Ekaksi otan käsittelyyn vuoden 81 studiolevyn joka kantaa nimeä kirka;
huonoja kappaleita ja vielä huonompia sovituksia. Tähän aikaan kirkalla ei myöskään musa myynyt kovin hyvin. Aallonpohjalla oli jopa tuolloin mut tosta pari kolme vuotta etiäpäin niin euroviisuissa kappaleella hengaillaan nostatti taas asemaansa suomimusakentällä. Levy 81 kirka on niin huono että annoin sen pois. Levy on pääosin iskelmää.
Rautaa ja kettinkiä julkaisu joka täynnä helmiä ja pari hittiäkin löytyy. Gupsy on hyvä joka on alunperin muistaakseni venäläinen kappale ja iso megahitti varrella virran sekä progetyyliset hyvä ihminen ja pyörivä talo on julkaisun mun lempparihetket. Levy on kohtalaisen vaikeastisaatava, mut kannattaa kytätä tätä levyä koska yksi kirkan aliarvostetuimpia levyjä sillä jäänyt liikaa esim kirkan joidenkin 80-luvun levyjen jalkoihin.
Levy nykyaikaa jossa kirkaa ovat auttamasa suomiprogen tekijät kuten jukka tolonen, frank robson ja odotas nyt en saa mieleeni sitä kolmatta ja on myös levyllä mm yksi somerjoen laulu ja loput muistaakseni ulkomaalaiscovereita. Levy on niin tasaisen kova kokonaisuus ettei yksittäinen biisi nouse esille. Apilan mesi-laulussa yksi kohta menee aika samaa sävellajia kuin mikko alatalon syli-kappale. Liekkö sattumaa? Tosi aliarvostetttu kirka levy jota suosittelen progemusan ystäville.
Muutamista kirka.-levyistä omat havaintoni
Anonyymi-ap
1
258
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18199390z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569