Haavisto on joka tapauksessa tuleva presidentti!

Anonyymi-ap

aito_laiselle. 😌

42

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa, enpä tiedä. Kun LORDI kisasi aikanaan Suomen euroviisupaikasta niin hihhuliporukasta melkoinen osa ilmoitti muuttavansa pois Suomesta jos Lordi voittaa Suomen karsinnan. En tiedä kuinka moni muutti . Ainakin herra Lordi itse muistutti asiasta kun yhtye meni ja voitti sitten ylivoimaisesti koko kisankin.

      • Anonyymi

        Juu Haavisto voittaa jos lordikin voitti 👍


      • Anonyymi

        Sanottakoon, että jos Haavisto voittaa vaalit, enemnistö kansasta lupaa syödä hatullisen paskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanottakoon, että jos Haavisto voittaa vaalit, enemnistö kansasta lupaa syödä hatullisen paskaa.

        Höpö höpö. Jos Haavisto voittaa niin hän saa yli 50 prosenttia silloin äänistä. Se on enemmistö ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanottakoon, että jos Haavisto voittaa vaalit, enemnistö kansasta lupaa syödä hatullisen paskaa.

        Näin on.
        Haavisto on yrittänyt ajaa alas Suomen puolustusmenoja 1990- luvulta 2020 saakka. Ei kiitos tällaista takatuupparia presidentiksi!


    • Anonyymi

      Ja tulevan presidentti Haaviston ensimmäinen teko hajoittaa tämä hallitus demarien Antti Lindman muodostaa seuraavan hallituksen 🙂

      • Anonyymi

        🥹😅😂🤣🤣🤣🤣


      • Tässä taas joku osoittaa että on pihalla asioista kuin lumiukko. Ei presidentti voi hajottaa enää mitään hallitusta. Joten miten olisi jos palaisit takaisin koulun penkille. Presidentin sisäpoliittiset valtaoikeuden ovat nykyään hyvin minimaaliset. Hallitus hajoaa vain jos se ei itse pysty enää toimimaan yhdessä.

        PS. Oliko sulla muuta..?


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Tässä taas joku osoittaa että on pihalla asioista kuin lumiukko. Ei presidentti voi hajottaa enää mitään hallitusta. Joten miten olisi jos palaisit takaisin koulun penkille. Presidentin sisäpoliittiset valtaoikeuden ovat nykyään hyvin minimaaliset. Hallitus hajoaa vain jos se ei itse pysty enää toimimaan yhdessä.

        PS. Oliko sulla muuta..?

        Taisi olla muuten aito-laisen kommentti. Vain hän voi olla asioista noin pihalla...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Tässä taas joku osoittaa että on pihalla asioista kuin lumiukko. Ei presidentti voi hajottaa enää mitään hallitusta. Joten miten olisi jos palaisit takaisin koulun penkille. Presidentin sisäpoliittiset valtaoikeuden ovat nykyään hyvin minimaaliset. Hallitus hajoaa vain jos se ei itse pysty enää toimimaan yhdessä.

        PS. Oliko sulla muuta..?

        Voi jos hallitus vaarantaa presidentin turvallisuuden kuten esim halla-aho on ehdottanut että zyskowicz ei saisi olla eduskunnassa kun ei ole syntyperäinen suomalainen. T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jos hallitus vaarantaa presidentin turvallisuuden kuten esim halla-aho on ehdottanut että zyskowicz ei saisi olla eduskunnassa kun ei ole syntyperäinen suomalainen. T. Ap

        Ben on syntynyt Suomessa, tollo!


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Taisi olla muuten aito-laisen kommentti. Vain hän voi olla asioista noin pihalla...

        Räyskytä välillä muista.


      • Anonyymi

        Että totalitarismiin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Räyskytä välillä muista.

        Heh heh ehee. Se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi jos hallitus vaarantaa presidentin turvallisuuden kuten esim halla-aho on ehdottanut että zyskowicz ei saisi olla eduskunnassa kun ei ole syntyperäinen suomalainen. T. Ap

        Höpö höpö höp. Onko tosiaan noin vaikea tunnustaa että sinä aito-lainen et tiedä tästä asiasta yhtään mitään? Siis miten ihmeessä tuolla tietotasolla voidaan olla muka keskisuuren suomalaisen yrityksen keskiportaassa töissä? Olet sinä pelle.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Höpö höpö höp. Onko tosiaan noin vaikea tunnustaa että sinä aito-lainen et tiedä tästä asiasta yhtään mitään? Siis miten ihmeessä tuolla tietotasolla voidaan olla muka keskisuuren suomalaisen yrityksen keskiportaassa töissä? Olet sinä pelle.

        Keskisuuri suomalainen yritys:

        Vilppulan Evankelistakoti 😂😹🤣


      • Hallitutus ei nauti presidentin vaan eduskunnan luottamusta. Ei presidentti voi hajottaa hallitusta.


    • Anonyymi

      Matkasaarnaaja Lempiselle (siunattu hulluus) tiedoksi: Tänään on saatettu koko kansan tietoon seuraavaa: Virheliikkeen kannatus on pudonnut lähes 10% joulukuussa, pörssisähkön hinta huomenna on kireimmillään 2€/ kWh ja pakkasennätys oli viime yönä -42 astetta.
      Virheliikkeen yo Pekka Haavisto on kyllä käännellyt sitä takkiaan aika tiheään, mutta nyt tuli sellainen polaaripyörre, että pian Pekan on parata varustaa ne tulipunaiset kalsaritkin henkseleillä.

    • Taitaa etupäässä jännittää että mitä tulevalla presidentillä on päällään.

    • Anonyymi

      Haavisto on melko varmasti toisella kierroksella mutta Stubbia vastaan tekisi ehkä turhan tiukkaa pelkillä punavihreillä äänestäjillä.

      Halla-Ahon Haavisto voittaisi kirkkaasti mutta Jussi-Pekka finaali on kovin epätodennäköinen.

      KTS

      • Anonyymi

        Haavisto vei Suomen, natoon se riittää monelle syyksi äänestää. T. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto vei Suomen, natoon se riittää monelle syyksi äänestää. T. ap

        Haavisto vei Suomen natoon mutta ei tosin yksinään. Siinä sopassa oli aika monta kokkia loppujen lopuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto vei Suomen natoon mutta ei tosin yksinään. Siinä sopassa oli aika monta kokkia loppujen lopuksi.

        Haavisto kannattanut Suomen nato jäsenyyttä jo pitkään.


    • Anonyymi

      Tämähän alkaa jo kuulostaan epätoivoiselta, ei se auta vaikka kuinka jankataan, Stubb voittaa joka tapauksessa, kansa äänestää.

      • Jos toisella kierroksella - kuten nyt näyttää - ovat Stubb ja Haavisto niin melkoinen osa kepulaisista jättää mahdollisesti äänestämättä. Ratkaiseva porukka on kokoomuksen naiset, miten he äänensä antavat.

        Vassarit, demut, rkpläiset, viherpiipertäjät äänestävät Haavistoa. Persut, krisselit, kokkarien miehet äänestävät Stubbia. Mutta kokkareiden naiset? Hyvin herrojen Tyynen sanoin: "Kun ne kokoomuksen frouvat niin kovaa tykkää niistä pojista".

        Pitää muistaa että kokoomuksen naiset ovat kaksi kertaa ratkaisseet vaalit. Ensiksi he valitsivat Esko Ahon sijasta Tarja Halosen. Ja toiselle kertaa he valitsivat edelleen Tarja Halosen. Eivätkä oman puolueen edustajaa Sauli Niinistöä.


    • >>Ylen Afrikan kirjeenvaihtaja Pasi Toivonen onkin tunnettu stalinisti.>>

      Paljastuin. Olen Yleisradion Afrikan kirjeenvaihtaja. Nyt voinkin taas pulahtaa Intian Valtamereen. Terveisiä Mombasasta!

      😄😄😄😄😄

    • Vakuutteluissa, kuinka se ja se on varmasti tuleva presidentti paljastuu ihmisen ikiaikainen ja edelleen vaikuttava maaginen taipumus, usko sanan mahtiin.

      Voisi kalkyloida todennäköisyyksillä, mutta näitä lausujia ajaakin takaa usko, että voimakas sana vaikuttaa sen, että se myös toteutuu.

      • Anonyymi

        Sanoo ihminen joka on rahasta rukoillut näkymättömiä voimia 😂


    • Anonyymi

      Eiköhän pressa ole jo valittu. Nyt on jäljellä enää taktikoinnin mahdollisuus, johon ei löydy yhteistä tahtoa.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti Stubb on seuraava presidentti.

      • Anonyymi

        Valitettavasti - kai tässä täytyy paeta Ruotsiin. YDINASEET TULLOO


    • Anonyymi

      Pääasia on kuitenkin, ettei jostakin lahkolaisesta kuten Essayahista tai mistään persusta tule sellaista. Stubb kelpaa oikein hyvin.

    • Anonyymi

      On siinä hurskailla ohimosuonissa pallukka jos toinenkin mikäli Pekka Haavisto valitaan seuraavaksi Suomen tasavallan presidentiksi 🤣🤣

    • Haaviston valitaa ei ole kirjitettu vielä mihinkään, jota häntä äänestävä se heidän asiansa.

    • Anonyymi

      Eipä ollutkaan!!!!

    • Anonyymi

      Oli toiseksi paras koko joukosta.

    • Anonyymi

      Kuuden-kahdentoista vuoden päästäkö?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe