Pian jysähtää Huhtikselta semmoinen POMMI että paronimielisillä nousee hiukset pystyyn!

Anonyymi-ap

Poislukien kaljut.

89

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jättääkö ne nyt jo konkurssihakemuksen?

    • Anonyymi

      Eikös ne autot ole jo melkoisia pommeja? Tuleeko joku vanha Temsa linjalle?

    • Anonyymi

      Esson baarissa kiertää varmana tietona, että Valkeakosken liikenne ostaa Onnibus.comin, ja Paunun Helsingin vuorot siirtyvät yhtiön ajettaviksi.

    • Anonyymi

      Kuulemma olisivat kiinnostuneita Flix ajosta, ettei nyt sinällään mikään pommi

    • Anonyymi

      Kuulin kanssa että ovat koittaneet jotain vanhaa scanian riepua siellä käynnistellä pitkin viikkoa. Jos se pommi satutaan käymään saamaan niin onhan se aika jysäys.

    • Anonyymi

      Jospa jo lähes vuosi sitten ilmestynyt tilinpäätös uskalletaan viimeinkin julkistaa, voidaan silloinkin puhua pommista. Miinusta pukkaa ja pääomat hupenee edelleen. Eipä taida autokauppaan lähiaikoina olla mitään asiaa, siis puhun uusista tai uudehkoista autoista.

      • Anonyymi

        Jospa VL lähtee Pekan kanssa Afrikan valloitukseen, AfriKonekta.com.


    • Anonyymi

      Wäkewä alistus...Pyllistys ja...Paskannus !!!

      • Anonyymi

        Nojoo, Kimmo, sä oot todellakin tottunut pyllistämään. Laurille, ja muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo, Kimmo, sä oot todellakin tottunut pyllistämään. Laurille, ja muillekin.

        Valkeakosken liikenne on oikeamielinen liikennöitsijä valkeakoskilaisia kohtaan.
        Huomenaamulla pääsee ValkeakoskeltaHelsinkiin hintaan 22,50, tamperelaiset joutuvat maksamaan matkastaan huimat 8,90 euroa.
        Sitä pommia odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakosken liikenne on oikeamielinen liikennöitsijä valkeakoskilaisia kohtaan.
        Huomenaamulla pääsee ValkeakoskeltaHelsinkiin hintaan 22,50, tamperelaiset joutuvat maksamaan matkastaan huimat 8,90 euroa.
        Sitä pommia odotellessa.

        Valkeakoskelta voi nousta V130:n kyytiin Kymppikortilla hintaan 9,90 e / matka. Tai matkustaa Nyssellä Sääksjärvelle ja vaihtaa siinä Helsinkiin menevään bussiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakoskelta voi nousta V130:n kyytiin Kymppikortilla hintaan 9,90 e / matka. Tai matkustaa Nyssellä Sääksjärvelle ja vaihtaa siinä Helsinkiin menevään bussiin.

        Tai valkeakoskiset joutavat matkustamaan Tampereelle ja sieltä sitten 8,90 eurolla Helsinkiin. Mitäs näitä välipysäkeiltä nousevia paapomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai valkeakoskiset joutavat matkustamaan Tampereelle ja sieltä sitten 8,90 eurolla Helsinkiin. Mitäs näitä välipysäkeiltä nousevia paapomaan.

        Kymppikortilla kaikilta pysäkeiltä kaikille pysäkeille aina
        alle kympillä. Myös lentoasemalle/-lta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymppikortilla kaikilta pysäkeiltä kaikille pysäkeille aina
        alle kympillä. Myös lentoasemalle/-lta.

        "Kymppikortilla kaikilta pysäkeiltä kaikille pysäkeille aina
        alle kympillä. Myös lentoasemalle/-lta."

        Mistä tällainen satunnaisesti Valkeakoskella piipahtava, OB:n verkkokaupasta matkaliput ostava, saa liput ostaakseen tuollaisen yhden matkan kymppikortin?
        Voiko sellaisen tilata tuolta oikeamielisestä konttorista postitse kotiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kymppikortilla kaikilta pysäkeiltä kaikille pysäkeille aina
        alle kympillä. Myös lentoasemalle/-lta."

        Mistä tällainen satunnaisesti Valkeakoskella piipahtava, OB:n verkkokaupasta matkaliput ostava, saa liput ostaakseen tuollaisen yhden matkan kymppikortin?
        Voiko sellaisen tilata tuolta oikeamielisestä konttorista postitse kotiin?

        Se ostetaan Matkahuollon Reitit ja Liput sovelluksesta älypuhelimeen. Enää mitään kortteja postitse tilailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kymppikortilla kaikilta pysäkeiltä kaikille pysäkeille aina
        alle kympillä. Myös lentoasemalle/-lta."

        Mistä tällainen satunnaisesti Valkeakoskella piipahtava, OB:n verkkokaupasta matkaliput ostava, saa liput ostaakseen tuollaisen yhden matkan kymppikortin?
        Voiko sellaisen tilata tuolta oikeamielisestä konttorista postitse kotiin?

        Kyseessä on 10 matkan sarjalippu, joka on voimassa 90 päivää. Eli satunnaismatkaajan ei kannata tuhlata 99 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on 10 matkan sarjalippu, joka on voimassa 90 päivää. Eli satunnaismatkaajan ei kannata tuhlata 99 euroa.

        Jos ei kaikkia matkoja ehdi käyttää niin ylijäävät voi jättää kiitoslipuiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakoskelta voi nousta V130:n kyytiin Kymppikortilla hintaan 9,90 e / matka. Tai matkustaa Nyssellä Sääksjärvelle ja vaihtaa siinä Helsinkiin menevään bussiin.

        Suosittelen Paunun matkakorttia. Sen saa tilattua liikennöitsijältä 5 eurolla ja se on voimassa toistaiseksi. Matka esim. Valkeakoskelta Helsinkiin maksaa 11 euroa. Lippu ostetaan bussista, eikä kortilla tehtyjä matkoja lasketa tai kontrolloida mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen Paunun matkakorttia. Sen saa tilattua liikennöitsijältä 5 eurolla ja se on voimassa toistaiseksi. Matka esim. Valkeakoskelta Helsinkiin maksaa 11 euroa. Lippu ostetaan bussista, eikä kortilla tehtyjä matkoja lasketa tai kontrolloida mitenkään.

        Minä kannatan Huhtakadun autoja.


    • Anonyymi

      Missä vieläkin viipyy viime vuoden tilinpäätös? Sekö on niin raskaasti tappiollinen, että voidaan puhua pommista?

      • Anonyymi

        Huhtakadulla tehdään hurjaa tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhtakadulla tehdään hurjaa tulosta.

        Totta. Hurjaa. On tappio niin kova että sitä voi nimittää kyllä hurjaksi


    • Anonyymi

      Tässä päivänä eräänä kuljin heidän varikkonsa ohi. Huomiota herättävää oli pitkä romurivi katollaan 20 cm lunta. Siellä näytti olevan vuosimalliltaan melko uudehkojakin autoja. Onko tilanne niin huono, että ei ole enää varaa pitää kaikkia autoja liikennekelpoisina?

      • Anonyymi

        Muuten totta, mutta sen verran olet nähnyt väärin että ei siellä uusia autoja voi olla, ei edes uudehkoja kun ei valkeakosken liikenteellä sellaisia ole.
        Vanhoja, loppuun ajettuja linttoja ja rykimäräähköjä.
        Mutta onneksi Laurin oppi on: Myös homeisella bussilla voi ajaa, jos se vaan liikkuu


      • Anonyymi

        Olet kävellyt Vaivavaunun varikon ohi. Heillä on romurivi pitkä. Täynnään loppuunryittyjä räähkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kävellyt Vaivavaunun varikon ohi. Heillä on romurivi pitkä. Täynnään loppuunryittyjä räähkiä.

        Valkeakosken liikenne on oikeamielinen liikennöitsijä valkeakoskilaisia kohtaan.
        Huomenaamulla pääsee ValkeakoskeltaHelsinkiin hintaan 22,50, tamperelaiset joutuvat maksamaan matkastaan huimat 8,90 euroa.
        Sitä pommia odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakosken liikenne on oikeamielinen liikennöitsijä valkeakoskilaisia kohtaan.
        Huomenaamulla pääsee ValkeakoskeltaHelsinkiin hintaan 22,50, tamperelaiset joutuvat maksamaan matkastaan huimat 8,90 euroa.
        Sitä pommia odotellessa.

        Eikö olisi rehellistä selittää oman kylänihmisille, miksi he joutuvat maksamaan n. kolmekertaisen summan matkastaan kuin tamperelaiset. Matkakin Valkeakoskelta Helsinkiin on lyhyempi kuin Tampereelta. Onko tämäkin niitä paljon ylistettyjä Laurin liikemiesoppeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi rehellistä selittää oman kylänihmisille, miksi he joutuvat maksamaan n. kolmekertaisen summan matkastaan kuin tamperelaiset. Matkakin Valkeakoskelta Helsinkiin on lyhyempi kuin Tampereelta. Onko tämäkin niitä paljon ylistettyjä Laurin liikemiesoppeja?

        Valkeakoskella on runsaasti edullisen Kymppikortin käyttäjiä. Toiveenaan koskilaiset ovat esittäneet että pidetään kertalippujen hinnat ylempänä ja vastineeksi Kymppikortin hinta alhaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakoskella on runsaasti edullisen Kymppikortin käyttäjiä. Toiveenaan koskilaiset ovat esittäneet että pidetään kertalippujen hinnat ylempänä ja vastineeksi Kymppikortin hinta alhaalla.

        "Toiveenaan koskilaiset ovat esittäneet että pidetään kertalippujen hinnat ylempänä ja vastineeksi Kymppikortin hinta alhaalla."
        Jos Valkeakosken liikenne olisi kaikkia kohtaan todella oikeamielinen, ei se asettaisi noin eriarvoiseen asemaan joitakin asiakkaitaan. No, onneksi vielä on Paunu.


    • Anonyymi

      Mitä väliä miten jotkut firmat pärjää ?
      Pian yleislakot pelastavat kun ei mikään liiku.

      • Anonyymi

        Lakkohan olisi helpotus VL:lle ja Ob:lle, tappiot pienenisivät edes hetkisen.


    • Anonyymi

      VL alkaa liikennöidä myös suoraan 3-tietä ja Valkeakoskelta on syöttöyhteys Jutikkalaan! Yövuorot myllätään uusiksi! Kaikki muuttuu ja Taivas on auki 18.3. alkaen!

      • Anonyymi

        Taivas on ollut Kimmon mukaan auki jo kolme vuotta, mutta pelkkää tappiota on tullut. Pommi piti julkaista jo viime vuona, sitten vuoden vaihteessa jne.. mutta mitään mullistavaa ei ole kuulunut. Ehkä VL:n lopullinen ilmoitus konkurssista on sellainen uutinen joka oikeasti saattaa realisoitua. Missä muuten niitä salattuja tilinpäätöksiä piilotellaan? Kohta lähtee ilmoitus prh:een osakeyhtiölain vastaisesta toiminnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivas on ollut Kimmon mukaan auki jo kolme vuotta, mutta pelkkää tappiota on tullut. Pommi piti julkaista jo viime vuona, sitten vuoden vaihteessa jne.. mutta mitään mullistavaa ei ole kuulunut. Ehkä VL:n lopullinen ilmoitus konkurssista on sellainen uutinen joka oikeasti saattaa realisoitua. Missä muuten niitä salattuja tilinpäätöksiä piilotellaan? Kohta lähtee ilmoitus prh:een osakeyhtiölain vastaisesta toiminnasta.

        Niin, paitsi että se VL:n konkurssi ei tule yllättämään ketään. Eli pommista ei voida puhua.
        Kun puhutaan VL:stä ja pommista samassa yhteydessä, tarkoitetaan varmasti heidän kalustoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, paitsi että se VL:n konkurssi ei tule yllättämään ketään. Eli pommista ei voida puhua.
        Kun puhutaan VL:stä ja pommista samassa yhteydessä, tarkoitetaan varmasti heidän kalustoaan.

        On kyllä VALTAVA pommi! 3 vuoroa Tampereelta Helsinkiin päivässä ja yksi Nysse-vuoron jatkos Valkeakoskelta.
        Mikä YLISTETTY liikenteen moninkertaistaminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivas on ollut Kimmon mukaan auki jo kolme vuotta, mutta pelkkää tappiota on tullut. Pommi piti julkaista jo viime vuona, sitten vuoden vaihteessa jne.. mutta mitään mullistavaa ei ole kuulunut. Ehkä VL:n lopullinen ilmoitus konkurssista on sellainen uutinen joka oikeasti saattaa realisoitua. Missä muuten niitä salattuja tilinpäätöksiä piilotellaan? Kohta lähtee ilmoitus prh:een osakeyhtiölain vastaisesta toiminnasta.

        VL:n tulos on loistava, muuta siitä ei tarvitse kenenkään tietääkään!


      • Anonyymi

        "VL alkaa liikennöidä myös suoraan 3-tietä ja Valkeakoskelta on syöttöyhteys Jutikkalaan! Yövuorot myllätään uusiksi! Kaikki muuttuu ja Taivas on auki 18.3. alkaen!"

        Kylläpä aukenee taivas. Nyt ajaa VL Tampereelta Helsinkiin 24 vuoroa viikossa, 18.3. alkaen mahtavat 22 vuoroa viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "VL alkaa liikennöidä myös suoraan 3-tietä ja Valkeakoskelta on syöttöyhteys Jutikkalaan! Yövuorot myllätään uusiksi! Kaikki muuttuu ja Taivas on auki 18.3. alkaen!"

        Kylläpä aukenee taivas. Nyt ajaa VL Tampereelta Helsinkiin 24 vuoroa viikossa, 18.3. alkaen mahtavat 22 vuoroa viikossa.

        ""VL alkaa liikennöidä myös suoraan 3-tietä ja Valkeakoskelta on syöttöyhteys Jutikkalaan! Yövuorot myllätään uusiksi! Kaikki muuttuu ja Taivas on auki 18.3. alkaen!""

        Äkkiäpä se taivas täyttyi, vai loppuiko autot ja kuljettajat, kun matkustajia oli niin paljon, että olisi jouduttu arpomaan, kuka mahtuu mukaan, ja yhtiö katsoi oikeamielisenä, että on parempi lopettaa koko vuoro.


    • Anonyymi

      Valkeakosken Liikenne paikkaa Paunun romahduksen! Ja kyllä, tilinpäätöskin on erinomainen, siitä ei tämän enemmin tarvi jauhaa.

      • Anonyymi

        Kertoisitko kuinka VL paikkaa Paunun? Vähentämällä vuoroja?
        Tilinpäätös on varmaan erinomainen Tamponin talousoppien mukaan eli mitä suurempi tappio ja heikommin hoidettu liikenne, sen parempaa se tekee liiketoiminnalle.


      • Anonyymi

        Vuoden 2019 jälkeen ei VL ole tehnyt voitollista tilinpäätöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko kuinka VL paikkaa Paunun? Vähentämällä vuoroja?
        Tilinpäätös on varmaan erinomainen Tamponin talousoppien mukaan eli mitä suurempi tappio ja heikommin hoidettu liikenne, sen parempaa se tekee liiketoiminnalle.

        VL:n uusia aikatauluja ei ole vielä julkaistu. Malttia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden 2019 jälkeen ei VL ole tehnyt voitollista tilinpäätöstä.

        Kaksi viimeistä tilinpäätöstä on julkaisematta. Niistä toinen on varmuudella voimakkaasti tappiollinen ja myös toinen hyvin todennäköisesti negatiivinen. Miksi näitä piilotellaan, vaikka laki yksiselitteisesti määrää ne julkisiksi? Jossakin vaiheessa ne on pakko julkistaa ja silloin tappioille nauretaan sitäkin makeammin.... Elleivät tilinpäätökset sitten ole niin pahasti miinuksella, että ne eivät enää täytä oy-lain vaatimuksia? Mielenkiintoista olisi nähdä myös tilintarkastajan lausunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi viimeistä tilinpäätöstä on julkaisematta. Niistä toinen on varmuudella voimakkaasti tappiollinen ja myös toinen hyvin todennäköisesti negatiivinen. Miksi näitä piilotellaan, vaikka laki yksiselitteisesti määrää ne julkisiksi? Jossakin vaiheessa ne on pakko julkistaa ja silloin tappioille nauretaan sitäkin makeammin.... Elleivät tilinpäätökset sitten ole niin pahasti miinuksella, että ne eivät enää täytä oy-lain vaatimuksia? Mielenkiintoista olisi nähdä myös tilintarkastajan lausunto.

        Tilintarkastajan lausunto:

        Ellei VL kukoistaisi, minun tulisi raportoida asiasta. Minulla ei ole asian suhteen raportoitavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi viimeistä tilinpäätöstä on julkaisematta. Niistä toinen on varmuudella voimakkaasti tappiollinen ja myös toinen hyvin todennäköisesti negatiivinen. Miksi näitä piilotellaan, vaikka laki yksiselitteisesti määrää ne julkisiksi? Jossakin vaiheessa ne on pakko julkistaa ja silloin tappioille nauretaan sitäkin makeammin.... Elleivät tilinpäätökset sitten ole niin pahasti miinuksella, että ne eivät enää täytä oy-lain vaatimuksia? Mielenkiintoista olisi nähdä myös tilintarkastajan lausunto.

        "Miksi näitä piilotellaan, vaikka laki yksiselitteisesti määrää ne julkisiksi?

        Vuoden 2022 tilinpäätöstä ei tosiaan ole toimitettu PRH:lle. PRH ryhtyy toimenpiteisiin vasta, kun vuosi on kulunut tilikauden päättymisestä. Tässä menee aikaa nelisen kuukautta.
        Viimeisin 31.1.2024 päättyneen tilikauden tilinpäätös on toimitettava PRH:lle 30.7. mennessä, eli se ei ole ollenkaan myöhässä.
        Tuo 2022 tilinpäätös, joka on PRH:lle toimitettu, on sikäli mielenkiintoinen, että siinä on ainoastaan tilintarkastuskertomus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi näitä piilotellaan, vaikka laki yksiselitteisesti määrää ne julkisiksi?

        Vuoden 2022 tilinpäätöstä ei tosiaan ole toimitettu PRH:lle. PRH ryhtyy toimenpiteisiin vasta, kun vuosi on kulunut tilikauden päättymisestä. Tässä menee aikaa nelisen kuukautta.
        Viimeisin 31.1.2024 päättyneen tilikauden tilinpäätös on toimitettava PRH:lle 30.7. mennessä, eli se ei ole ollenkaan myöhässä.
        Tuo 2022 tilinpäätös, joka on PRH:lle toimitettu, on sikäli mielenkiintoinen, että siinä on ainoastaan tilintarkastuskertomus.

        Julkistettavaa tietoa ovat myös tuloslaskelma ja tase. Se, että niitä piilotellaan kertoo ongelmista. Ongelmat tulevat kuitenkin kaikkien tietoon ennemmin tai myöhemmin, joten salailu vaan pahentaa asiaa. Laitan prh:lle lähiaikoina kyselyn julkaisemattomasta tilinpäätöksestä, eiköhän viranomaiset saa vauhtia tämänkin puljun toimiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL:n uusia aikatauluja ei ole vielä julkaistu. Malttia!

        Viikottaisten lähtöjen määrä lisääntyy 18.3. alkaen ihan viidellä per suunta. Tämäkö siis on se paljon mainostettu pommi? Onnibus Flex ajaa vain 20 lähtöä (luku ei sisällä suoria Flex-vuoroja), kun Paunu ajoi 36. Ei siis vielä ihan riitä Paunun paikkaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkistettavaa tietoa ovat myös tuloslaskelma ja tase. Se, että niitä piilotellaan kertoo ongelmista. Ongelmat tulevat kuitenkin kaikkien tietoon ennemmin tai myöhemmin, joten salailu vaan pahentaa asiaa. Laitan prh:lle lähiaikoina kyselyn julkaisemattomasta tilinpäätöksestä, eiköhän viranomaiset saa vauhtia tämänkin puljun toimiin.

        Luuletko että johtaja pelkää sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikottaisten lähtöjen määrä lisääntyy 18.3. alkaen ihan viidellä per suunta. Tämäkö siis on se paljon mainostettu pommi? Onnibus Flex ajaa vain 20 lähtöä (luku ei sisällä suoria Flex-vuoroja), kun Paunu ajoi 36. Ei siis vielä ihan riitä Paunun paikkaamiseen.

        Unohduksen lumi sataa Paunun päälle pikapikaa kun VL ja OB Flex nylkevät raadon!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että johtaja pelkää sinua?

        Johtaja on voimansa ja luomisvimmansa tunnossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtaja on voimansa ja luomisvimmansa tunnossa

        "Johtaja" saattaa nyt aloittaa VL:n lopullisen tuhoamisen. Henkitoreissaan oleva yritys kun tekee vielä hieman lisää tappiota, ei sitten muuta tarvitakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Johtaja" saattaa nyt aloittaa VL:n lopullisen tuhoamisen. Henkitoreissaan oleva yritys kun tekee vielä hieman lisää tappiota, ei sitten muuta tarvitakaan.

        Odottakaahan mitä 15.4. alkaen tapahtuu... Varatkaa Nitrot valmiiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottakaahan mitä 15.4. alkaen tapahtuu... Varatkaa Nitrot valmiiksi

        Täällä meuhkataan vuorojen radikaalista lisäämisestä. Sellainen vaatisi lisää kalustoa, lisää kuljettajia ja myös pääomaa, koska liikenne ainakin alussa aiheuttaisi suuriakin tappioita. VL:lla ei ole mitään näistä, joten taas kerran suuria puheita. Markkinointipäällikkö on taas kerran tehnyt itsestään täyden pellen. Näitä "punaisia viivoja" on esitetty aikaisemminkin. Ensimmäinen oli joskus viime vuoden puolella, sen jälkeen vuodenvaiheessa, sitten tuli tammikuu, sen jälkeen 18.3. ja nyt taas venytettiin 15.4. saakka. Uskottavuus näille tarinoille on täysi nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottakaahan mitä 15.4. alkaen tapahtuu... Varatkaa Nitrot valmiiksi

        Esimakua 15.4. alkavasta karnevaalista voi lukea nyt VL:n sivuilta: LISÄÄ VUOROJA!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimakua 15.4. alkavasta karnevaalista voi lukea nyt VL:n sivuilta: LISÄÄ VUOROJA!!!

        Ja muistakaa ne Nitrot jos olette paronimielisiä ennen kuin luette!


    • Anonyymi

      Paronimielisille on kova paikka huomata että VL ja OB menestyvät ilman sukuoikeuksien runsaudensarvea.

      • Anonyymi

        "Unohduksen lumi sataa Paunun päälle pikapikaa kun VL ja OB Flex nylkevät raadon!!!"

        Oletkos miettinyt miten kauan sen raadon nylkeminen tuo VL:n ja OBFlexin kassaan rahaa?
        Mitä tapahtuu sen jälkeen kun raato on kaluttu? Jaetaanko tulot sulassa sovussa, sulle, mulle, sulle, mulle? En usko joulupukkiin.

        "Paronimielisille on kova paikka huomata että VL ja OB menestyvät ilman sukuoikeuksien runsaudensarvea."
        OB:lle kävi tuuri, kun Masi kuoli ja jäi yksi kilpailija vähemmän häädettäväksi kolmostieltä.
        Arvaatko mitenkään, kuka on se jäljelle jäänyt häädettävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Unohduksen lumi sataa Paunun päälle pikapikaa kun VL ja OB Flex nylkevät raadon!!!"

        Oletkos miettinyt miten kauan sen raadon nylkeminen tuo VL:n ja OBFlexin kassaan rahaa?
        Mitä tapahtuu sen jälkeen kun raato on kaluttu? Jaetaanko tulot sulassa sovussa, sulle, mulle, sulle, mulle? En usko joulupukkiin.

        "Paronimielisille on kova paikka huomata että VL ja OB menestyvät ilman sukuoikeuksien runsaudensarvea."
        OB:lle kävi tuuri, kun Masi kuoli ja jäi yksi kilpailija vähemmän häädettäväksi kolmostieltä.
        Arvaatko mitenkään, kuka on se jäljelle jäänyt häädettävä?

        Siinähän VL on 3 vuotta ollut "syötävänä". Eipä vaan ole syöty. Onpa OB jopa mainostanut VL:n lentokenttävuoroja mm. Tampereen paikallisbusseissa.


      • Anonyymi

        Hmm.. minkälaista menestystä nämä yhtiöt ovat saavuttaneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. minkälaista menestystä nämä yhtiöt ovat saavuttaneet?

        Ylenpalttista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylenpalttista

        Miljoonia on poltettu rahaa maantielle. Jos tätä joku sanoo menestykseksi, niin olkoon sitten sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän VL on 3 vuotta ollut "syötävänä". Eipä vaan ole syöty. Onpa OB jopa mainostanut VL:n lentokenttävuoroja mm. Tampereen paikallisbusseissa.

        "Siinähän VL on 3 vuotta ollut "syötävänä". Eipä vaan ole syöty. "

        Katselisit yhtiön tilinpäätöksiä, niin näkisit, että on syöty, ja paljon.
        Kolmisen vuotta sitten oli yhtiöllä jakokelpoista vapaata omaa pääomaa puolitoista miljoonaa, nyt siitä on syöty miljoona. Yhtiö oli täysin velaton, nyt sitäkin on otettu.
        Rahaa oli tilinpäätöksen mukaan yli miljoona euroa, viimeisessä julkaistussa tilinpäätöksessä sitä oli 43 000 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siinähän VL on 3 vuotta ollut "syötävänä". Eipä vaan ole syöty. "

        Katselisit yhtiön tilinpäätöksiä, niin näkisit, että on syöty, ja paljon.
        Kolmisen vuotta sitten oli yhtiöllä jakokelpoista vapaata omaa pääomaa puolitoista miljoonaa, nyt siitä on syöty miljoona. Yhtiö oli täysin velaton, nyt sitäkin on otettu.
        Rahaa oli tilinpäätöksen mukaan yli miljoona euroa, viimeisessä julkaistussa tilinpäätöksessä sitä oli 43 000 euroa.

        Eikä pidä unohtaa sitä, että OB kauppa oli koiviston autolle niin tappiollinen ja turmiollinen, että vanha perinteinen ja arvostettu perheyritys ajautui rahoitusyhtiön omistukseen että vararikko voitiin välttää. Lauri ja kumppanit siis tuhosivat Tommolan suvun elämäntyön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siinähän VL on 3 vuotta ollut "syötävänä". Eipä vaan ole syöty. "

        Katselisit yhtiön tilinpäätöksiä, niin näkisit, että on syöty, ja paljon.
        Kolmisen vuotta sitten oli yhtiöllä jakokelpoista vapaata omaa pääomaa puolitoista miljoonaa, nyt siitä on syöty miljoona. Yhtiö oli täysin velaton, nyt sitäkin on otettu.
        Rahaa oli tilinpäätöksen mukaan yli miljoona euroa, viimeisessä julkaistussa tilinpäätöksessä sitä oli 43 000 euroa.

        Tietosi perustuvat korjaamattomiin raakatietoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietosi perustuvat korjaamattomiin raakatietoihin

        Koronakorjatut tulokset ovat erinomaiset -> VL kukoistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronakorjatut tulokset ovat erinomaiset -> VL kukoistaa

        Kukoistus = satojen tuhansien eurojen tappiot vuodessa! Tämä jatkuu vuodesta toiseen. Todellista Super-kukoistusta!


    • Anonyymi

      Polttoiaineet loppuu...ajot loppuu...

    • Anonyymi

      Eikös tilanne ole nyt oikeasti se, että Valkeakosken Liikenne yrittää toipua paroniajan sukuoikeuksiensa menettämisestä? Paronimielisiä lienee edelleen paljon siellä Huhtakadulla.

    • Anonyymi

      Valkeakosken liikenne on ylistetty mutta kuka siyä ylistää???

      Tontutko hehhehheh

    • Anonyymi

      Taas kuuluu kummia Mäntän suunnalta. Eilen aamulla oppilaat eivät päässeet opiskeluiden pariin Mäntässä, kun "yllättäen" VL petti jälleen kerran. Mitä nyt oli tapahtunut? Oliko auto ajokelvoton, vaikka ei ollutkaan pakkasta? Vai oliko kenties loppuun ajettu rengas tehnyt tepposet Juupajoen joskus liukkailla teillä?

      • Anonyymi

        18.3. alkaa kullanhuuhdonta 3-tiellä, ns. epävirallinen Paunun pesänjako Huhtakadun hyväksi! Siittä tiedotetaankin myöhemmin lisää, ei salailla


      • Anonyymi

        Eiköös se ole Savonlinja joka ajelee puhkikuluneilla ja räjähtelevillä renkailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18.3. alkaa kullanhuuhdonta 3-tiellä, ns. epävirallinen Paunun pesänjako Huhtakadun hyväksi! Siittä tiedotetaankin myöhemmin lisää, ei salailla

        Niinpä näkyy ne samat 4 vuoroa ja yksi Nyssen jatkovuoro olevan Helsinkiin.
        Törkyhintaa näemmä pidetään tuolla yövuorolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä näkyy ne samat 4 vuoroa ja yksi Nyssen jatkovuoro olevan Helsinkiin.
        Törkyhintaa näemmä pidetään tuolla yövuorolla.

        En hyväksy tätä kommenttia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy tätä kommenttia

        Mikä tuossa ei mielestäsi pidä paikkaansa? www.matkahuolto.fi kertoo tuollaisten vuorojen ja hintojen tiedot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossa ei mielestäsi pidä paikkaansa? www.matkahuolto.fi kertoo tuollaisten vuorojen ja hintojen tiedot.

        VL _lisää_ vuoroja ja kaikki hinnat on _halvemmat_ kuin sukuoikeusaikana Paunulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossa ei mielestäsi pidä paikkaansa? www.matkahuolto.fi kertoo tuollaisten vuorojen ja hintojen tiedot.

        Siinähän ei pitänyt paikkaansa mikään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL _lisää_ vuoroja ja kaikki hinnat on _halvemmat_ kuin sukuoikeusaikana Paunulla

        Juurikin näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18.3. alkaa kullanhuuhdonta 3-tiellä, ns. epävirallinen Paunun pesänjako Huhtakadun hyväksi! Siittä tiedotetaankin myöhemmin lisää, ei salailla

        Tätähän ei kysytty. Kysymys oli miksi taas kerran jäi vuoroja ajamatta, vaikka ei ollut pakkasta. Miksi näitä viikoittain ajamatta jääviä vuoroja salaillaan? Tällainen ei olisi tullut kysymykseen silloin, kun Mänttään ajoi vielä kunnolliset liikennöitsijät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL _lisää_ vuoroja ja kaikki hinnat on _halvemmat_ kuin sukuoikeusaikana Paunulla

        Ja seuraukset halvoista lipuista on nähtävissä VL:n ja Ob:n tuloslaskelmissa ja taseissa.
        Tai siis, eihän VL ole rohjennut oikein esitellä talouslukujaan, mutta viime vuosien kalustohankinnoista ja toiminnan laadusta voidaan vetää johtopäätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän ei pitänyt paikkaansa mikään

        Sittenhän kannattaa tehdä valitus Matkahuoltoon ja pyytää korjaamaan virheelliset tiedot.
        Tosin tiedothan sinne tulevat liikennöitsijöiltä itseltään, joten peiliä kannattaa vilkaista.


      • Anonyymi

        Kunnollisten liikennöitsijöiden aikakaudella ongelmia esiintyi erittäin harvoin. Jos tuli autorikko, kunnollinen liikennöitsijä paikkasi sen vara-autolla tai jopa taksikyydillä, jos vara-autoa ei ollut nopeasti saatavilla. VL jättää kylmästi vuoroja ajamatta eikä selittele mitään. Tätä tapahtuu viikoittain ja pakkaskaudella päivittäin. Ajamattomia vuoroja salaillaan samoin kuin raskaasti tappiollisia tilinpäätöksiä. Todennäköistä on, että liikenteen tilaaja ei tiedä läheskään kaikkia ajamattomia vuoroja. Mitäpä se tällä tiedolla tekisikään, koska se ei vaikuttaisi mihinkään. Valitettavasti tämä firma jatkaa liikennöintiä Mänttän suuntaan myös tulevaisuudessa. Mielenkiinnolla odotamme, jatkuuko liikenteen hoito tulevaisuudessa yhtä ala-arvoiseen tyyliin kuin se ollut tähänkin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnollisten liikennöitsijöiden aikakaudella ongelmia esiintyi erittäin harvoin. Jos tuli autorikko, kunnollinen liikennöitsijä paikkasi sen vara-autolla tai jopa taksikyydillä, jos vara-autoa ei ollut nopeasti saatavilla. VL jättää kylmästi vuoroja ajamatta eikä selittele mitään. Tätä tapahtuu viikoittain ja pakkaskaudella päivittäin. Ajamattomia vuoroja salaillaan samoin kuin raskaasti tappiollisia tilinpäätöksiä. Todennäköistä on, että liikenteen tilaaja ei tiedä läheskään kaikkia ajamattomia vuoroja. Mitäpä se tällä tiedolla tekisikään, koska se ei vaikuttaisi mihinkään. Valitettavasti tämä firma jatkaa liikennöintiä Mänttän suuntaan myös tulevaisuudessa. Mielenkiinnolla odotamme, jatkuuko liikenteen hoito tulevaisuudessa yhtä ala-arvoiseen tyyliin kuin se ollut tähänkin asti.

        Huomauttaisin tähän että VL on yläpirkanmaalaistenkin hovikuljettaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomauttaisin tähän että VL on yläpirkanmaalaistenkin hovikuljettaja

        Huomauttaisin vielä, että VL on olosuhdekorjattu hovikuljettaja.
        Eli jos heillä olisi kykyjä, niin olisivat, mutta voidaan leikkiä että heillä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomauttaisin vielä, että VL on olosuhdekorjattu hovikuljettaja.
        Eli jos heillä olisi kykyjä, niin olisivat, mutta voidaan leikkiä että heillä on.

        Meidän hovikuljettajamme on A.Lamminmäki Oy ja Pohjois-Satakunnan Liikenne Oy.
        Jos tarvitaan siistimpää autoa, sitten otetaan Taksi Raimo Luoman bussi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomauttaisin tähän että VL on yläpirkanmaalaistenkin hovikuljettaja

        Valitettavasti nämä matkustajat ovat pelkkiä pakkomatkustajia, kun parempia vaihtoehtoja ei ole tarjolla. Selvää kaikille kuitenkin on, että VL:n ns. palvelut ovat erittäin epävarmoja. Varsinkin talviaamuisin matkustajat ihmettelevät, tuleeko bussi tänään vai jääkö tulematta kuten eilenkin. Kuka voi laskea työmatkojaan tällaisen epävarman "palvelun" varaan? Kalusto on kuulopuheiden mukaan myös hyvin heikossa hapessa, mm. lämmityksessä on suuria puutteita monissa autoissa. Toimintaan kuuluu vielä omien ongelmien peittely ja salailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18.3. alkaa kullanhuuhdonta 3-tiellä, ns. epävirallinen Paunun pesänjako Huhtakadun hyväksi! Siittä tiedotetaankin myöhemmin lisää, ei salailla

        Kyseinen päivä oli ja meni. Missä viipyy Kimmon "tiedotus"? Mennäänkö jo tunnin välein kohti Helsinkiä? Näin ehkä päiväunissa, mutta yksi pieni juttu, eli ne maksavat asiakkaat, taitaa puuttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen päivä oli ja meni. Missä viipyy Kimmon "tiedotus"? Mennäänkö jo tunnin välein kohti Helsinkiä? Näin ehkä päiväunissa, mutta yksi pieni juttu, eli ne maksavat asiakkaat, taitaa puuttua?

        Kullanhuuhdonta alkoi heti 18.3. klo 0.25 lähdöllä Helsingistä Tampereelle ja siitä tuli tänne tiedotekin samalla kellonlyömällä kuinka Kampin vartijakin oli taivastellut tuon lähdön raskasta kuormaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kullanhuuhdonta alkoi heti 18.3. klo 0.25 lähdöllä Helsingistä Tampereelle ja siitä tuli tänne tiedotekin samalla kellonlyömällä kuinka Kampin vartijakin oli taivastellut tuon lähdön raskasta kuormaa!

        Kukaan ei odottanut tänne markkinointipäällikön valheen sävyttämää propagandaa, vaan todellista tietoa toiminnan muutoksista. VL jossakin vaiheessa uhosi, että Helsinkiin tullaan tulevaisuudessa ajamaan tunnin vuorovälein. Miten on käynyt tämän suunnitelman kanssa? Vai olisiko kuitenkin ensin yritettävä saada kannattaviksi nämä nykyiset harvat vuorot? Pelkkää sanahelinää näyttää tämän puulaakin toiminta ja tiedotus olevan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

      Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

      Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

      Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

      Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

      Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

      Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

      Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

      Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

      Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe