Veronmaksajat maksaa sähköautojen sähköveroa. Nerokasta .
Hyytyy sähköauto
8
250
Vastaukset
- Anonyymi
Tankkasin 90 kympillä tässä yks päivä. Niin tankki tuli täyteen. Kun se vielä syksyllä jä 90 kympillä jäi aikalailla vajaaksi. No kyllähän tämä rikkaiden sähköautojen tukeminen veronmaksajien rahoilla ottaa todella päähän. Naapuri, hyväpalkkainen tuossa kehuskelee vähän väliä, kuinka se ajelee ympäri Suomea lähes ilmaiseksi ja sai vissiin monta tonnia valtiolta autonsa ostoonsakin.
Siis Suomi on eriarvoisin maa ikinä. Rikkaitten ajelu lähes ilmaiseksi, on varmasti perustuslain vastaista. Valtio syyllistyy luultavasti perutuslailliseen rikokseen rahoittaessaan sähköautolla ajavia. Sähkö auto on puolta raskaampi tavallista autoa, näin ollen se kuluttaa ja rasittaa tiestöä myös puolta enemmän meikeläisen autoa. Kyllä valtion on pakko alistua verottamaan sähköautoja siinä missä muitakin. Kun on asiantuntijat laskeneet sähköauton päästöt aInakin yhtä suuriksi tavallista autoa,kun kaikki otetaan huomioon. - Anonyymi
Näin varmasti. Ja tämähän liittyy yrittäjyyteen koska?....
- Anonyymi
Siten jos yrittäjällä on dieselkäyttöinen Transit Ford ta sama merkki sähköisenä.
- Anonyymi
Olipas kaukaa haettu. Ylläpito voisi siirtää tämän paatoksen oikeaan paikkaan.
- Anonyymi
Suurin osa sähköauto8sta yeitysten nimissä kun siihen saa palkansaajien maksaa yritystukea
- Anonyymi
Sähköautovero tulee
- Anonyymi
Patterilaatikolla ajavat myös tukee latauspisteen kahbila,yrittäjää
Aina kun ladatan mene sämpylää ja hbiin muutama kymppi.
Hybriidikuski ei osta mitään muuta kuinmbensaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202830Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3502486Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o422252Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262252Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581838Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121362Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181359- 711254
- 551210
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61183