevat lastit miten tehokkaasti ulos vaimosi hedelmällisestä pillusta kohdunsuuta myöten. Vai junttasitko vieraat siimahännät etumatkalle kohdunsuulta sisään. Ja siitä, kummalla teistä siittäjäkarjuista on paremmat ja vahvemmat siittiöt uimaan perille vaimon kiimaiselle munasolulle. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä mehevä tilanne. Nyt riippuu isyytesi siitäkin, minkä mallinen terska sinulta löytyy. Että saitko sillä pumpattua ja kirnuttua vieraan siittiöitä kuhisevat lastit miten tehokkaasti ulos vaimosi hedelmällisestä pillusta kohdunsuuta myöten. Vai junttasitko vieraat siimahännät etumatkalle kohdunsuulta sisään. Ja siitä, kummalla teistä siittäjäkarjuista on paremmat ja vahvemmat siittiöt uimaan perille vaimon kiimaiselle munasolulle. ;)

        Molemmilla kunnon mottipäät. Miehellä on vaimonsa kanssa neljä lasta joten ei ollut ensimmäistä kertaa asialla. Parempi kun mies ei saa tietää tästä raskaudesta. Kumi olisi pitänyt vieraalla olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon ja tervetuloa meidän isien joukkoon! Vaimojen varmat päivät ovat ihan eri asia kuin meidän aviomiesten käsittämät varmat päivät. Voit tottua siihen että sinulta voidaan myöhemmin kieltää tulemasta sisään varmojen päivien ulkopuolella, koska vieraalla niitä varmoja päiviä on huomattavasti paljon enemmän ja laajemmalla skaalalla kuin sinulla tulee koskaan olemaan. Aisureiden varmat päivät ovat niitä joilla varmistetaan että sinä et pääse siittämään. Vieraan varmat päivät ovat niitä jolloin sinua harkitaan isäksi. Onko vaimosi ollut uutisesta kuinka innoissaan, onko lähipiirille vielä kerrottu vai haluaako vaimosi pitää asian vielä muilta salassa? Entä haluaako hän lisää ja onko hän jo esittänyt suunnitelmia syntymän jälkeen?

        Ei ole vielä puhuttu muille. Meille on tulossa perheenlisäystä ja tuo toisen miehen yhdyntä vaimon kanssa ja mahdollinen osuus raskauteen jää meidän kahden väliseksi asiaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmilla kunnon mottipäät. Miehellä on vaimonsa kanssa neljä lasta joten ei ollut ensimmäistä kertaa asialla. Parempi kun mies ei saa tietää tästä raskaudesta. Kumi olisi pitänyt vieraalla olla.

        Et sinä pysty pumppaamaan vieraan spermaa ulos. Jo vartin sisällä ejakulaatiosta, siittiöt ovat ehtineet uimaan munanjohtimiin saakka ja sinun kilpailu on ollut ohitse. Eli kohdussa ne ovat olleet jo aikoja sitten ennen kuin sinä olet ehtinyt ejakuloimaan.

        Emättimestä olet ehkä saanut pumpattua niitä spermoja ulos jotka eivät olisi muutenkaan ehtineet kohtuun saakka, mutta varsinkin kun vaimosi on maannut selällään sinua odottamassa, ne ensimmäiset siittiöt ovat menneet suoraan kohdunsuusta sisälle ilman pitkää uimaretkeä.

        Ja sitten kun sinä olet ejakuloinut, niin siihen mennessä emättimen happamuus on muuttanut vieraan spermajämät jankiksi, melkein kuin ovistoppariksi joka on käytännössä estänyt sinun spermaa uimasta kohtuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmilla kunnon mottipäät. Miehellä on vaimonsa kanssa neljä lasta joten ei ollut ensimmäistä kertaa asialla. Parempi kun mies ei saa tietää tästä raskaudesta. Kumi olisi pitänyt vieraalla olla.

        Nyt on kyllä melkoinen tilanne! Vieraalla miehellä siis kunnon siitossonnin siittiöt, kun perhenäyttöjä löytyy.

        Oliko vaimosi emätin kuinka runsaasti vierasta spermaa täynnä sen ratsastuksen jälkeen?

        Minkä aikaa meni siitä, kun vieras oli vetäytynyt mottipääkyrvällään siemennetystä pillusta ja lähtenyt, ennen kuin sinä työnnyit sisälle omalla siittimelläsi, nussit ja laskit lastisi sisään?

        Tuollaisen siitossonnin siittiöt nimittäin uivat nopeasti maaliinsa, niin kuin joku toinen kommentoija totesi. Ja ne loput siittiöt kävivät tod.näk. aggressiivisesti sotimaan sinun siittöitäsi vastaan ekojen mentyä, joten aikamoisen etusyöksyn ne vieraat siittiöt ovat saaneet. Heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä melkoinen tilanne! Vieraalla miehellä siis kunnon siitossonnin siittiöt, kun perhenäyttöjä löytyy.

        Oliko vaimosi emätin kuinka runsaasti vierasta spermaa täynnä sen ratsastuksen jälkeen?

        Minkä aikaa meni siitä, kun vieras oli vetäytynyt mottipääkyrvällään siemennetystä pillusta ja lähtenyt, ennen kuin sinä työnnyit sisälle omalla siittimelläsi, nussit ja laskit lastisi sisään?

        Tuollaisen siitossonnin siittiöt nimittäin uivat nopeasti maaliinsa, niin kuin joku toinen kommentoija totesi. Ja ne loput siittiöt kävivät tod.näk. aggressiivisesti sotimaan sinun siittöitäsi vastaan ekojen mentyä, joten aikamoisen etusyöksyn ne vieraat siittiöt ovat saaneet. Heh.

        Mottipää on muuten semmoinen juntta että kun se ruiskauttaa spermat pillunpohjalle, muutama työntö puskee sen sperman ainoaan vapaaseen suuntaan, eli suoraan kohtuun. Onko ihmekään että äijällä on lapsia. Siinä kun nainen ratsastaa, nainen käytännössä itse pumppaa sitä vieraan siitossonnin spermaa kohtuunsa ja jälkeen jäävät siittiöt päätyvät estämään ketään muita enää syvemmälle naiseen. Tieteellisesti sanottuna, aviomiehen yritykset ja sperma on jäänyt kalkkiviivoille, eli eivät päässeet ns. sisään juhliin. Tuon ensimmäisen yhdynnän jälkeen nainen voi selittää varmoista päivistä mitä aviomies haluaa kuulla, mutta se vieraan sperma on siellä ja pysyy.

        Vaikka siinä vaihtaa juntan toiseen, ei sitä enää sieltä kohdusta pois imetä koska juntta ei sellaista alipainetta pysty luomaan. Ainoa mitä siinä on voinut tapahtua on se että aviomies on pumpannut vieraan tavaraa vain entistä syvemmälle. Emättimen happamuuskin on tärkeä tekijä siinä että naisen seistessä, sperma joka on päätynyt kohtuun, pysyy siellä eikä valu kuin vesi pois. Se mikä valuu pois valuu emättimestä. Sinne emättimen ja kohdunsuun seinämille jää sellainen vähän tarttuvampi pinnoite joka estää kohdun spermoja valumasta kokonaan pois. Siksi se pillu tuntuukin niin märältä mutta ei liian liukkaalta kun siellä on spermat sisällä.

        Oma terska on kapea ja pieni. Sillä ei siitetä ketään. Kärkeä voi kastaa pillunpohjukassa vieraan miehen spermaan, mutta tällä ei kenenkään spermoja junttailla edes syvemmälle. En tiedä että mihin tällainen malli sopisi evoluviivisesti tarkasteltuna. Ehkä peppuseksiin tai käteen vetämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä puhuttu muille. Meille on tulossa perheenlisäystä ja tuo toisen miehen yhdyntä vaimon kanssa ja mahdollinen osuus raskauteen jää meidän kahden väliseksi asiaksi.

        Olitko sinä ekaa kertaa yrittämässä siittämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä mehevä tilanne. Nyt riippuu isyytesi siitäkin, minkä mallinen terska sinulta löytyy. Että saitko sillä pumpattua ja kirnuttua vieraan siittiöitä kuhisevat lastit miten tehokkaasti ulos vaimosi hedelmällisestä pillusta kohdunsuuta myöten. Vai junttasitko vieraat siimahännät etumatkalle kohdunsuulta sisään. Ja siitä, kummalla teistä siittäjäkarjuista on paremmat ja vahvemmat siittiöt uimaan perille vaimon kiimaiselle munasolulle. ;)

        Mehevä tilanne oli kyllä katsella tuo yhdyntäkin. Vaimo on hyvä ratsastamaan ja molemmat saivat orgasmin eikä vaimo noussut ajoissa ylös kuten oletin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeaa ja kiihottavaa! Kutkuttavaa kuulla, että vaimosi tuli kuin tulikin raskaaksi. Missä välissä vieras laski oman siittiölastinsa vaimoosi, ekana vai noiden sinun siemennöstesi väliin?

        Kutkuttavaa on ollut tämä alkuvuosi tuosta uudenvuodenyöstä alkaen. Onneksi on nyt kaikesta huolimatta hyvä vaimo. Tuon fantasian toteutus nyt vaan voi päätyä näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehevä tilanne oli kyllä katsella tuo yhdyntäkin. Vaimo on hyvä ratsastamaan ja molemmat saivat orgasmin eikä vaimo noussut ajoissa ylös kuten oletin.

        Uskotaan! Kerro ihmeessä yksityiskohtaisemmin tuosta ratsastuksesta! Miten päin vaimo vieraan kyrvän päällä ratsasti, kasvot ja rinnat vai selkä sonniin päin? Miltä näytti vieraan siitoskyrpä työntyessään eestaas kiimasta märkään aviopilluun? Ja muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutkuttavaa on ollut tämä alkuvuosi tuosta uudenvuodenyöstä alkaen. Onneksi on nyt kaikesta huolimatta hyvä vaimo. Tuon fantasian toteutus nyt vaan voi päätyä näin.

        Eihän siinä huonosti käynyt kuitenkaan. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä huonosti käynyt kuitenkaan. ;)

        Minunkaan mielestä (siis täältä välistä huutelen) ei tuossa käynyt lainkaan huonosti vaan erittäin hyvin ja onnellisesti. Tuollainen kokemus sitoo pariskunnan kiinteästi yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä huonosti käynyt kuitenkaan. ;)

        Mitenkäs vaimo kommentoi sitä, että ratsasti isosta riskistä ja sonnin varoituksesta huolimatta miehensä silmien alla vieraat spermat kohdunsuulleen? Miten on suhtautunut nyt, kun raskaus varmistui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotaan! Kerro ihmeessä yksityiskohtaisemmin tuosta ratsastuksesta! Miten päin vaimo vieraan kyrvän päällä ratsasti, kasvot ja rinnat vai selkä sonniin päin? Miltä näytti vieraan siitoskyrpä työntyessään eestaas kiimasta märkään aviopilluun? Ja muuta?

        Kasvot ja rinnat mieheen päin ja kyrpä seisoi kyllä täysillä. Kuten sanoin vaimo ei huomioinut tuota miehen varoitusta siemenien tulosta mutta tuota mies taisi toivoakkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvot ja rinnat mieheen päin ja kyrpä seisoi kyllä täysillä. Kuten sanoin vaimo ei huomioinut tuota miehen varoitusta siemenien tulosta mutta tuota mies taisi toivoakkin.

        Ihan varmasti toivoi! Tuliko nussijasonnilta ääntä, kun siemensi sisään emättimeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotaan! Kerro ihmeessä yksityiskohtaisemmin tuosta ratsastuksesta! Miten päin vaimo vieraan kyrvän päällä ratsasti, kasvot ja rinnat vai selkä sonniin päin? Miltä näytti vieraan siitoskyrpä työntyessään eestaas kiimasta märkään aviopilluun? Ja muuta?

        En ole ennen yhdyntää nähnyt livenä. Voisin mainita sen miehen kiiman kun näki vaimoni alastomana. Ja kun mies sai siemensyöksyn niin ne äänet, liikkeet ja ilmeet. Miehen nautintoa varmasti lisäsi paljaalla naiminen ja aviopillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti toivoi! Tuliko nussijasonnilta ääntä, kun siemensi sisään emättimeen?

        Kyllä kuului melkoisia murahduksia ja ooh ja työntyi ylöspäin tiukasti vaimooni kiinni. Äänekäs laukeaminen oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuului melkoisia murahduksia ja ooh ja työntyi ylöspäin tiukasti vaimooni kiinni. Äänekäs laukeaminen oli.

        Ihan mahtavaa. Onko minkä ikäluokan miehiä tämä siementäjä? 20+, 30+, 40+, 50+, 60+?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahtavaa. Onko minkä ikäluokan miehiä tämä siementäjä? 20 , 30 , 40 , 50 , 60 ?

        40 plus ja naimisissa perheellinen.Itse olemme nuorempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs vaimo kommentoi sitä, että ratsasti isosta riskistä ja sonnin varoituksesta huolimatta miehensä silmien alla vieraat spermat kohdunsuulleen? Miten on suhtautunut nyt, kun raskaus varmistui?

        Ei vaimo tuota mitenkään kommentoinut enkä ole kysynyt. Tuosta raskaaksitulosta sanoi että oli jo aikakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmilla kunnon mottipäät. Miehellä on vaimonsa kanssa neljä lasta joten ei ollut ensimmäistä kertaa asialla. Parempi kun mies ei saa tietää tästä raskaudesta. Kumi olisi pitänyt vieraalla olla.

        Onko mottipää sama kuin korvuskyrpä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mottipää sama kuin korvuskyrpä?

        Kukaan ei tunne sellaista sanaa kuin korvuskyrpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tunne sellaista sanaa kuin korvuskyrpä.

        Isoterskainen kulli. Kyllä kaikki Kalle Päätaloa lukeneet ainakin tuntevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isoterskainen kulli. Kyllä kaikki Kalle Päätaloa lukeneet ainakin tuntevat.

        Kalle Päätaloa ei lue enää kukaan. Kyseinen termi ei ole yleisesti käytössä, kuten taas mutterimulkku on. Nimikin kertoo jo että kullissa on paksu varsi ja vielä isompi terska, niin et se muistuttaa mutteria, joka on kaikille tuttu. Korvus taas ei ole kenellekään tuttu, koska sitä on joskus aikoinaan käytetty vain Kuusamon seudulla.

