Sitä mä oon ihmetelly, ku veikkaus kertoo jopa missä on pelattu tai
minne on menny muutamien 10 tonnien voitot, mutta en ole ainakaan
minä huomannut heidän kertoneen samalla lailla noista
automaattipelien nk. Megapoteista mitään, joka tälläkin hetkellä on
esim. tuplapotti-pelissä jo n. 624 000 euroa ja näin ollen piakkoin lähtee
jakoon, siis yhdelle onnekkaalle ... tai ainakin pitäis näin käydä ...
ettei vain olis leikkirahoja ?!
Automaattipelien MegaPotit
2
206
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kyllä Veikkaus maksaa Jackpotit ihmisille, mutta sinun täytyy ymmärtää että ne suurimmat jackpotit on erittäin harvinaisia. Otetaan esimerkiksi Age of the gods jackpotit.
Todennäköisyys voittaa pienin jackpot on yleisin, sitä seuraava jackpot on 5x harvinaisempi kuin pienin jackpot, sitten se kolmas jackpot mikä on jo aika kookas on varmaan 100x harvinaisempi kuin se pienin jackpot... Ja sit se kaikista suurin jackpot on todennäköisesti 1000x harvinaisempi kuin se pienin.
Ja sitten alat tekemään laskukaavaa kuinka usein osut jackpot pöytään? N. 1€ panoksella, saat yhden osuman jackpot pöytään n. 500-1000 kierroksen välein, 20snt panoksella se mahdollisuus on monenkertaisesti pienempi kuin 1€ panoksella.
Mitä suurempi panos, sitä todennäköisempaa osua jackpot pöytään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005127677- 2302676
- 262581
- 1611930
- 1141778
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761193
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155