Me juttelimme aiemmin parinvaihdosta ja kimppaseksistä.
Emme enää ainakaan puoleen vuoteen ole käsitelleet asiaa.
Kuitenkin vaimoni ehdotti kokeilua Samin kanssa.
Sami on minun luottokaveri.
Hämmästyin vaimoni ehdotusta ja tuli mieleen myös onko jotain jo tapahtunut heidän välillä?
Sanoin kuitenkin suostuvani ja puhuvani hänelle.
Vaimoni haluaa kuitenkin hämmästyttää Samia ja tarjoutua meille kimppanaiseksi ja antaa Samille ensin suuseksiä.
Tänä iltana on tarkoitus toimia.
Odotamme Samin tulevan noin klo:21.00.
Vaimon seksiehdotus
10
2890
Vastaukset
- Anonyymi
Kertomaan kuinka kävi
- Anonyymi
Sulla soi sama levy aina.
- Anonyymi
Minusta ei ole niin paha jos hyvä ystävä on pannu vaimoani.
Haluaisin muutenkin saada vaimon kimppanaiseksi mulle ja kaverilleni tai muille miehille.- Anonyymi
Minusta on parasta kun kerran vaimoa pannaan kimpassa. Mielellään annan kaverin nauttia vaimoni panemisesta. Ystävät ovat mielissään kun vaimoa on luvallista panna kun mieli tekee.
- Anonyymi
Mitäs jaksat ja heti aamusta. Kiva kun sanoit noin tarkoitat taas itseäsi.
- Anonyymi
Minä kysyin vaimoani kimppanaiseksi niin hän sanoi "jos minä kerran haluan hänen antavan pillua toisille miehille niin kyllä hän voi antaa".
Tämän jälkeen vaimoa ovat päässeet monet kaverit ja vieraat panemaan.- Anonyymi
Missäs sun vaimo asuu nykyään??
- Anonyymi
Mitä jos samilta tuleekin jo 21.03.
- Anonyymi
Sami on nykyään vaimoni vakimies joka panee vaimoani tosi paljon ja usein.
Tyytyväinen näyttää vaimokin olevan nautti olla miesten yhteinen. - Anonyymi
Vaimo antaa suuhoidon niin Sami pääsee uudelleen panemaan ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Vaimoni ei luovuta ennen kuin mies/miehet ovat tyydyttäneet hänenkin seksuaaliset tarpeet.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1196788Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243757- 1862555
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2792416Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962081Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001790Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91765Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1311299Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271265- 691234