Poislukien kaljut.
Pian jysähtää Huhtikselta semmoinen POMMI että paronimielisillä nousee hiukset pystyyn!
89
1496
Vastaukset
- Anonyymi
Jättääkö ne nyt jo konkurssihakemuksen?
- Anonyymi
Eikös ne autot ole jo melkoisia pommeja? Tuleeko joku vanha Temsa linjalle?
- Anonyymi
Esson baarissa kiertää varmana tietona, että Valkeakosken liikenne ostaa Onnibus.comin, ja Paunun Helsingin vuorot siirtyvät yhtiön ajettaviksi.
- Anonyymi
Kuulemma olisivat kiinnostuneita Flix ajosta, ettei nyt sinällään mikään pommi
- Anonyymi
Kuulin kanssa että ovat koittaneet jotain vanhaa scanian riepua siellä käynnistellä pitkin viikkoa. Jos se pommi satutaan käymään saamaan niin onhan se aika jysäys.
- Anonyymi
Jospa jo lähes vuosi sitten ilmestynyt tilinpäätös uskalletaan viimeinkin julkistaa, voidaan silloinkin puhua pommista. Miinusta pukkaa ja pääomat hupenee edelleen. Eipä taida autokauppaan lähiaikoina olla mitään asiaa, siis puhun uusista tai uudehkoista autoista.
- Anonyymi
Jospa VL lähtee Pekan kanssa Afrikan valloitukseen, AfriKonekta.com.
- Anonyymi
Wäkewä alistus...Pyllistys ja...Paskannus !!!
- Anonyymi
Nojoo, Kimmo, sä oot todellakin tottunut pyllistämään. Laurille, ja muillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nojoo, Kimmo, sä oot todellakin tottunut pyllistämään. Laurille, ja muillekin.
Valkeakosken liikenne on oikeamielinen liikennöitsijä valkeakoskilaisia kohtaan.
Huomenaamulla pääsee ValkeakoskeltaHelsinkiin hintaan 22,50, tamperelaiset joutuvat maksamaan matkastaan huimat 8,90 euroa.
Sitä pommia odotellessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakosken liikenne on oikeamielinen liikennöitsijä valkeakoskilaisia kohtaan.
Huomenaamulla pääsee ValkeakoskeltaHelsinkiin hintaan 22,50, tamperelaiset joutuvat maksamaan matkastaan huimat 8,90 euroa.
Sitä pommia odotellessa.Valkeakoskelta voi nousta V130:n kyytiin Kymppikortilla hintaan 9,90 e / matka. Tai matkustaa Nyssellä Sääksjärvelle ja vaihtaa siinä Helsinkiin menevään bussiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakoskelta voi nousta V130:n kyytiin Kymppikortilla hintaan 9,90 e / matka. Tai matkustaa Nyssellä Sääksjärvelle ja vaihtaa siinä Helsinkiin menevään bussiin.
Tai valkeakoskiset joutavat matkustamaan Tampereelle ja sieltä sitten 8,90 eurolla Helsinkiin. Mitäs näitä välipysäkeiltä nousevia paapomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai valkeakoskiset joutavat matkustamaan Tampereelle ja sieltä sitten 8,90 eurolla Helsinkiin. Mitäs näitä välipysäkeiltä nousevia paapomaan.
Kymppikortilla kaikilta pysäkeiltä kaikille pysäkeille aina
alle kympillä. Myös lentoasemalle/-lta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymppikortilla kaikilta pysäkeiltä kaikille pysäkeille aina
alle kympillä. Myös lentoasemalle/-lta."Kymppikortilla kaikilta pysäkeiltä kaikille pysäkeille aina
alle kympillä. Myös lentoasemalle/-lta."
Mistä tällainen satunnaisesti Valkeakoskella piipahtava, OB:n verkkokaupasta matkaliput ostava, saa liput ostaakseen tuollaisen yhden matkan kymppikortin?
Voiko sellaisen tilata tuolta oikeamielisestä konttorista postitse kotiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kymppikortilla kaikilta pysäkeiltä kaikille pysäkeille aina
alle kympillä. Myös lentoasemalle/-lta."
Mistä tällainen satunnaisesti Valkeakoskella piipahtava, OB:n verkkokaupasta matkaliput ostava, saa liput ostaakseen tuollaisen yhden matkan kymppikortin?
Voiko sellaisen tilata tuolta oikeamielisestä konttorista postitse kotiin?Se ostetaan Matkahuollon Reitit ja Liput sovelluksesta älypuhelimeen. Enää mitään kortteja postitse tilailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kymppikortilla kaikilta pysäkeiltä kaikille pysäkeille aina
alle kympillä. Myös lentoasemalle/-lta."
Mistä tällainen satunnaisesti Valkeakoskella piipahtava, OB:n verkkokaupasta matkaliput ostava, saa liput ostaakseen tuollaisen yhden matkan kymppikortin?
Voiko sellaisen tilata tuolta oikeamielisestä konttorista postitse kotiin?Kyseessä on 10 matkan sarjalippu, joka on voimassa 90 päivää. Eli satunnaismatkaajan ei kannata tuhlata 99 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä on 10 matkan sarjalippu, joka on voimassa 90 päivää. Eli satunnaismatkaajan ei kannata tuhlata 99 euroa.
Jos ei kaikkia matkoja ehdi käyttää niin ylijäävät voi jättää kiitoslipuiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakoskelta voi nousta V130:n kyytiin Kymppikortilla hintaan 9,90 e / matka. Tai matkustaa Nyssellä Sääksjärvelle ja vaihtaa siinä Helsinkiin menevään bussiin.
Suosittelen Paunun matkakorttia. Sen saa tilattua liikennöitsijältä 5 eurolla ja se on voimassa toistaiseksi. Matka esim. Valkeakoskelta Helsinkiin maksaa 11 euroa. Lippu ostetaan bussista, eikä kortilla tehtyjä matkoja lasketa tai kontrolloida mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen Paunun matkakorttia. Sen saa tilattua liikennöitsijältä 5 eurolla ja se on voimassa toistaiseksi. Matka esim. Valkeakoskelta Helsinkiin maksaa 11 euroa. Lippu ostetaan bussista, eikä kortilla tehtyjä matkoja lasketa tai kontrolloida mitenkään.
Minä kannatan Huhtakadun autoja.
- Anonyymi
Missä vieläkin viipyy viime vuoden tilinpäätös? Sekö on niin raskaasti tappiollinen, että voidaan puhua pommista?
- Anonyymi
Huhtakadulla tehdään hurjaa tulosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhtakadulla tehdään hurjaa tulosta.
Totta. Hurjaa. On tappio niin kova että sitä voi nimittää kyllä hurjaksi
- Anonyymi
Tässä päivänä eräänä kuljin heidän varikkonsa ohi. Huomiota herättävää oli pitkä romurivi katollaan 20 cm lunta. Siellä näytti olevan vuosimalliltaan melko uudehkojakin autoja. Onko tilanne niin huono, että ei ole enää varaa pitää kaikkia autoja liikennekelpoisina?
- Anonyymi
Muuten totta, mutta sen verran olet nähnyt väärin että ei siellä uusia autoja voi olla, ei edes uudehkoja kun ei valkeakosken liikenteellä sellaisia ole.
Vanhoja, loppuun ajettuja linttoja ja rykimäräähköjä.
Mutta onneksi Laurin oppi on: Myös homeisella bussilla voi ajaa, jos se vaan liikkuu - Anonyymi
Olet kävellyt Vaivavaunun varikon ohi. Heillä on romurivi pitkä. Täynnään loppuunryittyjä räähkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kävellyt Vaivavaunun varikon ohi. Heillä on romurivi pitkä. Täynnään loppuunryittyjä räähkiä.
Valkeakosken liikenne on oikeamielinen liikennöitsijä valkeakoskilaisia kohtaan.
Huomenaamulla pääsee ValkeakoskeltaHelsinkiin hintaan 22,50, tamperelaiset joutuvat maksamaan matkastaan huimat 8,90 euroa.
Sitä pommia odotellessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakosken liikenne on oikeamielinen liikennöitsijä valkeakoskilaisia kohtaan.
Huomenaamulla pääsee ValkeakoskeltaHelsinkiin hintaan 22,50, tamperelaiset joutuvat maksamaan matkastaan huimat 8,90 euroa.
Sitä pommia odotellessa.Eikö olisi rehellistä selittää oman kylänihmisille, miksi he joutuvat maksamaan n. kolmekertaisen summan matkastaan kuin tamperelaiset. Matkakin Valkeakoskelta Helsinkiin on lyhyempi kuin Tampereelta. Onko tämäkin niitä paljon ylistettyjä Laurin liikemiesoppeja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olisi rehellistä selittää oman kylänihmisille, miksi he joutuvat maksamaan n. kolmekertaisen summan matkastaan kuin tamperelaiset. Matkakin Valkeakoskelta Helsinkiin on lyhyempi kuin Tampereelta. Onko tämäkin niitä paljon ylistettyjä Laurin liikemiesoppeja?
Valkeakoskella on runsaasti edullisen Kymppikortin käyttäjiä. Toiveenaan koskilaiset ovat esittäneet että pidetään kertalippujen hinnat ylempänä ja vastineeksi Kymppikortin hinta alhaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakoskella on runsaasti edullisen Kymppikortin käyttäjiä. Toiveenaan koskilaiset ovat esittäneet että pidetään kertalippujen hinnat ylempänä ja vastineeksi Kymppikortin hinta alhaalla.
"Toiveenaan koskilaiset ovat esittäneet että pidetään kertalippujen hinnat ylempänä ja vastineeksi Kymppikortin hinta alhaalla."
Jos Valkeakosken liikenne olisi kaikkia kohtaan todella oikeamielinen, ei se asettaisi noin eriarvoiseen asemaan joitakin asiakkaitaan. No, onneksi vielä on Paunu.
- Anonyymi
Mitä väliä miten jotkut firmat pärjää ?
Pian yleislakot pelastavat kun ei mikään liiku.- Anonyymi
Lakkohan olisi helpotus VL:lle ja Ob:lle, tappiot pienenisivät edes hetkisen.
- Anonyymi
VL alkaa liikennöidä myös suoraan 3-tietä ja Valkeakoskelta on syöttöyhteys Jutikkalaan! Yövuorot myllätään uusiksi! Kaikki muuttuu ja Taivas on auki 18.3. alkaen!
- Anonyymi
Taivas on ollut Kimmon mukaan auki jo kolme vuotta, mutta pelkkää tappiota on tullut. Pommi piti julkaista jo viime vuona, sitten vuoden vaihteessa jne.. mutta mitään mullistavaa ei ole kuulunut. Ehkä VL:n lopullinen ilmoitus konkurssista on sellainen uutinen joka oikeasti saattaa realisoitua. Missä muuten niitä salattuja tilinpäätöksiä piilotellaan? Kohta lähtee ilmoitus prh:een osakeyhtiölain vastaisesta toiminnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivas on ollut Kimmon mukaan auki jo kolme vuotta, mutta pelkkää tappiota on tullut. Pommi piti julkaista jo viime vuona, sitten vuoden vaihteessa jne.. mutta mitään mullistavaa ei ole kuulunut. Ehkä VL:n lopullinen ilmoitus konkurssista on sellainen uutinen joka oikeasti saattaa realisoitua. Missä muuten niitä salattuja tilinpäätöksiä piilotellaan? Kohta lähtee ilmoitus prh:een osakeyhtiölain vastaisesta toiminnasta.
Niin, paitsi että se VL:n konkurssi ei tule yllättämään ketään. Eli pommista ei voida puhua.
Kun puhutaan VL:stä ja pommista samassa yhteydessä, tarkoitetaan varmasti heidän kalustoaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, paitsi että se VL:n konkurssi ei tule yllättämään ketään. Eli pommista ei voida puhua.
Kun puhutaan VL:stä ja pommista samassa yhteydessä, tarkoitetaan varmasti heidän kalustoaan.On kyllä VALTAVA pommi! 3 vuoroa Tampereelta Helsinkiin päivässä ja yksi Nysse-vuoron jatkos Valkeakoskelta.
Mikä YLISTETTY liikenteen moninkertaistaminen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivas on ollut Kimmon mukaan auki jo kolme vuotta, mutta pelkkää tappiota on tullut. Pommi piti julkaista jo viime vuona, sitten vuoden vaihteessa jne.. mutta mitään mullistavaa ei ole kuulunut. Ehkä VL:n lopullinen ilmoitus konkurssista on sellainen uutinen joka oikeasti saattaa realisoitua. Missä muuten niitä salattuja tilinpäätöksiä piilotellaan? Kohta lähtee ilmoitus prh:een osakeyhtiölain vastaisesta toiminnasta.
VL:n tulos on loistava, muuta siitä ei tarvitse kenenkään tietääkään!
- Anonyymi
"VL alkaa liikennöidä myös suoraan 3-tietä ja Valkeakoskelta on syöttöyhteys Jutikkalaan! Yövuorot myllätään uusiksi! Kaikki muuttuu ja Taivas on auki 18.3. alkaen!"
Kylläpä aukenee taivas. Nyt ajaa VL Tampereelta Helsinkiin 24 vuoroa viikossa, 18.3. alkaen mahtavat 22 vuoroa viikossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"VL alkaa liikennöidä myös suoraan 3-tietä ja Valkeakoskelta on syöttöyhteys Jutikkalaan! Yövuorot myllätään uusiksi! Kaikki muuttuu ja Taivas on auki 18.3. alkaen!"
Kylläpä aukenee taivas. Nyt ajaa VL Tampereelta Helsinkiin 24 vuoroa viikossa, 18.3. alkaen mahtavat 22 vuoroa viikossa.""VL alkaa liikennöidä myös suoraan 3-tietä ja Valkeakoskelta on syöttöyhteys Jutikkalaan! Yövuorot myllätään uusiksi! Kaikki muuttuu ja Taivas on auki 18.3. alkaen!""
Äkkiäpä se taivas täyttyi, vai loppuiko autot ja kuljettajat, kun matkustajia oli niin paljon, että olisi jouduttu arpomaan, kuka mahtuu mukaan, ja yhtiö katsoi oikeamielisenä, että on parempi lopettaa koko vuoro.
- Anonyymi
Valkeakosken Liikenne paikkaa Paunun romahduksen! Ja kyllä, tilinpäätöskin on erinomainen, siitä ei tämän enemmin tarvi jauhaa.
- Anonyymi
Kertoisitko kuinka VL paikkaa Paunun? Vähentämällä vuoroja?
Tilinpäätös on varmaan erinomainen Tamponin talousoppien mukaan eli mitä suurempi tappio ja heikommin hoidettu liikenne, sen parempaa se tekee liiketoiminnalle. - Anonyymi
Vuoden 2019 jälkeen ei VL ole tehnyt voitollista tilinpäätöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko kuinka VL paikkaa Paunun? Vähentämällä vuoroja?
Tilinpäätös on varmaan erinomainen Tamponin talousoppien mukaan eli mitä suurempi tappio ja heikommin hoidettu liikenne, sen parempaa se tekee liiketoiminnalle.VL:n uusia aikatauluja ei ole vielä julkaistu. Malttia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuoden 2019 jälkeen ei VL ole tehnyt voitollista tilinpäätöstä.
Kaksi viimeistä tilinpäätöstä on julkaisematta. Niistä toinen on varmuudella voimakkaasti tappiollinen ja myös toinen hyvin todennäköisesti negatiivinen. Miksi näitä piilotellaan, vaikka laki yksiselitteisesti määrää ne julkisiksi? Jossakin vaiheessa ne on pakko julkistaa ja silloin tappioille nauretaan sitäkin makeammin.... Elleivät tilinpäätökset sitten ole niin pahasti miinuksella, että ne eivät enää täytä oy-lain vaatimuksia? Mielenkiintoista olisi nähdä myös tilintarkastajan lausunto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi viimeistä tilinpäätöstä on julkaisematta. Niistä toinen on varmuudella voimakkaasti tappiollinen ja myös toinen hyvin todennäköisesti negatiivinen. Miksi näitä piilotellaan, vaikka laki yksiselitteisesti määrää ne julkisiksi? Jossakin vaiheessa ne on pakko julkistaa ja silloin tappioille nauretaan sitäkin makeammin.... Elleivät tilinpäätökset sitten ole niin pahasti miinuksella, että ne eivät enää täytä oy-lain vaatimuksia? Mielenkiintoista olisi nähdä myös tilintarkastajan lausunto.
Tilintarkastajan lausunto:
Ellei VL kukoistaisi, minun tulisi raportoida asiasta. Minulla ei ole asian suhteen raportoitavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi viimeistä tilinpäätöstä on julkaisematta. Niistä toinen on varmuudella voimakkaasti tappiollinen ja myös toinen hyvin todennäköisesti negatiivinen. Miksi näitä piilotellaan, vaikka laki yksiselitteisesti määrää ne julkisiksi? Jossakin vaiheessa ne on pakko julkistaa ja silloin tappioille nauretaan sitäkin makeammin.... Elleivät tilinpäätökset sitten ole niin pahasti miinuksella, että ne eivät enää täytä oy-lain vaatimuksia? Mielenkiintoista olisi nähdä myös tilintarkastajan lausunto.
"Miksi näitä piilotellaan, vaikka laki yksiselitteisesti määrää ne julkisiksi?
Vuoden 2022 tilinpäätöstä ei tosiaan ole toimitettu PRH:lle. PRH ryhtyy toimenpiteisiin vasta, kun vuosi on kulunut tilikauden päättymisestä. Tässä menee aikaa nelisen kuukautta.
Viimeisin 31.1.2024 päättyneen tilikauden tilinpäätös on toimitettava PRH:lle 30.7. mennessä, eli se ei ole ollenkaan myöhässä.
Tuo 2022 tilinpäätös, joka on PRH:lle toimitettu, on sikäli mielenkiintoinen, että siinä on ainoastaan tilintarkastuskertomus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi näitä piilotellaan, vaikka laki yksiselitteisesti määrää ne julkisiksi?
Vuoden 2022 tilinpäätöstä ei tosiaan ole toimitettu PRH:lle. PRH ryhtyy toimenpiteisiin vasta, kun vuosi on kulunut tilikauden päättymisestä. Tässä menee aikaa nelisen kuukautta.
Viimeisin 31.1.2024 päättyneen tilikauden tilinpäätös on toimitettava PRH:lle 30.7. mennessä, eli se ei ole ollenkaan myöhässä.
Tuo 2022 tilinpäätös, joka on PRH:lle toimitettu, on sikäli mielenkiintoinen, että siinä on ainoastaan tilintarkastuskertomus.Julkistettavaa tietoa ovat myös tuloslaskelma ja tase. Se, että niitä piilotellaan kertoo ongelmista. Ongelmat tulevat kuitenkin kaikkien tietoon ennemmin tai myöhemmin, joten salailu vaan pahentaa asiaa. Laitan prh:lle lähiaikoina kyselyn julkaisemattomasta tilinpäätöksestä, eiköhän viranomaiset saa vauhtia tämänkin puljun toimiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL:n uusia aikatauluja ei ole vielä julkaistu. Malttia!
Viikottaisten lähtöjen määrä lisääntyy 18.3. alkaen ihan viidellä per suunta. Tämäkö siis on se paljon mainostettu pommi? Onnibus Flex ajaa vain 20 lähtöä (luku ei sisällä suoria Flex-vuoroja), kun Paunu ajoi 36. Ei siis vielä ihan riitä Paunun paikkaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkistettavaa tietoa ovat myös tuloslaskelma ja tase. Se, että niitä piilotellaan kertoo ongelmista. Ongelmat tulevat kuitenkin kaikkien tietoon ennemmin tai myöhemmin, joten salailu vaan pahentaa asiaa. Laitan prh:lle lähiaikoina kyselyn julkaisemattomasta tilinpäätöksestä, eiköhän viranomaiset saa vauhtia tämänkin puljun toimiin.
Luuletko että johtaja pelkää sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikottaisten lähtöjen määrä lisääntyy 18.3. alkaen ihan viidellä per suunta. Tämäkö siis on se paljon mainostettu pommi? Onnibus Flex ajaa vain 20 lähtöä (luku ei sisällä suoria Flex-vuoroja), kun Paunu ajoi 36. Ei siis vielä ihan riitä Paunun paikkaamiseen.
Unohduksen lumi sataa Paunun päälle pikapikaa kun VL ja OB Flex nylkevät raadon!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että johtaja pelkää sinua?
Johtaja on voimansa ja luomisvimmansa tunnossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtaja on voimansa ja luomisvimmansa tunnossa
"Johtaja" saattaa nyt aloittaa VL:n lopullisen tuhoamisen. Henkitoreissaan oleva yritys kun tekee vielä hieman lisää tappiota, ei sitten muuta tarvitakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Johtaja" saattaa nyt aloittaa VL:n lopullisen tuhoamisen. Henkitoreissaan oleva yritys kun tekee vielä hieman lisää tappiota, ei sitten muuta tarvitakaan.
Odottakaahan mitä 15.4. alkaen tapahtuu... Varatkaa Nitrot valmiiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottakaahan mitä 15.4. alkaen tapahtuu... Varatkaa Nitrot valmiiksi
Täällä meuhkataan vuorojen radikaalista lisäämisestä. Sellainen vaatisi lisää kalustoa, lisää kuljettajia ja myös pääomaa, koska liikenne ainakin alussa aiheuttaisi suuriakin tappioita. VL:lla ei ole mitään näistä, joten taas kerran suuria puheita. Markkinointipäällikkö on taas kerran tehnyt itsestään täyden pellen. Näitä "punaisia viivoja" on esitetty aikaisemminkin. Ensimmäinen oli joskus viime vuoden puolella, sen jälkeen vuodenvaiheessa, sitten tuli tammikuu, sen jälkeen 18.3. ja nyt taas venytettiin 15.4. saakka. Uskottavuus näille tarinoille on täysi nolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottakaahan mitä 15.4. alkaen tapahtuu... Varatkaa Nitrot valmiiksi
Esimakua 15.4. alkavasta karnevaalista voi lukea nyt VL:n sivuilta: LISÄÄ VUOROJA!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimakua 15.4. alkavasta karnevaalista voi lukea nyt VL:n sivuilta: LISÄÄ VUOROJA!!!
Ja muistakaa ne Nitrot jos olette paronimielisiä ennen kuin luette!
- Anonyymi
Paronimielisille on kova paikka huomata että VL ja OB menestyvät ilman sukuoikeuksien runsaudensarvea.
- Anonyymi
"Unohduksen lumi sataa Paunun päälle pikapikaa kun VL ja OB Flex nylkevät raadon!!!"
Oletkos miettinyt miten kauan sen raadon nylkeminen tuo VL:n ja OBFlexin kassaan rahaa?
Mitä tapahtuu sen jälkeen kun raato on kaluttu? Jaetaanko tulot sulassa sovussa, sulle, mulle, sulle, mulle? En usko joulupukkiin.
"Paronimielisille on kova paikka huomata että VL ja OB menestyvät ilman sukuoikeuksien runsaudensarvea."
OB:lle kävi tuuri, kun Masi kuoli ja jäi yksi kilpailija vähemmän häädettäväksi kolmostieltä.
Arvaatko mitenkään, kuka on se jäljelle jäänyt häädettävä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Unohduksen lumi sataa Paunun päälle pikapikaa kun VL ja OB Flex nylkevät raadon!!!"
Oletkos miettinyt miten kauan sen raadon nylkeminen tuo VL:n ja OBFlexin kassaan rahaa?
Mitä tapahtuu sen jälkeen kun raato on kaluttu? Jaetaanko tulot sulassa sovussa, sulle, mulle, sulle, mulle? En usko joulupukkiin.
"Paronimielisille on kova paikka huomata että VL ja OB menestyvät ilman sukuoikeuksien runsaudensarvea."
OB:lle kävi tuuri, kun Masi kuoli ja jäi yksi kilpailija vähemmän häädettäväksi kolmostieltä.
Arvaatko mitenkään, kuka on se jäljelle jäänyt häädettävä?Siinähän VL on 3 vuotta ollut "syötävänä". Eipä vaan ole syöty. Onpa OB jopa mainostanut VL:n lentokenttävuoroja mm. Tampereen paikallisbusseissa.
- Anonyymi
Hmm.. minkälaista menestystä nämä yhtiöt ovat saavuttaneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. minkälaista menestystä nämä yhtiöt ovat saavuttaneet?
Ylenpalttista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylenpalttista
Miljoonia on poltettu rahaa maantielle. Jos tätä joku sanoo menestykseksi, niin olkoon sitten sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän VL on 3 vuotta ollut "syötävänä". Eipä vaan ole syöty. Onpa OB jopa mainostanut VL:n lentokenttävuoroja mm. Tampereen paikallisbusseissa.
"Siinähän VL on 3 vuotta ollut "syötävänä". Eipä vaan ole syöty. "
Katselisit yhtiön tilinpäätöksiä, niin näkisit, että on syöty, ja paljon.
Kolmisen vuotta sitten oli yhtiöllä jakokelpoista vapaata omaa pääomaa puolitoista miljoonaa, nyt siitä on syöty miljoona. Yhtiö oli täysin velaton, nyt sitäkin on otettu.
Rahaa oli tilinpäätöksen mukaan yli miljoona euroa, viimeisessä julkaistussa tilinpäätöksessä sitä oli 43 000 euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siinähän VL on 3 vuotta ollut "syötävänä". Eipä vaan ole syöty. "
Katselisit yhtiön tilinpäätöksiä, niin näkisit, että on syöty, ja paljon.
Kolmisen vuotta sitten oli yhtiöllä jakokelpoista vapaata omaa pääomaa puolitoista miljoonaa, nyt siitä on syöty miljoona. Yhtiö oli täysin velaton, nyt sitäkin on otettu.
Rahaa oli tilinpäätöksen mukaan yli miljoona euroa, viimeisessä julkaistussa tilinpäätöksessä sitä oli 43 000 euroa.Eikä pidä unohtaa sitä, että OB kauppa oli koiviston autolle niin tappiollinen ja turmiollinen, että vanha perinteinen ja arvostettu perheyritys ajautui rahoitusyhtiön omistukseen että vararikko voitiin välttää. Lauri ja kumppanit siis tuhosivat Tommolan suvun elämäntyön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siinähän VL on 3 vuotta ollut "syötävänä". Eipä vaan ole syöty. "
Katselisit yhtiön tilinpäätöksiä, niin näkisit, että on syöty, ja paljon.
Kolmisen vuotta sitten oli yhtiöllä jakokelpoista vapaata omaa pääomaa puolitoista miljoonaa, nyt siitä on syöty miljoona. Yhtiö oli täysin velaton, nyt sitäkin on otettu.
Rahaa oli tilinpäätöksen mukaan yli miljoona euroa, viimeisessä julkaistussa tilinpäätöksessä sitä oli 43 000 euroa.Tietosi perustuvat korjaamattomiin raakatietoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietosi perustuvat korjaamattomiin raakatietoihin
Koronakorjatut tulokset ovat erinomaiset -> VL kukoistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronakorjatut tulokset ovat erinomaiset -> VL kukoistaa
Kukoistus = satojen tuhansien eurojen tappiot vuodessa! Tämä jatkuu vuodesta toiseen. Todellista Super-kukoistusta!
- Anonyymi
Polttoiaineet loppuu...ajot loppuu...
- Anonyymi
Eikös tilanne ole nyt oikeasti se, että Valkeakosken Liikenne yrittää toipua paroniajan sukuoikeuksiensa menettämisestä? Paronimielisiä lienee edelleen paljon siellä Huhtakadulla.
- Anonyymi
Valkeakosken liikenne on ylistetty mutta kuka siyä ylistää???
Tontutko hehhehheh - Anonyymi
Taas kuuluu kummia Mäntän suunnalta. Eilen aamulla oppilaat eivät päässeet opiskeluiden pariin Mäntässä, kun "yllättäen" VL petti jälleen kerran. Mitä nyt oli tapahtunut? Oliko auto ajokelvoton, vaikka ei ollutkaan pakkasta? Vai oliko kenties loppuun ajettu rengas tehnyt tepposet Juupajoen joskus liukkailla teillä?
- Anonyymi
18.3. alkaa kullanhuuhdonta 3-tiellä, ns. epävirallinen Paunun pesänjako Huhtakadun hyväksi! Siittä tiedotetaankin myöhemmin lisää, ei salailla
- Anonyymi
Eiköös se ole Savonlinja joka ajelee puhkikuluneilla ja räjähtelevillä renkailla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18.3. alkaa kullanhuuhdonta 3-tiellä, ns. epävirallinen Paunun pesänjako Huhtakadun hyväksi! Siittä tiedotetaankin myöhemmin lisää, ei salailla
Niinpä näkyy ne samat 4 vuoroa ja yksi Nyssen jatkovuoro olevan Helsinkiin.
Törkyhintaa näemmä pidetään tuolla yövuorolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä näkyy ne samat 4 vuoroa ja yksi Nyssen jatkovuoro olevan Helsinkiin.
Törkyhintaa näemmä pidetään tuolla yövuorolla.En hyväksy tätä kommenttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hyväksy tätä kommenttia
Mikä tuossa ei mielestäsi pidä paikkaansa? www.matkahuolto.fi kertoo tuollaisten vuorojen ja hintojen tiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuossa ei mielestäsi pidä paikkaansa? www.matkahuolto.fi kertoo tuollaisten vuorojen ja hintojen tiedot.
VL _lisää_ vuoroja ja kaikki hinnat on _halvemmat_ kuin sukuoikeusaikana Paunulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuossa ei mielestäsi pidä paikkaansa? www.matkahuolto.fi kertoo tuollaisten vuorojen ja hintojen tiedot.
Siinähän ei pitänyt paikkaansa mikään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL _lisää_ vuoroja ja kaikki hinnat on _halvemmat_ kuin sukuoikeusaikana Paunulla
Juurikin näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18.3. alkaa kullanhuuhdonta 3-tiellä, ns. epävirallinen Paunun pesänjako Huhtakadun hyväksi! Siittä tiedotetaankin myöhemmin lisää, ei salailla
Tätähän ei kysytty. Kysymys oli miksi taas kerran jäi vuoroja ajamatta, vaikka ei ollut pakkasta. Miksi näitä viikoittain ajamatta jääviä vuoroja salaillaan? Tällainen ei olisi tullut kysymykseen silloin, kun Mänttään ajoi vielä kunnolliset liikennöitsijät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL _lisää_ vuoroja ja kaikki hinnat on _halvemmat_ kuin sukuoikeusaikana Paunulla
Ja seuraukset halvoista lipuista on nähtävissä VL:n ja Ob:n tuloslaskelmissa ja taseissa.
Tai siis, eihän VL ole rohjennut oikein esitellä talouslukujaan, mutta viime vuosien kalustohankinnoista ja toiminnan laadusta voidaan vetää johtopäätöksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän ei pitänyt paikkaansa mikään
Sittenhän kannattaa tehdä valitus Matkahuoltoon ja pyytää korjaamaan virheelliset tiedot.
Tosin tiedothan sinne tulevat liikennöitsijöiltä itseltään, joten peiliä kannattaa vilkaista. - Anonyymi
Kunnollisten liikennöitsijöiden aikakaudella ongelmia esiintyi erittäin harvoin. Jos tuli autorikko, kunnollinen liikennöitsijä paikkasi sen vara-autolla tai jopa taksikyydillä, jos vara-autoa ei ollut nopeasti saatavilla. VL jättää kylmästi vuoroja ajamatta eikä selittele mitään. Tätä tapahtuu viikoittain ja pakkaskaudella päivittäin. Ajamattomia vuoroja salaillaan samoin kuin raskaasti tappiollisia tilinpäätöksiä. Todennäköistä on, että liikenteen tilaaja ei tiedä läheskään kaikkia ajamattomia vuoroja. Mitäpä se tällä tiedolla tekisikään, koska se ei vaikuttaisi mihinkään. Valitettavasti tämä firma jatkaa liikennöintiä Mänttän suuntaan myös tulevaisuudessa. Mielenkiinnolla odotamme, jatkuuko liikenteen hoito tulevaisuudessa yhtä ala-arvoiseen tyyliin kuin se ollut tähänkin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnollisten liikennöitsijöiden aikakaudella ongelmia esiintyi erittäin harvoin. Jos tuli autorikko, kunnollinen liikennöitsijä paikkasi sen vara-autolla tai jopa taksikyydillä, jos vara-autoa ei ollut nopeasti saatavilla. VL jättää kylmästi vuoroja ajamatta eikä selittele mitään. Tätä tapahtuu viikoittain ja pakkaskaudella päivittäin. Ajamattomia vuoroja salaillaan samoin kuin raskaasti tappiollisia tilinpäätöksiä. Todennäköistä on, että liikenteen tilaaja ei tiedä läheskään kaikkia ajamattomia vuoroja. Mitäpä se tällä tiedolla tekisikään, koska se ei vaikuttaisi mihinkään. Valitettavasti tämä firma jatkaa liikennöintiä Mänttän suuntaan myös tulevaisuudessa. Mielenkiinnolla odotamme, jatkuuko liikenteen hoito tulevaisuudessa yhtä ala-arvoiseen tyyliin kuin se ollut tähänkin asti.
Huomauttaisin tähän että VL on yläpirkanmaalaistenkin hovikuljettaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomauttaisin tähän että VL on yläpirkanmaalaistenkin hovikuljettaja
Huomauttaisin vielä, että VL on olosuhdekorjattu hovikuljettaja.
Eli jos heillä olisi kykyjä, niin olisivat, mutta voidaan leikkiä että heillä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomauttaisin vielä, että VL on olosuhdekorjattu hovikuljettaja.
Eli jos heillä olisi kykyjä, niin olisivat, mutta voidaan leikkiä että heillä on.Meidän hovikuljettajamme on A.Lamminmäki Oy ja Pohjois-Satakunnan Liikenne Oy.
Jos tarvitaan siistimpää autoa, sitten otetaan Taksi Raimo Luoman bussi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomauttaisin tähän että VL on yläpirkanmaalaistenkin hovikuljettaja
Valitettavasti nämä matkustajat ovat pelkkiä pakkomatkustajia, kun parempia vaihtoehtoja ei ole tarjolla. Selvää kaikille kuitenkin on, että VL:n ns. palvelut ovat erittäin epävarmoja. Varsinkin talviaamuisin matkustajat ihmettelevät, tuleeko bussi tänään vai jääkö tulematta kuten eilenkin. Kuka voi laskea työmatkojaan tällaisen epävarman "palvelun" varaan? Kalusto on kuulopuheiden mukaan myös hyvin heikossa hapessa, mm. lämmityksessä on suuria puutteita monissa autoissa. Toimintaan kuuluu vielä omien ongelmien peittely ja salailu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18.3. alkaa kullanhuuhdonta 3-tiellä, ns. epävirallinen Paunun pesänjako Huhtakadun hyväksi! Siittä tiedotetaankin myöhemmin lisää, ei salailla
Kyseinen päivä oli ja meni. Missä viipyy Kimmon "tiedotus"? Mennäänkö jo tunnin välein kohti Helsinkiä? Näin ehkä päiväunissa, mutta yksi pieni juttu, eli ne maksavat asiakkaat, taitaa puuttua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen päivä oli ja meni. Missä viipyy Kimmon "tiedotus"? Mennäänkö jo tunnin välein kohti Helsinkiä? Näin ehkä päiväunissa, mutta yksi pieni juttu, eli ne maksavat asiakkaat, taitaa puuttua?
Kullanhuuhdonta alkoi heti 18.3. klo 0.25 lähdöllä Helsingistä Tampereelle ja siitä tuli tänne tiedotekin samalla kellonlyömällä kuinka Kampin vartijakin oli taivastellut tuon lähdön raskasta kuormaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kullanhuuhdonta alkoi heti 18.3. klo 0.25 lähdöllä Helsingistä Tampereelle ja siitä tuli tänne tiedotekin samalla kellonlyömällä kuinka Kampin vartijakin oli taivastellut tuon lähdön raskasta kuormaa!
Kukaan ei odottanut tänne markkinointipäällikön valheen sävyttämää propagandaa, vaan todellista tietoa toiminnan muutoksista. VL jossakin vaiheessa uhosi, että Helsinkiin tullaan tulevaisuudessa ajamaan tunnin vuorovälein. Miten on käynyt tämän suunnitelman kanssa? Vai olisiko kuitenkin ensin yritettävä saada kannattaviksi nämä nykyiset harvat vuorot? Pelkkää sanahelinää näyttää tämän puulaakin toiminta ja tiedotus olevan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384078- 892009
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151911Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi571527Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541452Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331405VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991322- 741226
- 971104
- 691063