Näpäyttääkö rahvasta vai mikä on tavallisesti kalliisiin muotivaatteisiin pukeutuvan ex-rouvan motiivi julkaista kyseinen kva?
Sanna Marin harvinaisessa yhteiskuvassa toppatakin kanssa
37
298
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkäpä se on käytännöllinen vaate näissä olosuhteissa?
- Anonyymi
Marin on tavallinen ihminen tehnyt työtä kaupassa opiskellut koulussa tehnyt työtä puolueessa kk palkalla OLETTEKO APINOITA JOILLA KORVIEN VÄLISSÄ ON PELKKÄ TUULITUNNELI ? VAIKKUA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin on tavallinen ihminen tehnyt työtä kaupassa opiskellut koulussa tehnyt työtä puolueessa kk palkalla OLETTEKO APINOITA JOILLA KORVIEN VÄLISSÄ ON PELKKÄ TUULITUNNELI ? VAIKKUA.
Eli toppatakki ei mielestäsi ole hyvä asuste näillä pakkasilla. Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toppatakki ei mielestäsi ole hyvä asuste näillä pakkasilla. Ok.
Onhan se nolo oikeaan turkkiin verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nolo oikeaan turkkiin verrattuna.
Ei taida vegaanit käyttää turkkeja.
- Anonyymi
Kertoo kansainvälisille seurasjilleen millaista säätä Suomessa nyt on..
Ihan kiva kun jakaa sellsistakin. - Anonyymi
KYLLÄKIN KIINASSSA TEHTY HALPAKOPIO . OI OI .
- Anonyymi
Nykyään kaikki tekee Kiinan juutalaiset ja myy myös sekä ruokaa että vaatteet kuten myös luhta on Kiinassa tehtyä ennen ommeltiin suomessa. Meillä on ompelijat työttömyys korvauksella. Ompelevat kotonaan perheelle.
- Anonyymi
Finlayson pyyhkeet lakanat on tehty Turkissa kaph AHL vaatteet Bangladesh ja h ja m. Myös Lindex vaatteet. Meiltä on viety kaikki tuotteet työpaikat voitot palkat muihin maihin ryöstöllä. Nanson myymälät myy Turkissa tehtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Finlayson pyyhkeet lakanat on tehty Turkissa kaph AHL vaatteet Bangladesh ja h ja m. Myös Lindex vaatteet. Meiltä on viety kaikki tuotteet työpaikat voitot palkat muihin maihin ryöstöllä. Nanson myymälät myy Turkissa tehtyä.
sdp jakeskustan vika
- Anonyymi
Amerikasta et löydä yhtäkään vaatetta ettei olisi tehty Kiinassa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sveitsiläisen Taxi-Bernerin verhot on tehty myös jossain banaanivaltiossa, vaikka niiden merkki on muka suomalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sveitsiläisen Taxi-Bernerin verhot on tehty myös jossain banaanivaltiossa, vaikka niiden merkki on muka suomalainen.
Muumimukit ja kaikki posliinit Thaimaassa. Firmatkin myyty jollekin sijoitusyhtiölle. Sellaistahan EK:n Häkämies koko ajan hallitusta neuvoo valtion osa-omisteisillekin yhtiöille tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemmeko me Kiina- vaiko suomalaisia kun meidänkin pitää rekisteröidä koiramme ruokavirastoon kiinalaiseen tapaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikasta et löydä yhtäkään vaatetta ettei olisi tehty Kiinassa !
Kiina on liian kallis maa bulkkitavaran tuotantoon. Bangladesh ja Myanmar ovat vaateteollisuuden kultamaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemmeko me Kiina- vaiko suomalaisia kun meidänkin pitää rekisteröidä koiramme ruokavirastoon kiinalaiseen tapaan.
Lemmikit tulee rekisteröidä ja se on oikein. Toivottavasti ihmiset eivät enää harrasta jotain marsuja, kaneja tai hamstereita lemmikkeinä. Kaneja päästivät luontoon niin, että syntyi city-kani populaatioita ja tälläkin hetkellä luontoon joutuneita isoja kissapopulaatioita eri alueilla kärsimässä.
- Anonyymi
On olemassa myös merkkitoppatakkeja. Esim V.putin käyttää sellaista.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan ottaa esille venäjän johtajat juuri ! Perkele.
- Anonyymi
Putella näyttäisi olevan kuollutta eläintä hupun reunassa.
- Anonyymi
aia ai putin sannan housisaa pilu karvat jäätu hiihto hissiinn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aia ai putin sannan housisaa pilu karvat jäätu hiihto hissiinn
Omat perskarvasi jumissa persuilussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaan ottaa esille venäjän johtajat juuri ! Perkele.
Huopikkaat,huopikkaat Putin koittaa pilottaa....Sama se löydän ne ...Terve taas mua otellaan....
- Anonyymi
Monesti on esiintynyt myös kierrätysvastteissa ja suomalaisia vaatemerkkejä suosinut. Itsenäisyyspäivän mekko soli uomalaisen suunnittelijan. Suomessa ommeltu.
- Anonyymi
Seppälä kaupassa oli joskus Aasia vaatteiden seassa suomessa suunniteltu a mutta se meni pilalle kun myytiin koko kauppa nykyään ulkomaa myyjät ei palvele asiakkaita olette varmasti huomannut tämän ota itse tee se itse ei kiinnosta tyylin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seppälä kaupassa oli joskus Aasia vaatteiden seassa suomessa suunniteltu a mutta se meni pilalle kun myytiin koko kauppa nykyään ulkomaa myyjät ei palvele asiakkaita olette varmasti huomannut tämän ota itse tee se itse ei kiinnosta tyylin.
Bangladesh taitaa olla Aasiassa.
- Anonyymi
Kiva keljuilla palkasesta kun on juuri pakkaseen kuollut kaksi ihmistä. Mutta sehän on noin tämän Marinin tyyli, ensin vanhat ihmiset, sitten köyhät ja sitten heterot ja lopulta paskat haistattaa koko suomen kansalle.
Kylmä ihminen, sydämetön ja julkisuudenhaluinen.- Anonyymi
Kaikki on vapaat ostamaan omilla rahoilla toppatakin minkä itse pitää. On myös sekond handit kierrätys ja käytetty myymälät. Eilen oli UFF 2€ päivän hinta. SPR myy teidän lahjoittama vaatteita kontti myymälässä ei aina niin edullisesti kyllä. Uusiakin saa joskus samalla hinnalla myös nyt alkaa ale myynnit. Me kaikki ihmiset elämme vain hetken täällä kaikki kuolee siksi kannattaa kiittää kiitollisina mielin.
- Anonyymi
Marin edustaa oikein hyvin jo siinä ettei ole läski. Ulkomailla.
- Anonyymi
On moni ulkomainen turistikin täältä, pakkasesta somekuvia lähetellyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisi varmasti hirmutilin esiintymällä jonkun laihdutustuotteen mannekiinina.
Ensin näytettäisiiin kuva Saarikosta, jolta Marin kommentoi näyttäneensä aikaisemmin. Aloitettuaan mainoksen kohteena olevan tuotteen käyttämisen muttui hän nykyisen näköiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisi varmasti hirmutilin esiintymällä jonkun laihdutustuotteen mannekiinina.
Ensin näytettäisiiin kuva Saarikosta, jolta Marin kommentoi näyttäneensä aikaisemmin. Aloitettuaan mainoksen kohteena olevan tuotteen käyttämisen muttui hän nykyisen näköiseksi.Ei ala sellaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että ketä se edustaa siellä. Ulkomailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että ketä se edustaa siellä. Ulkomailla.
Asiantuntemusta.
- Anonyymi
Omaa napanöyhtää voi käyttää takissa untuvan sijaan eristeenä. Muistaa vaan säännöllisesti kerätä kesällä talteen kaikki nöyhdät.
- Anonyymi
Hyvä takki kokkelin salakuljetukseen.
Pitää pukeutua kelin mukaan. Kesällä pärjää vähemmälläkin varustuksella.
- Anonyymi
Mulla on kirppikseltä miltei uutena ostettu lämmin toppatakki käytössä. Hyvän näköinenkin.
Marin oli kai hississä peilin kautta kuvansa ottanut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760