oikeudenkäynteihin on suomessakin saatava laiffia

Anonyymi-ap

7

469

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

kumma kun ne usein on liikaa suomessakin "irrallaan" käräjä saleissa ja odotus tiloissa, uhkailevat todistajia ym., pitäisi olla kahleissa sillä alueella koko ajan ja kuonokoppa, surullista että jopa usassa myös noin mitätöntä touhua, no mitä sitten suomessa.. ei ole tuomari päälle hyökänneet mut muuten uhkailevat suomessa tosi paljon etenkin todistajia ja heihin liittyviä yms

• Anonyymi

tuokin outoa kun jutun mukaan valtavan rajut rikokset tyypillä, noin vaan irrallaan??
        voi siitä alkaa hyppimään

samaa suomessakin

toivottavasti tuosta heräävät vaikka "globaalisti"

• Anonyymi

BLM 🤣🤣🤣

voi kun miettii mitä tuulipuku #¤#!! nekin , kohta tuo käännettään tuomaria vastaan ja kansanjoukot globaalisti mellakoi.. kunniakansalainen vauhdissa

sekin floyd erittäin rajun rikollisen tyrmännyt sankaripoliisi suurin koskaan, joutui LUSIMAAN!?

Floyd kuitenkin tyyppi joka tulee kotiisi kamujen kanssa ja aseen piipun mahaasi tuikkaa?

• Anonyymi

Varsinais Suomen käräjäoikeudessa käsitellään tänään ja muutamana päivänä tammikuussa airiston helmen pimeää palkanmaksua.
      Pääpomo Pavel Melnikov on tosiaan saapunut paikalle.

• Anonyymi

Globaalisuudesta ei jää paljon puuttumaan Airiston Helmi- keississä.

• Anonyymi

just ja etin juristia joka keskenkaiken siinä räjähti kun syyttäjä lässytti oikein rasittavaa tekstiä osittain siis mulle ja myös sille. NOUSI JA HUUSI SYYTTÄJÄLLE ETTÄ KYLLÄ SUTKIN SAIS MUN PUOLESTA SUOHON POLKEA S.......NA! Ihan huippu se tilanne kun leuat tipahti kaikilta. Ei tullut muuten kun pieni sakko koska syyttäjä alkoi tuon jälkeen änkyttää ettei saanut selvää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      368
      909
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      894
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      793
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      603
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      568
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      157
      554
    Aihe