Silloin kasarilla Orimattilassakin oli roskisdyykkareita. Minne katosivat he jotka oivalsi kierrätyksen jo silloin?
Minne katosi roskisdyykkarit?
49
646
Vastaukset
- Anonyymi
Veturi-Ville lähti ainaki parempiin hommiin. Äitees en oo nähny hetkeen. Mites sillä nykyään?
- Anonyymi
Sinunlaiset jättää sellaista jätettä ettei sitä kukaan huoli.
- Anonyymi
...tai siis?
Roskiksiin pitäisikin vain laittaa sellaista, jota kukaan ei enää huoli käyttöön :D
Auttaisi, jos biojätettä ei todellakaan olisi laitettu sinne kaatopaikkajätteeseen. Koko roskis löyhkää jostain syystä hirveälle, joten ei voi kuin ihmetellä että mitä jätettä sinne on laitettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...tai siis?
Roskiksiin pitäisikin vain laittaa sellaista, jota kukaan ei enää huoli käyttöön :D
Auttaisi, jos biojätettä ei todellakaan olisi laitettu sinne kaatopaikkajätteeseen. Koko roskis löyhkää jostain syystä hirveälle, joten ei voi kuin ihmetellä että mitä jätettä sinne on laitettu....Ps. Näin jossain uutisissa että ne on MYYNEET kierrätykseen tulleita eteenpäin. Karmiva ajatus! Joo, ne roskat on heidän omaisuuttaan, kun ne sinne roskiin on kerran laitettu, mutta luulisi että se tavaran alkuperäinen omistaja olisi se, jolle se raha kuuluu. Jos tavara on tarkoitettu hävitykseen, se pitäisi hävittää. Eihän se tavara kerro MIKSI se on sinne laitettu.
Myrkyllisiähän ei edes saa laittaa normiroskikseen vaan ne kuuluu vissiin jonnekin ongelmajäte-mikälie-paikkaan, vaarallistenjätteiden kierrätys vai mitä jossain luin. On silti pelottavaa että roskista kaivetaan tavaraa esiin ja edes tarkistuksen jälkeen oletetaan että se on ihan ok. Korona-kamat ainakin suositeltiin laitettavan kaatopaikkajätteeseen. Sieltä saa jotkut kivat kulkutaudit vielä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. Näin jossain uutisissa että ne on MYYNEET kierrätykseen tulleita eteenpäin. Karmiva ajatus! Joo, ne roskat on heidän omaisuuttaan, kun ne sinne roskiin on kerran laitettu, mutta luulisi että se tavaran alkuperäinen omistaja olisi se, jolle se raha kuuluu. Jos tavara on tarkoitettu hävitykseen, se pitäisi hävittää. Eihän se tavara kerro MIKSI se on sinne laitettu.
Myrkyllisiähän ei edes saa laittaa normiroskikseen vaan ne kuuluu vissiin jonnekin ongelmajäte-mikälie-paikkaan, vaarallistenjätteiden kierrätys vai mitä jossain luin. On silti pelottavaa että roskista kaivetaan tavaraa esiin ja edes tarkistuksen jälkeen oletetaan että se on ihan ok. Korona-kamat ainakin suositeltiin laitettavan kaatopaikkajätteeseen. Sieltä saa jotkut kivat kulkutaudit vielä!...Eipä ketään kiinnosta uhrit, mutta jossain luin esimerkkinä että joku on raiskattu ja heittänyt sitten roskiin ne vaatteet, joissa tuli raiskatuksi. Eihän siis traumatisoituneena rupea sitä pesemään ja myymään jossain h*lvatin kirpputorilla!!! Ei ole kiva nähdä sen vaatteen sitten kävelevän vastaan jossain, kun se olikin myyty eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Eipä ketään kiinnosta uhrit, mutta jossain luin esimerkkinä että joku on raiskattu ja heittänyt sitten roskiin ne vaatteet, joissa tuli raiskatuksi. Eihän siis traumatisoituneena rupea sitä pesemään ja myymään jossain h*lvatin kirpputorilla!!! Ei ole kiva nähdä sen vaatteen sitten kävelevän vastaan jossain, kun se olikin myyty eteenpäin.
...Toisaalta siinä on bisnesideaakin. Myydä joku köysi mainoksella "Sopii hirttäytymiseen. Testattu on!"
- Anonyymi
Veikkauspisteen roskikseen oli toisinaan heitetty voittavia arpoja. Nythän se ei enää onnistuisi uuden lain jälkeen että poisheitetyn voittoarvan lunastaisi joku muu kuin sen ostaja.