        Mutterissa on mottipää jolla pystyy junttaamaan kunnolla syvyyksiin niin että sen liike tuntuu vatsanpohjassa asti ja laihalla naisella sen liikkeen pystyy jopa vatsanpeitteiden läpi näkemään kohoumana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalle Päätaloa ei lue enää kukaan. Kyseinen termi ei ole yleisesti käytössä, kuten taas mutterimulkku on. Nimikin kertoo jo että kullissa on paksu varsi ja vielä isompi terska, niin et se muistuttaa mutteria, joka on kaikille tuttu. Korvus taas ei ole kenellekään tuttu, koska sitä on joskus aikoinaan käytetty vain Kuusamon seudulla.

        Mutterissa on mottipää jolla pystyy junttaamaan kunnolla syvyyksiin niin että sen liike tuntuu vatsanpohjassa asti ja laihalla naisella sen liikkeen pystyy jopa vatsanpeitteiden läpi näkemään kohoumana.

        Haha, kyllä muuten lukee ja jotkut nuorisostakin. Mikäs päsmäripoliisi sinä olet sanelemaan yleisiä mielipiteitä ja sääntöjä? Et mikään.

        Korvuskyrpä on ollut ennen Suomessa laajemmaltikin tunnettu termi. Onhan se kansanrallien sanoissakin mainittu. Mottipäästä en ollut ennen tätä kuullut, ja mutterimulkku on uudempi keksintö sanana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs vaimo kommentoi sitä, että ratsasti isosta riskistä ja sonnin varoituksesta huolimatta miehensä silmien alla vieraat spermat kohdunsuulleen? Miten on suhtautunut nyt, kun raskaus varmistui?

        Eiköhän siinä tuo vaimo ole mennyt nautinto edellä. Voin kuvitella tuon alla olevan miehen tuntemukset.


    • Anonyymi

      😉😉

    • Anonyymi

      Tästä on jo 14 vuotta aikaa.
      Oltiin päätetty vaimon kanssa tehdä lapsi ja vaimolta oli poistettu kierukka.
      Olimme harrastaneet pari vuotta kolmenkimppaa.
      Kaveri vaimoni vakkari ja minun kaveri oli meillä kylässä ja vaimoa pantiin kimpassa olihän meill 7 kortsua vieraalle antaa itse panin paljaalla.
      Kaveri saapui. Perjantaina ja pidettiin hauskaa kolmistaan.
      Lauantai aamuna lämmiteltiin vaimoa ja vaimo halusi panoa.
      Kortsut oli kaikki käytettynä ja vaimo kiimassa ja kaverilla seiso niin paljaalla pantiin lauantai ja sunnutai.
      Kolmenviikon päästä vaimo odotti kuukautisia mutta turhaan.
      Emme tehneet isyystestiä ja vaimo synnytti pojan.
      Minä tunnustin isyyden ja kaveri on kummisetä ja edelleen vaimoni vakkari.

      • Anonyymi

        Hyvä hyvä! Noinhan sen kuuluu mennäkin. Luonto hoiti, että oli vaimosi aika siittyä joko sinun tai kiimaisen kaverisi siemenestä. Eikös pojasta jo tätä nykyä näe, onko tullut piirteiltään enemmän isäänsä vai kummisetäänsä? ;)


      • Anonyymi

        Kortsut on juuri tuollaisia. Ne joko "unohtuu" tai niitä ei "tarvita" kuin näytiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä! Noinhan sen kuuluu mennäkin. Luonto hoiti, että oli vaimosi aika siittyä joko sinun tai kiimaisen kaverisi siemenestä. Eikös pojasta jo tätä nykyä näe, onko tullut piirteiltään enemmän isäänsä vai kummisetäänsä? ;)

        Pojasta ei näe kumpi on isä hiusväri on äitini perua ja näkö eniten appiukon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojasta ei näe kumpi on isä hiusväri on äitini perua ja näkö eniten appiukon.

        Heh, luonto on välillä ovela ja perintötekijät arvaamattomia. Kaikilla ei yhtä salaperäistä tuuria käy. Teillä isyyssalaisuus siis toistaiseksi pysyy, ellei testejä tehdä tai poika ala iän myötä muistutella joko isää tai sitten kummisetää.


    • Anonyymi

      Kyllähän näitä on tapahtunut. Useamman kerran. Palaan aiheeseen tuonnempana.

    • Anonyymi

      Minä olen käynyt auttamassa erästä naisparia. Toisella on lapsi minulle, mutta en ole isä virallisesti. Toista ole saanut kumin kanssa muutaman kerran.

      • Anonyymi

        Mahtavaa. Toivottavasti tällaista tapahtuu enemmänkin.


      • Anonyymi

        Varmasti, oikeasti antaisit naisparin lasta haluavalle siemenet muumimukissa.


    • Anonyymi

      No niin. Meillä harrastettu paljon vieraita miehiä vaimolla. Parikymmentä vuotta. Siinä ajassa ehtinyt sattua kaikenlaista. Meillä oli jo kaksi lasta, kun vaimolle löytyi meitä viitisentoista vuotta vanhempi vakipanija. Tuli perhetuttavaksi. Minulle kuin isähahmo / kaveri ja vaimolle rakastaja. Vaimo jos nyt ei ihan rakastunut niin ihastui ja kiintyi häneen. Miehellä oli puheidensa mukaan tehokkaat siittiöt, useita lapsia eri naisten kanssa. Tälläkin seikalla aina hekumoitiin ja leikiteltiin, kun tämä yli nelikymppinen mies ja vaimoni yhtyivät. Ehkäisystä huolehdittiin tarkkaan. Kyllä voin sanoa, että oma lisäkiihotus tuli siitä, kun annettiin tuollaisen siittäjäsonnin aina sopivin väliajoin olla vaimoni kanssa, vaikka ehkäisy estikin vahingot. Sitten vaimo rupesi tahtomaan kolmatta lasta. Siitä ei pitänyt kertoa ulkopuolisille, mutta tämä vakisonni sai sen viekkaana miehenä selville. Sitten alkoi ilmoitella, että hän haluaa osallistua tekotalkoisiin. Aluksi olin vastaan ja järkyttynyt, kun vaimolle olisi se sopinut enemmittä estoitta. No siinä kävi sitten kaikenlaista ja lopulta vakipanija haki tietämättäni vaimon töistä ja vei hotelliin. Kuitenkin sain viestiä ja ehdin sinne mukaan sekoilujen jälkeen. Tilanne kuitenkin vei mennessään, vaikka ensin olin päättänyt vastustaa vieraan mukana oloa. Kiihottava muisto, miten ilman ehkäisyä pelattiin ns. venäläistä rulettia nussimalla vuorotellen herkillä. Hitailla työnnöillä ja vedoilla että milloin laukeaa ja kummalta ensin vuorollaan. Vakipanija oli huumorimies ja veijariluonne. Rikkoi lopulta ns. sääntöjä luvallani ja laukesi. Laski kunnon parin päivän lastit ovuloivaan vaimooni ensin. Vaimo oli ihan kiimassa ja otti enemmän kuin mielellään kaiken vastaan. Panin itse perään todella spermaiseen pilluun että läiske ja litinä kävi ja laskin omat spermat sekaan. Vaimon alapää oli erittäin nussitun ja siemennetyn näköinen. Sitten lastenhoitojärjestelyjen jälkeen mentiin vielä perikunnan mökille. Vakipanija ehdotti ovelasti, että annetaan kivesten kerryttää lisää siittiöitä ihan rauhassa yön yli. Ja että seuraavalla kerralla olisi minun eli aviomiehen vuoro ensin. Yöllä heräsin siihen, että loppukesän pimeässä tämä vakipanija nussi minulta salaa vaimoani. Yrittivät tukahduttaa ääniä. Tajusin, että mies on luontainen alfauros enkä voi sille mitään. Esitin etten huomannut ja herännyt. Seisoi kivikovana, mutten voinut tyhjentää ja menettää panoksiani. Nukuin huonosti loppuyön. Sitten taas yhdyttiin panosonnin kanssa vaimooni yhdessä vuorotellen useamman kerran. Spermat laukaistiin joka kerralla vaimon pimpsaan perille asti. Oli kyllä hiton kiihottava kokemus, kun tarkoituksena oli yhdessä astua vauvakuumeinen vaimo tiineeksi. Hiukan hävetti, kun lapsia hoitoon viedessä ja sieltä hakiessa vaimon vieras panija kuskina ja appiukko ehkä arveli, millaiset menot kyseessä. Seuraavia kuukautisia ei tullut. Vaimo tuli paksuksi. Syntyi iso poikavauva. Vaimon vakisonni jatkoi käyntejään luonamme. On kiinnostunut yhteisen poikamme kasvusta ja menoista. Myöhemmin, kun löysi uuden naisystävän itselleen. Poika on nyt jo melkein seitsemäntoista. Tekijän näköä ja ruumiinrakennetta selvästi nähtävissä. Myös luonnetta. Komea ja reipas poika on.

      • Anonyymi

        Oli kyllä kiihottavaa ja upeaa kuulla tämä! Vaikka vielä lisääkin ja tarkemmin? Olisi kiva kuulla! Todella kiihottavaa tuollainen, että nussitaan ja samalla siitetään vaimoa joukolla. Vieras alfauros tietysti varmistaa omat mahdollisuutensa häikäilemättä, niin kuin teille kävi! Toivottavasti muutkin jakavat kokemuksiaan tässä ketjussa.


    • Anonyymi

      Se jännä. Aika estoitta rouvat antaa vieraiden roiskia spermat pilluun, mutta silti vain muutama prosentti lapsista on vieraalle tutkimusten mukaan. Oma rouvakin on monesti luottanut vaan varmoihin päiviin vieraan kanssa.

      • Anonyymi

        Se onkin hyvin outoa. Aiemmin prosentit ovat olleet suuremmat ja naisilla / vaimoilla on ollut enemmän lapsia vieraille miehille, joista osa tuli / tulee julki ja osa ei ehkä koskaan.

        Nykytilanteeseen voi olla useita syitä:
        - vaimot ottavat sittenkin (salaa?) jälkiehkäisyn
        - siittiömäärät ja hedelmöittymiskyvykkyys ovat laskeneet
        - sperman roiskiminen ajoittuu nimenomaan epähedelmällisiin varmoihin päiviin
        - totuus jää paljastumatta, kenen siittämiä lapset ovat

        Tai jokin muu syy.


      • Anonyymi

        Yllätyin kuinka reippaasti vaimo nousi vieraan päälle ratsastamaan, ei kumia eikä aikomustakaan nousta pois vaikka mies sanoi siementen olevan tulossa. Joskus tuntuu että rouvilla on aina varmat päivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin hyvin outoa. Aiemmin prosentit ovat olleet suuremmat ja naisilla / vaimoilla on ollut enemmän lapsia vieraille miehille, joista osa tuli / tulee julki ja osa ei ehkä koskaan.

        Nykytilanteeseen voi olla useita syitä:
        - vaimot ottavat sittenkin (salaa?) jälkiehkäisyn
        - siittiömäärät ja hedelmöittymiskyvykkyys ovat laskeneet
        - sperman roiskiminen ajoittuu nimenomaan epähedelmällisiin varmoihin päiviin
        - totuus jää paljastumatta, kenen siittämiä lapset ovat

        Tai jokin muu syy.

        Kahden eri miehen siittiöt alkavat sotia keskenään jouduttaan samaan emättimeen samaan aikaan eivätkä ehkä kykene täyttämään oikeaa tehtäväänsä sen takia. Tai toinen mies voi kirnuta toisen spermat panemalla ulos tehokkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllätyin kuinka reippaasti vaimo nousi vieraan päälle ratsastamaan, ei kumia eikä aikomustakaan nousta pois vaikka mies sanoi siementen olevan tulossa. Joskus tuntuu että rouvilla on aina varmat päivät.

        Sisimmässään se vaimo on eläinkunnan naaras joka haluaa vierasta hedelmällistä spermaa sisäänsä tullakseen tiineeksi ja synnyttääkseen elinvoimaisia jälkeläisiä vahvoille eri uroksille.

        Onko teillä vielä yhteisiä lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllätyin kuinka reippaasti vaimo nousi vieraan päälle ratsastamaan, ei kumia eikä aikomustakaan nousta pois vaikka mies sanoi siementen olevan tulossa. Joskus tuntuu että rouvilla on aina varmat päivät.

        Vaimosi ei varmoja päiviä koe samalla tavalla kuin sinä tai minä. Kun vaimo on ihastuksen kanssa, varmat päivät merkitsevät vain mahdollisuuksia joita halutaan korottaa. Kun vaimo on sinun kanssa varmojen päivien aikana, on tarkoituksena vain estää sinua lisääntymästä. Siinä on vissi ero. Siinä kun vaimosi on ratsastanut, on vaimo halunnut vain korottaa mahdollisuuksiaan saada perhe sinun kanssa ja sitoa sinut isäksi. Jossain tutkimuksessa oli todettu että naiset haluavat seksiä ja siittäjän "kovista" miehistä ja lapsille isän "pehmeästä" miehestä. Se heijastuu kiertoon. Siittäjää toivotaan ovulaation aikana kun taas isää halutaan varmoina päivinä.


    • Anonyymi

      Sekin lasketaan vaimon hedelmöittymiseksi tai siittämiseksi, jos vieraan siittiöt kerkeävät munasolulle ja voittaja pääsee siitä sisään. Varmasti näitä tapahtunut paljon. Sen jälkeen jälkiehkäisyllä tai abortilla hoidettu asiat järjestykseen?

    • Anonyymi

      Miehenä en jätä koskaan tilaisuutta käyttämättä jos on tilaisuus päästä laskemaan sperma varattuun pilluun. Kerran tuttu rouva antoi laueta sisään vaikka sanoi hänellä on ovulaatio eikä ehkäisyä ole. Se oli kiimainen hetki. Ei ole tullut elareiden kyselijöitä. Omia lapsia on muutenkin tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Kunnon äijä. Noin sitä pitää toimiakin. Sinne vaan siemenet itämään toisen miehen vaimon pimpsaan. Niin sen kuuluu mennäkin.
        Tulikos tutulle rouvalle miehensä kanssa perheenlisäystä tuon jälkeen?


      • Anonyymi

        Nyt olisi tilaisuus tulla panemaan vaimoani kimpassa.
        Jos olet terve alapäästä saat panna paljaalla.
        Siis mikäli vaimoni hyväksyy sinut.
        Haluamme parinvaihtoa tai miestä vaimoani panemaan vuorotellen//kimpassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olisi tilaisuus tulla panemaan vaimoani kimpassa.
        Jos olet terve alapäästä saat panna paljaalla.
        Siis mikäli vaimoni hyväksyy sinut.
        Haluamme parinvaihtoa tai miestä vaimoani panemaan vuorotellen//kimpassa.

        Haluatteko perheenlisäystä? Onko vaimollasi ehkäisyä? Näin se pitäisi olla. Vaimot nussitaan kimpassa ja parhaat siitiöt voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatteko perheenlisäystä? Onko vaimollasi ehkäisyä? Näin se pitäisi olla. Vaimot nussitaan kimpassa ja parhaat siitiöt voittaa.

        Totta. Näin se menee. Tai se joka on paras ja vahvin ja määräävin omii naisen itselleen. Sitten laskee pillun monta kertaa täyteen omia siemensyöksyjään niin että varmasti tulee vaimo paksuksi siitä eikä omalla miehellä ole mitään mahdollisuuksia enää kuin kiihottua aisankannatuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatteko perheenlisäystä? Onko vaimollasi ehkäisyä? Näin se pitäisi olla. Vaimot nussitaan kimpassa ja parhaat siitiöt voittaa.

        Nyt ei paksuksi saa vaikka kuinka panis jos kierukka ei petä.
        Kivaa on panna porukalla kuitenkin vaikka ei tiineeksi tulekkaan.
        On hoikka tiukka pilluinen villi 28-vuotias rouva ja mielellään on kimppanainen ja antaa hyvät kyydit.


    • Anonyymi

      Tapasin kerran naisen jolla oli kierroksessa minä eräs toinen. Kerran lipsutin pimpiä kullin päällä niin hän sanoi ettei hänellä ole kyllä ehkäisyä ,mutta sitten alkoi puskemaan vastaan ja otti kokonaan sisään paljaalla. Panin ihan hulluna ja sperman tullessa nainen kiljaisi, vapisi ja nytkyi edestakaisin. Hänestä tuli minun eukko.

    • Anonyymi

      Oma vaimo on taas valmistautumassa lähtemään kaverin luokse kuuden aikaan. Kiihottavaa katsella syrjästä kun vaimo soitteli hetki sitten ja sopi aikatauluista ja sitten kävi kaapilla etsimässä mummoalkkareiden tilalle kaunista ja antavaa pitsiä ja nyt suihkun jälkeen puuhailee innokkaana ja tekee itsestään kaunista. Odottelen tässä että millaisen meikin ja hiukset ja vaatetuksen vaimo saa aikaan. Tuo vaimon kiihko joka pikkuhiljaa kasvaa iltaa kohden kun vaimo puuhailee ja odottaa että kaverini tulee hakemaan, saa omatkin hormonit hyrräämään. Lapsille ei ole kerrottu muuta kuin että äiti lähtee ystäviensä kanssa illalla ulos. Ei ole kortsuja mukana, eikä mitään muutakaan ehkäisyä. Varmat päivät taas kuulemma, mutta ainahan ne.

      • Anonyymi

        Mukava kuulla. Vaimo varmasti hehkeänä ja kiimaisena. Kaverillako pussit pullollaan siittiöitä. Sehän todettua että mies tuottaa kaksinkertaisen määrän kun tietää saavansa siementää toisen miehen naisen.


      • Anonyymi

        Odottelet vaan kotona kiltisti vuoroasi. Mikään ei ole tuon kiihottavampaa.


      • Anonyymi

        No miten kävi? Siemensikö kaveri vaimosi emättimen kunnolla?

        Onko kaverilla isompi tai muuten pätevämpi kuin sinulla, kun vaimo on niin kovin kaverin aisan perään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten kävi? Siemensikö kaveri vaimosi emättimen kunnolla?

        Onko kaverilla isompi tai muuten pätevämpi kuin sinulla, kun vaimo on niin kovin kaverin aisan perään?

        Kaverilla on aika samanlainen kuin minulla. Mutta vaimo tykkää kaveristani niin tietysti se aisakin on sitten hänestä paljon mukavamman tuntuinen kuin minun. Kiihottaa kun joskus vaimo kesken seksin alkaa sanomaan kuinka kaverin kulli tuntuu hyvältä ja paljastaa että mietti sitä vaikka minun alla voihki. Vaimo tuli vasta yöllä kotiin. Päivällä olin kuin koira joka seurasi vaimoa joka paikkaan ja oli kiihottava seurata kun vaimo kävi koko ajan kiihkeämmäksi ja kärsimättömämmäksi niin että käski minuakin antaa hänen olevan rauhassa. Olin saanut sellaisen kuvan aluksi että he olisivat menossa syömään jonnekin ja menneet vasta sitten jatkoille kaverin luokse ja vaimo olisi tullut jo yötä vasten kotiin, mutta he olivat menneet ensiksi kaverin luokse rakastelemaan ja uskon että tuo on ollut ihan vaimoni oma toive. Sieltä sitten he olivat käyneet illalla syömässä ja tanssimassa, vaimon mukaan ihan treffeillä, ja koska ne olivat olleet heidän treffit, vielä tulleet yöksi kaverin luokse rakastelemaan toisen kerran. Kotona odottelin ja herättelin toivetta että pääsisin jälkiliukkaille. Laitoin lapset nukkumaan ja olin jo itsekin nukkumassa kun vaimo tuli kotiin niin myöhään mutta vaimo kielsi etten päässyt edes nuolemaan ja valitti jalkojen väsyneen ja muutenkin nukuttavan. Hän kertoi lyhyesti että mitä he olivat tehneet ja painui sitten petiin käymättä edes suihkun kautta. Olivat kuulemma suudelleet ja halailleet tansseissa muiden nähden ja vaimo vielä kiusasi että olivat jopa ääneen tunnustaneet rakkauttaan sekä siellä että myöhemmin kaverin sängyssä toisilleen ja että vaimo oli kirkaissut rakastavansa kaveriani kun kaveri oli saanut orgasmin. Vaimo vielä haikeana kiusoitteli että olisi halunnut jäädä kaverini luokse nukkumaan mutta että he olivat yhdessä ajatelleet että huolestuisin jos hän ei olisi tullut ajoissa kotiin. Kaveri oli tullut kahdesti hänen emättimeen ja hänen hiuksissa ja vaatteissa oli kaverin tuoksua mukana joten uskon sen että läheisissä väleissä olivat olleet koko illan. Siinä vaiheessa olin jo piristynyt ja kiihottunut niin paljon ettei uni tullut heti silmään ja kävin vessassa vetäisemässä pikaiset kun vaimo oli nukahtanut.


    • Anonyymi

      Meikäläisen vaimo on vieraan miehen luona viikonlopun vietossa, minun luvallani.
      Oli puhe että kumia käytetään ja otti niitä kotoa mukaansakin, saa nähdä miten käy...
      Sen miehen oma vaimo on reissussa ja mies tykkää vaimostani kun on vähän muodokkaampi.

      • Anonyymi

        Hyvä kun vaimosi on muodokas. Varmasti vieras on tykännyt ja pannut vaimoasi paljaalla.


    • Anonyymi

      Olemme aviopari 34-vuotias nainen ja
      36-vuotias mies.
      Meillä on kaksi lasta ja minulle on tehty vacektomia ja vaimo on puhunut kolmannesta lapsesta.
      Ollaan ajateltu useita tapoja ja yksi olisi vaimon paneminen vakkarin kanssa ja tehdä lapsi hänen kanssa.
      Tämä sopisi vakkarille jonka takia vaimolla on kierukka, vaimo empii vielä.

      • Anonyymi

        Ei teillä pitäisi olla mitään suurempia ongelmia tuon kanssa kun kerran teillä on jo kaksi lasta ja vaimollasi on vakkari ja vakkarillekin asia sopii. Useasti vakkarit eivät tiedä siittäneensä toisten miesten vaimoja, ja niissä tilanteissa jos tietävät tai heille on jopa kerrottu, useimmissa tapauksissa on tehty vakkarille selväksi että isyyden saa aviomies ja hänelle annetaan valinta siitä käyttääkö kortsua tai jääkö esimerkiksi kummisedäksi tms. Kun teillä vakkari tietää ja on valmis siittämään lapsen teille, kannattaa sinun kysyä että mikä vaimolla on mielen päällä ja keskustelette sitten asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teillä pitäisi olla mitään suurempia ongelmia tuon kanssa kun kerran teillä on jo kaksi lasta ja vaimollasi on vakkari ja vakkarillekin asia sopii. Useasti vakkarit eivät tiedä siittäneensä toisten miesten vaimoja, ja niissä tilanteissa jos tietävät tai heille on jopa kerrottu, useimmissa tapauksissa on tehty vakkarille selväksi että isyyden saa aviomies ja hänelle annetaan valinta siitä käyttääkö kortsua tai jääkö esimerkiksi kummisedäksi tms. Kun teillä vakkari tietää ja on valmis siittämään lapsen teille, kannattaa sinun kysyä että mikä vaimolla on mielen päällä ja keskustelette sitten asiasta.

        minulle tehtiin ja vasektomia, oli jo kaksi poikaa. parin vuoden päästä rouva alkoi haluamaan vielä yhtä "jos vielä tytön saisi". no meni tyttöjen kanssa sitten baariin ja kun tuli kotiin pyysi nuolemaan pillua. spermathan siellä oli sisällä, sanoi vain että eikö ole ihanaa nyt varmaan saadaan tyttö. vaikka olinkin aivan raivona niin liitto jatkui ja vaimon vatsa alkoi pyöristyä, sukulaiset tietysti ihmetteli kun tiesivät leikkauksesta mutta saatiin selitettyä että ei se aina niin varma ole. nyt olen vielä ihanan tyttölapsen isä ja aisankannattaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulle tehtiin ja vasektomia, oli jo kaksi poikaa. parin vuoden päästä rouva alkoi haluamaan vielä yhtä "jos vielä tytön saisi". no meni tyttöjen kanssa sitten baariin ja kun tuli kotiin pyysi nuolemaan pillua. spermathan siellä oli sisällä, sanoi vain että eikö ole ihanaa nyt varmaan saadaan tyttö. vaikka olinkin aivan raivona niin liitto jatkui ja vaimon vatsa alkoi pyöristyä, sukulaiset tietysti ihmetteli kun tiesivät leikkauksesta mutta saatiin selitettyä että ei se aina niin varma ole. nyt olen vielä ihanan tyttölapsen isä ja aisankannattaja

        Juuri noin. Ei sillä ole loppujen lopuksi mitään merkitystä että kenen siittiö siellä sattuu olemaan. Tilanne on se mikä kiihottaa ja se kuinka paljon vaimo nauttii kun on vaihtelua. Se pitää liiton tyytyväisenä. Ymmärrän että olet ollut raivona, mutta eihän se loppujen lopuksi teidän liittoa pilannut tai heikentänyt vaikka vaimosi saikin kunnolla spermaa toiselta mieheltä. Isyys on ihan jotain muuta kuin siittiöiden tarjoamista. Onnea teille. Toivottavasti olet antanut vaimosi hankkia vaihtelua myöhemminkin ja sallinut miesten laueta vaimon emättimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Ei sillä ole loppujen lopuksi mitään merkitystä että kenen siittiö siellä sattuu olemaan. Tilanne on se mikä kiihottaa ja se kuinka paljon vaimo nauttii kun on vaihtelua. Se pitää liiton tyytyväisenä. Ymmärrän että olet ollut raivona, mutta eihän se loppujen lopuksi teidän liittoa pilannut tai heikentänyt vaikka vaimosi saikin kunnolla spermaa toiselta mieheltä. Isyys on ihan jotain muuta kuin siittiöiden tarjoamista. Onnea teille. Toivottavasti olet antanut vaimosi hankkia vaihtelua myöhemminkin ja sallinut miesten laueta vaimon emättimeen.

        Olet oikeassa, tilanne on se mikä kiihoittaa. Kolmesti olen tuon nähnyt kun vieras on vaimoon yhtynyt ja siemenensä sisään laittanut. Miehen lähdettyä on sitten ollut se ah niin herkkä hetki vaimon kanssa. Ehkäisyä ei ole ollut mutta raskaaksi ei vaimo ole tullut. Toki tuo mahdollisuus on tuonut tiettyä kipinää noihin hetkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, tilanne on se mikä kiihoittaa. Kolmesti olen tuon nähnyt kun vieras on vaimoon yhtynyt ja siemenensä sisään laittanut. Miehen lähdettyä on sitten ollut se ah niin herkkä hetki vaimon kanssa. Ehkäisyä ei ole ollut mutta raskaaksi ei vaimo ole tullut. Toki tuo mahdollisuus on tuonut tiettyä kipinää noihin hetkiin.

        En tiedä omista lapsista ovatko ne omia. Luultavasti, mutta vierasta aisaa ilman ehkäisyä vaimo on saanut myös lasten hankinnan aikaan. Kiihottavaa kun vaimo antaa vieraan laueta sisään vaikka tietää raskauden olevan mahdollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulle tehtiin ja vasektomia, oli jo kaksi poikaa. parin vuoden päästä rouva alkoi haluamaan vielä yhtä "jos vielä tytön saisi". no meni tyttöjen kanssa sitten baariin ja kun tuli kotiin pyysi nuolemaan pillua. spermathan siellä oli sisällä, sanoi vain että eikö ole ihanaa nyt varmaan saadaan tyttö. vaikka olinkin aivan raivona niin liitto jatkui ja vaimon vatsa alkoi pyöristyä, sukulaiset tietysti ihmetteli kun tiesivät leikkauksesta mutta saatiin selitettyä että ei se aina niin varma ole. nyt olen vielä ihanan tyttölapsen isä ja aisankannattaja

        No hitto meillä ihan samanlainen juttu kävi. Mutta toisin päin eli tyttöjä oli ja poika piti vielä hommata. Tää on mielenkiintoinen ketju tähän pitää palata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä omista lapsista ovatko ne omia. Luultavasti, mutta vierasta aisaa ilman ehkäisyä vaimo on saanut myös lasten hankinnan aikaan. Kiihottavaa kun vaimo antaa vieraan laueta sisään vaikka tietää raskauden olevan mahdollinen.

