che oli murhamies

herra yksilön vapaus

15

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaahaaaas
    • Kommunistien Kuningas

      Asiatonta ja tietämätöntä

      t.
      Ruskobovitsh II

    • Kalle

      Vaan enpä uskö toverin "-Lenin-" aivan seonneen. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä - oilisiko todella tuttavamme toveri "-Lenin-"? En halua uskoa. Nimimerkin vaihtaminen ei tosin ollut mikään hyvä merkki...

      /Kalle, joka ihmettelee toverin "-Lenin-" hiljenemistä palstalla. Aikuistunut??

      • herra yksilön vapaus

        "pohjois-korean malli pitää saattaa kaikille", "pikaoikeudenkäynnit, joilla vaiennetaan vastavallankumoukselliset"...

        pelottavaa on. kuin murhamiehen suusta...


      • igen och igen och igen
        herra yksilön vapaus kirjoitti:

        "pohjois-korean malli pitää saattaa kaikille", "pikaoikeudenkäynnit, joilla vaiennetaan vastavallankumoukselliset"...

        pelottavaa on. kuin murhamiehen suusta...

        Ensin viedään omaisuus, sitten käyttöesineet, oma ja perheen kunnia ja lopuksi henki.
        Ei taida kommunismi toteutua koskaan, koska ihminen ei ole hyvä ja epäitsekäs.
        joskus aikaisemminkin olen rinnastanut Utopian, kommunismmin ja huomiotalouden -mahdottomuuksia kaikki.


      • Kalle
        igen och igen och igen kirjoitti:

        Ensin viedään omaisuus, sitten käyttöesineet, oma ja perheen kunnia ja lopuksi henki.
        Ei taida kommunismi toteutua koskaan, koska ihminen ei ole hyvä ja epäitsekäs.
        joskus aikaisemminkin olen rinnastanut Utopian, kommunismmin ja huomiotalouden -mahdottomuuksia kaikki.

        Kommunismin toimimattomuus ei ole ongelma.

        Ongelma on kaikki kommunistit, jotka eivät ole ymmärtäneet aatteensa toimimattomuutta nykyisen ihmisrodun hallitessa maapalloa. Kommunistit yrittävät kerta toisensa jälkeen saavuttaa tämän paratiisimaisen olotilan - kommunismin - mutta tuloksena on aina ollut ja tulee aina olemaan vain kärsimystä ja kuolemaa kansan syvissä riveissä.

        Miten saada kommunistit ymmärtämään, että kommunismiin ei kannata pyrkiä tämän ihmisrodun kanssa??

        Kyllä he itsekin sen tietävät vaan eivät ilmeisestikään ymmärrä tietämäänsä!!

        Lue ja hämmästy miten toveri todistelee kommunismin toteuttamisen mahdottomuuden mutta ei kuitenkaan ymmärrä tehdä asiasta päivänselviä johtopäätöksiä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000151&posting=22000000001989203

        /Kalle, jota ei enään sensuroida. Eläköön sananvapaus myös suomi24-palstoilla


      • igen och igen och igen
        Kalle kirjoitti:

        Kommunismin toimimattomuus ei ole ongelma.

        Ongelma on kaikki kommunistit, jotka eivät ole ymmärtäneet aatteensa toimimattomuutta nykyisen ihmisrodun hallitessa maapalloa. Kommunistit yrittävät kerta toisensa jälkeen saavuttaa tämän paratiisimaisen olotilan - kommunismin - mutta tuloksena on aina ollut ja tulee aina olemaan vain kärsimystä ja kuolemaa kansan syvissä riveissä.

        Miten saada kommunistit ymmärtämään, että kommunismiin ei kannata pyrkiä tämän ihmisrodun kanssa??

        Kyllä he itsekin sen tietävät vaan eivät ilmeisestikään ymmärrä tietämäänsä!!

        Lue ja hämmästy miten toveri todistelee kommunismin toteuttamisen mahdottomuuden mutta ei kuitenkaan ymmärrä tehdä asiasta päivänselviä johtopäätöksiä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000151&posting=22000000001989203

        /Kalle, jota ei enään sensuroida. Eläköön sananvapaus myös suomi24-palstoilla

        Olen pitkään ihmetellyt, mikä vipu on uskovaisen aivoissa. Monesti älykkäätkin ihmiset ( linkissä oli hyvä analyysi, kuten totesit )hurahtaessaan ismeihinsä, muuttuvat puusilmiksi rakkaan aatteensa varjopuolia kohtaan.

        Tämä ilmiö näkyy hihhuleissa, uusnatseissa, kommunisteissa, ääri-islmilaisissa, anarkisteissa jne. Geneettistä se ei voi olla ....


      • thinktank
        igen och igen och igen kirjoitti:

        Olen pitkään ihmetellyt, mikä vipu on uskovaisen aivoissa. Monesti älykkäätkin ihmiset ( linkissä oli hyvä analyysi, kuten totesit )hurahtaessaan ismeihinsä, muuttuvat puusilmiksi rakkaan aatteensa varjopuolia kohtaan.

        Tämä ilmiö näkyy hihhuleissa, uusnatseissa, kommunisteissa, ääri-islmilaisissa, anarkisteissa jne. Geneettistä se ei voi olla ....

        ... on tarve uskoa "suuriin" asioihin jotka selittävät kaiken ja jotka pystyvät ratkaisemaan kaikki ongelmat. Eiköhän se selitä asiaa aika paljon...


      • herra yksilön vapaus
        thinktank kirjoitti:

        ... on tarve uskoa "suuriin" asioihin jotka selittävät kaiken ja jotka pystyvät ratkaisemaan kaikki ongelmat. Eiköhän se selitä asiaa aika paljon...

        eikä luottaa sokeasti muiden hyvyyteen ja huolenpitoon.


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        eikä luottaa sokeasti muiden hyvyyteen ja huolenpitoon.

        Repliikkisi sopii erittäin hyvin nimimerkkiisi! Mitä vastaat niille tiedemiehille, jotka
        väittävät Sinunkin esiesiesiesiesiesiisiesi olleen laumaelaimiä?
        vom


      • Kalle
        vom kirjoitti:

        Repliikkisi sopii erittäin hyvin nimimerkkiisi! Mitä vastaat niille tiedemiehille, jotka
        väittävät Sinunkin esiesiesiesiesiesiisiesi olleen laumaelaimiä?
        vom

        Ja mitä sinä vastaat sille tiedemiehelle, joka väittää sinun kaukaisen esi-isän olleen vaihtolämpöinen matelija?

        Ihminen on lauma eläin mutta ihmislauman koko ei ole 5 miljoonaa puhumattakaan 6 000 000 000 ihmistä. Laumaeläimille yleensä on ominaista, että oman lauman etu menee naapurilauman edun edelle. Siis kommunismi, joka kattaisi koko Suomen, siis 5 miljoonaa asukasta, ei tule toimimaan koska lauma olisi liian suuri.

        /Kalle, joka tietää ihmisen olevan laumaeläin.


      • igen och igen och igen
        vom kirjoitti:

        Repliikkisi sopii erittäin hyvin nimimerkkiisi! Mitä vastaat niille tiedemiehille, jotka
        väittävät Sinunkin esiesiesiesiesiesiisiesi olleen laumaelaimiä?
        vom

        Ihminen on edelleenkin laumaeläin. Olemme yksi kädellisten apinoiden lajeísta. Se mikä erottaa meidät muista apinoista on kyky käyttää tulta hyväksi. Kaikki muut hyväksi havaitut asiat löytyvät muiltakin apinoilta: kateus ( josta sikiää sosialismi ja kommunismi ), väkivalta, huoraaminen, toisen heimon jäsenten tappaminen etc.
        Tiesitkö Vom , että ihmislauman maksimi jäsenmääräon sata yksilöä?
        Kysy niiltä viherkommunisti kavereiltasi vaikka.
        Ja oletko koskaan kuullut mitä tapahtuu kun lajin lukumäärä ylittää ekologisen lokeron rajat ?


      • Kalle
        igen och igen och igen kirjoitti:

        Ihminen on edelleenkin laumaeläin. Olemme yksi kädellisten apinoiden lajeísta. Se mikä erottaa meidät muista apinoista on kyky käyttää tulta hyväksi. Kaikki muut hyväksi havaitut asiat löytyvät muiltakin apinoilta: kateus ( josta sikiää sosialismi ja kommunismi ), väkivalta, huoraaminen, toisen heimon jäsenten tappaminen etc.
        Tiesitkö Vom , että ihmislauman maksimi jäsenmääräon sata yksilöä?
        Kysy niiltä viherkommunisti kavereiltasi vaikka.
        Ja oletko koskaan kuullut mitä tapahtuu kun lajin lukumäärä ylittää ekologisen lokeron rajat ?

        Siis kommunismi ei voi toimia kuin korkeintaan sadan hengen ryhmissä. Nämä ryhmät, eli kommunitilaumat, kilpailevat keskenään lounnonvaroista ja resursseista. Kommunismi johtaa siis maan pirstoitumiseen pieniin, noin sadan hengen, heimoihin ja heimosodat ovat varma seuraus siitä. Tästä johtuen maassa siis tarvitaan niin monta kommunistista kuppikuntaa - laumat tulevat liian suuriksi. Jotta kommunistit voisivat hallita koko maata niin käyttöön täytyy ottaa vainot ja diktatuuri.

        Siis diktatuuri ja hirmuhallinnot ovat kommunismin luonnollisia seurauksia silloin kun ihmisistä yritetään muodostaa ylisuuria laumoja.

        MOT

        /Kalle, joka ymmärtää paremmin ja paremmin mikseivät kommunistiset kokeilut koskaan ole onnistuneet vaan ne ovat johtaneet aina verisiin diktatuureihin


      • igen och igen och igen
        Kalle kirjoitti:

        Siis kommunismi ei voi toimia kuin korkeintaan sadan hengen ryhmissä. Nämä ryhmät, eli kommunitilaumat, kilpailevat keskenään lounnonvaroista ja resursseista. Kommunismi johtaa siis maan pirstoitumiseen pieniin, noin sadan hengen, heimoihin ja heimosodat ovat varma seuraus siitä. Tästä johtuen maassa siis tarvitaan niin monta kommunistista kuppikuntaa - laumat tulevat liian suuriksi. Jotta kommunistit voisivat hallita koko maata niin käyttöön täytyy ottaa vainot ja diktatuuri.

        Siis diktatuuri ja hirmuhallinnot ovat kommunismin luonnollisia seurauksia silloin kun ihmisistä yritetään muodostaa ylisuuria laumoja.

        MOT

        /Kalle, joka ymmärtää paremmin ja paremmin mikseivät kommunistiset kokeilut koskaan ole onnistuneet vaan ne ovat johtaneet aina verisiin diktatuureihin

        olen .


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        Repliikkisi sopii erittäin hyvin nimimerkkiisi! Mitä vastaat niille tiedemiehille, jotka
        väittävät Sinunkin esiesiesiesiesiesiisiesi olleen laumaelaimiä?
        vom

        sinä ja sinun esi-isäsi saattoivat olla laumaelukoita, meikäläisen sellaiset juoksivat nuija kourassa teikäläisiä kiinni, löivät päähän ja paahtoivat nuotiolla.

        mistä helvetistä kukaan älypäätiedemies tietää kenenkään esi-isistä jonkun miljoonan vuoden taa? arpapeliä ja muutenkin tälläiset hengenasiat pitäisi jättää pappismiehille. heille maksetaan palkkaa siitä, että lukevat kirjasta mitä ennen on tapahtunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe