Että epäsuorilla vihjailuillaan ajaa itseään kiipeliin vielä entistä pahemmin. Näkyy niin läpi tuo koko homma, mutta ei se sitä itse tajua. On niin vihoissaan, mutta sekin on omaa syytään.
Joku ei taida ymmärtää
252
3654
Vastaukset
- Anonyymi
Eli aloittaja ei ymmärrä että epäsuorilla vihjailuillaan hän ajaa itseään kiipeliin vielä entistä pahemmin. Näkyy niin läpi tuo koko homma, mutta eihän hän sitä itse tajua. On niin vihoissaan, mutta sekin on omaa syytään.
- Anonyymi
En ole vihainen. Puhut aivan höpöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vihainen. Puhut aivan höpöjä.
Kuulostat kyllä todella vihaiselta. Mikä muu syy muka ajaa, ihmisen tekemään jotain aloituksen kaltaisia postauksia kuin vihaisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat kyllä todella vihaiselta. Mikä muu syy muka ajaa, ihmisen tekemään jotain aloituksen kaltaisia postauksia kuin vihaisuus?
En ole lainkaan vihainen. Kyseessä on nuo uhkailut ja äsken huomatut osoitteenjaot, jotka on olevinaan raamatussa.
Hoidan asiallisesti tämän kuten tähänkin asti. En tunne vihaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole lainkaan vihainen. Kyseessä on nuo uhkailut ja äsken huomatut osoitteenjaot, jotka on olevinaan raamatussa.
Hoidan asiallisesti tämän kuten tähänkin asti. En tunne vihaa.Okay, on mennyt ohimoiset sekoilut. Kannattaa varmaan jättää sitten tuollaiset uskonnolliset piirit ja ilkeät henkilöt omaan arvoonsa. Vielä parempi jättää taakseen pysyvästi. Kaikkea parasta ja tsemppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 Missäs kohdassa tuossa näkyy vihaisuutta??
Anonyymi kirjoitti:
Hoidan asiallisesti tämän kuten tähänkin asti. En tunne vihaa.Missä ollu osotteen jakoja? Onkohan taas jaeltu mun sijaintiani ...
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Missä ollu osotteen jakoja? Onkohan taas jaeltu mun sijaintiani ...
Siellä keskustelussa missä sanoit sinäkin siitä raamatun sanoista jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okay, on mennyt ohimoiset sekoilut. Kannattaa varmaan jättää sitten tuollaiset uskonnolliset piirit ja ilkeät henkilöt omaan arvoonsa. Vielä parempi jättää taakseen pysyvästi. Kaikkea parasta ja tsemppiä.
Ei jää pysyvästi taakse. Koeta nyt tajuta, että mulla on oikeus ikävöidä täällä ja kulkea kadulla ilman että joku yrittää ajaa päälle samoin kuin pitää tilini ominani jne jne.
Anonyymi kirjoitti:
Siellä keskustelussa missä sanoit sinäkin siitä raamatun sanoista jotain.
Bläääh, pitää varmaan mennä kurkkii ... Kiitti!
Mua alkaa vtuttaa niin paljon kaikki että pyydän anteeks jos satun ärähtää sulle.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäkö syy? Kerronko? Vaino, uhkailu, ym ym. Olen monta kertaa sanonut haluavani ikävöidä täällä ja purkaa sitä tänne ja sekin hyvällä tahdolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäkö syy? Kerronko? Vaino, uhkailu, ym ym. Olen monta kertaa sanonut haluavani ikävöidä täällä ja purkaa sitä tänne ja sekin hyvällä tahdolla.
Stalkkeri kyttää taas silmä ja korva kovana.
Muna lötkönä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jää pysyvästi taakse. Koeta nyt tajuta, että mulla on oikeus ikävöidä täällä ja kulkea kadulla ilman että joku yrittää ajaa päälle samoin kuin pitää tilini ominani jne jne.
Anteeksi mutta mitä?! Olet siis joutunut uskonnollisen vainoaminen uhriksi ja kun sinulle sanotaan, että jätä täysin nämä omaan arvoonsa ja älä ole tekemisissä. Niin sinä haluat roikkua näissä? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ihan hölmöä hommaa. Tottakai on. Koitapa sinä tajuta se. Taistele siis näitä vastaan. Hoida se lakiteitse (maallinen tuomioistunto) niin kyllä nämä hurahtaneet jossain vaiheessa lopettavat kun tuomioistuin jyrähtäjää ja Jumala ei pelasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta mitä?! Olet siis joutunut uskonnollisen vainoaminen uhriksi ja kun sinulle sanotaan, että jätä täysin nämä omaan arvoonsa ja älä ole tekemisissä. Niin sinä haluat roikkua näissä? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ihan hölmöä hommaa. Tottakai on. Koitapa sinä tajuta se. Taistele siis näitä vastaan. Hoida se lakiteitse (maallinen tuomioistunto) niin kyllä nämä hurahtaneet jossain vaiheessa lopettavat kun tuomioistuin jyrähtäjää ja Jumala ei pelasta.
Hah. Ei ole kyse uskonnollisista vainoista. Ihan turhaa yrität viedä keskustelun väärille urille.
- Anonyymi
Bläääh, pitää varmaan mennä kurkkii ... Kiitti!
Mua alkaa vtuttaa niin paljon kaikki että pyydän anteeks jos satun ärähtää sulle.Nou hätä. Tämäkin selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Ei ole kyse uskonnollisista vainoista. Ihan turhaa yrität viedä keskustelun väärille urille.
Heh, no onko piripäiden juttuja? Vielä parempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muna lötkönä.Enpä ole stalkki eikä lötkötä. Ei ole kovanakaan. Ihan normaalisti tässä mennään. Mekkojakaan en omista, sanonpahan nyt varalta jo tämänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole stalkki eikä lötkötä. Ei ole kovanakaan. Ihan normaalisti tässä mennään. Mekkojakaan en omista, sanonpahan nyt varalta jo tämänkin.
En ole ikinä siitä sanonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä siitä sanonut.
Mekoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mekoista.
Joo mutta sanoinkin varalta ennenkuin joku kerkiää viisastelemaan siitäkin. En kuitenkaan harrasta stalkkausta. En kyttäämistäkään muualla. Enkä täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla. En tosin voi tietää, käyttääkö joku mitä ainetta, mutta se ei ole se pointti tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta sanoinkin varalta ennenkuin joku kerkiää viisastelemaan siitäkin. En kuitenkaan harrasta stalkkausta. En kyttäämistäkään muualla. Enkä täällä.
Olikin stalkkerille viesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nou hätä. Tämäkin selviää.
Minun saunassa tekemät liikkeet ja asennot ja vessassa käynnit on kuvailtu tänne,sekä asunnossa olevat irtotavarat mitkä vaihtaa paikkaa joita en ole kuvannut nettiin ja olen piilottanut kameran teipeillä älylaitteitani.
Ruokailut on kuvailtu,olen järjestystä tahalleen vaihdellut nekin on tänne tarkkaan kuvailtu.
Viranomaiset on tämän rikollisen puolella,rikas sika ,vaikutusvaltasessa asemassa maakunnassa.Olen nimittäin yhdestä kokeillut ilmoitusta ja poliisi alkoi syyttää luulotautiseksi eli just miten ei saa tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
narsismia???!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okay, on mennyt ohimoiset sekoilut. Kannattaa varmaan jättää sitten tuollaiset uskonnolliset piirit ja ilkeät henkilöt omaan arvoonsa. Vielä parempi jättää taakseen pysyvästi. Kaikkea parasta ja tsemppiä.
Täällä palstan trololoolandiassa on aika löyhiä nämä tällaiset piirit, mutta tsemppiä kaikil ny kovasti. Sivusta
- Anonyymi
Missä ollu osotteen jakoja? Onkohan taas jaeltu mun sijaintiani ...
Missä sinun miehen luoma internethahmo sitten sijaitsee? Etköhän ole aloituksen lisäksi hölissyt siitäkin jossain vaiheessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muna lötkönä.Kyllä, varsinkin kun itse kirjoittaa edellä näkyvää satusaagaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotakin vainoa on kuitenkin kaikilla päällä, niinkö? Sivusta feelin quite sane
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta puhut itsestäsi ja piireistäsi vähän liikaa nyt. Sivusta expert
- Anonyymi
Ei luulis tuon jannun voikkuleivänteon olevan ihan näin kiinnostava juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Donald Trumpillakin on tilejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 Missäs kohdassa tuossa näkyy vihaisuutta??
Herkimmät lapsoset kokee kaiken vihapuheeksi .
Pitäisi AP ki hiukan petrana tekstiin eläytymisen kanssa ettei se ihan niin syvälle vaikuttaisi
Siis silloin kun ei oi oo mitää oikeaa siitä tehdä kärpäsestä härkästä .....
(Mä käyttäydyin ite samoin nuorena kyllä )
Vaan pystyisi lukemaan sen asian teksteis ilman sitä tunne eläytymistä .
Siitä "vihasuus" saa alkunsa .
Ihmisten erilasesta tavasta ja tasoista tulkita ja eläytyä tekstiin ...
Nuoremmat eläytyy syvemmin ...
Vanhemmat ei viitti tehdä joka inhanduksesta ongelmaa enää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkimmät lapsoset kokee kaiken vihapuheeksi .
Pitäisi AP ki hiukan petrana tekstiin eläytymisen kanssa ettei se ihan niin syvälle vaikuttaisi
Siis silloin kun ei oi oo mitää oikeaa siitä tehdä kärpäsestä härkästä .....
(Mä käyttäydyin ite samoin nuorena kyllä )
Vaan pystyisi lukemaan sen asian teksteis ilman sitä tunne eläytymistä .
Siitä "vihasuus" saa alkunsa .
Ihmisten erilasesta tavasta ja tasoista tulkita ja eläytyä tekstiin ...
Nuoremmat eläytyy syvemmin ...
Vanhemmat ei viitti tehdä joka inhanduksesta ongelmaa enää...Ei ole mistään vihasta aapeen kohdalla kyse paitsi häntä kohtaan olevasta vihasta. Asiallinen suhtautuminen on yhäkin ja samaa rataa jatketaan niin kauan, kunnes asiat ovat selvitetty. Vihalla ei saa mitään hyvää aikaan. Päinvastoin.
- Anonyymi
Joku ei taida joku taitaa...
- Anonyymi
Joku koijaa
- Anonyymi
Minusta on hönöä luulla taidoistaan liikkaa, näin on selvästi käynyt sinulle esim viime yönä. Sivusta
- Anonyymi
Taitaa sana on ehdollinen huono sana älä viljele huonoa kieltä pikkuinen.
- Anonyymi
Se on aivan oikea sana kuvaamaan, koska ei oikeasti tajua tilannettaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aivan oikea sana kuvaamaan, koska ei oikeasti tajua tilannettaan.
Tajuaa eikä aijo muuttaa,kuten aikaisemmin on saboneet:
" Maito on jo kaatunut.
Miksi enään katsoa välittää.
- Anonyymi
Joku on tai ei ole
Välimerkityksiä ei tarvita koska olet kielitaitoinen ja muutkin sen huomaa. - Anonyymi
Kiitos kitos
- Anonyymi
Tack så mycket, tack så mycket. Gillar du potatis från Åland?
- Anonyymi
Eihän täällä edes ole mitään vihaisia viestejä paitsi se yks matkija-apina esittää. Herätys ap!
- Anonyymi
Mulle on monet niistä suunnattu. Suoraan mulle. Ajoittain mun nimettömänä laitettuihin kommentteihin ja myös, kun olen kirjautuneena sisään. Kirjautuneena ollessani niitä ei tule niinkään eikä niin pahasti. Tehtiin sitä paitsi testit. Tällä kännykällä kirjoittaessa tulee tylytyksiä joka kerta. Kaverin kännykällä kun kirjoittelin, ei tullut.
Hereillä oon ja niin on moni muukin tästä asiasta.
Kohta tosin aion mennä nukkumaan.
Sanasta sanaan voin muutamille henkilöille kertoa jossain vaiheessa, mitä olen joutunut kokemaan. Vielä ei ole sen aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on monet niistä suunnattu. Suoraan mulle. Ajoittain mun nimettömänä laitettuihin kommentteihin ja myös, kun olen kirjautuneena sisään. Kirjautuneena ollessani niitä ei tule niinkään eikä niin pahasti. Tehtiin sitä paitsi testit. Tällä kännykällä kirjoittaessa tulee tylytyksiä joka kerta. Kaverin kännykällä kun kirjoittelin, ei tullut.
Sanasta sanaan voin muutamille henkilöille kertoa jossain vaiheessa, mitä olen joutunut kokemaan. Vielä ei ole sen aika.Sattumaa se vaan on. Jotain ärsyttää tyylisi ja kiusaa tahallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattumaa se vaan on. Jotain ärsyttää tyylisi ja kiusaa tahallaan.
Siis kiusaa kun tunnistaa tyylisi, ei oikeasti erota sinua esim minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanasta sanaan voin muutamille henkilöille kertoa jossain vaiheessa, mitä olen joutunut kokemaan. Vielä ei ole sen aika.Käyttekö te oikeasti kaveriporukalla täällä kaipaamassa? Se selittää monta juttua palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin aivan normaaliin tyyliini siitä kaverin kännykästä.
En aio koko yötä olla tässä. Menen kohta nukkumaan. Se tyyny puuttuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttekö te oikeasti kaveriporukalla täällä kaipaamassa? Se selittää monta juttua palstalla.
Ei käydä. Ei millään porukalla. Ei mitään sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin aivan normaaliin tyyliini siitä kaverin kännykästä.
En aio koko yötä olla tässä. Menen kohta nukkumaan. Se tyyny puuttuu.Mikä tyyny puuttuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämänkin kyllä tavallaan tunnistaa joku sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käydä. Ei millään porukalla. Ei mitään sellaista.
Kylän sukurutsaaja sakki se on.
Anonyymi kirjoitti:
Kylän sukurutsaaja sakki se on.
Ihan sama mitä ovat mutta kaikki joista sanotto samaa ei liity mitenkää toisiinsa. Mä asun ainakin monen sadan km päässä muista noista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tyyny puuttuu?
Se minulle tärkeä tyyny. Tiedän, ettei sitä tule enää. Ei siitä tämän enempää.
- Anonyymi
Ihan sama mitä ovat mutta kaikki joista sanotto samaa ei liity mitenkää toisiinsa. Mä asun ainakin monen sadan km päässä muista noista.
Niin. Totta. Välimatka on olemassa useilla eri ihmisillä, mutta nämä tilanteet tuntuvat olevan samat joka puolella. S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas... No kun ei tän enempää niin toivotaan ettei me olla ne osapuolet keskenämme jotka kateissa toisiltaan. Öitä! 😴
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Totta. Välimatka on olemassa useilla eri ihmisillä, mutta nämä tilanteet tuntuvat olevan samat joka puolella. S
Joo niin tuntuu olevan.. Mutta samaks porukaks koitetaa väittää. Tuol toisaalla oli että mä ja susi ollaa sisaruksia ja niin rutsrustsuhetta ois.. No sit mun väitettii olevan joku vanha palstalainen ja vainoan Randomia. Mut heiii sain mä vahvistusta johkii epäilyihin..
S muuten puhuit synttärilahjasta...- Anonyymi
Joo niin tuntuu olevan.. Mutta samaks porukaks koitetaa väittää. Tuol toisaalla oli että mä ja susi ollaa sisaruksia ja niin rutsrustsuhetta ois.. No sit mun väitettii olevan joku vanha palstalainen ja vainoan Randomia. Mut heiii sain mä vahvistusta johkii epäilyihin..
S muuten puhuit synttärilahjasta...Joo. Kyllä ne selviää.
Ja joo, puhuin, mutta en voi vielä ihan avata, tulikin pari uutta muuttujaa tähän väliin. Mä ilmoitan kyllä. Nou hätä. Anonyymi kirjoitti:
Joo. Kyllä ne selviää.
Ja joo, puhuin, mutta en voi vielä ihan avata, tulikin pari uutta muuttujaa tähän väliin. Mä ilmoitan kyllä. Nou hätä.Mutta kun ois hiton tärkeää tietää ...
- Anonyymi
Mutta kun ois hiton tärkeää tietää ...
Mutta kun ei voi vielä. Usko nyt mua.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun ei voi vielä. Usko nyt mua.
No tiiäks kun jotain kyllä pystyis. Mun pitäis jutella tästä toisenkin osapuolen kanssa, ni Entäs jos se onkin se kaiken takana oleva?
- Anonyymi
No tiiäks kun jotain kyllä pystyis. Mun pitäis jutella tästä toisenkin osapuolen kanssa, ni Entäs jos se onkin se kaiken takana oleva?
Älä puhu. Parempi niin tässä vaiheessa. En voi sanoa muuta, mutta usko näihin sanoihin.
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu. Parempi niin tässä vaiheessa. En voi sanoa muuta, mutta usko näihin sanoihin.
No kun ois vähän pakko, kun täytyy saada asioita eteenpäin.
Vaikeeta sekin tässä ollu ku ei voi oikein sanoa mitään miks esim opiskelu hommat jäissä, ja miksi vertsikkatyöt...- Anonyymi
No kun ois vähän pakko, kun täytyy saada asioita eteenpäin.
Vaikeeta sekin tässä ollu ku ei voi oikein sanoa mitään miks esim opiskelu hommat jäissä, ja miksi vertsikkatyöt...Sen verran sanon, että mikäli sulla vaisto sanoo jonkun kohdalla olevan jotain hullusti tai epämääräistä, niin luota siihen vaistoon. Ainakin toistaiseksi. Ei voi sanoa mitään enempää nyt. Anteeksi.
Luota vain itseesi. Anonyymi kirjoitti:
Sen verran sanon, että mikäli sulla vaisto sanoo jonkun kohdalla olevan jotain hullusti tai epämääräistä, niin luota siihen vaistoon. Ainakin toistaiseksi. Ei voi sanoa mitään enempää nyt. Anteeksi.
Luota vain itseesi.En voi olla vaan kun tossa tuli taas B asioita tänne..
- Anonyymi
En voi olla vaan kun tossa tuli taas B asioita tänne..
Mitä B asioita tarkoitat? Nyt en ymmärrä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä B asioita tarkoitat? Nyt en ymmärrä.
Jos olet S niin tiiät kuka on B... Sen asioita täällä tuli eteen.
- Anonyymi
Jaahas. Millä tavalla ja minkälaista asiaa tuli esille?
- Anonyymi
Taidat yrittää vain kalastella.
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas. Millä tavalla ja minkälaista asiaa tuli esille?
No en mä tässä ala niistä puhumaan, tai muutenkaan sen asioista.
Joku nyt väkisin pitää mua täällä kun piti jo olla mun osalta ohi, niin eiköhän sitten tää.
Pitää nyt vaan ilmoittaa B tästä kaikesta joten siksi ois ollu hiton hyvä tietää muustakin enempi.
Niin ja siis ai millä tavalla?
Sillä tavalla että luin niitä täällä.- Anonyymi
No en mä tässä ala niistä puhumaan, tai muutenkaan sen asioista.
Joku nyt väkisin pitää mua täällä kun piti jo olla mun osalta ohi, niin eiköhän sitten tää.
Pitää nyt vaan ilmoittaa B tästä kaikesta joten siksi ois ollu hiton hyvä tietää muustakin enempi.
Niin ja siis ai millä tavalla?
Sillä tavalla että luin niitä täällä.Ei ole sattunut omiin silmiin mitään häneen liittyviä. Vai eikö ole osunut sitten silmät oikeisiin paikkoihin, en tiedä. Kai sä jotain voisit avata tässä, niin katsotaan, tarvitseeko liittää mitenkään tähän asiaan tai mihinkään muuhunkaan. Ok? Vaikka pienesti vain.
Anonyymi kirjoitti:
Taidat yrittää vain kalastella.
Ei, mulla ei oo tarve kalastella.
Mulla on tarve vaan selvittää kuka on takana aika vakavissa asioissa.
Mulla on tarve selvittää kuka hakkeroi ja stalkkaa..
Ja kaiken alkuperäisen tänne tulo syyn lisäksi mulla on myös tarve saada vastuuseen sellanen joka mustamaalaa ja tuhoaa jopa lasten elämää.Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sattunut omiin silmiin mitään häneen liittyviä. Vai eikö ole osunut sitten silmät oikeisiin paikkoihin, en tiedä. Kai sä jotain voisit avata tässä, niin katsotaan, tarvitseeko liittää mitenkään tähän asiaan tai mihinkään muuhunkaan. Ok? Vaikka pienesti vain.
Nytkö sä tiedät B todellisen henkilöllisyyden?
Pienesti nyt oisi ehkä aika jutella ilman piiloleikkejä sun muita.- Anonyymi
Ja kaiken alkuperäisen tänne tulo syyn lisäksi mulla on myös tarve saada vastuuseen sellanen joka mustamaalaa ja tuhoaa jopa lasten elämää.No kerro nyt pienesti, miten B liittyy tähän tai mitä siitä on ollut täällä. Ei ole tullut huomattua.
- Anonyymi
Pienesti nyt oisi ehkä aika jutella ilman piiloleikkejä sun muita.Ei täs oo missään piilossa oltu.
- Anonyymi
Pienesti nyt oisi ehkä aika jutella ilman piiloleikkejä sun muita.Sua pyydettiin juttelee. Ihan puhelimen kautta juttelee. Et halunnut.
Anonyymi kirjoitti:
No kerro nyt pienesti, miten B liittyy tähän tai mitä siitä on ollut täällä. Ei ole tullut huomattua.
Beessä ei oo mitään pientä <3
No mutta siis, ottaa vaan rohkeesti yhteyttä niin saadaan kaikki eteenpäin.
Pienesti sanottuna, mun pitää tehä KAIKKI päätökset tiistaihin mennessä.Anonyymi kirjoitti:
Sua pyydettiin juttelee. Ihan puhelimen kautta juttelee. Et halunnut.
En oo sellasta nähnyt. Ja en sanonut etten halunnut.
- Anonyymi
En oo sellasta nähnyt. Ja en sanonut etten halunnut.
Toisessa paikassa sulle ehdotettiin suoraa yhteyttä vaikka numero ei näkyisi. Tarjottiin keskusteluun tilaisuutta. Et noteerannut ollenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei täs oo missään piilossa oltu.
No kyllä on piilossa kaikki muut ku mä.
Ja nyt mä siirryn tästä taas hetkeksi muuhun hommaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisessa paikassa sulle ehdotettiin suoraa yhteyttä vaikka numero ei näkyisi. Tarjottiin keskusteluun tilaisuutta. Et noteerannut ollenkaan.
Jatkuu, että et vastannut vieläkään, mitä hänestä on täällä ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Johtuisko siitä mitä sanoin, en ollut huomannut.
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu jatkuu, ja sanoin etten varsinkaan tässä sano mitään.
jännä juttu sinänsä että mistä sä tiedät kuka B on.Anonyymi kirjoitti:
Ja jos sä tiiät kerran, niin anna mulle oikea "paikkakunta"
- Anonyymi
Jatkuu jatkuu, ja sanoin etten varsinkaan tässä sano mitään.
jännä juttu sinänsä että mistä sä tiedät kuka B on.Satun tuntemaan hänet todella hyvin.
- Anonyymi
Ja jos sä tiiät kerran, niin anna mulle oikea "paikkakunta"
Paikkakunta? Ootko ihan tosissasi? Vai tarkoititko jotain prototyyppiä?
- Anonyymi
Et ole ainakaan mikään S, taas esiinnyt toisena!
Anonyymi kirjoitti:
Satun tuntemaan hänet todella hyvin.
Joo o, hyvä jos tunnet.
Toivottavasti on mielissään kun saa nauraa kui vtun tyhmä oon.
Kuin pistin kaiken elämästäni likoon ja menemään ja oon täysin merkityksetön.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ainakaan mikään S, taas esiinnyt toisena!
Ei esiinny toisena. Nämä kirjaimet liittyy toisiinsa. Ei kuitenkaan Originaaliin.
- Anonyymi
Joo o, hyvä jos tunnet.
Kuin pistin kaiken elämästäni likoon ja menemään ja oon täysin merkityksetön.Hän ei ole tehnyt mitään väärää. Ei mitään pahaa. Ei myöskään naura eikä ole mielissään.
Miksi sanot olevasi merkityksetön? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole tehnyt mitään väärää. Ei mitään pahaa. Ei myöskään naura eikä ole mielissään.
Miksi sanot olevasi merkityksetön?Jatkuu, että hänhän yritti tsempata sinua. Miksi siis nauraisi sinulle?
Anonyymi kirjoitti:
Ei esiinny toisena. Nämä kirjaimet liittyy toisiinsa. Ei kuitenkaan Originaaliin.
No miten niin Ei liity muhun, jos mä tässä kinaan. Ja S on mun kanssa kirjoitellut toki ei oo ees S vissiinkään. Ja B on ihminen jonka takia täällä ees olen.
- Anonyymi
No miten niin Ei liity muhun, jos mä tässä kinaan. Ja S on mun kanssa kirjoitellut toki ei oo ees S vissiinkään. Ja B on ihminen jonka takia täällä ees olen.
Tuolle yhdelle valistin, ettei oleta samaksi henkilöksi. Siksi sanoin, että ei matki ketään vaan on oikeasti S, muitakin ässiä on kuin vain yksi.
Miksi sanot olevasi Been takia täällä? Eikö sinulla ole muiden kanssa keskusteluja täällä? En ymmärrä tätä kohtaa. Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole tehnyt mitään väärää. Ei mitään pahaa. Ei myöskään naura eikä ole mielissään.
Miksi sanot olevasi merkityksetön?Mitenköhän mä merkitsin vttuakaan?
En yhden yhtäkään pienen pientäkään yhteyttä, irl.
Ei yhtään mitään.
Vaikka tiesi että mulla on tässä pelissä ihan elämäkin menossa?
Ja mulla on tässä kaikessa lapset joutunut kärsimään.
Vttu pitäkää hauskaa.- Anonyymi
Mitenköhän mä merkitsin vttuakaan?
Ei yhtään mitään.
Vttu pitäkää hauskaa.Hän yritti tsempata sinua. Hän ei halunnut olla esteenä sinun kirjoituksissasi toisten kanssa. Hän toimi niin hyvin kuin pystyi ja toimii edelleen. Sinusta taasen ei kuulunut enää mitään, ja hänhän kertoi sinulle, ettei ole häiriöksi, jollei kuule sinusta mitään. Ei kuulunut viimeisimmän tsempin jälkeen, joten hän antoi sinun olla rauhassa. Mielestäni hän toimi oikein.
Hän ei ole huonojen tekojen takana. Hänhän on niitä vastaan ja aikoo toimia niin, että kaikki tulee selviämään. Sinunkin kohdallasi toivottavasti, koska hänellä ei ole tapana keskittyä pelkästään omaan itseensä ja auttaa aina, kun vain missään voi.
Miksi siis olet hänelle vihainen? Vienkö terveiset tuonne, kun menen kohta käymään? Hänen päälle yritettiin ajaa autolla pari päivää sitten. Kävely tekee kipeää, kun loukkasi siinä jalkansa. Kahdesti sama auto parin minuutin välein. Ei varmaankaan kyse ole aivan sattumasta. Anonyymi kirjoitti:
Hän yritti tsempata sinua. Hän ei halunnut olla esteenä sinun kirjoituksissasi toisten kanssa. Hän toimi niin hyvin kuin pystyi ja toimii edelleen. Sinusta taasen ei kuulunut enää mitään, ja hänhän kertoi sinulle, ettei ole häiriöksi, jollei kuule sinusta mitään. Ei kuulunut viimeisimmän tsempin jälkeen, joten hän antoi sinun olla rauhassa. Mielestäni hän toimi oikein.
Hän ei ole huonojen tekojen takana. Hänhän on niitä vastaan ja aikoo toimia niin, että kaikki tulee selviämään. Sinunkin kohdallasi toivottavasti, koska hänellä ei ole tapana keskittyä pelkästään omaan itseensä ja auttaa aina, kun vain missään voi.
Miksi siis olet hänelle vihainen? Vienkö terveiset tuonne, kun menen kohta käymään? Hänen päälle yritettiin ajaa autolla pari päivää sitten. Kävely tekee kipeää, kun loukkasi siinä jalkansa. Kahdesti sama auto parin minuutin välein. Ei varmaankaan kyse ole aivan sattumasta.Älä vaan sano että Oikea jalka...
Meinaa lähtee alta hetkittäin kunnolla?
Onkos häntäluun kanssa kipua?- Anonyymi
Älä vaan sano että Oikea jalka...
Onkos häntäluun kanssa kipua?Juujuu. Tää menikin tähän. Arvelu osui oikeaan tälläkin kertaa.
Älä vaan sano että Oikea jalka...
Onkos häntäluun kanssa kipua?Ja kylkiluutkin hieman ja oikee käsikin..
- Anonyymi
Ja kylkiluutkin hieman ja oikee käsikin..
Paljastit juuri muutaman tärkeän seikan. Itsestäsi tosin.
Anonyymi kirjoitti:
Juujuu. Tää menikin tähän. Arvelu osui oikeaan tälläkin kertaa.
Siis mikä?
Mulla on itellä jostain selittämättömästä syystä kaks vai kolme päivää ollu jalka ja kylkiluut kipeenä. Ja häntäluu jo jonkin aikaa ihan vtusti.
Arvelu siellä ei tainnut osua ihan kuitenkaan niin ku nyt "kuvittelette" ...
Taaskaan.
Kuten sanottu, kuurupiilot ei oo kannattavia.
Mä olen ainoa joka on avoimesti tässä pistänyt kaiken likoon.- Anonyymi
Siis mikä?
Mulla on itellä jostain selittämättömästä syystä kaks vai kolme päivää ollu jalka ja kylkiluut kipeenä. Ja häntäluu jo jonkin aikaa ihan vtusti.
Arvelu siellä ei tainnut osua ihan kuitenkaan niin ku nyt "kuvittelette" ...
Taaskaan.
Kuten sanottu, kuurupiilot ei oo kannattavia.
Mä olen ainoa joka on avoimesti tässä pistänyt kaiken likoon.Ei ole kuurupiiloa. Näiden uhkailuidem ja nyt myös niiden toteuttamisten takia on joku/jotkut joutuneet elämään elämää, jota ei voi kutsua enää nimellä ihmisarvoinen ja vapaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kuurupiiloa. Näiden uhkailuidem ja nyt myös niiden toteuttamisten takia on joku/jotkut joutuneet elämään elämää, jota ei voi kutsua enää nimellä ihmisarvoinen ja vapaa.
No kuule aijjaa....
Näiden pskojen takia on menettänyt muuallakin ihmiset ties mitä.
Jotka ei ees liity asiaan mitenkään.
Tietääkseni lasten ei pitäis joutua kärsiviksi osapuoliksi.
Minkäköhän takia mä olen monta kuukautta pyytänyt avoimuutta sun muuta?- Anonyymi
No kuule aijjaa....
Näiden pskojen takia on menettänyt muuallakin ihmiset ties mitä.
Jotka ei ees liity asiaan mitenkään.
Tietääkseni lasten ei pitäis joutua kärsiviksi osapuoliksi.
Minkäköhän takia mä olen monta kuukautta pyytänyt avoimuutta sun muuta?Sinulle tarjottiin mahdollisuus suoraan puhelinyhteyteen. Miten se on jäänyt huomaamatta, jos olet huomannut kaiken muun?
Anonyymi kirjoitti:
Paljastit juuri muutaman tärkeän seikan. Itsestäsi tosin.
Mitä sillä on merkitystä?
Mä olen avoimesti kertonut mistä olen sun muun...
Johan mun kotini on ollut tiedossa kauan sitten,
ja kaikki muu.
Nikkikin on ollut tarkoituksella tää,
koska mulla ei oo salattavaa.Anonyymi kirjoitti:
Sinulle tarjottiin mahdollisuus suoraan puhelinyhteyteen. Miten se on jäänyt huomaamatta, jos olet huomannut kaiken muun?
No josko vaikka siksi kun niissä on ollut miljoonia asioita ja keskittymisen kanssa ongelmia.
- Anonyymi
Mitä sillä on merkitystä?
Mä olen avoimesti kertonut mistä olen sun muun...
Johan mun kotini on ollut tiedossa kauan sitten,
ja kaikki muu.
Nikkikin on ollut tarkoituksella tää,
koska mulla ei oo salattavaa.Miksi olet vihainen? Miksi Been takia täällä? Miksi oletat hänestä asioita, jotka eivät liity ollenkaan sinun kotisi ja perheesi asioihin? Miksi syyllistät?
Jos vastaisit noihin, niin olisi hyvä asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet vihainen? Miksi Been takia täällä? Miksi oletat hänestä asioita, jotka eivät liity ollenkaan sinun kotisi ja perheesi asioihin? Miksi syyllistät?
Jos vastaisit noihin, niin olisi hyvä asia.Kadonnu on kommentti että et tajunnut missä mokasit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olen. Olen luullut etten kelpaa sulle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadonnu on kommentti että et tajunnut missä mokasit..
No kerro, missä mokasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olen. Olen luullut etten kelpaa sulle...
Väärä määrä pisteitä. Hän kelpaisi kyllä. Minulla ei ole häntä vastaan tällä hetkellä mitään.
- Anonyymi
No ihan tossa B henkilöllisyydessä.
Kerro tarkemmin. En ymmärrä edelleenkään.
- Anonyymi
Ja kaiken alkuperäisen tänne tulo syyn lisäksi mulla on myös tarve saada vastuuseen sellanen joka mustamaalaa ja tuhoaa jopa lasten elämää.Kaikkein kauheinta ,se voi olla lasten oma suku toiselta puolen kuka yrittää tuhota ne ja niiden Äidin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein kauheinta ,se voi olla lasten oma suku toiselta puolen kuka yrittää tuhota ne ja niiden Äidin.
Sullako voisi olla tietoa siitä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullako voisi olla tietoa siitä :D
Ei liity tähän ollenkaan. Puhutte väärää tässä. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattumaa se vaan on. Jotain ärsyttää tyylisi ja kiusaa tahallaan.
Eiköhän tuo illustraatiomies, jolle nohevana vastaat kirjoittele nekin tekstit itse nettiteatteriinsa, oh darling
- Anonyymi
Sehän vaikutta aivan aivan tuota tuota lahkolaaselta meiningiltä haha. sivusta
- Anonyymi
S muuten puhuit synttärilahjasta...Esiintyvät jatkuvasti toisina, kiusatakseen ja, mutta kirjoittajat on onneksemme tiedossa! Yrittävät muka olla tuntemattomia, mut kaikki prepaidi ja tor verkot tiedossa!
- Anonyymi
Mitenköhän mä merkitsin vttuakaan?
Ei yhtään mitään.
Vttu pitäkää hauskaa.Sinun kärsimykset eivät ole Been vika. Hän ei ole tehnyt sinulle eikä perheellesi mitään. Hän yritti tsempata sinua. Hän tarjosi suoraa puhelinyhteyttä, että olisi voinut yrittää auttaa sinuakin. Siihen et kuitenkaan tarttunut kiinni.
- Anonyymi
Joo o, hyvä jos tunnet.
Kuin pistin kaiken elämästäni likoon ja menemään ja oon täysin merkityksetön.Et sinä hänen takiaan ole laittanut mitään likoon. Hänhän ei ole edes tietoinen sinun asioistasi muuten kuin päällisin puolin vain. Sinua lähellä oleva henkilö on ilmeisesti se kaikkein pahin sinulle. Lähellä oleva, ei vielä tietoa, onko kaikkein lähin. Muista erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan.
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä hänen takiaan ole laittanut mitään likoon. Hänhän ei ole edes tietoinen sinun asioistasi muuten kuin päällisin puolin vain. Sinua lähellä oleva henkilö on ilmeisesti se kaikkein pahin sinulle. Lähellä oleva, ei vielä tietoa, onko kaikkein lähin. Muista erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan.
Muista ite erottaa asiat toisistaan ja ymmärtää mitä olen sanonut.. bohe ei ole mun B
Muista ite erottaa asiat toisistaan ja ymmärtää mitä olen sanonut.. bohe ei ole mun B
Mun B on mies, ja kun mun lähellä ei ole ketään!! Jos siel ois muka tietoa niin luulisi kertovan kuka se joku on. Yhteystiedot teillä on.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kärsimykset eivät ole Been vika. Hän ei ole tehnyt sinulle eikä perheellesi mitään. Hän yritti tsempata sinua. Hän tarjosi suoraa puhelinyhteyttä, että olisi voinut yrittää auttaa sinuakin. Siihen et kuitenkaan tarttunut kiinni.
No en varmaan jos en sellasta nähnyt kun vasta sit kun siitä sanottiin että sellasta tarjottu muka.
- Anonyymi
Niin vaan M, ihan niin kuin kuukausia sitten vielä kirjoitit tänne. Kuitenkin sanot yhtä ja käännätkin sen toiseksi. Jokin syyhän se sinullakin on siihen.
- Anonyymi
No en varmaan jos en sellasta nähnyt kun vasta sit kun siitä sanottiin että sellasta tarjottu muka.
Muka? Luehan postisi vielä kertaalleen läpi ja etsi, niin löydät.
Anonyymi kirjoitti:
Niin vaan M, ihan niin kuin kuukausia sitten vielä kirjoitit tänne. Kuitenkin sanot yhtä ja käännätkin sen toiseksi. Jokin syyhän se sinullakin on siihen.
Sanopa miten oon kääntänyt mitäkin..
En kertaakaan oo M syyttäny tästä ihme jutusta.
Mä tiedän 90% sen hetken mistä tää alkoi.
( voisin sanoa jopa 100%)Anonyymi kirjoitti:
Muka? Luehan postisi vielä kertaalleen läpi ja etsi, niin löydät.
No mitä mä enää etin mitään?
Sehän meni samantien.
En mä jaksa vääntää tätä enempää täällä.
Jos on jotain ni ottaa yhteyttä muualla.
Ja ihan avoimesti..
Mä en jaksa mitään kuurupiiloja tai salailuja.- Anonyymi
Sanopa miten oon kääntänyt mitäkin..
En kertaakaan oo M syyttäny tästä ihme jutusta.
Mä tiedän 90% sen hetken mistä tää alkoi.
( voisin sanoa jopa 100%)Esimerkiksi tässäkin, että B olisi syy tänne tuloosi ja kun katsoo sinun tekstejä vielä muutaman ajan taakse, se olikin M. Missä välissä tämä muuttui toiseksi? Ja missä välissä sinulla oli muita B-nimisiä kuin tuo Bohe, jonka kanssa kirjoittelit, koska missään ei ole minkäänlaista mainintaa muualla siitä?
Sinähän voit kertoa, mikä oli SINUN mielestäsi se hetki, jolloin mikäkin alkoi. MUTTA: se perustuu vain sinun näkemykseesi. Se ei välttämättä ole se ainoa näkemys.
Lisäksi mainittakoon tässä yhteydessä, että Bohe ei ole halunnut riitaa sinun kanssasi, ei myöskään mitään pahaa sinulle vaan päinvastoin. Ja siltikin sinä tylytät nyt häntä.
Miksi? Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi tässäkin, että B olisi syy tänne tuloosi ja kun katsoo sinun tekstejä vielä muutaman ajan taakse, se olikin M. Missä välissä tämä muuttui toiseksi? Ja missä välissä sinulla oli muita B-nimisiä kuin tuo Bohe, jonka kanssa kirjoittelit, koska missään ei ole minkäänlaista mainintaa muualla siitä?
Sinähän voit kertoa, mikä oli SINUN mielestäsi se hetki, jolloin mikäkin alkoi. MUTTA: se perustuu vain sinun näkemykseesi. Se ei välttämättä ole se ainoa näkemys.
Lisäksi mainittakoon tässä yhteydessä, että Bohe ei ole halunnut riitaa sinun kanssasi, ei myöskään mitään pahaa sinulle vaan päinvastoin. Ja siltikin sinä tylytät nyt häntä.
Miksi?Niin M on mun B.
Beijjbeh niinku oon sanonut muualla bohellekin,
Ja aloituksissa on ollut.
M oli syy miksi tänne tulin kurkkimaan.
En mä tylytä.
Sinä tylytät, jostain syystä.
Mulle riitti salailut,
jos kerran on tietoa mun lähellä olevasta eikä sitä voi sanoa, vaikka tietää kuka,
mitä muuta se on kun salailua, vttuilua jne. Ei ainakaan kovin hyväntahtoista mun mielestä.- Anonyymi
No mitä mä enää etin mitään?
Sehän meni samantien.
En mä jaksa vääntää tätä enempää täällä.
Jos on jotain ni ottaa yhteyttä muualla.
Ja ihan avoimesti..
Mä en jaksa mitään kuurupiiloja tai salailuja.Mutta kun sinulle tarjottiin mahdollisuus keskustella suoraan, kun itse sanoit, ettei ole ketään, kenelle puhua ja silloinhan sinä et tarttunut siihen tilaisuuteen. Miksi nytkään tarttuisit? Jotainhan sinulla on syyksi tuohon, miksei se silloin käynyt, että sinua olisi autettu. Sinua olisi tuettu. Oltu henkisenä tukena ja konkreettisesti enemmänkin.
- Anonyymi
Niin M on mun B.
Beijjbeh niinku oon sanonut muualla bohellekin,
Ja aloituksissa on ollut.
M oli syy miksi tänne tulin kurkkimaan.
En mä tylytä.
Sinä tylytät, jostain syystä.
Mulle riitti salailut,
jos kerran on tietoa mun lähellä olevasta eikä sitä voi sanoa, vaikka tietää kuka,
mitä muuta se on kun salailua, vttuilua jne. Ei ainakaan kovin hyväntahtoista mun mielestä.Kuulehan. Tässä vaiheessa ei voi vielä tuoda esille tiettyjä asioita. Se sinun pitäisi ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan. Tässä vaiheessa ei voi vielä tuoda esille tiettyjä asioita. Se sinun pitäisi ymmärtää.
Kuule, jos sä sanot että joku mun läheltä, niin kyl sen voi sanoa. Mikäli haluaa hyvää.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun sinulle tarjottiin mahdollisuus keskustella suoraan, kun itse sanoit, ettei ole ketään, kenelle puhua ja silloinhan sinä et tarttunut siihen tilaisuuteen. Miksi nytkään tarttuisit? Jotainhan sinulla on syyksi tuohon, miksei se silloin käynyt, että sinua olisi autettu. Sinua olisi tuettu. Oltu henkisenä tukena ja konkreettisesti enemmänkin.
mitä sä et osannut lukea tai jotain. Sanoin jo aiemmin spostissaki etten huomannut. Vaikea tarttua jos ei huomaa.
- Anonyymi
Pillumies on tiensä päässä lopussa.
- Anonyymi
Pikkulikkat ne leikkii täällä.
- Anonyymi
Kyllähän se joku muu on. Hah.
- Anonyymi
Ajaa itseään kiipeliin entistä pahemmin? Mihin ihmeen kiipeliin? Täällä?
- Anonyymi
Kiipeli...ai joku sakko tai alle vuosi linnaa???
Kuhan se sitte joutuu sen jälkeen kiipeliin ???
Tyhmä.👌- Anonyymi
Se jää nähtäväksi, mitä tapahtuu. Ei ole meidän päätettävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko on kova hinku saada koiraa naapuriin?
Eikö voinut sanoa suoraa?
Ei kun ollaan exän kätyrit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama keharit.
- Anonyymi
Tämäkö ei ole uhkaus? Nytkö ne isot pojat tulee asialle kuten jo aiemmin sanottiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkö ei ole uhkaus? Nytkö ne isot pojat tulee asialle kuten jo aiemmin sanottiin?
Piruilua ainakin. On kuitenkin niin, että tavalliselle ihmiselle poliisikuulusteluihin joutuminen, käräjille joutuminen ja vaikka lyhytkin tuomio ja vahingonkorvausvaatimukset ovat aika suuri pelote. Sille jolle vastasit, nuo näyttää olevan pikkujuttuja, ehkä ns. alan ihmisiä.
- Anonyymi
Tää on jännä paikka. Jokainen, ihan jokainen, alkaa uskoa että asiat oikeasti liittyy juuri häneen ja viestit on juuri hänelle tarkoitettu. Mutta eikö se ole vähän narsististakin? Ei se ole. Se on joku palstan taika. sivusta
- Anonyymi
Sinä voit uskoa mitä hyvänsä.Mut täällä on porukka mikä kyttää irl ihmistä ehk ihmisiä,
Ja poistaa niitä tänne joka helvetin päivä ja yö.
- Anonyymi
Inhoan näitä aloituksia varsinkin öisin, kun alkaa ajatus olla jo unten mailla. Tulee paha mieli.
Vaikka minä kaipaisin täällä ketä niin en koe että voisin siitä joutua jotenkin kiipeliin. Mitä ihme porukkaa te olette? Mitä pahaa on tunteissa ja niiden kirjoittelussa anonyymina?- Anonyymi
Niin minäkin luulin, ettei siinä mitään pahaa olisikaan, mutta näyttää olevan enkä todellakaan aio kärsiä jonkun m*lqvistin takia ikäväni lisäksi. Vääryyttä tehty useille eri ihmisille ja minä olen yksi heistä ja aion toimia asian eteen.
Kummallista, että joku r*k*nokka saa olla pitää ihmiset peloissaan täällä ja myös kodeissaan ja kotiensa ulkopuolella ilman että siihen kukaan puuttuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin luulin, ettei siinä mitään pahaa olisikaan, mutta näyttää olevan enkä todellakaan aio kärsiä jonkun m*lqvistin takia ikäväni lisäksi. Vääryyttä tehty useille eri ihmisille ja minä olen yksi heistä ja aion toimia asian eteen.
Kummallista, että joku r*k*nokka saa olla pitää ihmiset peloissaan täällä ja myös kodeissaan ja kotiensa ulkopuolella ilman että siihen kukaan puuttuu.Kuulostaa tosi harhaiselta. Teepä kuule rikosiImoitus niin asiasi selvenee. Toivon että ymmärrät sen, että palstaa lukee sadat ihmiset ja osa voi olla hyvinkin ahdistunut tuollaisista viesteistä mitä tänne jakelet. Minuakin ahdistaa ja olen käsittääkseni terve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tosi harhaiselta. Teepä kuule rikosiImoitus niin asiasi selvenee. Toivon että ymmärrät sen, että palstaa lukee sadat ihmiset ja osa voi olla hyvinkin ahdistunut tuollaisista viesteistä mitä tänne jakelet. Minuakin ahdistaa ja olen käsittääkseni terve.
Niin teen. En pelkästään itseni takia vaan myös muiden. Kyllä täällä on ollut paljon pahempiakin kirjoituksia kuin tämä minun, eipä niihin puututa yhtä herkästi. Ei ollut tarkoitus viedä kenenkään yöunia tai tuottaa ahdistusta. Ajattelemisen aihetta oli tarkoitus antaa tuolle tyypille ja aikaa aamuun asti miettiä, voisiko hän vastata tähän mitenkään järkevästi ja kenties muuttaa toimintaansa. Itselläni ei ollut paha ajatus tässä takana. Pyydän anteeksi muilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teen. En pelkästään itseni takia vaan myös muiden. Kyllä täällä on ollut paljon pahempiakin kirjoituksia kuin tämä minun, eipä niihin puututa yhtä herkästi. Ei ollut tarkoitus viedä kenenkään yöunia tai tuottaa ahdistusta. Ajattelemisen aihetta oli tarkoitus antaa tuolle tyypille ja aikaa aamuun asti miettiä, voisiko hän vastata tähän mitenkään järkevästi ja kenties muuttaa toimintaansa. Itselläni ei ollut paha ajatus tässä takana. Pyydän anteeksi muilta.
Minä kirjoitin aloituksen, jossa kaipasin ihmistä. Joku tuli siihen sanomaan etten ole aito ja toinen että provoan. Saattoi olla yksikin. Ne kommentit poistui? Sinäkö se olit? Mitä ihmettä täällä on tekeillä? En ole tänään juurikaan lukenut? Ketä te maalitatte nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kirjoitin aloituksen, jossa kaipasin ihmistä. Joku tuli siihen sanomaan etten ole aito ja toinen että provoan. Saattoi olla yksikin. Ne kommentit poistui? Sinäkö se olit? Mitä ihmettä täällä on tekeillä? En ole tänään juurikaan lukenut? Ketä te maalitatte nyt?
Ainakin yhtä Keski ikästä naista on maalitettu ja stalkattu jopa kameroin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tuollaisiin kamera juttuihin usko. Ei tämä ole sellainen paikka. Olette hölmöläisiä. En lue teitä enää. Yleensä jätän tällaiset avaamatta. Nyt on vaan jotenkin ahdistunut olo niin tuli avattua ja reagoitua. Koittakaa selvittää päänne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sanonut tuollaista. En myöskään provoile. Yritän paremminkin auttaa kuin tylyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tuollaisiin kamera juttuihin usko. Ei tämä ole sellainen paikka. Olette hölmöläisiä. En lue teitä enää. Yleensä jätän tällaiset avaamatta. Nyt on vaan jotenkin ahdistunut olo niin tuli avattua ja reagoitua. Koittakaa selvittää päänne!
Et tietenkään usko ...niinpä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämäkö on varma tieto? Tällaisesta normaali ihminen ilmoittaa poliisille saadessaan tietoonsa. Vai puhutko itsestäsi ja todisteita ei ole?
- Anonyymi
Sivuston ylläpitäjä toki näkee IPt mutta tuskin sen intressit ja rahat riittää jonkun pekan/pipsan kiusaamiseen täällä.
- Anonyymi
Minä tein tästä ilmoituksen.
Ei täällä saa ketään uhkailla anonyymina. Osa voi seota tällaisesta ja tehdä pahaa itselleen tai muille.- Anonyymi
Tee vain. Minäkin teen ja olen aloittaja.
- Anonyymi
Tuollainen saattais muuten liittyä asiaan.
- Anonyymi
Juhlamokka on muuten ihan kuraa.
- Anonyymi
Ihan on hyvä kahvi. Joitakin asioita sen sijaan voi kutsua juhlamokaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh, meni roskiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat pipari mies yrittää. ET SAA JA SILLÄ SELVÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saan. Jäikö capslock päälle? Seli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saan. Jäikö capslock päälle? Seli.
Partamies sai piparia ,saitko pikkumyyltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Partamies sai piparia ,saitko pikkumyyltä?
Jäikö sulle lauantaimakkara ja sekin pelkästään syötäväksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö sulle lauantaimakkara ja sekin pelkästään syötäväksi?
Ei mutta joo selvä.Saat olla kohta rauhassa mää häivyn.
Oli mukava "tuntea"...telepaattisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siis joku piparimies ei saa 🍪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli mukava "tuntea"...telepaattisesti.Sääkö häivyt ja leikit jonkun tunteilla muuten vaan. Vai mikä oli homman nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli mukava "tuntea"...telepaattisesti.Mitä sekoilua nämä tässä ovat??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääkö häivyt ja leikit jonkun tunteilla muuten vaan. Vai mikä oli homman nimi?
Sullahan se oli seuralainen.Joko päivitit statuksen .
Miksi et laita varattu kun kerta oot? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullahan se oli seuralainen.Joko päivitit statuksen .
Miksi et laita varattu kun kerta oot?Mikä seuralainen ja missä ja Miten niin olen varattu? Kenelle lie, kun ei ole kertonut vielä.
- Anonyymi
JUNNU - 55 (VAALIVIDEO #2) | Eduskuntavaalit 2023
https://www.youtube.com/watch?v=D0TsgAqVFaY - Anonyymi
Koko aloitus itsessään esimerkki epäsuorasta vihjailusta.
- Anonyymi
No menepäs lukemaan lapsiin kohdistuvia asioita tai lue joidenkin keskusteluiden pahat uhkailut ja mieti sit. Ihmisillä on oikeus sanoa tällaisista asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No menepäs lukemaan lapsiin kohdistuvia asioita tai lue joidenkin keskusteluiden pahat uhkailut ja mieti sit. Ihmisillä on oikeus sanoa tällaisista asioista.
Miten tuista aloituksesta voi mitään tuollaista päätellä. Miksi menisin. Ohitan koko jutut täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuista aloituksesta voi mitään tuollaista päätellä. Miksi menisin. Ohitan koko jutut täällä.
Hail de banana for me, it is complete
- Anonyymi
https://www.kuukalenteri.fi/2024
----------------
https://www.valonpolku.com/uuden-kuun-manifestointirituaali-tyokirja/
Uudenkuun aika on voimallista uuden alun aikaa - mitä asioita haluat kutsua tänä aikana luoksesi?
Kuun toiminta on koettu jo pitkään mystisenä, meihin voimallisesti vaikuttavana ja joskus jopa pelottavana - eikä turhaan! Sillä kuun eri vaiheet ovat todella voimallisia ja ne vaikuttavat huomaamattamme meihin monella eri tasolla.
Kun sinä osaat antautua uudenkuun ajalle ja työskennellä sen aikana tavalla, joka todella hyödyttää sinua, saat tästä ajasta todella upean boostauksen omaan manifestointiprosessiisi!
Mikä on uusikuu?
Uusikuu on aikaa, jolloin kuu on hetken aikaa meille täysin näkymättömissä, koska tuossa vaiheessa aurinko ei lainkaan valaise sitä (aurinko valaisee kuun vastakkaista puolta).
Uusikuu aloittaa aina uuden kuukuukauden ja näitä on vuodessa yhteensä 12 tai 13. Uusi kuukuukausi alkaa siis "pimeydestä",
jolloin kuu alkaa hiljalleen kasvamaan ja näkymään meille yhä vahvemmin täysikuun lähestyessä. Uusikuu kestää yhden päivän ajan (kuu näkyy tosin pimeänä vain paljon lyhyemmän ajan).
Uudenkuun vaikutus manifestointiprosessiin
Uudenkuun aikana kuun pimentyessä, kuu ikään kuin sulkee samalla oven menneisiin tai vanhoihin asioihin, samalla valmistautuen uuteen sykliin. Uusi kuu on siis nimensä mukaisestikin uuden aikaa. Se aloittaa uuden syklin sinunkin elämässäsi – jolloin voit luoda voimallisia aikomuksia sekä keskittyä uusien asioiden kutsumiseen luoksesi.
Tänä aikana olosuhteet ovat erittäin hedelmälliset manifestoimiseen – jolloin voit määritellä mitä asioita haluat kutsua luoksesi tämän uuden kuukierron aikana. Kaikki mitä teet tänä aikana kantaa upeaa hedelmää!
Uudenkuun vaikutus sinuun
Uudenkuun aikana olosi ei välttämättä ole kovin energinen, jolloin sinun ei kannata lähteä tekemään isoja tekoja. Tämän sijasta sinun kannattaa kääntyä sisäänpäin tekemään irtipäästöä vanhasta ja tarkastelemaan sitä kautta mitä sinä todella haluat kutsua luoksesi tänä voimallisena uuden luomisen aikana. Energiasi vahvistuvat myöhemmin täysikuun lähestyessä. Uudenkuun aikana sinun kannattaakin:
Päästää irti vanhasta ja sitä kautta sallia inspiraatiosi vahvistuvan
Tehdä irtipäästöä vanhoista unelmista ja visioista
Miettiä mitä sinä todella haluat kutsua luoksesi tänä voimallisena aikana
Ottaa enkeleiltä apua ja tukea vastaan unelmiesi tiedostamiseksi ja niiden kutsumiseksi voimallisella tavalla luoksesi
Keskittyä luomaan selkeitä ja voimallisia visioita manifestointiprosessin aloittamiseksi
Rituaalien vaikutus
Rituaalit ovat erittäin taianomaisia hetkiä, jolloin tietoisesti yhdistyt siihen todellisuuteen, jota haluat luoda ja kokea. Rituaalien avulla pystyt muuttamaan elämäsi eri tilanteita ja kutsumaan voimallisesti rakkaudellista apua universumista luoksesi. Näin taianomaisuus elämässäsi vahvistuu ja moninkertaistuu!
Uusikuu on täynnä taikaa. Joten tänä aikana sinun kannattaa luoda jonkinlainen yksinkertainen ja taianomainen rituaali, jossa tarkastelet unelmiasi ja sitä kautta valmistaudut kutsumaan nämä visiot voimallisesti luoksesi. Tämä uudenkuun manifestointityökirja auttaa sinua toteuttamaan yksinkertaisen, hauskan ja taianomaisen rituaalin, jossa linjaudut yhä vahvemmin siihen todellisuuteen, mitä haluat kutsua luoksesi. - Anonyymi
En jaksa lukea muiden vastauksia, mutta me rakastamme. Emme vihaa. Tai jos hän minua, otan vastaan.
- Anonyymi
ketkä me rakastaa toisiaan jos voisit kertoa sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ketkä me rakastaa toisiaan jos voisit kertoa sen?
En tietenkään kirjoita hänestä tunnisteita luvatta. Ihmisillä on oikeus anonyymiuteen. Minulla myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään kirjoita hänestä tunnisteita luvatta. Ihmisillä on oikeus anonyymiuteen. Minulla myös
No sitten on jo hieman hankalampi jutska.
Ei sellasessa riitä pelkkä me rakastamme toisiamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten on jo hieman hankalampi jutska.
Ei sellasessa riitä pelkkä me rakastamme toisiamme.Minä rakastan sitä ihmistä. Sitä miestä. 🥰
Niin kuin muutkin ikävöivät kaipaavat ikävöintinsä kohdetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä rakastan sitä ihmistä. Sitä miestä. 🥰
Niin kuin muutkin ikävöivät kaipaavat ikävöintinsä kohdetta.Kaipaavat ja rakastavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaavat ja rakastavat
Miten nämä liittyvät millään tavalla ko. asiaan?
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/90d03733-76b3-40c7-9135-9f1e4f901461
KOTIMAA
Piia Ristikankareen murhamysteerin uusi käänne: Poliisi tutki Jehovan todistajien tiloja
Tutkinnat liittyivät vuosientakaiseen murhamysteeriin.
Torstai 4.1.2024 klo 17:26
Keskusrikospoliisi on jälleen tehnyt uusia toimia 15-vuotiaana kadonneen Piia Ristikankareen murhatutkinnassa. Uudet tutkintatoimenpiteet on tehty syyskuussa ja ne ovat kohdistuneet Jehovan todistajien tiloihin Paimiossa ja Vantaalla.
Paimiossa sijaitsee Jehovan todistajien valtakunnansali. Vantaalla taas Suomen Jehovan todistajien haarakonttorin arkisto. Piia Ristikankareen perheen tiedetään olleen mukana Jehovan todistajien toiminnassa.
Erityisen kotietsinnän vaatimuksen esitti Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Matti Airaksinen, joka johtaa Ristikankareen-tapauksen tutkintaryhmää. Airaksinen vahvistaa uudet tutkintatoimet Iltalehdelle.
Oikeus myönsi KRP:lle luvan tiloista Piia Ristikankareeseen ja hänen perheenjäseniään koskevia asiakirjoja. Etsintöihin määrättiin mukaan etsintävaltuutettu, jonka tehtävänä on varmistaa, ettei poliisi takavarikoi tai jäljennä takavarikkokiellon alaista aineistoa.
– Tämä yhdistys ei ole meillä tutkinnan kohteena, eikä yhdistyksen henkilöitä ole epäiltynä vaan siinä mielessä ulkopuolinen tutkittavaan asiaan nähden, hän toteaa.
Pitkä tutkinta
15-vuotias Piia Ristikankare katosi kotoaan Piikkiössä 7. lokakuuta 1988. Piia oli riidellyt veljensä kanssa kaukosäätimestä, lähti ovesta eikä koskaan palannut. Viimeiset havainnot Piiasta tekivät hänen veljensä ja isänsä.
Asiaa tutkittiin vuosien ajan kadonneen henkilön etsintänä, mutta Keskusrikospoliisi alkoi tutkia katoamista murhana 2000-luvun alussa. Asia on herättänyt viime aikoina uutta kiinnostusta, sillä alkuvuodesta 2023 aloittanut uusi tutkintaryhmä on tehnyt useita, huomiota herättäviä tutkintatoimenpiteitä.
Syyskuussa 2023 poliisi kävi tutkimassa Piia Ristikankareen entistä kotitaloa, jossa asuu edelleen hänen isänsä Heikki Ristikankare. Miehen mukaan poliisit olivat hajottaneet autotallin lattian ja löytäneet sieltä koiran jäänteet. Myöhemmin Ilta-Sanomille antamassaan haastattelussa hän kiisti, että poliisit olisivat löytäneet mitään.
Airaksinen sanoi tuolloin Iltalehdelle, että uusissa tutkintatoimenpiteissä on kyse lähinnä poissulkevista ja varmistavista toimenpiteistä.
Tuoreimmasta käänteestä uutisoi ensin Helsingin Sanomat. - Anonyymi
Petos - Pidä Huoli Sun Omist Asioistas (feat. Leijona)
https://www.youtube.com/watch?v=DyfuGhhIobo- Anonyymi
Niin pidänkin. Oikeuksistani myös. Ja kun te sotkeennutte muiden ihmisten asioihin, joudutte tekemään selvitykset viranomaisille.
- Anonyymi
Tiesitkö että tämä on päivän 3. luetuin keskustelu koko sivustolla.
Minä sulkisin teidät koko porukan pois palstalla, jos valta olisi minulla.- Anonyymi
Pidän huolen, että tämä asia tulee näkymään myös lehdissä. En aio jättää tähän. Sen verran paljon on tehty nyt pahaa, että en voi jättää tähän. Olen jopa kysynyt anteeksipyynnön perään, mutta edes sitä ei ole tullut. Puhumattakaan että saisin palautettua kaikki tilini ennalleen ja asuttua sekä liikuttua rauhassa ilman uhkailuita ja nyt niidenkin toteuttamisia, joka tuli henkkoht koettua pari kolme päivää sitten. Kirjoitin tänne antavani aikaa eilisaamuun asti. Mitään muuta ei tapahtunut kuin tuli lisää uhkailuita.
Tähänkö pitäisi jättää? Kuka niin hölmö olisi?
Tähänhän minä en voi kertoa aivan kaikkea ennenkuin nämä on käsitelty, mutta tällä hetkellä "saldo" näyttää reippaasti yli 15 tunnusmerkkiä pitkäkestoisesta vainosta lähtien kaikkeen muuhun "mukavaan".
Katsotaan, miten pitkälle joutuu menemään ennenkuin saa oman rauhan ja tilit kuntoon. Ei tämä mitenkään herkkua ole ollut. Ei varmasti jatkossakaan, mutta en aio myöskään pelätä, koska tiedän olevani oikealla puolella ja toivottavasti selviää monen muunkin ihmisen samankaltaiset kokemukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän huolen, että tämä asia tulee näkymään myös lehdissä. En aio jättää tähän. Sen verran paljon on tehty nyt pahaa, että en voi jättää tähän. Olen jopa kysynyt anteeksipyynnön perään, mutta edes sitä ei ole tullut. Puhumattakaan että saisin palautettua kaikki tilini ennalleen ja asuttua sekä liikuttua rauhassa ilman uhkailuita ja nyt niidenkin toteuttamisia, joka tuli henkkoht koettua pari kolme päivää sitten. Kirjoitin tänne antavani aikaa eilisaamuun asti. Mitään muuta ei tapahtunut kuin tuli lisää uhkailuita.
Tähänkö pitäisi jättää? Kuka niin hölmö olisi?
Tähänhän minä en voi kertoa aivan kaikkea ennenkuin nämä on käsitelty, mutta tällä hetkellä "saldo" näyttää reippaasti yli 15 tunnusmerkkiä pitkäkestoisesta vainosta lähtien kaikkeen muuhun "mukavaan".
Katsotaan, miten pitkälle joutuu menemään ennenkuin saa oman rauhan ja tilit kuntoon. Ei tämä mitenkään herkkua ole ollut. Ei varmasti jatkossakaan, mutta en aio myöskään pelätä, koska tiedän olevani oikealla puolella ja toivottavasti selviää monen muunkin ihmisen samankaltaiset kokemukset.Voitko vinkata missä päin Suomea sulla on tapahtunut tämä.Maakunta tai lääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko vinkata missä päin Suomea sulla on tapahtunut tämä.Maakunta tai lääni.
En ole tuo jolta kysyt, mutta tätä on tapahtunut mm etelässä pk seudulla/lähistöllä ainakin 3 paikkakunnalla. V, V, ja L. Sitten myös jos oikein muistan niin jossain Mikkelin lähellä, sekä Jyskälän suunnalla jne. Mistä ite olet?
- Anonyymi
Olette harhhaisia huIIuja lähes kaikki. Sinä myös ap olet.
- Anonyymi
Ei ole harhaa, kun on pankkitiliä myöten hakkeroitu. Kaikki sometilit ja kännykkä, tietokone jne.
Siinä tapauksessa myös pankin virkailijatkin ovat harhaisia hulluja sun logiikan mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole harhaa, kun on pankkitiliä myöten hakkeroitu. Kaikki sometilit ja kännykkä, tietokone jne.
Siinä tapauksessa myös pankin virkailijatkin ovat harhaisia hulluja sun logiikan mukaan.Jos sulla on noin vahvat todisteet, että hakkerointi on varmistettu pankissa, niin johan nyt pankkikin tekee tuosta rikosilmoituksen. Sehän on heidän ylläpitämä tili, pankkitili. Ei voi jäädä pelkästään sinun harteillesi asian vieminen eteenpäin.
Kysymys kuuluu: miksi arvioit hakkeroinnin liittyvän tähän palstaan? Siis jos menisit jollekin palstasta tietämättömälle ihmiselle kertomaan juttua, että pankkitilisi ja sometilisi on hakkeroitu ja että se liittyy keskustelupalstaan, niin sinuahan pidettäisiin hulluna. Ei siis hakkeroinnin takia, koska sitähän tapahtuu, mutta sen yhdistäminen keskestelupalstaan on tavalliselle tallaajalle uskomaton asia. Itse uskon hyvinkin, mm. koska olen seurannut tätä, mutta ulkopuoliset eivät kyllä hevillä voi uskoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on noin vahvat todisteet, että hakkerointi on varmistettu pankissa, niin johan nyt pankkikin tekee tuosta rikosilmoituksen. Sehän on heidän ylläpitämä tili, pankkitili. Ei voi jäädä pelkästään sinun harteillesi asian vieminen eteenpäin.
Kysymys kuuluu: miksi arvioit hakkeroinnin liittyvän tähän palstaan? Siis jos menisit jollekin palstasta tietämättömälle ihmiselle kertomaan juttua, että pankkitilisi ja sometilisi on hakkeroitu ja että se liittyy keskustelupalstaan, niin sinuahan pidettäisiin hulluna. Ei siis hakkeroinnin takia, koska sitähän tapahtuu, mutta sen yhdistäminen keskestelupalstaan on tavalliselle tallaajalle uskomaton asia. Itse uskon hyvinkin, mm. koska olen seurannut tätä, mutta ulkopuoliset eivät kyllä hevillä voi uskoa.Vanhanajan virkailijat ja sekä itse korruptioon sekoittuneet tietenkään ei "usko" mitään ja haukkuu hulluiksi kun sanot näistä nykyajan uusista rikollisista jutuista ja yrität saada apua eli oikeutta itsellesi tai läheisillesi.
- Anonyymi
Sivusta.Olet kriminaali itsekkin väittäessäsi noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on noin vahvat todisteet, että hakkerointi on varmistettu pankissa, niin johan nyt pankkikin tekee tuosta rikosilmoituksen. Sehän on heidän ylläpitämä tili, pankkitili. Ei voi jäädä pelkästään sinun harteillesi asian vieminen eteenpäin.
Kysymys kuuluu: miksi arvioit hakkeroinnin liittyvän tähän palstaan? Siis jos menisit jollekin palstasta tietämättömälle ihmiselle kertomaan juttua, että pankkitilisi ja sometilisi on hakkeroitu ja että se liittyy keskustelupalstaan, niin sinuahan pidettäisiin hulluna. Ei siis hakkeroinnin takia, koska sitähän tapahtuu, mutta sen yhdistäminen keskestelupalstaan on tavalliselle tallaajalle uskomaton asia. Itse uskon hyvinkin, mm. koska olen seurannut tätä, mutta ulkopuoliset eivät kyllä hevillä voi uskoa.Täällä on tapahtuneet ne uhkailut ja kaikki muut, jotka on sitten tuotu elämääni tänne ruudun tälle puolelle.
Täällä on tiedetty, mitä alustaa käytän. Myös pinkoodeja myöten on kirjoitettu. Täällä sanottu, että joudun enemmän kärsimään, jos ilmoitan minnekään, koska tuomion jos saa, se ei ole pitkä ja sen jälkeen alkaa tulla lisää vaikeuksia minulle.
Pankissa sanottiin, että on selvää väärinkäyttöä tililläni, jonka vuoksi jouduin tekemään useita toimenpiteitä samoin kuin pankkikin.
On uhattu tulla oveni taakse ym. ym. Pari kolme päivää sitten päälleni yritettiin ajaa autolla. Kahdesti muutaman minuutin välein, kun ei ensimmäisellä kerralla osuttu kunnolla.
Tiedän ilmeisesti liikaa asioita.
On uhattu niin monin eri tavoin, kaikkia en paljasta tässä. En myöskään niitä, mitä on tehty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on tapahtuneet ne uhkailut ja kaikki muut, jotka on sitten tuotu elämääni tänne ruudun tälle puolelle.
Täällä on tiedetty, mitä alustaa käytän. Myös pinkoodeja myöten on kirjoitettu. Täällä sanottu, että joudun enemmän kärsimään, jos ilmoitan minnekään, koska tuomion jos saa, se ei ole pitkä ja sen jälkeen alkaa tulla lisää vaikeuksia minulle.
Pankissa sanottiin, että on selvää väärinkäyttöä tililläni, jonka vuoksi jouduin tekemään useita toimenpiteitä samoin kuin pankkikin.
On uhattu tulla oveni taakse ym. ym. Pari kolme päivää sitten päälleni yritettiin ajaa autolla. Kahdesti muutaman minuutin välein, kun ei ensimmäisellä kerralla osuttu kunnolla.
Tiedän ilmeisesti liikaa asioita.
On uhattu niin monin eri tavoin, kaikkia en paljasta tässä. En myöskään niitä, mitä on tehty.Ei tarvitsekaan paljastaa (vaikka kieltämättä kiinnostaisi). Kuulostaa uskomattomalta nuo reaalielämän puolella tapahtuneet, toivottavasti todellakin jaksat viedä asiaa eteenpäin ja sinut otetaan tosissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsekaan paljastaa (vaikka kieltämättä kiinnostaisi). Kuulostaa uskomattomalta nuo reaalielämän puolella tapahtuneet, toivottavasti todellakin jaksat viedä asiaa eteenpäin ja sinut otetaan tosissaan.
Jaksan viedä. En ehkä juuri tänään enkä kai pystyisikään tämän olotilani takia, mutta päivä se on huomennakin.
Otetaan tosissaan, kun on, mitä näyttää tukemaan tätä kaikkea tapahtunutta..
Eiköhän nämä tule kaikkien luettavaksi sitten, kun on oikea aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksan viedä. En ehkä juuri tänään enkä kai pystyisikään tämän olotilani takia, mutta päivä se on huomennakin.
Otetaan tosissaan, kun on, mitä näyttää tukemaan tätä kaikkea tapahtunutta..
Eiköhän nämä tule kaikkien luettavaksi sitten, kun on oikea aika.Jatkan vielä, että olen yrittänyt saada tekijäpuolta edes anteeksi pyytämään, mutta aivan turhaa. Kohtuullista se olisi mielestäni sekä myös korvata vahingot, niitä en odottele, koska tiedän myös sen olevan turhaa.
Henkinen kärsimys ja piina ovat ne pahimmat. Miten niitä kukaan voi korvata tai sen, ettei ihminen voi liikkua kotinsa ulkopuolella kuin vain välttämättömät ja nekin hyvin harkitusti. Rajoitettua ja eristäytynyttä elämää pitkän aikaa. Tähänkö minun pitäisi alistua? Yhä enemmän? Yhä lisää? Miten kauan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsekaan paljastaa (vaikka kieltämättä kiinnostaisi). Kuulostaa uskomattomalta nuo reaalielämän puolella tapahtuneet, toivottavasti todellakin jaksat viedä asiaa eteenpäin ja sinut otetaan tosissaan.
Anteeksi Sivusta kommentoin.
Tuo mitä uhri kertoo on ihan arkipäivää jo eli ei mitään uskomatonta.
Sekopäät osaa etsiä heikommat uhrit ,tarkoitan hekoola yksineläjiä ja jo viranomaisiin tyytymättömiä ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi Sivusta kommentoin.
Tuo mitä uhri kertoo on ihan arkipäivää jo eli ei mitään uskomatonta.
Sekopäät osaa etsiä heikommat uhrit ,tarkoitan hekoola yksineläjiä ja jo viranomaisiin tyytymättömiä ihmisiä.Tarkoitin noista lähinnä tuota autolla päälle ajamisen yrittämistä. Ei se nyt kyllä kovin tavallista ole.
- Anonyymi
Miksi reagoit näihin miehen provoihin keskellä yötä näin voimakkaasti ja yleistäen?
- Anonyymi
Kuka täällä kiipeliin valmiissa mualimassa.
- Anonyymi
Tiltu
- Anonyymi
Oletko leponeksia ym okkultismin tasaaajaa koskaan miettiny?
- Anonyymi
Mikä tää Tiltu on kun se näemmä jo vuos sitten oli tässä ja nyt monissa aloituksissa? O_O
- Anonyymi
No jooo o kummat jutut
- Anonyymi
Kai nyt tyhmempikin huomaa noiden pankkitilijuttujen olevan huuhaata. Jos joku epäilisi laitteissaan olevan hakkerin, tuskin hän siitä tänne kirjoittaisi, eiköhän se ole hakkeri itse, joka viljelee ympärilleen pas.akokkareita maalaillen kokkareiden olevan joltain toiselta. Veikkaan ap:n olevan jonkun stalkkeri, joka näyttäisi asustelevan palstalla. Kohta sen pää poksahtaa, kun naru kiristyy pään ympärillä.
- Anonyymi
Ei ole noin.
- Anonyymi
Kuvitellaanpa nyt kuitenkin, että kirjoittaja ei ole itse hakkeri, ja häntä on pitkäkestoisesti vainottu tai vaikka lyhyemmänkin aikaa. Miten hänellä välttämättä olisi varaa uusia kerralla kaikki laitteet yhteenkään kertaan, puhumattakaan, että asia toistuisi, eli että hänen pitäisi uusia laitteet useampaankin kertaan, aina uudestaan ja uudestaan? Riippuisi siitäkin, näyttääkö siltä että laitetta hakkeroidaan kaiken aikaa vai siltä, että siihen tunkeudutaan vain täällä vieraillessa.
On muuten outoa, miten itse väität, että täällä ”naisia ja lapsia esittävä pedofiili”, mutta et sitten usko jos joku kertoo hakkeroinnista. Miten kukaan voisi ”esittää” ketään ilman hakkerointia, varsinkaan useita eri ihmisiä? Miten hän voisi tietää ”esittämästään” ihmisestä mitään ilman laitonta urkintaa? Olet moneen kertaan kirjoittanut että tämä hakkeri on tunkeutunut ihmisten laitteisiin. Ei sovi yhteen, ettet sitten millään usko kirjoittajaa, joka kertoo tällaisesta. Mistä sinä tiedät, millä laitteella joku ihminen kirjoittaa, kirjoittaako samalla joka on hakkeroitu. Yksi ainakin on useampaan kertaan kertonut kirjoittavansa välillä kaverinsa laitteesta, lieneekö juuri aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitellaanpa nyt kuitenkin, että kirjoittaja ei ole itse hakkeri, ja häntä on pitkäkestoisesti vainottu tai vaikka lyhyemmänkin aikaa. Miten hänellä välttämättä olisi varaa uusia kerralla kaikki laitteet yhteenkään kertaan, puhumattakaan, että asia toistuisi, eli että hänen pitäisi uusia laitteet useampaankin kertaan, aina uudestaan ja uudestaan? Riippuisi siitäkin, näyttääkö siltä että laitetta hakkeroidaan kaiken aikaa vai siltä, että siihen tunkeudutaan vain täällä vieraillessa.
On muuten outoa, miten itse väität, että täällä ”naisia ja lapsia esittävä pedofiili”, mutta et sitten usko jos joku kertoo hakkeroinnista. Miten kukaan voisi ”esittää” ketään ilman hakkerointia, varsinkaan useita eri ihmisiä? Miten hän voisi tietää ”esittämästään” ihmisestä mitään ilman laitonta urkintaa? Olet moneen kertaan kirjoittanut että tämä hakkeri on tunkeutunut ihmisten laitteisiin. Ei sovi yhteen, ettet sitten millään usko kirjoittajaa, joka kertoo tällaisesta. Mistä sinä tiedät, millä laitteella joku ihminen kirjoittaa, kirjoittaako samalla joka on hakkeroitu. Yksi ainakin on useampaan kertaan kertonut kirjoittavansa välillä kaverinsa laitteesta, lieneekö juuri aloittaja.Aloittaja ei voi kertoa kaikkia tietojaan tässä vaiheessa, mutta hän ei ole osallinen mihinkään pahoihin asioihin paitsi uhrin osassa. Se kerrottakoon tähän vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei voi kertoa kaikkia tietojaan tässä vaiheessa, mutta hän ei ole osallinen mihinkään pahoihin asioihin paitsi uhrin osassa. Se kerrottakoon tähän vielä.
Ymmärrän. Ei tänne ehkä kannatakaan kaikkea kertoa, vaikka toisaalta, kyllähän hakkeri tietää hakkeroineensa, kertoi uhri tai ei. Tämän paikan kanssa tulee niin epäluuloiseksi, etten itsekään tiedä, voiko sinunkaan kirjoituksiisi luottaa, vaikka ne vaikuttavatkin aidoilta. Mutta sen tiedän, että kirjoittamasi kaltaista ja oudompaakin tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Ei tänne ehkä kannatakaan kaikkea kertoa, vaikka toisaalta, kyllähän hakkeri tietää hakkeroineensa, kertoi uhri tai ei. Tämän paikan kanssa tulee niin epäluuloiseksi, etten itsekään tiedä, voiko sinunkaan kirjoituksiisi luottaa, vaikka ne vaikuttavatkin aidoilta. Mutta sen tiedän, että kirjoittamasi kaltaista ja oudompaakin tapahtuu.
Kyllä tässä on tapahtunut oudompaakin eli läheskään kaikki ei ole tässä kerrottu. Ei lähellekään kaikki. Ja tosiaankin olen odottanut jonkinlaista anteeksipyyntöä ja tilieni palauttamista ennalleen ja jättämistä rauhaan ja mitä nyt tarvitseekaan ja olisin jättänyt asian sikseen. Ei ole tullut kuin lisää uhkailuja kuten tässäkin keskustelussa löytyy niitä tuolta välistä. Lisäksi muissa keskusteluissa, joihin olen kommentoinut, on niihinkin melkoisen kurjasti vastattu, vaikkei ne kurjat vastaukset edes liity itse keskusteluun millään tavalla.
Vielä en pysty lähtemään näitä hoitamaan asiantunteviin käsiin, koska pelkkä kävelykin tuottaa tuskaa. Odotan huomista, jos olo olisi sen verran parempi, että pääsisin lähtemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä on tapahtunut oudompaakin eli läheskään kaikki ei ole tässä kerrottu. Ei lähellekään kaikki. Ja tosiaankin olen odottanut jonkinlaista anteeksipyyntöä ja tilieni palauttamista ennalleen ja jättämistä rauhaan ja mitä nyt tarvitseekaan ja olisin jättänyt asian sikseen. Ei ole tullut kuin lisää uhkailuja kuten tässäkin keskustelussa löytyy niitä tuolta välistä. Lisäksi muissa keskusteluissa, joihin olen kommentoinut, on niihinkin melkoisen kurjasti vastattu, vaikkei ne kurjat vastaukset edes liity itse keskusteluun millään tavalla.
Vielä en pysty lähtemään näitä hoitamaan asiantunteviin käsiin, koska pelkkä kävelykin tuottaa tuskaa. Odotan huomista, jos olo olisi sen verran parempi, että pääsisin lähtemään.Anteeksipyynnön odottaminen on turhaa. Saat odottaa maailman tappiin. Meno sen kun yltyy. -Kokemus. Ala vain toimimaan. Toivottavasti soitit heti poliisille siitä autolla päälleajon yrityksestä. Ja toivottavasti tapauksella oli silminnäkijöitä tai sait rekkarin ylös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksipyynnön odottaminen on turhaa. Saat odottaa maailman tappiin. Meno sen kun yltyy. -Kokemus. Ala vain toimimaan. Toivottavasti soitit heti poliisille siitä autolla päälleajon yrityksestä. Ja toivottavasti tapauksella oli silminnäkijöitä tai sait rekkarin ylös.
Ilman muuta soitat, jos ei itte se poliisi oo..siinä hollilla siis esim
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muuten outoa, miten itse väität, että täällä ”naisia ja lapsia esittävä pedofiili”, mutta et sitten usko jos joku kertoo hakkeroinnista. Miten kukaan voisi ”esittää” ketään ilman hakkerointia, varsinkaan useita eri ihmisiä? Miten hän voisi tietää ”esittämästään” ihmisestä mitään ilman laitonta urkintaa? Olet moneen kertaan kirjoittanut että tämä hakkeri on tunkeutunut ihmisten laitteisiin. Ei sovi yhteen, ettet sitten millään usko kirjoittajaa, joka kertoo tällaisesta. Mistä sinä tiedät, millä laitteella joku ihminen kirjoittaa, kirjoittaako samalla joka on hakkeroitu. Yksi ainakin on useampaan kertaan kertonut kirjoittavansa välillä kaverinsa laitteesta, lieneekö juuri aloittaja.Miten kukaan voisi ”esittää” ketään ilman hakkerointia, varsinkaan useita eri ihmisiä? " ihan helposti ja ilmeisesti uskottavasti ( din dong dingeli dong) ainaki tällä höpöhöpöpalstalla mitä sää ätmel ny selvität?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kukaan voisi ”esittää” ketään ilman hakkerointia, varsinkaan useita eri ihmisiä? " ihan helposti ja ilmeisesti uskottavasti ( din dong dingeli dong) ainaki tällä höpöhöpöpalstalla mitä sää ätmel ny selvität?
Itsehän sinä väität että tämä metsästämäsi esittäjä on tunkeutunut ihmisten laitteisiin. Vai nytkö et enää väitäkään etkä ole koskaan väittänytkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muuten outoa, miten itse väität, että täällä ”naisia ja lapsia esittävä pedofiili”, mutta et sitten usko jos joku kertoo hakkeroinnista. Miten kukaan voisi ”esittää” ketään ilman hakkerointia, varsinkaan useita eri ihmisiä? Miten hän voisi tietää ”esittämästään” ihmisestä mitään ilman laitonta urkintaa? Olet moneen kertaan kirjoittanut että tämä hakkeri on tunkeutunut ihmisten laitteisiin. Ei sovi yhteen, ettet sitten millään usko kirjoittajaa, joka kertoo tällaisesta. Mistä sinä tiedät, millä laitteella joku ihminen kirjoittaa, kirjoittaako samalla joka on hakkeroitu. Yksi ainakin on useampaan kertaan kertonut kirjoittavansa välillä kaverinsa laitteesta, lieneekö juuri aloittaja.Ja tää yks pelle ruokkii vaan näillä jutuillaan mt-potilasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit viel vastaa omaan viestiinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta soitat, jos ei itte se poliisi oo..siinä hollilla siis esim
Pelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit viel vastaa omaan viestiinsä.
Ei ole vastaus omaan viestiin. Tuo ei sitä paitsi ole vastaus viestiin jota haukut ylempänä vaan niiden välissä olevaan viestiin.
Mikä tarve sulla on yrittää mitätöidä tätä keskustelua? Jos sinä et tiedä tuollaista tapahtuneen, niin se ei sitä tarkoita, etteikö sellaista voisi tapahtua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vastaus omaan viestiin. Tuo ei sitä paitsi ole vastaus viestiin jota haukut ylempänä vaan niiden välissä olevaan viestiin.
Mikä tarve sulla on yrittää mitätöidä tätä keskustelua? Jos sinä et tiedä tuollaista tapahtuneen, niin se ei sitä tarkoita, etteikö sellaista voisi tapahtua.Sivusta ovat nuo kaikki. Aloittaja ei ole sanonut mitään noista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ovat nuo kaikki. Aloittaja ei ole sanonut mitään noista.
” Kyllä tässä on tapahtunut oudompaakin eli läheskään kaikki ei ole tässä kerrottu. Ei lähellekään kaikki. Ja tosiaankin olen odottanut jonkinlaista anteeksipyyntöä ja tilieni palauttamista ennalleen ja jättämistä rauhaan ja mitä nyt tarvitseekaan ja olisin jättänyt asian sikseen. Ei ole tullut kuin lisää uhkailuja kuten tässäkin keskustelussa löytyy niitä tuolta välistä. Lisäksi muissa keskusteluissa, joihin olen kommentoinut, on niihinkin melkoisen kurjasti vastattu, vaikkei ne kurjat vastaukset edes liity itse keskusteluun millään tavalla.
Vielä en pysty lähtemään näitä hoitamaan asiantunteviin käsiin, koska pelkkä kävelykin tuottaa tuskaa. Odotan huomista, jos olo olisi sen verran parempi, että pääsisin lähtemään.”
Tämäkäänkö ei ole aloittajan? Eikä pankissa todettu tilin hakkeroint?
- Anonyymi
Nääh. Itsepä se tyyppi pilasi kaiken. Haluan eroon hänestä. Siksi olen hiljaa.
- Anonyymi
Mitä se pilasi sulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se pilasi sulta?
Varmaan hyvät valeet ja jutut, kaikki sano jo vaan, että vatut. sivusta
- Anonyymi
Ratkeeko juttu huomenna S:n ja B: välillä? vai vieläkö meinaatte palstalla jatkaa!
- Anonyymi
Mikä juttu pitäisi ratketa? Kerrotko vähän enemmän. En ymmärrä yhtään, mistä puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä juttu pitäisi ratketa? Kerrotko vähän enemmän. En ymmärrä yhtään, mistä puhut.
Hyvä kysymys. Raukka pitää olla kirjoittaakseen tällaisia viestejä
- Anonyymi
Itsehån et vastannut minulle olisit sanonu et älä höpötä ja näyttäny työvuoro listasi että menit töihin
- Anonyymi
Miksi työkyvytön menisi töihin?
- Anonyymi
Sehän on mahdotonta. Pitäisikö sun vaikka hirttää itsesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi työkyvytön menisi töihin?
Oletko sinä työkyvytön tai saanut ns pennit jonoon, muttta et hyväksy asiaa, vaan pyrit suhteuttamaan kaiken jonkun ihmisen kautta jonka haluat nähdä kyvyttömänä ja kelpaamattomana mihinkään? Veikö tämä kampanjointi sinut uudelle levelille, mutta taaksepäin? I see you got lot´s of spare time now grl
- Anonyymi
Nämä loppupäässä olevat useat kommentit eivät ole yksikään aloittajan kirjoittamia. Jotkut muut höpisee keskenään. Eivät myöskään kaikki kommentit tuolla välissä. Aloittaja
- Anonyymi
Niin, siinäpä on monen kapasiteetille aivan liikaa työsarkaa erotella mikä näistä dialogeista on sinun ätminkäisen riitelyä itsesi kanssa ja mikä kommenteista voisi olla joku jäerjen valoa vilauttava alaviite ulkopuoliselta
- Anonyymi
https://www.seiska.fi/kotimaa/miki-liukkosen-somejulkaisut-huolestuttivat-jo-pitkaan-en-mina-ela-vanhaksi/1076168
Miki Liukkosen somejulkaisut huolestuttivat jo pitkään: "En minä elä vanhaksi"
WSOY:n tiedottaja vahvisti Miki Liukkosen kuoleman Seiskalle tänään.
Kirjailija Miki Liukkonen menehtyi eilen tiistaina 4. heinäkuuta 33 vuoden ikäisenä
Mikin somekäytös eron jälkeen oli huomattavan alavireistä ja hän kirjoitti Instagram-julkaisuihinsa riipaisevan kauniita tekstejä, joissa kuvaili piinaavia tunteitaan.
Mikin kolmanneksi viimeiseksi julkaisuksi jäi kuva, jonka surumielinen teksti kumpusi jostakin syvältä.
- Olen voinut erittäin huonosti viime aikoina. Herään aamuisin paniikkiin ja kauhuun, illat myös kamalia. En tiedä. Tätä olotilaa, tätä tuskaa on mahdoton kuvailla.
- Seuraan kevään hirvittävää elämän kukoistusta surun ja kateuden vallassa, en ole osa sitä. Ja kaikki, kaikki on vain ja ainoastaan Karmeaa. Tämä on tilanne. En minä jaksa, Miki kirjoitti.
Toukokuun alussa lisäämässään erojulkaisussa Miki kuvasi tuntemaansa syvää rakkautta ja pyysi, etteivät seuraajat lähettäisi hänelle tsemppiviestejä.
- Nyt jokaisessa sanassa lymyää syksy… ja minä puhun taivaalle, mutta taivas on tyhjä, hän kirjoitti ja kertoi tarvitsevansa aikaa.
- Vanhana sitten joskus keinutuolissa kun keinuskelet, voit surra montaakin asiaa mut et sitä, että sait häntä rakastaa, eräs seuraaja kommentoi.
- En minä elä vanhaksi, Miki totesi vastauksessaan.
Mikiä pidetään yhtenä sukupolvensa merkittävimmistä kirjailijoista. Hän julkaisi uransa aikana kolme runokokoelmaa, viisi romaania ja aikuisille kirjoitetun kuvakirjan.
Mikin teos O (2017) oli ehdolla kaunokirjallisuuden Finlandia-palkinnosta, ja sitä kutsuttiin kritiikeissä muun muassa yhdeksi 2010-luvun tärkeimmistä kotimaisista romaaneista.
Mikin kuolinsyytä ei ole kerrottu julkisuuteen.
--------------
https://www.kaleva.fi/arvostelu-miki-liukkosen-jarkalemainen-romaani-on/1940042
Arvostelu: Miki Liukkosen järkälemäinen romaani on hauska ja läpitunkeva ajankuvaus
Miki Liukkosen romaani O on niin avara teos, että on vaikeuksia päättää, mistä syrjästä sen kuvauksen aloittaisi, eikä siinä edes ole syrjää kuten sen nimi kertoo.
09.05.2017
Romaani Miki Liukkonen: O (tai yleispätevä tutkielma siitä miksi asiat ovat niin kuin ovat). WSOY 2017.
Miki Liukkosen (s. 1989 Oulussa) romaani O on niin avara teos, että on vaikeuksia päättää, mistä syrjästä sen kuvauksen aloittaisi, eikä siinä edes ole syrjää kuten sen nimi kertoo.
O on ympyrä, ikuisuuden symboli, kosmoksen alku ja loppu.
Hahmoja riittää
Ilmestyskirjaa siteeraava uintivalmentaja
O kyseenalaistaa fiktion ja todellisuuden suhteen ironisoimalla ja kyseenalaistamalla realismin.
-------------
https://books.google.fi/books/about/O_e_kirja.html?id=MkmLDgAAQBAJ&source=kp_book_description&redir_esc=y
Miki Liukkonen
WSOY, 7.4.2017
O on romaani
ja Espanjassa veneen alla asuvaan narkkariin, joka näkee pohjan raosta taivaan jollaisesta me muut voimme vain uneksia. - Anonyymi
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009699480.html
Kirjailija Miki Liukkonen on kuollut
Liukkonen yhdisti kansainvälisen kokeellisen kirjallisuuden tuulia
suomen kielen virtuoosimaiseen hallintaan.
MIKI LIUKKONEN puhui mielenterveyteen ja jaksamiseen liittyvistä ongelmista avoimesti. HS:n haastattelussa keväällä 2019 hän kertoi säikähtäneensä, kun romaania kirjoittaessaan huomasi voivansa todella huonosti.
”Säikähdin. Sekin, että kirja oli omistettu minulle itselleni. Se vaikutti melkein kuin testamentilta”, Liukkonen sanoi.
Viisi viikkoa sitten julkaistussa Instagram-julkaisussa hän kirjoitti:
”Tässä kuvassa haluan sulautua seinään, kadota. Olen voinut erittäin huonosti viime aikoina. Herään aamuisin paniikkiin ja kauhuun, illat myös kamalia. En tiedä. Tätä olotilaa, tätä tuskaa on mahdoton kuvailla. Mitä se oikeastaan ON, mistä se tulee etc. (Toki syy on osin selvä monille.)”, hän kirjoitti.
”Mutta on todettava, että myös jokin tässä keväässä, tässä sinfonisessa multikakofoniassa on tehdä hulluksi, ja sitten se kuinka jokainen akti, pieninkin, on tuskan ja työn takana. Etten osaa kuin maata lattialla ja huohottaa pahaa oloa ulos vain jotta se samassa hetkessä palaa taas sisään. Tuntuu että olen tulossa hulluksi. Tai surusta vain vinossa. Että jokainen solu tekisi kuolemaa, olisi musta.”
”Seuraan kevään hirvittävää elämän kukoistusta surun ja kateuden vallassa, en ole osa sitä. Ja kaikki, kaikki on vain ja ainoastaan Karmeaa. Tämä on tilanne. En minä jaksa.”- Anonyymi
Miki oli Miki.Taiteilija,herkkä ihminen.
Minä en ole taiteilija olen taiteilijoiden tytär.Siinä onkin vissi ero.
Ketkään muut kun taiteilija perheessä kasvaneet eivät voi tietää mitä tuo lausahdukseni tarkoittaa.
Voimia kaikille taiteilijoiden lapsille ...ööö,ei ne sitä tarvi niillä on sitä jo omasta takaa.
Perfeckt peoples in the wold.
- Anonyymi
Voi kulta❤️
- Anonyymi
Näissä ketjuissa ei ole mitään tolkkua
- Anonyymi
Niin, fiksu ymmärtää olla edes yrittämättä ottaa "tolkkua" jonkun miestrollin elämöinnistä itsekseen kirjoitellen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, fiksu ymmärtää olla edes yrittämättä ottaa "tolkkua" jonkun miestrollin elämöinnistä itsekseen kirjoitellen
Elämöinnistä? Sanot elämöinniksi, kun ihmiselle tehdään pahaa ja hän haluaa selvittää? Onko se oikeasti sinun mielestäsi elämöintiä?
- Anonyymi
Tämä keskustelufoorumi on niin awesome- yksi miespuolinen trolli kirjoittaa ympäripyöreän viittauksen johonkin draamaan ja loput i wanna be involved- väki yrittää keksiä obsessiivisesti, että miten voisi olla osa näytelmää
- Anonyymi
Nussimaan
- Anonyymi
Mario & Luigi - Grand Theft Mario Bros.
https://www.youtube.com/watch?v=MPMoDdfoo18 - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18216708/kela-ajoi-itsemurhaan-ja-velkavankeuteen
KELA ajoi itsemurhaan ja velkavankeuteen
Anonyymi-ap
2024-01-17 13:17:25
Ilmoita
Toivottavasti kuolen seuraavaan epilepsiakohtaukseen.- Anonyymi
Tämän päivän todellisuutta enenevässä määrin
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k921312- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718