        Kiihottavaa! Saiko vaimosi useampaa vierasta aisaa ja siemennestettä lastenhankintojen aikaan vai yhtä tiettyä? Ovatko lapset millä kymmenillä että rupeaako siittäjän isyys ehkä valkenemaan?


      • Anonyymi

        Semmoinen muistutus pitää vielä antaa että jos ja kun vaimosi päättää hankkiutua raskaaksi, valmistaudu jo siihen että hormonit saattavat sekoittaa arjen perusteellisesti. Ensiksikin kerta ei varmasti riitä, joten vaimosi on vakkarin kullilla usein ja se voi tuntua että vaimo ei enää välitä sinusta, mutta muistuta siitä itseäsi mitä vaimo on tekemässä. Raskausaika saattaa mennä lähes kokonaisuudessaan vakkarin luona kun kyse on kuitenkin siittäjästä joka tietää siittäneensä ja sillä voi olla iso merkitys äidille, joten jos haaveilet siitä että pääset jälkiliukkaille tai hellimään rakastelun jälkeen, sitä ei välttämättä tule tapahtumaan kuin vasta lapsen tulon jälkeen. Pidä kuitenkin tunteet kurissa ja muistuta itseäsi siitä mitä vaimosi on tekemässä, älä siitä mitä mielessä saattaa mielikuvitus synnyttää. On helppoa luulla että kun vakkarin seksittely on toiminut aiemmin että tilanne pysyisi samana raskausaikana, mutta hormonit saattaa tehdä vaimosi äärimmäisen himokkaaksi vakkaria kohtaan kun itse istuskelet kotona ja tutustut käsiisi lähes seuraavan vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä omista lapsista ovatko ne omia. Luultavasti, mutta vierasta aisaa ilman ehkäisyä vaimo on saanut myös lasten hankinnan aikaan. Kiihottavaa kun vaimo antaa vieraan laueta sisään vaikka tietää raskauden olevan mahdollinen.

        Kuten sanottua, tuo on kiihottavaa. Oma vaimo halusi lapset kaveriltani ja se oli kiihottavaa, mutta tuo että vaimo yrittää hankkia sinun kanssa lapset mutta silti haluaa ja ottaa myös vierasta ja ei ole ainakaan sinulle kertonut että oletko isä on kiihottavaa! Olitko itse paikalla ja siemennesteet sekoitettu niin ettei kukaan tiedä ilman tutkimuksia, vai oliko vaimon omat retket ja omat päätökset lasten hankinnan aikana ja vaimo ei ole paljastanut kuka teistä on lasten oikea isä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoinen muistutus pitää vielä antaa että jos ja kun vaimosi päättää hankkiutua raskaaksi, valmistaudu jo siihen että hormonit saattavat sekoittaa arjen perusteellisesti. Ensiksikin kerta ei varmasti riitä, joten vaimosi on vakkarin kullilla usein ja se voi tuntua että vaimo ei enää välitä sinusta, mutta muistuta siitä itseäsi mitä vaimo on tekemässä. Raskausaika saattaa mennä lähes kokonaisuudessaan vakkarin luona kun kyse on kuitenkin siittäjästä joka tietää siittäneensä ja sillä voi olla iso merkitys äidille, joten jos haaveilet siitä että pääset jälkiliukkaille tai hellimään rakastelun jälkeen, sitä ei välttämättä tule tapahtumaan kuin vasta lapsen tulon jälkeen. Pidä kuitenkin tunteet kurissa ja muistuta itseäsi siitä mitä vaimosi on tekemässä, älä siitä mitä mielessä saattaa mielikuvitus synnyttää. On helppoa luulla että kun vakkarin seksittely on toiminut aiemmin että tilanne pysyisi samana raskausaikana, mutta hormonit saattaa tehdä vaimosi äärimmäisen himokkaaksi vakkaria kohtaan kun itse istuskelet kotona ja tutustut käsiisi lähes seuraavan vuoden.

        Vaimon hormonit ovat todella mennyt raskauksissa sekaisin. Seksiä on pitänyt harrastaa urakalla. Ennen raskautta ei vieraat kiinnostaneet. Raskauksien aikaan noita vakkareita on ollut useampia. Minua kiihottaa. Raskausajat ovat olleet itsellekin kuin kävisi vieraissa koko ajan. Niin erilainen petikumppani vaimo on ollut ja niin erilaiselta hän on tuntunut. Valitettavasti raskauksien jälkeen tilanne on palannut vanhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottua, tuo on kiihottavaa. Oma vaimo halusi lapset kaveriltani ja se oli kiihottavaa, mutta tuo että vaimo yrittää hankkia sinun kanssa lapset mutta silti haluaa ja ottaa myös vierasta ja ei ole ainakaan sinulle kertonut että oletko isä on kiihottavaa! Olitko itse paikalla ja siemennesteet sekoitettu niin ettei kukaan tiedä ilman tutkimuksia, vai oliko vaimon omat retket ja omat päätökset lasten hankinnan aikana ja vaimo ei ole paljastanut kuka teistä on lasten oikea isä?

        Kimpassa pantiin koko viikko aina välillä ja vaimon vatsa alkoi kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Ei sillä ole loppujen lopuksi mitään merkitystä että kenen siittiö siellä sattuu olemaan. Tilanne on se mikä kiihottaa ja se kuinka paljon vaimo nauttii kun on vaihtelua. Se pitää liiton tyytyväisenä. Ymmärrän että olet ollut raivona, mutta eihän se loppujen lopuksi teidän liittoa pilannut tai heikentänyt vaikka vaimosi saikin kunnolla spermaa toiselta mieheltä. Isyys on ihan jotain muuta kuin siittiöiden tarjoamista. Onnea teille. Toivottavasti olet antanut vaimosi hankkia vaihtelua myöhemminkin ja sallinut miesten laueta vaimon emättimeen.

        on vaimo saanut vierasta kulleista nauttia myös tämän jälkeen, jotkut sukulaiset ovat vielä ihmetelleet kuinka vaimo tuli raskaaksi mutta en ole välittänyt heidän epäilyistään.
        olen nykyään aisankannattaja ja nuolen ylpeänä vaimon pillua kun sinne on vieras mies laskenut siittiöt sisään. joskus pyydän lupaa naida mutta vaimosta on parempi että hän istuu naamalleni ja runkkaan samalla kun nuolen hänelle nautinnon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on vaimo saanut vierasta kulleista nauttia myös tämän jälkeen, jotkut sukulaiset ovat vielä ihmetelleet kuinka vaimo tuli raskaaksi mutta en ole välittänyt heidän epäilyistään.
        olen nykyään aisankannattaja ja nuolen ylpeänä vaimon pillua kun sinne on vieras mies laskenut siittiöt sisään. joskus pyydän lupaa naida mutta vaimosta on parempi että hän istuu naamalleni ja runkkaan samalla kun nuolen hänelle nautinnon

        Tuo on kiihottavaa kun oma vaimo hallitsee pääsyä pillulle ja nainnin sijasta tarjoaa pillun, nussitun tai puhtaan, mieluummin nuoltavaksi kuin pantavaksi. Kiihottako sinua se että sukulaiset tietää, koska ei ne sukulaiset kuitenkaan ummikoita ole jotka eivät olisi koskaan mitään "kiellettyä" tehneet. Kyllä heillä on ihan perustellut epäilykset siitä että vaimosi on ollut toisaalla "hedelmöityshoidossa". Minullakin oli joskus aikoinaan kuvitelmat että jos joku ei suoraan sano että tietää, että hän ei tiedä. Mutta sitten paljastui että kyllä ihmiset tietää toisistaan kaikenlaista ja jopa omista vanhemmistani paljastui kaikenlaista. Minun silmät avautuivat kun uskovaiset vanhempani puhuivat aina erään talon ohi mennessä "luopioista" eli uskostaan luopuneista. Ei siinä mitään, mutta kun vanhemmat ajan mittaan keskusteli heistä, pikkuhiljaa alkoi muodostumaan minullekin kuva että tämä pariskunta onkin kolmio jossa on kaksi miestä ja nainen ja kun nainen oli pasahtanut paksuksi, kaikki olivat luopuneet uskosta koska joku tiesi että tuo kolmas mies oli alkuunpanija ja sitä ei seurakunnassa hyvällä katsottu. Usein kun ihmiset puhuvat ns. selän takana, he yhdistelevät toistensa kanssa myös huomaamattaan tietoja ja mielikuvat sattuvat hyvin lähelle totuutta. Isä on joskus äidistäkin vitsaillut, ja tullut paljastaneeksi, että seurusteluaikana äitikin on pitänyt vieraasta kullista eikä äiti ole ainoa sukulainen joka on seurusteluaikanaan tykännyt useammasta meisselistä kerralla. Salaisuuksia on kaikkialla ja salaisia himoja on varmasti sitäkin useammalla. Ihmettelisin jos lähipiirissäsi ei olisi muitakin joilla on muiden miesten siittämiä lapsia, joko aviomiehen tietämättä tai kuten sinun tapauksessa, ihan siunaamana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon hormonit ovat todella mennyt raskauksissa sekaisin. Seksiä on pitänyt harrastaa urakalla. Ennen raskautta ei vieraat kiinnostaneet. Raskauksien aikaan noita vakkareita on ollut useampia. Minua kiihottaa. Raskausajat ovat olleet itsellekin kuin kävisi vieraissa koko ajan. Niin erilainen petikumppani vaimo on ollut ja niin erilaiselta hän on tuntunut. Valitettavasti raskauksien jälkeen tilanne on palannut vanhaan.

        Sama täällä. Useampi tuttu on pannut vaimoa raskausaikana. Ei ole kortsuja silloin käytelty.


    • Anonyymi

      Minä olen 18v nainen ja poikakaveri intissä.Olen hyvin seksuaalinen ja halukas seksin suhteen.Nyt intti aikana kun en saa säännöllisesti seksiä poikakaverilta minulla on lähes koko ajan kiihottunut olo.Olen masturboinut ja tyydyttänyt itseäni dildoilla ja vibraattoreilla useita kertoja päivässä.Nyt on käynyt niin että olin baari reissulla pariviikkoa sitten jossa päädyin kahden itseäni paljon vanhemman miehen kanssa autoajelulle.Olin melko humalassa silloin.Miehet hivelivät ja koskettelivat minua joka puolelta.En estellyt lainkaan vaan oikeastaan ihan tyrkytin itseäni heille.Olin niin kovassa kiimassa että annoin miesten riisua rinnat paljaaksi minulta ja samalla kun toinen miehistä imi ja puristeli nännejäni niin toinen miest nosti lyhyen tekonahka hameen pepun yli lantiolle.Hän repi stringit pois päältäni ja avasi oman sepaluksen ja otti paksun ja melko pitkän kullin esiin.Molemmat miehet oli aika iso vatsaisia ja auton penkit käännettiin lepo asentoon.Siinä toinen mies alkoi avustaa kaveriaan niin että minut saatiin ratsastus asentoon toisen miehen päälle.Se tunne kun kova miehen kulli upposi pilluuni oli aivan tajunnan räjäyttävä.Huohotin ja voihkin kun aloin ratsastaa.Toinen mies nosteli minua lantiosta nopeaa tahtia ylös ja alas.Mies jolla ratsastin puristi nännejäni ja venytteli niitä.Molemmat miehet oli myös kovassa kiimassa.Miehet kertoilivat kuinka aikovat nussia minut tainnoksiin.Toinen miehistä sanoi että kyllä tuollainen nuori lutka joka oikein tyrkyttää itseään vieraille miehille nussitaan tiineeksi.En välittänyt yhtään vaikkei miehet käyttäneet ehkäisyä.Oli niin kova tarve saada miestä ja siementä sisälle.Sain useamman orkun näiden miesten käsittelyssä ja useammat spermat suoraan pillun perukoille.Päästyäni kotiin oli rinnat ihan turvonneet miesten imemisestä,nännien venyttelystä ja olipa niissä muutama fritsukin imettynä.Pillu oli turvoksissa ja klitoris oli ihan paisunut ja herkillä miesten jäljiltä.Spermaa valui jalkoja pitkin.Olo oli kunnolla tyydytetty vihdoinkin.Seuraavana aamuna iski morkkis ja pelko tulinko raskaaksi.Nyt kun pari viikkoa on kulunut niin rinnat ovat ihan herkät ja nännit nöpöttää pystyssä koko ajan.Pillu on jotenkin turpean oloinen.Poikakaveri tulee huomenna lomille.Olen jännittänyt ja odottanut että alkaako kuukautiset.Koko tapahtuma oli niin kiihottava ja kiimainen että mietin koko ajan soitanko ja sovin toisen panosession nuiden miesten kanssa.Kiihottaa ajatus jos olen tullut raskaaksi jommalle kummalle miehistä.Ajattelin antaa poikakaverin myös nussia minua paljaalla niin voisin tulla myös hänelle raskaaksi jos en ole jo paksuna.

    • Anonyymi

      Olen siittänyt naisystäväni tyttären, hän oli 28 vuotias aikaa siitä on jo viistoista vuotta ja kakki tapahtui suunnitellusti ja luvan kanssa

    • Anonyymi

      Välillä pillu maistuu spermalle kun neiti tulee töistä ja en kysy asiasta mitään. Naidaan ja lasken omani sekaan. Pidetään taukoa ja saan nuolla tuota jumalaista spermaa valuvaa vakoa.
      Kertaakaan en ole kysynyt ketä on nussinut, ei se järvi soutamalla kulu. Ja pidän sperman mausta, omastani ja muiden.
      En ole bi mut olenko hetero kuitenkaan.
      Olisihan se joskus kiva tietää kenen spermaa on ilo nuolla. Lapsia ei enään tule siitä luonto on pitänyt huolen.

      • Anonyymi

        Olen nussinut raskaaksi varmuudella 2 alaistani, jotka olivat naimisissa ja noin 25 vuotta nuorempia naisia. Tapahtuivat eri työpaikoissa. Harrastin molempien kanssa paljon suojaamatonta seksiä työpaikalla ja monissa eri paikoissa. Heidän miehet luulevat olevansa lapsien isät. Itseäni kiihotti naida moisia lutkia ja toki vaarana on, että joku päivä tullaan kyselemään elareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nussinut raskaaksi varmuudella 2 alaistani, jotka olivat naimisissa ja noin 25 vuotta nuorempia naisia. Tapahtuivat eri työpaikoissa. Harrastin molempien kanssa paljon suojaamatonta seksiä työpaikalla ja monissa eri paikoissa. Heidän miehet luulevat olevansa lapsien isät. Itseäni kiihotti naida moisia lutkia ja toki vaarana on, että joku päivä tullaan kyselemään elareita.

        En usko että elareita sinulta tullaan kysymään, enkä luottaisi siihenkään että heidän miehet eivät muka tietäisi että töistä tullessa vaimot ovat täynnä sinun spermaa. Aisurit hyväksyy että toiset tekee lapsia ja toiset ei. Aina ihmisillä on tietyt maneerit ja tavat joista poikkeaminen huomataan vaikka alkusyytä ei heti huomattaisikaan ja aisurit ovat varmasti hyviä havaitsemaan ympäristöään. Sinulla on käynyt hyvä tuuri kun olet saanut jakaa geenejäsi ns. "Ilman lupaa". Ei kaikki aisuripariskunnat paljasta vieraalle että vieras on heidän seksilelunsa.

        Yleensä naiset pettää erotakseen. Mutta aisuripariskunnissa ei erota vaikka nainen voi vieraalle antaa kuvan että pettää. Mutta se on vain siksi että saisi kiihkeää vierasta siementä, mutta täysin puolison siunaamana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nussinut raskaaksi varmuudella 2 alaistani, jotka olivat naimisissa ja noin 25 vuotta nuorempia naisia. Tapahtuivat eri työpaikoissa. Harrastin molempien kanssa paljon suojaamatonta seksiä työpaikalla ja monissa eri paikoissa. Heidän miehet luulevat olevansa lapsien isät. Itseäni kiihotti naida moisia lutkia ja toki vaarana on, että joku päivä tullaan kyselemään elareita.

        Mahtavaa!
        Halusivatko nämä naisalaiset alfajohtajansa spermaa ja alfan lastensa isäksi vai kävikö ns. vahinko? Antoivatko vasta sen jälkeen ilman ehkäisyä omille miehilleen ja kertoivat näille kohta ilouutiset, että isiksi ovat tulossa? Tiedätkö, kumpia sieltä sitten pullahti uusien isien iloksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa!
        Halusivatko nämä naisalaiset alfajohtajansa spermaa ja alfan lastensa isäksi vai kävikö ns. vahinko? Antoivatko vasta sen jälkeen ilman ehkäisyä omille miehilleen ja kertoivat näille kohta ilouutiset, että isiksi ovat tulossa? Tiedätkö, kumpia sieltä sitten pullahti uusien isien iloksi?

        Minustakin on mahtavaa että rivien välistä voi lukea että muitakin firmojen naisia on ehkä päästy hedelmöittämään, mutta ainakin nussimaan kunnolla. Ai että kun vaimon työpaikalla olisi ollut aikoinaan tuollainen kunnon kullisonni. Ei olisi haitannut lisälapsi tai pari tähän perheeseen jos olisi vielä tiennyt että pomo on nussinut pari muutakin naista raskaaksi. Olisit saanut vaimoni joka työmatkalle mukaan ja ylitöihin auttelemaan.


    • Anonyymi

      Kuulin vaimon ja yhden sen kaverin juttelun muinoin. Kaverin mies ei ollut kiinnostunut seksistä ja oli kärsinyt erektio-ongelmista. Rouva oli panettelusta itseään muutamalla työkaverilla ja urakalla. Kaikki töissä tiesivät. Miestä oli ruvennut seksi ja vaimo kiinnostamaan. Tämä kaveri sanoi että miehellä seisoi koko ajan paremmin kuin koskaan.

    • Anonyymi

      Ennen vanhaan sanottiin että on naimalupa. Sitä ajatteli naiviuttaan sen olevan vaan naimisiin meno. Myöhemmin on tajunnut että naimalupa tarkoittaa jos on naimisissa voi huoletta ottaa myös vierasta kalua koska aviomies on automaattisesti isä eikä raskaus haittaa vaan se on toivottu asia.

    • Anonyymi

      Se on ylläri kun käy astumassa toisen vaimoa ja sieltä sitten tulee soittoja perään että tiineenä on ja elareja pyydellään. Erohan siitä tuli kahdessa taloudessa sitten aikanaan kun kotona selvisi että on käyty muitakin siittämässä.
      Oma ei tiineeksi tullut mutta suku jatkuu kyllä.

      • Anonyymi

        Suvun jatkuminen hyvä homma ja pääasia. Erot tietenkin huonompi juttu. Luonto hoiti tavallaan, kun oma emäntäsi ei tiineytynyt. Soittelivatko perään tiineeksi tulleet toisten vaimot vai niiden aisurimiehet? Tiesivätkö ukot ennen yllätysraskauksia, että nussit ja siemensit heidän vaimojaan? Olivatko itse mukanakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvun jatkuminen hyvä homma ja pääasia. Erot tietenkin huonompi juttu. Luonto hoiti tavallaan, kun oma emäntäsi ei tiineytynyt. Soittelivatko perään tiineeksi tulleet toisten vaimot vai niiden aisurimiehet? Tiesivätkö ukot ennen yllätysraskauksia, että nussit ja siemensit heidän vaimojaan? Olivatko itse mukanakin?

        Aisurit ei perään soittele. Eikä soittele aisurien vaimotkaan, elleivät sitten halua vain lisää kullia.

        Pettämiset on eri asia, mutta jos vaimolla tai tyttöystävällä on ollut lupa, niin sitten aisuri ja kumppani ovat vain onnellisia kun lapset muistuttaa joka päivä kuinka nainen saanut nauttia elämästään.

        Pettämiset ei kuulu mihinkään terveeseen suhteeseen, ei myöskään aisurisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aisurit ei perään soittele. Eikä soittele aisurien vaimotkaan, elleivät sitten halua vain lisää kullia.

        Pettämiset on eri asia, mutta jos vaimolla tai tyttöystävällä on ollut lupa, niin sitten aisuri ja kumppani ovat vain onnellisia kun lapset muistuttaa joka päivä kuinka nainen saanut nauttia elämästään.

        Pettämiset ei kuulu mihinkään terveeseen suhteeseen, ei myöskään aisurisuhteeseen.

        Aisankannattajia eli aisureita on monenlaisia ja moneen lähtöön. Jotkut joutuvat alistumaan ja nöyrtymään naisensa kiimaista ja kyltymätöntä pillua nussivan vieraan sonnin jäykkänä seisovan ja itävää siementä syöksevän aisan kannattelijoiksi tietoisesti. Joko suosiolla tai vähän vastentahtoisesti. Jotkut taas täysin tietämättään. Jotkut näistä voivat toki soitella peräänkin, jos asia paljastuu, vaikka vahinkosiitokset (tai tahallisetkin) kirjataan aviomiesten nimiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aisankannattajia eli aisureita on monenlaisia ja moneen lähtöön. Jotkut joutuvat alistumaan ja nöyrtymään naisensa kiimaista ja kyltymätöntä pillua nussivan vieraan sonnin jäykkänä seisovan ja itävää siementä syöksevän aisan kannattelijoiksi tietoisesti. Joko suosiolla tai vähän vastentahtoisesti. Jotkut taas täysin tietämättään. Jotkut näistä voivat toki soitella peräänkin, jos asia paljastuu, vaikka vahinkosiitokset (tai tahallisetkin) kirjataan aviomiesten nimiin.

        Alistuva aisuri ei ilman vaimonsa lupaa, varsinkaan vaimonsa henkilökohtaisista yksityisasioista soittele mihinkään eikä kenellekään. Aisuri joko hyväksyy sen että hänestä tulee nyt isä, tai itkee ja hyväksyy sen.

        Mitä aisuri olisi muka tehnyt ansaitakseen joltakin elatusmaksut?! Ei mitään! Mitä aisuri muka puhelimessa sanoisi kun hän ensin aloittaisi, "Sinä olet saattanut vaimoni raskaaksi!"
        "Niin olen".
        "Maksa elatusmaksut"
        "En"
        "Aa... no. Okei, anteeksi että häiritsin."

        Aisurin paikka on kotona hellan ääressä ja essu edessään. Aisurin kädessä on joko lapsensa satukirja tai imurin-, soppakauhan-, tai oman mitättömän nöpönsä varsi. Ja nöpön "varsi" lainausmerkeissä. Jokainen aisuri tietää ettei hänestä olisi ollut koskaan siittäjäksi joten parasta unohtaa ininät kun ei niitä kuitenkaan kukaan kuuntele.

        Aisurin vaimokaan ei edes naurahtaisi soittoyritykselle, vaan pelkästään pudistaisi säälien päätään, ja miettisi että kyllä siitä vielä hyvä isä tulee. Sitten vaimo silittäisi onnellisena pyöristyvää vatsaansa ja miettisi että parempi käydä alapesulla huuhtelemassa soermapillu kun ei sitä ainakaan sinä iltana aisurille nuoltavaksi tarjota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alistuva aisuri ei ilman vaimonsa lupaa, varsinkaan vaimonsa henkilökohtaisista yksityisasioista soittele mihinkään eikä kenellekään. Aisuri joko hyväksyy sen että hänestä tulee nyt isä, tai itkee ja hyväksyy sen.

        Mitä aisuri olisi muka tehnyt ansaitakseen joltakin elatusmaksut?! Ei mitään! Mitä aisuri muka puhelimessa sanoisi kun hän ensin aloittaisi, "Sinä olet saattanut vaimoni raskaaksi!"
        "Niin olen".
        "Maksa elatusmaksut"
        "En"
        "Aa... no. Okei, anteeksi että häiritsin."

        Aisurin paikka on kotona hellan ääressä ja essu edessään. Aisurin kädessä on joko lapsensa satukirja tai imurin-, soppakauhan-, tai oman mitättömän nöpönsä varsi. Ja nöpön "varsi" lainausmerkeissä. Jokainen aisuri tietää ettei hänestä olisi ollut koskaan siittäjäksi joten parasta unohtaa ininät kun ei niitä kuitenkaan kukaan kuuntele.

        Aisurin vaimokaan ei edes naurahtaisi soittoyritykselle, vaan pelkästään pudistaisi säälien päätään, ja miettisi että kyllä siitä vielä hyvä isä tulee. Sitten vaimo silittäisi onnellisena pyöristyvää vatsaansa ja miettisi että parempi käydä alapesulla huuhtelemassa soermapillu kun ei sitä ainakaan sinä iltana aisurille nuoltavaksi tarjota.

        Ei ehkä luonnostaan alistuva aisuri, mutta aisureiksi tietämättään joutuneet muut miehet kyllä. Ja heitäkin riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä luonnostaan alistuva aisuri, mutta aisureiksi tietämättään joutuneet muut miehet kyllä. Ja heitäkin riittää.

        Sellaisia jotka eivät ole vaimonsa kanssa asiasta jutelleet koskaan ja vaimo ei ole saanut lupaa, ovat tietysti eri asia. Onhan heillä oikeuslaitos takanaan, mutta heillekin lapsen tietoihin kirjataan biologinen isä siittäjäksi ja sehän tarkoittaa että myöhemmät sukupolvet ja tutkijat saavat tulevaisuudessa vähän säälivän hymynkareen kasvoilleen ja voi olla että jollain tutkijalla oma nöpö yrittää nostaa päätään kun tietää vaimonsa touhut muiden tutkijoiden kanssa. Ehkä hän lipaisee kieltään kun tietää mitä vaimo työpäivän päätteeksi tuo välipalaksi. Mutta ne muut tutkijat ainakin vain naurahtavat aisurille joka vuosia sitten oikeudessa puristi nyrkkejään housujen taskuissa ja kuvitteli näyttävänsä siittäjälle.


    • Anonyymi

      Tuohan on ihan oikein jos olet tuhkamuna.

    • Anonyymi

      Kautta vuosisatojen ovat hyvässä taloudellisessa asemassa (niin kuin ison tilan emäntinä, kartanonrouvina jne.) naiset nussituttaneet itsensä tiineiksi vierailla miehillä, kun omaksi mieheksi on osunut vahingollisesti tuhkamuna. Voi olla vaikka minkä renkipojan ja työmiehen siemen hienon ja menestyneen suvun nimissä.

      • Anonyymi

        Pitää täysin paikkansa. Muinaisessa Roomassa kovat urheilijat ja gladiaattorit pääsivät naimaan ylhäisön vaimoja säännöllisesti. Siellä järjestettiin jopa temppeliorgioita joissa "jumalanpalveluksena" oli kaikkien harrastettava seksiä keskenään.

        Tuo on sellainen ilmiö jonka helposti nykyaikainen ihminen vain kieltää koska ei kestä totuutta. Rakkausavioliitot on suhteellisen uusi keksintö. Toki rakkaudesta on menty naimisiin, mutta vielä sata vuotta sitten täälläkään ei ollut sellaisia asioita kuin kihlaus. Maaseudulla jonne ei saatu pappia, pariskunta meni naimisiin sillä että he muuttivat yhteen ja tuosta yhteistaloudesta tehtiin ilmoitus kruununviranomaisille. Häät eivät olleet suvun, vaan kylän juhla.

        Varsinaiset häät ja naimisiinmenot kirkoissa (tai muissa temppeleissä) ovat olleet alunperin vain päälliköiden ja kuninkaiden keksintöä, eikä suinkaan mikään vaatimus kenellekään. Pari tuhatta vuotta sitten heimon päällikkö "asetti" pariskunnan ja shamaani tai pappi saattoi vain siunata sen liiton.

        Siitä se vuosisatojen aikana on valui rikkaille ja lopulta köyhille niin että köyhät pyysivät pappia siunaamaan liittonsa ja lopulta nykyaikana köyhätkin pystyivät järjestemään kirkkohäät.

        Itseasiassa ihan parina vuosikymmenenä hääjuhlat ovat kokeneet uuden muutoksen. Nykyään keskiluokkakin järjestää megahäitä, ja köyhät pitäytyvät pelkissä kirkkohäissä ja kahvituksessa, joka ennen oli "megahäät".

        Samaan aikaan toisaalla, häät järjestetään maistraatissa eikä paikalla ole välttämättä kuin todistajat.

        Viisisataa vuotta sitten asiat olivat aivan toisin. Häät järjestettiin kun juhlittiin kahden suvun liittoa ja nämä olivat järjestään järjestettyjä liittoja. Ylhäisön liitoissa saattoi pariskunnan jäsenet olla jopa toisesta maasta, jolloin he eivät edes ymmärtäneet toisiaan. Ja rikkaiden liitoissa vallan pysyminen suvussa varmistettiin esimerkiksi naittamalla nuori nainen vanhalle ukolle, joka ei varmasti saanut seisomaan tai jonka sperma oli huonolaatuista. Kuitenkin jälkeläisiä piti saada, joten paikalle hankittiin kunnon nuori panosonni joka pani nuoren naisen paksuksi.

        Tietenkään tätä ei virallisesti tunnusteta sukujen kronikoissa, mutta niissä rahvaan lähteissä joita on säilynyt, on valtavasti uutisia ja solvauksia joissa haukutaan jotakin ylhäisön jäsentä aisankannattajaksi.

        Kun tarkastelee vuosisataisia tuomioita, siellä on aika vähän tuomioita haureudesta, eli siitä että nainen on pettänyt. Niitä toki on, mutta se mikä on erittäin kiinnostaa, yleensä niissä on selvä painotus eli sellainen että nainen ei ole saanut lasta ja mies on tarvinnut uuden vaimon jolloin eron syyksi on tarvittu väite haureudesta, tai sitten rahvaan keskuudessa nainen on pettänyt jonkun toisen miehen kanssa ja tuo mies on päätynyt myös tuomiolle.

        Mutta kyllä naisella on ollut myös oikeutta. Esimerkiksi jos nainen on tullut raskaaksi avioliiton ulkopuolella, on siittäjä voitu haastaa oikeuteen ja oikeus on määrännyt miehen menemään naimisiin naisen kanssa, tai maksamaan naiselle isot korvaukset lapsen elättämisestä.

        Aisankannatus on ollut pilkkasana ennen muinoin nimenomaan rahvaan keskuudessa, ja sillä on tarkoitettu rikkaiden naimatouhuja eikä suinkaan petoksen kohteeksi joutunutta. Eihän petetty kannattele kenenkään aisaa, vaan aisankannattaja kannattelee nimenomaan vapaaehtoisesti siittäjän aisaa.

        Rahvas oli rikkaiden palvelijoita jotka hoitivat rikkaiden tiloja ja tilan toimintoja ja siellähän tieto kulki ääntä nopeammin. Kun rahvas saattoi mennä naimisiin rakkaudesta, rikkaat menivät naimisiin sopiakseen liittoja ja erityisesti poikia tarvittiin joten aisaakin tarvittiin.

        Kannattaa huomioida että Euroopassa järjestelmä järjestetyistä liitoista ei ole "säilynyt", vaan täällä on liitot olleet vapaita juuri siitä syystä että rahvalla oli vapaus mennä vapaasta tahdostaan naimisiin. Tuo selittää hyvin paljon myös sitä miksi aisankannattajat olivat enemmänkin yleisiä kuin poikkeuksia.

        Ei siniveristen veri ole sen kummempaa kuin rahvaankaan veri, sillä rahvaan jäsenet ovat noita rikkaita rouvia siittäneet jatkuvasti.


    • Anonyymi

      Hienoa historiatietoa - osin. Alku ja loppu etenkin mehukkaat.

      Vaan kyllähän tuo kihlauskäytäntö (avioliiton lupaus) on ollut olemassa Suomessakin satoja vuosia. Kyllä niin rikkaat kuin köyhät parit ovat sata vuotta sitten ja sitä ennen olleet kihloissa ennen naimisiinmenoaan. Vaikka tämä ei tietenkään estänyt salanussintoja ja vieraiden miesten siittämisiä mitenkään. Kun avioliitot olivat järjestettyjä, niin siinä saattoi useinkin morsian haluta jonkun mielittynsä kullia ja siementä sen epämieluisamman järjestetyn sulhasen tietämättä.

      Järjestettyjä ja painostettuja avioliittoja on maaseudulla ollut ainakin vielä 1950- ja 1960-luvuilla, ihan tiettävästi. Uhattu jättää perinnöttä, jos ei poika tai tytär jätä sitä ja ota tätä.

      Lisää aisankannatus- ja vierassiittäjähistoriaa?

      • Anonyymi

        Juu, tuo "sata vuotta sitten" on tietysti hieman liiottelua, sillä onhan Suomi ollut jo itsenäinen maa "pitkään" vuoteen 1924 mennessä ( tarkoitan tietysti myös Venäjän vallan aikaa.) Mutta vaikka vaikka täällä on ollut kihlakäytäntö ja muita hallinnollisia säännöksiä kauemminkin, ne eivät käytännön rajoitusten vuoksi voineet ulottua koko maahan, jossa kylän ja kaupungin välillä oli metsiä joissa vilisi vaaroja.

        Naimisiin mentiin ja lähiyhteisö hyväksyi sen ja pappi myöhemmin vain siunasi liiton.

        Jo parinkymmenen kilometrin matka, mihin nykyisellään menee puolituntia, oli oikeasti vaarallinen päivämatka polkuja ja kärrypolkuja pitkin. Vaikka kruunu velvoitti talollisia ylläpitämään esimerkiksi tilustensa siltoja, ei niitä kukaan viranomainen ehtinyt tarkistaa, joten sillat olivat äärimmäisen vaarallisia ja huonosti hoidettuja. Talollisilla saattoi olla hevosia, mutta hevoset eivät olleet aktiivikäytössä matkailussa vaan töissä, ja ihmiset kulkivat apostolin kyydillä. Hevonenhan on saaliseläin joten vain harvoilla oli käytössä ratsuhevosia. Muut hevoset saattoivat vain vetää esimerkiksi kärryjä perässään ja pitkä puukko saattoi olla ainoa ase petoja vastaan, työhevosia ei turhaan asetettu vaaroille alttiiksi.

        Viime kesänä luin mainion tutkimuksen suomalaisen maaseudun ja mastaloustekniikan kehittymisestä vuosituhansien aikana ja oli kiinnostavaa huomata kuinka vuosikymmenien aikana erinomainen idea kruunulta muuttuikin talollisten osalta käytännössä aina lopulta köyhdyttäväksi, jolloin tarvittiin uusi idea ja joka kuitenkin vuosikymmenien aikana aiheutti ensimmäisten vaurastuneidem talollisten köyhtymisen ja uudet yrittäjät olivat vain vaivoin leivän syrjässä kiinni. Ongelman perusta oli uusien lasten syntyminen jolloin pinta-ala ja toimintaa ei yksinkertaisesti riittänyt kaiken ylläpitämiseen ja lapsia tarvittiin sillä he olivat työvoimaa.

        Siis rahvaan seurassa.

        Juuri näistä rajoituksista johtuen pappi tai lääkäri olivat sellaisia joiden luoksi mentiin, eivätkä he pystyneet liikkumaan nopeasti ympäriinsä. Kutsun toimittaminen kesti saman verran kuin sairastuneen kärrääminen lääkärille.

        Ylhäisön joukossa asiat olivat toisin. Kun puhumme kahden kerroksen väestä, ihmiset ajattelevat että ainoa tekijä oli raha ja ehkä tavat ja koulutus. Ei suinkaan. Erottava tekijä oli kokonaiset kulttuurit yhteiskunnan sisällä. Ylhäisö oli aivan joitain muita ihmisiä kuin rahvas. Raharikkaat olivat sen lisäksi kolmas ryhmä. Ylhäisö oli rahvaalle kuin alienit ihmisille. Raharikkaat olivat kauppiaita ja yrittäjiä, eli käytännössä rahvasta. Mutta se mitä raharikkaat eivät olleet oli ylhäisö.

        Jotain kertoo ylhäisöstä se ettei mies ja vaimo osanneet välttämättä toistensa kieltäkään. Ei tuollaisia liittoja rahvaan kesken syntynyt ellei kyse ollut jostain sotasaalisorjasta.

        Esimerkiksi Englannissa ja Ranskassa ylhäisöjen vaimot ylläpitivät taloutta, eli tiluksia. Tiluksia hoitivat rahvaan jäsenet tai viranomaiset ja tiluksiin kuului peltojen lisäksi erilaiset "fabriikit" kuten viinanpolttimot, sepät, liha,sahat, myllyt, villa, maito jne. karja.Miehet taas ylläpitivät kauppasuhteita, politiikkaa tai kruunun varustuksia. Ei miehillä ollut aikaa seksille ja rakkaudelle, joten halut ja puutteet hoidettiin lähipiirin kesken.

        Tämä kulttuuriero tulee käsinkosketeltavaksi kun ymmärtää millaisia pelkät kartanot olivat. Me helposti ajattelemme että ne olivat ylhäisön koteja ja että ylhäisö tarvitsi useita huoneita aarteilleen ja taiteelleen. Olivat ne sitäkin, mutta käytännössä ne olivat kuin nykyisiä toimisto/liikerakennuksia joissa oli vain pieni osa ylhäisön asuttavaksi, kun muut tilat olivat työtiloja ja rahvaan asuintiloja. Sen lisäksi oli tiloja vieraille. Mitä tapahtui kun tuli yö? Kartanon rouva kutsui tai oli jo köskenyt jonkun kiihottavan työläisen huoneeseensa ja rouvan omassa maluukammarissa korokkeella olevan verhoillun sängyn paksujen peitteiden alla alettiin tehtailemaan uusia sopimusmshdollusuuksia, eli poikia.

        Tietenkin joku palvelija aina yölliset askeleet tai siittämisen äänet kuuli ja seuraavana aamuna uutiset kiirivöt palvelijoiden keskuudessa, kunnes "talon isäntä" sai yhdeksän kuukauden päästä juhlitun lapsen.

        Jos isäntä oli reilu, ei hänelle naureskeltu. Mutta jos isäntä kohteli palvelijoitaan huonosti, palvelijoiden päiväkirjat, lehtiuutiset jne. jne. saivat kuullakseen mitä kartanossa oikeasti tapahtui.

        Tuo on niin laajalle levinnyt tapa, että epäilemättä ylhäisön jäsenet ja esimerkiksi matriarkat ovat neuvoneet tyttäriään ns. tavoille ja tapa on ollut hyväksynnän lisäksi jopa suositeltu.

        Tuohonhan liittyy ja sitä selittäisi myös hassut tavat joissa esimerkiksi kuninkaan ollessa häiden aikaan matkoilla, uuden vaimon "makaamiseksi" kuningas käskyllään velvoitti jonkun luottohenkilönsä työntämään jalkansa uuden vaimon peiton alle, ikäänkuin merkitsemään että kuningas itse oli maannut uuden kuningattarensa kanssa.

        Ei kuninkaat ja muut noin typeriä ole, joten epäilemättä poikaa on yritetty oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuo "sata vuotta sitten" on tietysti hieman liiottelua, sillä onhan Suomi ollut jo itsenäinen maa "pitkään" vuoteen 1924 mennessä ( tarkoitan tietysti myös Venäjän vallan aikaa.) Mutta vaikka vaikka täällä on ollut kihlakäytäntö ja muita hallinnollisia säännöksiä kauemminkin, ne eivät käytännön rajoitusten vuoksi voineet ulottua koko maahan, jossa kylän ja kaupungin välillä oli metsiä joissa vilisi vaaroja.

        Naimisiin mentiin ja lähiyhteisö hyväksyi sen ja pappi myöhemmin vain siunasi liiton.

        Jo parinkymmenen kilometrin matka, mihin nykyisellään menee puolituntia, oli oikeasti vaarallinen päivämatka polkuja ja kärrypolkuja pitkin. Vaikka kruunu velvoitti talollisia ylläpitämään esimerkiksi tilustensa siltoja, ei niitä kukaan viranomainen ehtinyt tarkistaa, joten sillat olivat äärimmäisen vaarallisia ja huonosti hoidettuja. Talollisilla saattoi olla hevosia, mutta hevoset eivät olleet aktiivikäytössä matkailussa vaan töissä, ja ihmiset kulkivat apostolin kyydillä. Hevonenhan on saaliseläin joten vain harvoilla oli käytössä ratsuhevosia. Muut hevoset saattoivat vain vetää esimerkiksi kärryjä perässään ja pitkä puukko saattoi olla ainoa ase petoja vastaan, työhevosia ei turhaan asetettu vaaroille alttiiksi.

        Viime kesänä luin mainion tutkimuksen suomalaisen maaseudun ja mastaloustekniikan kehittymisestä vuosituhansien aikana ja oli kiinnostavaa huomata kuinka vuosikymmenien aikana erinomainen idea kruunulta muuttuikin talollisten osalta käytännössä aina lopulta köyhdyttäväksi, jolloin tarvittiin uusi idea ja joka kuitenkin vuosikymmenien aikana aiheutti ensimmäisten vaurastuneidem talollisten köyhtymisen ja uudet yrittäjät olivat vain vaivoin leivän syrjässä kiinni. Ongelman perusta oli uusien lasten syntyminen jolloin pinta-ala ja toimintaa ei yksinkertaisesti riittänyt kaiken ylläpitämiseen ja lapsia tarvittiin sillä he olivat työvoimaa.

        Siis rahvaan seurassa.

        Juuri näistä rajoituksista johtuen pappi tai lääkäri olivat sellaisia joiden luoksi mentiin, eivätkä he pystyneet liikkumaan nopeasti ympäriinsä. Kutsun toimittaminen kesti saman verran kuin sairastuneen kärrääminen lääkärille.

        Ylhäisön joukossa asiat olivat toisin. Kun puhumme kahden kerroksen väestä, ihmiset ajattelevat että ainoa tekijä oli raha ja ehkä tavat ja koulutus. Ei suinkaan. Erottava tekijä oli kokonaiset kulttuurit yhteiskunnan sisällä. Ylhäisö oli aivan joitain muita ihmisiä kuin rahvas. Raharikkaat olivat sen lisäksi kolmas ryhmä. Ylhäisö oli rahvaalle kuin alienit ihmisille. Raharikkaat olivat kauppiaita ja yrittäjiä, eli käytännössä rahvasta. Mutta se mitä raharikkaat eivät olleet oli ylhäisö.

        Jotain kertoo ylhäisöstä se ettei mies ja vaimo osanneet välttämättä toistensa kieltäkään. Ei tuollaisia liittoja rahvaan kesken syntynyt ellei kyse ollut jostain sotasaalisorjasta.

        Esimerkiksi Englannissa ja Ranskassa ylhäisöjen vaimot ylläpitivät taloutta, eli tiluksia. Tiluksia hoitivat rahvaan jäsenet tai viranomaiset ja tiluksiin kuului peltojen lisäksi erilaiset "fabriikit" kuten viinanpolttimot, sepät, liha,sahat, myllyt, villa, maito jne. karja.Miehet taas ylläpitivät kauppasuhteita, politiikkaa tai kruunun varustuksia. Ei miehillä ollut aikaa seksille ja rakkaudelle, joten halut ja puutteet hoidettiin lähipiirin kesken.

        Tämä kulttuuriero tulee käsinkosketeltavaksi kun ymmärtää millaisia pelkät kartanot olivat. Me helposti ajattelemme että ne olivat ylhäisön koteja ja että ylhäisö tarvitsi useita huoneita aarteilleen ja taiteelleen. Olivat ne sitäkin, mutta käytännössä ne olivat kuin nykyisiä toimisto/liikerakennuksia joissa oli vain pieni osa ylhäisön asuttavaksi, kun muut tilat olivat työtiloja ja rahvaan asuintiloja. Sen lisäksi oli tiloja vieraille. Mitä tapahtui kun tuli yö? Kartanon rouva kutsui tai oli jo köskenyt jonkun kiihottavan työläisen huoneeseensa ja rouvan omassa maluukammarissa korokkeella olevan verhoillun sängyn paksujen peitteiden alla alettiin tehtailemaan uusia sopimusmshdollusuuksia, eli poikia.

        Tietenkin joku palvelija aina yölliset askeleet tai siittämisen äänet kuuli ja seuraavana aamuna uutiset kiirivöt palvelijoiden keskuudessa, kunnes "talon isäntä" sai yhdeksän kuukauden päästä juhlitun lapsen.

        Jos isäntä oli reilu, ei hänelle naureskeltu. Mutta jos isäntä kohteli palvelijoitaan huonosti, palvelijoiden päiväkirjat, lehtiuutiset jne. jne. saivat kuullakseen mitä kartanossa oikeasti tapahtui.

        Tuo on niin laajalle levinnyt tapa, että epäilemättä ylhäisön jäsenet ja esimerkiksi matriarkat ovat neuvoneet tyttäriään ns. tavoille ja tapa on ollut hyväksynnän lisäksi jopa suositeltu.

        Tuohonhan liittyy ja sitä selittäisi myös hassut tavat joissa esimerkiksi kuninkaan ollessa häiden aikaan matkoilla, uuden vaimon "makaamiseksi" kuningas käskyllään velvoitti jonkun luottohenkilönsä työntämään jalkansa uuden vaimon peiton alle, ikäänkuin merkitsemään että kuningas itse oli maannut uuden kuningattarensa kanssa.

        Ei kuninkaat ja muut noin typeriä ole, joten epäilemättä poikaa on yritetty oikeasti.

        Jatkan vielä, että kuningas on velvoittanut luottomiehensä rakastelemaan kuningattaren kanssa, mutta sitä ei ole voitu kirjata sellaisenaan ylös koska laki ei ole sallinut haureutta, joten luottomies on kertonut kirjurille typerän valheen jalasta peiton alla.

        Kyllä ihmiset ovat ymmärtäneet kuinka lapsia tehdään, joten tuollainen tyhmistely on pelkkää kilven kiillotusta, ei todellisuutta.

        Myös muut historialliset todisteet alleviivaavat ylhäisön seksuaalisuutta. Ihmiset ovat olleet aina seksuaaisia ja halukkaita ja myös taitavia rakastelemaan. Laki on ollut vain kirjoitettu teksti, samoin kuin Raamattukin. Täytyy muistaa että me luemme aina kiillotettua versiota sukukroninoista ja totuus on jotain muuta ja ihmismäisempää.

        Esimerkiksi eräs englantilainen linnanrouva määräsi että hänen kaupungissaan ei kävellä rinnakkain ja mies ja nainen eivät saa kävellä kadulla samaa puolta vastaan. Hän oli muutoinkin hyvin seksikielteinen ja kuoli ilman miestä, ja hän oli poikkeus, eli yksittäistapaus!

        Kaikki eivät olleet noin seksikielteisiä ja kulttuuri oli äärimmäisen avoin seksuaalisuudelle ennen viktoriaanista aikaa. Hameiden alla ei esimerkiksi käytetty alushousuja, häpykarvoja leikattiin keittoon, naiset paljastivat perseensä pierräkseen, serkusten ja sisarusten seksiä, tai tyttären ja isän seksiä katsottiin läpi sormien. jne jne. Miksei siis äidinkin seksiä rahvaan miesten kanssa. Me emme ymmärrä sitä aikaa jolloin nainen oli omaisuutta, vaikka tuokin ilmaus on täysin virheellinen. Muinaisessa Kreikassa nainen oli oikeasti omaisuutta jolla oli vain rahallinen arvo ja orjaakin alempi asema, mutta pari tuhatta vuotta myöhemmin ylhäisön nainen oli sopimuksen nojalla "omaisuutta" jonka tuli sopimuksen velvoittamana täyttää sopimuksen ehdot periaatteessa isälleen (eli hankkia poika), ei suinkaan miehelleen. Muutoin mainen oli ja sai olla oma itsenäinen itsensä. Tuota on nykyihmisen äärimmäisen hankala ymmärtää.

        Toki järjestettyjen sopimusten seurauksena mies ja nainen saattoivat rakastua ja olla onnellisia, vaikka lapset olikin selvästi tehty nuorempien, viriilien miesten kanssa. Useita päiväkirjamerkintöjä on joissa vanha mies ja myös vaimonsa kertovat rakastavansa toisiaan, vaikka selvästikään papparainen ei ole jatkanut sukuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä, että kuningas on velvoittanut luottomiehensä rakastelemaan kuningattaren kanssa, mutta sitä ei ole voitu kirjata sellaisenaan ylös koska laki ei ole sallinut haureutta, joten luottomies on kertonut kirjurille typerän valheen jalasta peiton alla.

        Kyllä ihmiset ovat ymmärtäneet kuinka lapsia tehdään, joten tuollainen tyhmistely on pelkkää kilven kiillotusta, ei todellisuutta.

        Myös muut historialliset todisteet alleviivaavat ylhäisön seksuaalisuutta. Ihmiset ovat olleet aina seksuaaisia ja halukkaita ja myös taitavia rakastelemaan. Laki on ollut vain kirjoitettu teksti, samoin kuin Raamattukin. Täytyy muistaa että me luemme aina kiillotettua versiota sukukroninoista ja totuus on jotain muuta ja ihmismäisempää.

        Esimerkiksi eräs englantilainen linnanrouva määräsi että hänen kaupungissaan ei kävellä rinnakkain ja mies ja nainen eivät saa kävellä kadulla samaa puolta vastaan. Hän oli muutoinkin hyvin seksikielteinen ja kuoli ilman miestä, ja hän oli poikkeus, eli yksittäistapaus!

        Kaikki eivät olleet noin seksikielteisiä ja kulttuuri oli äärimmäisen avoin seksuaalisuudelle ennen viktoriaanista aikaa. Hameiden alla ei esimerkiksi käytetty alushousuja, häpykarvoja leikattiin keittoon, naiset paljastivat perseensä pierräkseen, serkusten ja sisarusten seksiä, tai tyttären ja isän seksiä katsottiin läpi sormien. jne jne. Miksei siis äidinkin seksiä rahvaan miesten kanssa. Me emme ymmärrä sitä aikaa jolloin nainen oli omaisuutta, vaikka tuokin ilmaus on täysin virheellinen. Muinaisessa Kreikassa nainen oli oikeasti omaisuutta jolla oli vain rahallinen arvo ja orjaakin alempi asema, mutta pari tuhatta vuotta myöhemmin ylhäisön nainen oli sopimuksen nojalla "omaisuutta" jonka tuli sopimuksen velvoittamana täyttää sopimuksen ehdot periaatteessa isälleen (eli hankkia poika), ei suinkaan miehelleen. Muutoin mainen oli ja sai olla oma itsenäinen itsensä. Tuota on nykyihmisen äärimmäisen hankala ymmärtää.

        Toki järjestettyjen sopimusten seurauksena mies ja nainen saattoivat rakastua ja olla onnellisia, vaikka lapset olikin selvästi tehty nuorempien, viriilien miesten kanssa. Useita päiväkirjamerkintöjä on joissa vanha mies ja myös vaimonsa kertovat rakastavansa toisiaan, vaikka selvästikään papparainen ei ole jatkanut sukuaan.

        Jatkan vielä vähän sekä puuttumaan jääneellä yksityiskohdalla, että myös toisella näkökulmalla. Häpykarvoja ei siis leikattu keittoon yleisesti, vaan eräs leski järjesti kutsut edesmenneen miehensä kunniaksi ja naiset päättivät leikata häpykarvansa ja laittoivat ne keittoon jota vieraat sitten söivät. Tuo on yksittäistapaus, mutta se kertoo myös siitä kulttuurista jossa ylhäisö eli. Hän ei tehnyt tempaustaan yksin, vaan naiset nostivat hameensa korviin ja leikkasivat karvansa keittoa varten, jonka teki tietenkin keittäjätär ja jonka tarjoili palvelijat.

        Roomassa taas syötiin ja oksenneltiin kutittamalla sulalla korvaa ja sitten syötiin lisää. Nykyisillä playboylla on yhä useita naisia kainalossaan ja ylhäisöt järjestävät suljettuja orgioita. Ihmiset ovat vain ihmisiä.

        Prinssi Charles ei ole tuosta poikkeus. Hän kävi naimassa Camillaansa vaikka hänelle oli valittu Diana. Camilla eli samaan aikaan miehensä kanssa ja kaikki hovissa tiesivät, myös Camillan mies ja Diana, että Charles levittää siementään. Tuo on vielä lievemmästä päästä "skandaaleja". Sehän on niin lievä ettei sitä ole kukaan revitellyt, vaan kaikki ovat onnellisia että Charles sai rakkaansa. Miksi näin? Tietenkin siksi että ihmiset ovat ihmisiä. Kaikki muutkin tekisivät noin jos pystyisivät!

        Suosittelen lukemaan Andrew Parker Bowlesista, ja siitä kuinka hän ja hänen vaimonsa ovat yhä hyvissä väleissä ja olivat kutsuttuja häihinkin, siitä huolimatta että Camilla on saanut kunnolla kullia Charlesilta heidän liittonsa aikana. Ei Andrew ole ihan täysi tuhkamuna, sillä eron jälkeen hän avioitui toisen naisen kanssa, joten Andrew on epäilemättä kumarrellut ennen eroaan Camillan jalkojen välissä lipittämässä Charlesin siemennestettä vaimostaan. Hänhän on ollut asiankannattaja ja hyväksynyt sen että tuleva kuningas nai hänen omaa vaimoaan.

        Eikä se varmaan yllättäisi ketään jos Charlesilla olisi samanlaisia mieltymyksiä katsoessaan Camillaa niin pitkään Andrewn rinnalla. Yllättäisikö se oikeastaan ketään jos paljastuisi että kolmikko on harrastanut seksiä keskenään, Camillan ollessa vartaassa miesten välissä tai Camilla on saanut kummankin kullia pilluunsa yhtä aikaa. Ei yllättäisi koska ihmiset ovat ihmisiä.

        Epäilemättä Charles ja Camilla aidosti rakastavat toisiaan ja hovi on ollut huolissaan "skandaalista" jonka Charles on ollut kohta aiheuttamassa, mutta kun asia on selvinnyt ja Andrewkin on saanut rakkaansa rinnalleen, on erottu ja menty naimisiin nopealla tahdilla ja kaikki ovat onnellisia vaikka media repikin siitä otsikoita.

        Mitä olisi tapahtunut jos Raamattu tai Laki olisi ollut vedenpitävä määrittäjä? Nelikko olisi jatkanut salaa naimistaan kuten kaikki muutkin.


    • Anonyymi

      Kyllä yli puolet jossain vaiheessa vierasta aisaa saa ja noista varmaan 70% saa aisaa joltain tutulta eli noin 40% naisista nussii jotain tuttua. Lapsia vieraalle on noin 4%. Ennen prosentti on varmasti ollut suurempi. Ehkäisy ja keinohedelmöitykset vääristää tilannetta. Pystyvimmän sonnin on saatava siementää hedelmällinen nainen.

      • Anonyymi

        Tuosta olen täysin samaa mieltä. Vieras mies on aina riski ja vieras mies vaatii työtä jotta seksiin päästäisiin. Tutun tuntee ja tuttu tuntee sinut, joten pientä jään koputtelua ei kestä kauaa kun tutun miehen siitin on jo hyvässä käytössä. Tuttu myös osaa pitää suunsa supussa ja pystyy pitäytymään selityksessä jolla peittää jäljet. Vieras ei tuollaista tietoa omaa. Naisilla on myös luonnostaan hyvä vaisto löytää se pystyvin siittäjä, enkä siis tarkoita aviomiestä/lasten kasvattajaa, ja hyvät geenit ovat olleet aina yhteiskunnan hyödyksi. Hyvistä geeneistä on tullut sekä hyviä kasvattajia, rakentajia, että myös hyviä taistelijoita. Kaikkia on tarvittu yhteiskunnan rakentamiseen. Aisurit ovat tarpeellisia yhteisölle. Osmo Kontulan tekemässä tutkimuksessa on todettu se mikä on tiedetty jo kauan. Todellisia "alfoja" ovat aisurit. Heillä on yleensä valtaa, tietoa ja taitoa jolla suojella ja kehittää lapsikatrasta. Kullia heillä ei välttämättä ole, mutta sitä varten, ja jälleen kerran, yhteisön hyväksi, he ymmärtävät että kullia hankitaan muualta.


      • Anonyymi

        Tutkimukset eivät puolla väitettäsi että yli puolet pettäisi, no sinä ainakaan et ole pystyvä sonni.


    • Anonyymi

      Meillä on 2 lasta ja minulle tehtiin vacektomia.
      Aloimme kuitenkin suunnittelemaan kolmenkimppaa ja parinvaihtoa joten vaimo tarvitsi kierukan ja se on tullut tarpeeseen kun vaimoa on pantu kimpassa.

    • Anonyymi

      yritettin vaimon kanssa pari vuotta lasta eikä onnistunut, no kokeissa kävi selville että vika on minussa. ei haluttu keinohedelmöitystä joten päädyttiin kysymään naapurin leskimieheltä apua luonnoliseen hedelmöitykseen. vaimo tahtoi että olisin itse paikalla kun siittäminen tapahtuu ja että asettaisin siittimen hänen huulilleen, näin olisin itsekin osallinen tapahtumaan. no naapuri suostui järjestelyyn ja siittäminen tapahtui eräänä viikonloppuna. kun asettelin kaverin kullia vaimon pillun huulille huomasin että meisseli oli melko paksu, no vaimo tuntui nauttivan siittämisestä ja jo muutaman viikon päästä saatiin positiivinen tulos. meillä seksielämä jatkui normaalisti ja joskus kun puhuttiin jälkeenpäin kysyin miltä paksu kulli tuntui, itsellä vähän normaalia pienempi 12/3.
      vaimo myönsi että kyllähän se hyvää teki. kun raskaus eteni vaimo kävi aivan kuumana ja kun itse olen enemmän lauantaina saunan jälkeen mies niin se ei rouvalle riittänyt. naapurista usein näin kotiin tulevan ja aina oli tyytyväinen ja iloinen. nyt meillä on jo kolme lasta ja isänä kaikille olen vaikka biologinen isä asuu naapurissa ja tyydyttää vaimoni seksuaalisesti, toki saan aina lauantaisin itsekin nauttia rouvan suloista

      • Anonyymi

        Typerä fantasia ja täysin naurettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä fantasia ja täysin naurettava.

        Ja sinähän puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä, eikö totta. Perusteluja et osaa kuitenkaan antaa koska sinulla ei ole mitään mistä ammentaa. Olet vain ns. kateellinen paska. Mieti nyt itseäsi. Jopa aisankannattajat saavat pillua. Sinä et ole saanut mitään.


      • Anonyymi

        Kiihottavaa kuulla. Mitä ikäluokkaa naapurin paksukullinen leskimies ja lasten alullepanija on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa kuulla. Mitä ikäluokkaa naapurin paksukullinen leskimies ja lasten alullepanija on?

        5 vuotta vanhempi kun me, olemme vähän yli 50 v, lapset jo aikuisia. lapsettomuushoidot koimme vaikeiksi ja olemme olleet tyytyväisiä tekemäämme ratkaisuun. rouva vierailee edelleen tarpeen tullen naapurissa ja olemme onnellisesti naimisissa ja tyytyväisiä seksielämäämme. en koe että jos en jaksa innostua seksistä se on minulta pois kun vaimo käy naapurissa


    • Anonyymi

      Minuakin kiinnostaa kovasti kuulla, niin kuin tuolla välillä joku kyseli, että tuliko sen miehen vaimo tiineeksi, joka riskillä ratsasti ja otti vieraan spermat ehkäisemättömään pilluunsa viitisen viikkoa sitten?

      • Anonyymi

        Tuota minäkin mietin, ehkä saamme tuon vielä tietää. Voin kuvitella mikä näkymä kun rouva ratsastaa, saa orgasmin ja mies ruiskaisee spermat sisään. Aito luomu yhdyntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota minäkin mietin, ehkä saamme tuon vielä tietää. Voin kuvitella mikä näkymä kun rouva ratsastaa, saa orgasmin ja mies ruiskaisee spermat sisään. Aito luomu yhdyntä.

        Tuommoista sen pitäisi olla. Ei ehkäisyä ja rouvat päästävät itseään miellyttävät miehen laskemaan kuuman spermansa halukkaaseen vittuun. Raskaus on vain toivottu seuraus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoista sen pitäisi olla. Ei ehkäisyä ja rouvat päästävät itseään miellyttävät miehen laskemaan kuuman spermansa halukkaaseen vittuun. Raskaus on vain toivottu seuraus.

        Ei kumeja aviovittuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kumeja aviovittuun.

        Meillä oli 1 paketti 6 kortsua vieraalle ja ne loppui ensimmäisenä yönä.
        Mies halusi panna lisää vaimoani joten jätettiin kortsut pois ja spermat vaimon sisään jatkossa.
        Kerran vaimo tuli raskaaksi mutta sai keskenmenon 14 viikoisena.
        Tämän lapsen isästä ei ollut varmuutta kun vaimoa pantiin tosi usein viikolla ja pitkään viikonlopun aikoina.


      • Anonyymi

        Kuusi viikkoa on jo kulunut tuosta, jännitystä ja odottelua.


      • Anonyymi

        Kyllä, tuon miehen vaimo on nyt raskaana.


      • Anonyymi

        Aviomies äsken jo tunnusti. Vaimo tuli raskaaksi.


    • Anonyymi

      Minulle on tehty vacektomia vaimon pyynnöstä.
      Olin tuolloin 26-vuotias ja kahden lapsen isä.
      Meillä oli vierasvarana ehkäisypuikkoja kunnes vaimo haki kierukan kun yksi mies tuli vakkariksi kimppaseksiin.
      Nykyään on luonnollista että vakkari käy panemassa vaimoa.

      • Anonyymi

        Antaisitte vakkarin kokeilla siittämistä?


      • Anonyymi

        kyllä pitäisi ilman ehkäisyä antaa panna, se tuo suhteeseen uutta kiihkeää sykettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä pitäisi ilman ehkäisyä antaa panna, se tuo suhteeseen uutta kiihkeää sykettä

        Tuo on totta. Kun vaimo on käynyt vieraissa, vien vaimon sänkyyn ja kysyn annoitko paljaalla? Jos vastaus on kyllä, kyrpä nousee heti kivikovana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Kun vaimo on käynyt vieraissa, vien vaimon sänkyyn ja kysyn annoitko paljaalla? Jos vastaus on kyllä, kyrpä nousee heti kivikovana.

        Terveen uroksen evolutiivinen merkki. ;) Pitää innostua täysillä nussimaan vieraan spermat äkkiä ulos ja laskea omat tilalle itämään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveen uroksen evolutiivinen merkki. ;) Pitää innostua täysillä nussimaan vieraan spermat äkkiä ulos ja laskea omat tilalle itämään!

        Mikähän merkki se on kun mulle on tullu aina kun vaimo on raskaana himo että se antaa vieraalle. Vaimo on ollut aina alkuraskauden jälkeen tosi halukas. Vieraat on saaneet siementää raskaana olevaa vaimoani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän merkki se on kun mulle on tullu aina kun vaimo on raskaana himo että se antaa vieraalle. Vaimo on ollut aina alkuraskauden jälkeen tosi halukas. Vieraat on saaneet siementää raskaana olevaa vaimoani.

        Ihan tutkitusti myös miehen hormonitoiminta muuttuu silloin kun äidin hormonitoiminta muuttuu. Naisillahan esimerkiksi kuukautiset synkronoivat kun he ovat kiinteästi yhdessä. Tuossa on samasta kyse. Eli kun vaimosi on raskaana ja hän haluaa oikean miehen kunnon seksiä, myös sinä alat haluamaan sitä että vaimosi saisi kerrankin kunnon pystyvää miestä. Eli sinä vain reagoit vaimosi haluihin.

        Tuon voi nähdä pikkukuvassa myös kuukautiskierron aikana. Nainen haluaa jännämiestä kuukautisten aikaan ja mahdollista isää ovulaation aikana. Jos siis suhteessa vaimo haluaa sinua yleensä ovulaation aikana hän on ajatellut sinua isäksi. Mutta jos hän haluaa sinua yleisesti vain kuukautisten aikaan, hän haluaa jonkun muun isäksi ja sinä olet käytännössä pelkkä pano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveen uroksen evolutiivinen merkki. ;) Pitää innostua täysillä nussimaan vieraan spermat äkkiä ulos ja laskea omat tilalle itämään!

        Vieraiden spermoja EI nussita pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraiden spermoja EI nussita pois.

        Mitäs niille tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tutkitusti myös miehen hormonitoiminta muuttuu silloin kun äidin hormonitoiminta muuttuu. Naisillahan esimerkiksi kuukautiset synkronoivat kun he ovat kiinteästi yhdessä. Tuossa on samasta kyse. Eli kun vaimosi on raskaana ja hän haluaa oikean miehen kunnon seksiä, myös sinä alat haluamaan sitä että vaimosi saisi kerrankin kunnon pystyvää miestä. Eli sinä vain reagoit vaimosi haluihin.

        Tuon voi nähdä pikkukuvassa myös kuukautiskierron aikana. Nainen haluaa jännämiestä kuukautisten aikaan ja mahdollista isää ovulaation aikana. Jos siis suhteessa vaimo haluaa sinua yleensä ovulaation aikana hän on ajatellut sinua isäksi. Mutta jos hän haluaa sinua yleisesti vain kuukautisten aikaan, hän haluaa jonkun muun isäksi ja sinä olet käytännössä pelkkä pano.

        Meillä on juuri noin. Vaimo haluaa juuri kuukautisten alla. Muuten seksi ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs niille tehdään?

        Ne jätetään aviovaimon pilluun itämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne jätetään aviovaimon pilluun itämään.

        No totta hitossa aisuriperheissä jätetäänkin. Mutta on paljon sellaisiakin miehiä jotka kiihottuvat vaimojensa nussittamisesta eivätkä ole varsinaisia alistuvia aisankannattajia ja haluavat sitten itse heti perään nussia liukasta spermapillua. Siinä ne vieraat spermat kirnuutuvat ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta hitossa aisuriperheissä jätetäänkin. Mutta on paljon sellaisiakin miehiä jotka kiihottuvat vaimojensa nussittamisesta eivätkä ole varsinaisia alistuvia aisankannattajia ja haluavat sitten itse heti perään nussia liukasta spermapillua. Siinä ne vieraat spermat kirnuutuvat ulos.

        Ei niitä vieraan siemeniä sieltä kokonaan saa kirnuttua pois, osa jää ihan iskukykyisinä sinne aviomiehen harmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä vieraan siemeniä sieltä kokonaan saa kirnuttua pois, osa jää ihan iskukykyisinä sinne aviomiehen harmiksi.

        Ja sekös kiihottaa. On ihanaa päästä nussimaan vaimon liukasta spermaista vittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta hitossa aisuriperheissä jätetäänkin. Mutta on paljon sellaisiakin miehiä jotka kiihottuvat vaimojensa nussittamisesta eivätkä ole varsinaisia alistuvia aisankannattajia ja haluavat sitten itse heti perään nussia liukasta spermapillua. Siinä ne vieraat spermat kirnuutuvat ulos.

        Ei, vaan ne nussitaan vain syvemmälle. Naisen orgasmi edistää siittiöiden uimista perille asti kohdun puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan ne nussitaan vain syvemmälle. Naisen orgasmi edistää siittiöiden uimista perille asti kohdun puolelle.

        Tuo kommentti meni nyt vahingossa väärän lainauksen alle, mutta pointti tuli varmasti selväksi. 🤤🍆💦♥️👌


    • Anonyymi

      Meillä oli 2 lasta ja minulle tehtiin vacektomia ja vaimolla oli ehkäisypuikkoja vierasvarana.
      Oli tosi lämmìn kesä ja oltiin paljon mökillä.
      Minun kaverit kävi paljon mökillämme kun mökkimme oli noin 70km pääkaupungista.
      Sinä kesäloman aikana pystytimme uuden mökin tontille vanhan jätimme vierasmajaksi uuden valmistuttua.
      Kesäloman jälkeen vaimo alkoi huolestua kuukautisten myöhästymisestä kolmella viikolla.
      Lopulta tehtiin raskaustesti ja positiivinen tulos.
      Aloimme laskemaan isäehdokkaita.
      Loman alussa kotona vakkari oli 2 päivää ja lasten nukkuessa pantiin kimpassa vaimoa. Eka lomaviikko hirsimökki tuli viikon oli 5 miestä talkoissa ja vaimolta saivat seksiä.
      Toinen lomaviikko kaksi kaveria kävi kalassa koukkuun jäi vain vaimo jota saivat pannayöllä ja päivällä kun kävivät kokemassa katiskot ja poikkesivat saaressa panemassa.
      Kolmaslomaviikko kaveri tuli ja pantiin vaimoa kimpassa.
      Mökkinaapurimme kävi meillä saunassa ja pantiin vaimoa.
      Myös yksi vaimon tuttu mies sai selsiä
      Eli oli 11 isäehdokasta kesäloman aikana.

      • Anonyymi

        Noin 1.6kk niin vaimo sai keskenmenon vahinko vaimoni otti raskaasti.
        Vaikka en ollut biologinen isä niin olin kuitenkin ollut mukana kun vaimo pantiin paksuksi ja olisin tunnustanut isyyden.


    • Anonyymi

      35-vuotias vaimoni ja minä olen 37-vuotias vakkari on 37-vuuotias minun koulukaverì alaasteelta.
      Kaveri on ollut 13 vuotta vaimoni vakkari seksi kumppani.
      Meillä on 2 lasta ja kaveri tykkäsi panna vaimoa paksuna ollessa.
      Hän sanoo että tuntuu kuin lapsemme olisi vähän myös hänen kun on ollut mukana siittämisessäkin.
      Vanhimman lapsemme synnytyksessä kaveri oli pitämässä vaimoa kädestä ku itse olin tuolloin armeijassa ja oli tullut kiire kun lapsivesi oli mennyt.
      Kaveri oli ajanut vaimon sairaalaan ja siellä oli kysytty haluaako isä mukaan synnytykseen niin vaimo oli sanonut "kyllä hän haluaa".

    Ketjusta on poistettu 578 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe