Mo oon 15 v nuorimies tai poika mua vituttaa yksi asia kun minä haluaisin tilata vaatteita netistä tällä hetkella zavetti canada takkia niin mum vanhemmat ei anna ostaa sitä koskka ne ei tykkää merkkki vaatteista mun päällä niiku mitä v**tua ja ne ei halua antaa mulle pankki korttia tai no tarvisin pankki tunnukset mut oon lukenut et 10 v saisi jo pankki kortin ja mä oon 15v ja koht 16v nii mikä järki tässä hommassa niiku vittu mitä rasisteja mu vanhemmat on mä päätän ite missä vaatteissaa mä kuljen vituttaa jopa katsoo ku mun kaikilla kavereilla on zavetti canadat ja mul ei niin kysynki teiltä et mitä mun kannattais tehdä .se mo
Onko normaaliä ettei saa 15 v nä pankki korttia
Anonyymi-ap
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614238KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1212857Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452282Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291993- 241853
- 281566
- 801521
- 191457
- 1471337
- 311188