Me juttelimme aiemmin parinvaihdosta ja kimppaseksistä.
Emme enää ainakaan puoleen vuoteen ole käsitelleet asiaa.
Kuitenkin vaimoni ehdotti kokeilua Samin kanssa.
Sami on minun luottokaveri.
Hämmästyin vaimoni ehdotusta ja tuli mieleen myös onko jotain jo tapahtunut heidän välillä?
Sanoin kuitenkin suostuvani ja puhuvani hänelle.
Vaimoni haluaa kuitenkin hämmästyttää Samia ja tarjoutua meille kimppanaiseksi ja antaa Samille ensin suuseksiä.
Tänä iltana on tarkoitus toimia.
Odotamme Samin tulevan noin klo:21.00.
Vaimon seksiehdotus
10
2718
Vastaukset
- Anonyymi
Kertomaan kuinka kävi
- Anonyymi
Sulla soi sama levy aina.
- Anonyymi
Minusta ei ole niin paha jos hyvä ystävä on pannu vaimoani.
Haluaisin muutenkin saada vaimon kimppanaiseksi mulle ja kaverilleni tai muille miehille.- Anonyymi
Minusta on parasta kun kerran vaimoa pannaan kimpassa. Mielellään annan kaverin nauttia vaimoni panemisesta. Ystävät ovat mielissään kun vaimoa on luvallista panna kun mieli tekee.
- Anonyymi
Mitäs jaksat ja heti aamusta. Kiva kun sanoit noin tarkoitat taas itseäsi.
- Anonyymi
Minä kysyin vaimoani kimppanaiseksi niin hän sanoi "jos minä kerran haluan hänen antavan pillua toisille miehille niin kyllä hän voi antaa".
Tämän jälkeen vaimoa ovat päässeet monet kaverit ja vieraat panemaan.- Anonyymi
Missäs sun vaimo asuu nykyään??
- Anonyymi
Mitä jos samilta tuleekin jo 21.03.
- Anonyymi
Sami on nykyään vaimoni vakimies joka panee vaimoani tosi paljon ja usein.
Tyytyväinen näyttää vaimokin olevan nautti olla miesten yhteinen. - Anonyymi
Vaimo antaa suuhoidon niin Sami pääsee uudelleen panemaan ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Vaimoni ei luovuta ennen kuin mies/miehet ovat tyydyttäneet hänenkin seksuaaliset tarpeet.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967