Ei teitä feikki naisia botoxeissa ja pakkelissa jaksa katsoa
Miksi naiset esitätte kumiankkaa
16
379
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt. Tosi kiva tommonen rullaturpa, jolla on pullasudit silmäripsinä, linoleumiveitset kynsinä ja ilme kuin olis yhden syönyt ja toista fileeraisi.
Pienemmät lapset pelkää ja isommat ihmettelee. - Anonyymi
Vastaisko tuo kumiankka-look miehisellä puolella näitä autojen tingeltangel-valovirityksiä, joita alkaa löytyä yhä useammalta jonnelta. Vaikka minkälaisia turhia valoviivoja ja hämytuikkuja koslien keuloilla.
- Anonyymi
Näitä aikuisia vaan lapsettaa. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Unohditko sumuvalot? Ne valot joita ko. pellet käyttävät että heidät nähtäisiin. Hehhehhhehhhehhhehhhehheehhheeehheeehhheeehhheehhheehhhhheee....
- Anonyymi
En oikein ymmärrä miten tuo kumiankka-look rinnastuu noihin valoihin. Auto on metallia ja muovia, eikä se korosta mitään omistajansa ulkoista osaa, mutta botoxia, pullasuteja ja kotkankynsiä tällätään elävään (no ainakin melkein) ihmiseen.
Todella kornia kun nuorella naisella on turpa kuin pajatson kaukalo ja siitä se on vielä maksanut.
- Anonyymi
Olen elovenna tyttö.Miehet maalla on mukavimmat tytöt.Karmeen näkösi nämä nyky leirit keelikynnet ripset valtavat ja huulet turvoksissa ja tissit törtsöllään.En panis!!
- Anonyymi
Lie lespo lahana ?
- Anonyymi
Bimbo ylimielinen tyhmä kana
- Anonyymi
Itse olet navetan ikkunan (ulkopuolelta) huurruttava karvakäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet navetan ikkunan (ulkopuolelta) huurruttava karvakäsi.
On siinä kitkaa kerrakseen. Siitä kun saisi enerkiat vanhoilta pojilta talteen, niin Olkiluoto 3 voitas myydä ruotsalaisille karaååkken hinkhaajille. Niillä on menny kone jo väljäks, ajjaat puoltehoilla.
- Anonyymi
On teillä iceleillä ongelmat :'D
- Anonyymi
Kun nainen vanhenee, eivät tissit enää kasva, vaan tulee läskiä, joka valuu pömppömahalle. Akat kiskovat liiveillä läskin ylös, jotta se näyttäisi tisseiltä. Alasti näyttää karmealta.
- Anonyymi
Mitäs itsellesi tapahtuu? :D
- Anonyymi
Miehenkö kohdalla kirjoitetaan "jos mies vanhenee..."?
- Anonyymi
Kekkonen kirjoitti testamentin: Jos minä kuolen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952