Onko tässä maassa kaikki sähköntuottajat menettäneet järkensä?
Kukaan ei pysty kertomaan sitä millä ihme aineella kahden euron pakkassähköä tänään sähkövoimaloissa tuotetaan.
Täytyy olla äärettömän kallista ainetta.
Selitellään kyllä ummet ja lammet.
Huuli pyöreänä ollaan
9
267
Vastaukset
- Anonyymi
Sähkö maksaa 4,85 snt / kWh. Ihan kohtuullista!
- Anonyymi
Yksi voittaa lotossa, toiseen iskee syöpä, sinä olet onnekas.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18198736f
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Älkää säästäkö sähköä pudottamalla lämmitystä, ei ainakaan lattialämmitystä kannata katkaista, vaarassa putkien jäätyminen ja sitten kun kytkette lattialämmityksen takaisin niin se imee lämpöä ja sähköä ennen kuin taas lattialaatta on saavuttanut lämpötilassa.
- Anonyymi
Kun ilma kylmenee niin lämmitystä pitää lisätä koska lämmin ilma karkaa rakenteista avaruuteen.
Mutta lämmityksen lisäämisen pitää tapahtua maltilla eikä pörssipelureiden ehdoilla.
Pörssipelurit täyttävät vain omia taskujaan toisten hädällä. - Anonyymi
Kun vein mökin mummolle kuorman kuivia polttopuita niin kohtasin siinä pihamaalla ihmisen enkä mitään kasvotonta pelinappulaa.
Yhtäkään puukuormaa en kipannut pihamaalle vaan kannoin puut liiteriin pinoon. - Anonyymi
Kuinkahan se sähkö ennen riitti?
- Anonyymi
Nykyään ei riitä rahat teiden kunnossapitoon, ei riitä peruspalveluihun, ei riitä nykyään sähköä ei riitä mikään.
Eikö edessä ole totaalinen umpikuja. Jottai tarttis tehdä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään ei riitä rahat teiden kunnossapitoon, ei riitä peruspalveluihun, ei riitä nykyään sähköä ei riitä mikään.
Eikö edessä ole totaalinen umpikuja. Jottai tarttis tehdä!Tuossavaiheessa se "ketään ei jätetä" tuntuu minusta mukavimmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398