Onhan alkoholin nauttiminen täysin laillista mutta sinä on se mutta!

Anonyymi-ap

Onhan alkoholin nauttiminen täysin laillista mutta sinä on vain se mutta että suurin osa niistä jotka joutuvat ongelmin poliiisin kanssa ovat tehnet sen sen takia kun ne on nauttinut alkoholia.

Kun nautti alkoholia niin tule tehtyä typeriä asioitta mitä jälken päin kadutta ja tule morkkis ja kun pitkän aikan käyttä sännölisesti alkoholia niin kehitty alkoholismi eli halua jatkuvasti nauttia enemään alkoholia johon mene raha ja tule tehtyä rötöksiä että saa raha osta alkoholia.

Ja molemmista näistä joutu ongelmin poliisin kanssa ja hävettä kun joutu kuulustelun ja joutu myöntämän mitä tuli taas tehtyä jo minä sanoin että kyllä se nyt on tapahtunut just niin kun poliisi sano ja että minua hävettä mitä tuli tehtyä ja että lopetan alkoholin käyttön ja rupean elämän sillä tavalla että ei tarvitse enä asioda poliisin kanssa.

Olen osallistunut netissä NA ryhmin ja tarkoitus on elä ilman päihteittä ja pääsen varmasti muuttaman aasuman sellaisen tuettun asumisen missä ei saa käyttä päihteittä kun se on aika hankala pysyä erossa päihteistä kun muut asukkat käyttä nittä mutta minä menen loppiaisen jälken muutamaksi vikkoksi katkolle ei sen takia että olisin käyttänyt vaan sen takia että minun vuokra sopimuus on irti sanottu kun olen kännissä tehnyt typeriä asiotta ja siellä ne etsi minulle uutta tuettua asumista eli just sellaisen paikkan missä ei saa käyttä päihteittä ja sitten ne otta minultta katkolla seuloja ja katso kuinka hyvin minä olen onnistunut oleman raittis ja samalla ne varmista että pysyn raittina kun muuttan sihen uuten paikkan.

12

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulee välittömästi vähän kehitysvammainen vaikutelma kun AP ei osaa kirjoittaa

      • Anonyymi

        Mihin siinä lopettamisessa noita tukihenkilöitä tarvitaan? Minä join vuosikymmenien ajan. Meni työpaikat, autot ja lopulta kaikki muukin. taloa en ennättänyt saada.
        14 vuotta sitten totesin, että nyt muuten riittää ja lopetin siihen.
        Nyt mennee tosi hyvin, enkä kaipaa alkoholia lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin siinä lopettamisessa noita tukihenkilöitä tarvitaan? Minä join vuosikymmenien ajan. Meni työpaikat, autot ja lopulta kaikki muukin. taloa en ennättänyt saada.
        14 vuotta sitten totesin, että nyt muuten riittää ja lopetin siihen.
        Nyt mennee tosi hyvin, enkä kaipaa alkoholia lainkaan.

        Tässä on juuri yksi esimerkki ihmisestä, jolle itselleen on lopettaminen ollut helppoa.
        Sitten arvostellaan, että mihin sitä apua tarvitaan, kun on itsekin päässyt niin helposti eroon.
        Tällainen asenne ottaa joskus päähän, kun puhutaan tupakan polton lopettamisesta, tai alkoholin käytön lopettamisesta, kun ei se ole kaikille yhtä helppoa.
        Jos sinulla/minulla jokin onnistuu helpostikin, ei se tarkoita, että se olisi kaikille muille yhtä helppoa.


      • Anonyymi

        Kyllä minä ainakin sain selville mitä hän tarkoitti.
        ja miksi sinun on kirjoitettava hänestä tuolla tavalla .
        Ei ole niin helppo esim kirjoittaa puhelimella minulle tulee ainakin koko ajan virhe lyöntejä mutta ennole saanut diagnoosia kehitysvammasta . Joten ei ihmisistä saa tuolla tavalla kirjoitella . Kukin on mitä on. Ja saakin olla
        Ja tällä ei mitenkään kilpailla kirjoitus taidoista


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei suomalainen osaa alkoholia käyttää ei ole osannut koskaan . Kumma käsitys siinäkin että sitä juodaan että pää tulee täyteen
      En ole muualla maailmassa sellaista juomista nähnyt koskaan.
      Sen nyt sanoo järkikin että juomalla laittaa vaan itsensä liisteriin ja sotkee elämänsä, se kun nauttisi selvin päin olostaan , joten mistä se johtuu ettei tieto mene päähän kun kuitenkin jokainen on tietoinen mitä viina aiheuttaa ihmisen kehossa .
      Mutta kun luullaan että vaan toisten kehoissa
      .kun on nähnyt nuoren ihmisen kuolevan alkoholi myrkytykseen niin sekin on tulos kotona opitusta tavasta .

    • Anonyymi

      Osa suomalaisista osaa käyttää alkoholia, itse asiassa suurin osa ( siis jos ylipäänsä käyttää ).
      Alkoholistitikin ovat erilaisia, toiset eivät osaa käyttäytyä, toiset käyttäytyvät ihan hyvin.
      Mitä rikoksiin tulee, niitä ei tee kuin ihmiset, joilla on jotenkin rikollinen mieli. Eivät monet edes rahapulassa, viinan himoissaan, ryhdy tekemään rikoksia.
      Enemmänkin siinä vaiheessa, kun huumeet tulevat mukaan kuvioihin, on isompi riski ajautua rikosten tielle.

      Aloittajan teksti on virheellistä, mutta oleellinen siinä tulee hyvin esille.
      Hän on tainnut miettiä syvällisemmin, mihin kaikkeen päihteet voivat johtaa. Ja loistavinta on se, että hän haluaa päihteistä eroon, ja yrittää asian eteen jotain tehdä.
      Sen verran haluan neuvoa, että ei ole maailmanloppu, jos se ei ensimmäisellä yrittämällä onnistu, vaikkakin pettymys tuntuu, voi tuntua pahaltakin. Mutta sitten vaan uutta yritystä, kyllä se jollain kerralla onnistuu.

      Onhan selvin päin eläminen, vaikka se tuntuisi ankeammaltakin, aina parempaa, kuin se, että olisi elämä päin helv.... päihteiden ja rikosten hallitessa kaikkea. Tuskin sellaisesta elämästä nauttii kukaan.

    • Anonyymi

      Olen valvonu melkein koko yön kun päihdeongelmainen on pyytänyt rahaa ja sääliä, kuitenkin taas huomasin et oli menny kapakkaan juomaan minun rahoja. Olenko minä hoidon tarpessa vai hän, eikä ollu ensimmäinen kerta.

      • Anonyymi

        Miksi annat rahaa , laita stoppi ja sano ettet ole kenenkään pankki


    • Anonyymi

      Alkoholin aiheuttamat massiiviset haitat yhteiskunnalle ja yksilöille ovat seurausta harjoitetusta päihdepolitiikasta.

      Muualla maailmassa laillistetaan miedompaa vaihtoehtoa, hamppukasvin kukkaa, joka ei aiheuta impulsiivista käytöstä, estojen ja kontrollin katoamista, fyysistä riippuvuutta, krapulaa, morkkista, sekä maksa, aivo, haima ja syöpäsairauksia.

      On turha kenenkään sanoa, ettei ihminen tarvitse päihteitä. Niitä on käytetty niin kauan, kuin ihmiskunta on ollut olemassa ja tullaan käyttämään. Ihmisiltä ei tule koskaan katomaan tarve rentoutua ja nauttia jonkin päihteen avulla.

      • Anonyymi

        No minä en ainakaan missään muualla ole nähnyt koskaan ihmisiä jotka ovat ympäri päissään kun Suomessa .
        En ole koskaan käsittänyt että ihminen vahingoittaa tahallisesti aivojaan viinalla .
        Yksi nainen tulijoita alle 40 vuotiaana alkoholi dementian uhriksi joi kun sieni ja yhtä äkkiä lopetti muisti pelaamasta . Ei uskonut kun varoitettiin , vaan sanoi että hän tietää parhaiten miten paljon hän kestää. Siis pitääkö juomisessa ajatella kestämistäkin , onko sekin joku saavutus että muka kestää paljon. Viina on viisasten juoma typerien turmio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä en ainakaan missään muualla ole nähnyt koskaan ihmisiä jotka ovat ympäri päissään kun Suomessa .
        En ole koskaan käsittänyt että ihminen vahingoittaa tahallisesti aivojaan viinalla .
        Yksi nainen tulijoita alle 40 vuotiaana alkoholi dementian uhriksi joi kun sieni ja yhtä äkkiä lopetti muisti pelaamasta . Ei uskonut kun varoitettiin , vaan sanoi että hän tietää parhaiten miten paljon hän kestää. Siis pitääkö juomisessa ajatella kestämistäkin , onko sekin joku saavutus että muka kestää paljon. Viina on viisasten juoma typerien turmio

        Tottahan tuo on. Vaikka olisivat 50 vuotta harjoitelleet juomista, eivät siltikään ole oppineet kohtuuteen. Säälittävän näköistä, kun yli 5-kymppiset örveltää räkäkännissä. Muuta hyvää siinä ei ole, kuin että nämä kuolevat pois ennen eläkeikää, tai heti sen jälkeen muita häiritsemästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      212
      34381
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      256
      22014
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      440
      11119
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      83
      7449
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6665
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      5045
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4097
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      45
      1714
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      34
      1656
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1627
    Aihe