Ittensä kuvaaminen kännykällä

Anonyymi-ap

Olen jo jonkun aikaa itsekseni luvannut mitä teen kännykällä. En laita niitä mihinkään, mitta kattelen välillä itse ja e myös jotenkin kiihottaa samalla ekan kertaa tulin melkeen heti,

Alunperin tein tämän pikku videona poikaystävälleni, mutta huomasin nauttivani siitä joten jatkoinkin (nykyinen kumppanini ei tiedä tästä ; ) Mietin vaan voiko ne jotenkin hakkeroida ja päätyä johki sivustoille ..?

Ja mihin niitä VOISI laittaa silleen turvallisesti , oon kohtuu hyväkroppsinen, kyllä kai niitä johkii voisi muydäkin. Sellaisia mistä ei tunnista 😅

18

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ne jotakin kautta varmasti tulee muiden nähtäväksi, jos kuvaa ja jättää ne itselle katsottavaksi. Täytyy olla täysin tunnistamaton, mutta jo kuvauspaikka ilmiantaa. Eikä siinä sitten ole mitään mieltä, jos ei näe kokonaisuutta.

    • Anonyymi

      Millaisia kuvia tai videoita itsestäsi ottanut ?

      • Anonyymi

        Sellasta mätisäkki kuvia buaahaa


    • Anonyymi

      Itse harrastan samaa. Talletan vain parhaimmat ja ne joissa ei näy kasvoja kännykälle salattuun kansioon. Samsung-puhelimessa on sellainen. Ei näy normaalisti kuvia selatessa, vaan on erillisen sormenjälkitunnisteen takana. Joskus niitä sieltä selaan.

      • Anonyymi

        No mutta hyvänen aika. Jos on hyviä kuvia miksei niitä voi näyttää muille ?? Näytän aina välillä vaimon kuvia muille ja se on mielettömän kiihoittavaa. Naisen vartalo intiimi alueineen on niin kaunis .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta hyvänen aika. Jos on hyviä kuvia miksei niitä voi näyttää muille ?? Näytän aina välillä vaimon kuvia muille ja se on mielettömän kiihoittavaa. Naisen vartalo intiimi alueineen on niin kaunis .

        En mä halua että niitä kukaan tuttu näkee. Täysin anonyymina vois näyttää. Mutta toisaalta siinä tulee vähän sellainen "helmiä sioille" -fiilis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä halua että niitä kukaan tuttu näkee. Täysin anonyymina vois näyttää. Mutta toisaalta siinä tulee vähän sellainen "helmiä sioille" -fiilis.

        Hanki apinasuodatin lehmä


    • Anonyymi

      Onhan noita sättejä mis voi kiusata kuvilla

      • Anonyymi

        Muista apinasuodatin


    • Anonyymi

      Mun kuvat on siis (pääosin) videoita sooloseksistä, joissa teen kaiken niin että kamera ”katsoo”, jos tämä ei nyt tullut jollekin selväksi. Kamera on sängyn päässä, yöpöydällä yms.

      Sitten on pimpin ”räpläystä” joissa olen kuvannut masturbointini esimerkiksi perus selälällään maaten tuosta rinnan päältä (siinä on se että näkee samalla itse ; )

      Näitä oli varsinkin alkuun tosi kiihottavaa tehdä ja nyt siitä on tullut oma jutska, vähän kuin tyydytys yleensäkin. Joku kysyi millaisia. No siis tällaisia jotain. En käytä tai tarvi mitään rekvisiittaa tai leluja tähän, yleensä pelkillä sormilla hoidan. Sillä saa parhaita kuvia kun ei voi vaan ”maata odottamsssa” että kone hoitaa homman. On jotenkin enemmän kropalla mukana ; )

      Alkuperäinen

      • Anonyymi

        Kuvissa ja videoissa on molemmissa hyvät puolensa. Me ollaan käännytty enemmän kuvien puoleen just sen takia et niitä on meistä kivempi katsoa ja myös näyttää kun saa hyvän kuva sarjan. Kokeile vaikka puoli vahingossa näyttää joku hyvä kuva tuntemattomalle ja kato saatko siitä kuvan fiiliksen. Taidat olla vielä vähän nuorempi kun tykkäät noista pimpin hieronta videoista ??


      • Anonyymi

        Laita niitå mulle,saat vaihdossa kuviaison kullin runkkaamisera
        Ei kasvoja

        kurt56meiliboxi.fi


    • Laita tulemaan että muutkin voi katsella,en arvostele enkä lähetä muille.kik kisuille

      • Anonyymi

        Suksi hevon vittuun käppänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi hevon vittuun käppänä

        Kade 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi hevon vittuun käppänä

        Huutelee kun ainut mitä nähnyt niin äidin alasti peräkammarin ovenraosta 🤗😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutelee kun ainut mitä nähnyt niin äidin alasti peräkammarin ovenraosta 🤗😝

        Juu näitä muutamia urpoja on ketä ei kestä että muut urokset saa pillua ihan huolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu näitä muutamia urpoja on ketä ei kestä että muut urokset saa pillua ihan huolella.

        Peräkammarin poikia 🤓


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe