Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sydämen uskolla pelastutaan

Anonyymi-ap

Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin. Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän
näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten. Silloin hän huusi:
"Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä
veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla." Mutta Abraham sanoi:
"Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa
täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa. Sitä paitsi meidän välillämme
on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne,
vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme." Rikas mies
sanoi: "Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon. Minulla on viisi veljeä
- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan."
(Luuk. 16:22b-28)

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        92
        2421
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        101
        2133
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        83
        1780
      4. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        45
        1575
      5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1556
      6. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        11
        1505
      7. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        33
        1468
      8. 54
        1340
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        87
        1296
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        30
        1219
      Aihe