- Anonyymi
Mie heitän kaikki alle satasen voittoarvat roskikseen. Kannattaa pöyhiä roskiksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie heitän kaikki alle satasen voittoarvat roskikseen. Kannattaa pöyhiä roskiksia.
WAU! Tämähän on ihan kuin minusta itsestäni :D
Minä laitoin todellakin roskakatokseen 100€ lahjakortin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä laitoin todellakin roskakatokseen 100€ lahjakortin....Hyvä että löysi uuden onnellisen omistajan. Toivoin että joku lapsiperhe sen ottaisi. Miten kävi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä laitoin todellakin roskakatokseen 100€ lahjakortin....Algoritmit on hauskoja. Ne on kertoneet mulle paljon asioita.
Kun olen paasannut esim. (ääri)oikeistosta, niin mulle suositeltiin kuvaa naisesta, jolla oli yllään pommiliivi. Se on feminismiä, EI terrorismia :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Algoritmit on hauskoja. Ne on kertoneet mulle paljon asioita.
Kun olen paasannut esim. (ääri)oikeistosta, niin mulle suositeltiin kuvaa naisesta, jolla oli yllään pommiliivi. Se on feminismiä, EI terrorismia :D...Nauroin katketakseni, mutta noi on todellakin TOSI älykkäitä. Luovaa!
Siitä pommiliivistä vielä... naiset, jotka hakee tasa-arvoa eivät siis ole mitään terroristeja, ok? Mies, joka tyrannisoi naisia, on se terroristi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Hyvä että löysi uuden onnellisen omistajan. Toivoin että joku lapsiperhe sen ottaisi. Miten kävi?
...Ja jos roskakuski otti tai muu, niin ihan jees :) Ei haittaa eikä väliä.
Kommentoin vain noin, kun tuli jotain 100€ kommenttia tänne. Rahan kohde oli siis hyväntekeväisyys <3 ja viestini kohde oli joku-mikä-lie, joka tänne laittoi v*ttuilunoloista viestiä. Ihan eri suunta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja jos roskakuski otti tai muu, niin ihan jees :) Ei haittaa eikä väliä.
Kommentoin vain noin, kun tuli jotain 100€ kommenttia tänne. Rahan kohde oli siis hyväntekeväisyys <3 ja viestini kohde oli joku-mikä-lie, joka tänne laittoi v*ttuilunoloista viestiä. Ihan eri suunta....Musta on todellakin erikoista että mulle vuodesta toiseen sysätään niitä kauppojen lahjakortteja, vaikken ole enää vuosiin käynyt niissä. Luulin että tämä tiedettiin?
No, sain taas lahjakortteja viime joulunakin. Onneksi saan hyväntekijänmaineen niitä jaellessani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Musta on todellakin erikoista että mulle vuodesta toiseen sysätään niitä kauppojen lahjakortteja, vaikken ole enää vuosiin käynyt niissä. Luulin että tämä tiedettiin?
No, sain taas lahjakortteja viime joulunakin. Onneksi saan hyväntekijänmaineen niitä jaellessani....Olen kyllä huomannut että faktoja piilotellaan tai sitten olen vain tosi epäonnistuneesti kirjoitellut niistä tänne, kun ne kaikki poistettiin :(
On siis tullut mietittyä sitä että 1. olenhan mä nyt kertonut 2. mutta sitten tajuan näitä eri syitä miksi voi todellakin olla mahdollista ettei ihmiset tiedä.
Sitten mietin KOKO elämääni ja todellakin ihmettelen sitä maanista tarvetta ihmisillä SALATA MINUA. Mystistä. Miksi te teette noin?
No, onhan se nyt tosi jännää että olen vakavasti traumatisoitunut. Se varmaan pistää miettimään että MIKSI olen traumatisoitunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Olen kyllä huomannut että faktoja piilotellaan tai sitten olen vain tosi epäonnistuneesti kirjoitellut niistä tänne, kun ne kaikki poistettiin :(
On siis tullut mietittyä sitä että 1. olenhan mä nyt kertonut 2. mutta sitten tajuan näitä eri syitä miksi voi todellakin olla mahdollista ettei ihmiset tiedä.
Sitten mietin KOKO elämääni ja todellakin ihmettelen sitä maanista tarvetta ihmisillä SALATA MINUA. Mystistä. Miksi te teette noin?
No, onhan se nyt tosi jännää että olen vakavasti traumatisoitunut. Se varmaan pistää miettimään että MIKSI olen traumatisoitunut....Mutta se mulle tullut huoli-ilmoitus oli silti ihan huippu! :DD
Mulle tuli samalla kerralla postilaatikkoon kirje poliisilta ja mistälie sossusta kutsu että ottaisin heihin yhteyttä. Molemmat kirjeet oli vettyneet ryttyyn. Ne oli siis joskus kastuneet, mutta siinä vaiheessa kun hain ne postilaatikosta ne oli ihan kuivia jo.
Hassuja sattumia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mutta se mulle tullut huoli-ilmoitus oli silti ihan huippu! :DD
Mulle tuli samalla kerralla postilaatikkoon kirje poliisilta ja mistälie sossusta kutsu että ottaisin heihin yhteyttä. Molemmat kirjeet oli vettyneet ryttyyn. Ne oli siis joskus kastuneet, mutta siinä vaiheessa kun hain ne postilaatikosta ne oli ihan kuivia jo.
Hassuja sattumia....Molemmista olen tänne Suomi24:än kirjoitellut eri tavoin. Se miten ne kirjeet tuli, oli outoa ja ne MOLEMMAT kirjeet itsessään oli outoja.
Se mikälie huoli-ilmoitus oli jostain oliko työterveydenkautta eli kaupan väki sen oli laittanut. Se oli täysin friikki. Siinä joku sossu siis toivoi että ottaisin häneen yhteyttä. Ihan siis SUPERouto, kun meikä on alaikäisestä asti ollut kaikenmaailman eri kuraattorien, psykologien, spessujen ja psykiatrien tapaamisissa. Mä olen p*run varma siitä että ne ottaa SIELTÄ kyllä muhun yhteyttä, jos jotain ilmenee. Ja miksi ilmenisi ja mikä ihme tää härdelli tässä nyt oli? Ei ne noin mulle kirjoittelisi, jos tajuaisivat vähääkään siitä mikä on tilanne!!
Sitten se Poliisin kirje? Se oli just sellainen A4:llä tulostettu räpellys, jonka itsekin osaisin tehdä. Sitten siinä vain todettiin ympäripyöreästi ettei lapsuudessani tapahtuneita asioita tutkita, muttei muutoin selvennetty mistä mahdollisesta tapauksesta nyt oli edes kyse? Kävin paperin läpi eikä siinä ollut niinku MITÄÄN! Just se sama kuin siinä hämyssä sossupaperissa eli vain jonkun naikkosen nimi eli tohon muijaan kai oli tarkoitus olla yhteydessä. No, en ollut! :DDD En. Meikä voi kato ihan VIRALLISESTIKIN asiat hoitaa, jos haluan. - Anonyymi
...Kaikki menee niin maagisen samanaikaisesti että mulla on ollut omassa päässä pitelemistä. Se mun hassut jutut tapahtui siis samaan aikaan, kun Poliisissa oli se outo aika, kun sinne ei saanut mennä ja kaikki oli överisalattua.
ja... ja... muita vastaavia juttuja, mutta mulla täysin ajatuskatkesi. Just tämä -.- Mulla vetäs pääni muistin tyhjäksi, joten palaan asiaan, kun ne tulee taas mieleeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kaikki menee niin maagisen samanaikaisesti että mulla on ollut omassa päässä pitelemistä. Se mun hassut jutut tapahtui siis samaan aikaan, kun Poliisissa oli se outo aika, kun sinne ei saanut mennä ja kaikki oli överisalattua.
ja... ja... muita vastaavia juttuja, mutta mulla täysin ajatuskatkesi. Just tämä -.- Mulla vetäs pääni muistin tyhjäksi, joten palaan asiaan, kun ne tulee taas mieleeni....Kävin tauolla, muttei sen aikana asia palannut mieleeni. Olen silti noin ylipäätänsä miettinyt kaikkia näitä erilaisia sattumia ja "sattumia". Eräs Poliisin liittyvä asia tuli joo mieleeni, mutten sitä nyt just tähän laittaisi. Tein vain ilmiannon ja sen jälkeen tapahtui asioita, joista mietin että liittyykö ne asiaan vai ei. Molemmat vaihtoehdot on mahdollisia. Ei mulla sen enempää just tähän.
Mulla on silti sellainen maaginen kuudes aisti eli tarkoitan... olen traumatisoitunut ja tavallaan tajuan ja tavallaan en. Ei mitään yliluonnollista siis, vaan että aivoni itse estävät minua näkemästä sitä minkä kuitenkin tiedän. Ainakin siis teoriassa pystyn toimia noiden tietojen avulla, vaikken mitään tiedäkään tietäväni :) Monimutkaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kävin tauolla, muttei sen aikana asia palannut mieleeni. Olen silti noin ylipäätänsä miettinyt kaikkia näitä erilaisia sattumia ja "sattumia". Eräs Poliisin liittyvä asia tuli joo mieleeni, mutten sitä nyt just tähän laittaisi. Tein vain ilmiannon ja sen jälkeen tapahtui asioita, joista mietin että liittyykö ne asiaan vai ei. Molemmat vaihtoehdot on mahdollisia. Ei mulla sen enempää just tähän.
Mulla on silti sellainen maaginen kuudes aisti eli tarkoitan... olen traumatisoitunut ja tavallaan tajuan ja tavallaan en. Ei mitään yliluonnollista siis, vaan että aivoni itse estävät minua näkemästä sitä minkä kuitenkin tiedän. Ainakin siis teoriassa pystyn toimia noiden tietojen avulla, vaikken mitään tiedäkään tietäväni :) Monimutkaista....Se on muuten tosi jännää, kun tietää ennalta asioiden tapahtuvan. Tulee ihan yliluonnolinen olo!!! O.O
Ongelmahan siinä silti on... että KUN mä kerran sen tiesin tapahtuvan ja aloin jo etukäteen siihen varautua, niin MISTÄ mä sen tiesin. Ja kun yhtään kykenee muistamaan niitä piirteitä siinä, niin myös alkaa varovasti miettiä että ... sitä kaikkea muuta.
Joo, mä olen taas tosi salamyhkäinen, mutta kyllä mä nyt pidän tän vielä vähän tälleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se on muuten tosi jännää, kun tietää ennalta asioiden tapahtuvan. Tulee ihan yliluonnolinen olo!!! O.O
Ongelmahan siinä silti on... että KUN mä kerran sen tiesin tapahtuvan ja aloin jo etukäteen siihen varautua, niin MISTÄ mä sen tiesin. Ja kun yhtään kykenee muistamaan niitä piirteitä siinä, niin myös alkaa varovasti miettiä että ... sitä kaikkea muuta.
Joo, mä olen taas tosi salamyhkäinen, mutta kyllä mä nyt pidän tän vielä vähän tälleen....Sanonpa että monella muullakin ihan maagisia kykyjä tietää asioita, joita heidän ei pitäisi tietää O.O
Noiden maah... (olin jo kirjoittanut maahist(en) ja meinasin korjata maagisiksi, mutta noi maahiset oli itseasiassa tosi hyvä :D) ...maahisten kyvyt tietää asioita on silti myös ongelma, kun ne ei aina pidä paikkaansa. Teihän tonttujen pitäisi käyttää vain niitä virallisia väyliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Sanonpa että monella muullakin ihan maagisia kykyjä tietää asioita, joita heidän ei pitäisi tietää O.O
Noiden maah... (olin jo kirjoittanut maahist(en) ja meinasin korjata maagisiksi, mutta noi maahiset oli itseasiassa tosi hyvä :D) ...maahisten kyvyt tietää asioita on silti myös ongelma, kun ne ei aina pidä paikkaansa. Teihän tonttujen pitäisi käyttää vain niitä virallisia väyliä....Jäi pieni patoutuma mulle, kun en mitään kertonut, joten kerronpa sen hassun kerran kun teininä tuli riideltyä kotona ja lähdin pihalle. Kiertelin kilometrejä umpimetsässä selvitellen ajatuksiani. Palasin kotiin ja vähän ajan päästä tuli isä sisälle ja kuulen huoneeseeni, kun hän kertoo äidilleni että missä kaikkialla olin käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Molemmista olen tänne Suomi24:än kirjoitellut eri tavoin. Se miten ne kirjeet tuli, oli outoa ja ne MOLEMMAT kirjeet itsessään oli outoja.
Se mikälie huoli-ilmoitus oli jostain oliko työterveydenkautta eli kaupan väki sen oli laittanut. Se oli täysin friikki. Siinä joku sossu siis toivoi että ottaisin häneen yhteyttä. Ihan siis SUPERouto, kun meikä on alaikäisestä asti ollut kaikenmaailman eri kuraattorien, psykologien, spessujen ja psykiatrien tapaamisissa. Mä olen p*run varma siitä että ne ottaa SIELTÄ kyllä muhun yhteyttä, jos jotain ilmenee. Ja miksi ilmenisi ja mikä ihme tää härdelli tässä nyt oli? Ei ne noin mulle kirjoittelisi, jos tajuaisivat vähääkään siitä mikä on tilanne!!
Sitten se Poliisin kirje? Se oli just sellainen A4:llä tulostettu räpellys, jonka itsekin osaisin tehdä. Sitten siinä vain todettiin ympäripyöreästi ettei lapsuudessani tapahtuneita asioita tutkita, muttei muutoin selvennetty mistä mahdollisesta tapauksesta nyt oli edes kyse? Kävin paperin läpi eikä siinä ollut niinku MITÄÄN! Just se sama kuin siinä hämyssä sossupaperissa eli vain jonkun naikkosen nimi eli tohon muijaan kai oli tarkoitus olla yhteydessä. No, en ollut! :DDD En. Meikä voi kato ihan VIRALLISESTIKIN asiat hoitaa, jos haluan...."...Maaliskuun alussa 2022 laiton Poliisille kirjeen. Just sitä viedessä siellä vartija simputti minua. No... tuli silti jätettyä se kirje siihen laatikkoon silti, mutta kieltämättä sitä miettii että meniköhän sekään.
Siitä silti hauska juttu, kun itse *** (ei se hiihtäjä) mulle sen tiivoilta kirjoitteli."
Näkyi mun yksi viesti kadonneen. Hassua ei nimeä saanut sanoa, mutta yleensähän noi piilotetaan. Outoa silti. - Anonyymi
...Lopetin käymästä paikallisissa ruokakaupoissa ja aloin tilata ruokani Lahdesta. Sitä kesti ALLE 2kk ja koko palvelu lakkautettiin. Aika tarkoilla oli???
No, Pennalaan siis vielä tulee, mutta just tänne Orimattilaan ei enää ruokaa suostuta jakaa. Tylyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Lopetin käymästä paikallisissa ruokakaupoissa ja aloin tilata ruokani Lahdesta. Sitä kesti ALLE 2kk ja koko palvelu lakkautettiin. Aika tarkoilla oli???
No, Pennalaan siis vielä tulee, mutta just tänne Orimattilaan ei enää ruokaa suostuta jakaa. Tylyä....Olen todellakin paljon miettinyt viime aikoina noita "sattumia". Onko meillä tässä joku juupas-eipä-riita meneillään?
Te ette niinku suostu mulle ruokaa antaa??
No, kun jo tässä juttelen taas (noi alareunan politiikka-diipadaapa-viestit provosoi). Niin samaa JuupasEipäsiä on ollut perheeni kanssa. Lopetin käymästä siellä jouluisin. No, vanhemmat tupsahti ovelle. Sitten sain asiat hoidettu paremmin, mutta parin päivän päästä tupsahti veli!! No, viime jouluna tuli jo siskokin, vaikkei olla oltu tekemisissä, luoja tietää 10 vuoteen?? Riippuu miten lasketaan. Sillä piti olla vielä se *** mukana. Jännä juttu. Ihan kuin aaveita nousisi haudastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Olen todellakin paljon miettinyt viime aikoina noita "sattumia". Onko meillä tässä joku juupas-eipä-riita meneillään?
Te ette niinku suostu mulle ruokaa antaa??
No, kun jo tässä juttelen taas (noi alareunan politiikka-diipadaapa-viestit provosoi). Niin samaa JuupasEipäsiä on ollut perheeni kanssa. Lopetin käymästä siellä jouluisin. No, vanhemmat tupsahti ovelle. Sitten sain asiat hoidettu paremmin, mutta parin päivän päästä tupsahti veli!! No, viime jouluna tuli jo siskokin, vaikkei olla oltu tekemisissä, luoja tietää 10 vuoteen?? Riippuu miten lasketaan. Sillä piti olla vielä se *** mukana. Jännä juttu. Ihan kuin aaveita nousisi haudastaan."Te ette niinku suostu mulle ruokaa antaa??"
...Se on muuten kaunista kun mällisäkki on sitä mieltä en mun näköinen ei saa saada ruokaa. CV on sulla varmaan hieno. Paljonkos olet ollut ruokaa tekemässä ja/tai viljelemässä elämäsi aikana? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Te ette niinku suostu mulle ruokaa antaa??"
...Se on muuten kaunista kun mällisäkki on sitä mieltä en mun näköinen ei saa saada ruokaa. CV on sulla varmaan hieno. Paljonkos olet ollut ruokaa tekemässä ja/tai viljelemässä elämäsi aikana?...tai kovis vartijat syö lihaa. Piffiä varmaan. Se on miehekästä hommaa. Ei tietenkään mitään verrattavissa sen kanssa että kuka niitä sonneja on hoitanut elämänsä aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...tai kovis vartijat syö lihaa. Piffiä varmaan. Se on miehekästä hommaa. Ei tietenkään mitään verrattavissa sen kanssa että kuka niitä sonneja on hoitanut elämänsä aikana.
...arvaa mitä siekin vartija syöt, kun et halua meidänlaisten syödä :DDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...arvaa mitä siekin vartija syöt, kun et halua meidänlaisten syödä :DDDD
...Te kurmootatte ihan väärää kaveria tai ainakin väärällä tekniikalla. Sen verran mä vähän vinkkaan että iskäni osaa hallita sonnit ja on todellakin toiminut järkkärinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Te kurmootatte ihan väärää kaveria tai ainakin väärällä tekniikalla. Sen verran mä vähän vinkkaan että iskäni osaa hallita sonnit ja on todellakin toiminut järkkärinä.
...Kolmas sormi, jos osaatte laskea.
Ei ole hirveän välkkyä sakkia täällä vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Jäi pieni patoutuma mulle, kun en mitään kertonut, joten kerronpa sen hassun kerran kun teininä tuli riideltyä kotona ja lähdin pihalle. Kiertelin kilometrejä umpimetsässä selvitellen ajatuksiani. Palasin kotiin ja vähän ajan päästä tuli isä sisälle ja kuulen huoneeseeni, kun hän kertoo äidilleni että missä kaikkialla olin käynyt.
...Onnea teille kaikille hienosta suorituksesta. Mulla on tosi koulutettu olo <3 Ihan huippulaatua tulee.
- Anonyymi
tulielin >> taas muuttui tuki tuleksi. Ehkä toi kuvastaa mun aivoja jotenkin :DDD Huolestuttavaa kun tukipilarit palaa maantasalle.
- Anonyymi
Yli liikkuvat nivelet on parempi kun on jäykät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli liikkuvat nivelet on parempi kun on jäykät.
Meikä kirjoittaa tänne rikosasioista ja sitten päivän päätteeksi laitan moisen elämän aatteen tänne?? Harvemmin olen kuullutkaan niveliä arvioitavan noin eli onpa jotain uutta eikä vain diipadaapa itsestäänselvyyksien toistoa ihan vain laittaakseen vain jonkun viestin tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikä kirjoittaa tänne rikosasioista ja sitten päivän päätteeksi laitan moisen elämän aatteen tänne?? Harvemmin olen kuullutkaan niveliä arvioitavan noin eli onpa jotain uutta eikä vain diipadaapa itsestäänselvyyksien toistoa ihan vain laittaakseen vain jonkun viestin tänne.
laitan >> laitat :DDD
...joo, mun aivot on ihan seis. No, mutta olipa hölmönoloinen viesti tänne laitettu, kun noin muutoin ei ole koko päivänä tullut mitään muuta.
PLaaaaaaah! Kamala homma raivata kaikkea läpi enkä edes löytänyt etsimääni. Luovutin. Tää sai jäädä nyt tähän tältä päivältä. Löytyi silti kaikki muut kirjeet, joista on tullut puhuttua. Tota ajokorttia varten tehtyä terveystarkastusta en nyt ala uudelleen kaivamaan esiin, vaikken siis muistanutkaan mitä siinä luki tarkkaanottaen. Vilkuilin sen vain läpi, kun sattui käteen.
Plaah. Juu ja onnea ja menestystä teille kaikille <3
Hyvin on taas asiat mielenpäällä, kun on seikkaillut noissa vanhoissa papereissa tuntitolkulla. Ei voi muuta kuin ihmetellä teidän touhuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...No, mutta LÖYTYI etsimäni raportit <3 Jes. Mä jo luotutin, lopetin ja aloitin suunnitella muuta. Sitten tuli se yksi, joo yksi, joo mä tarkistan vielä y.h.d.e.n. paikan ja sieltähän se sitten löytyi.
Samalla muuten noista nivelistä eli mulla on aina ollut nivelien kanssa ongelmia ja siksi oli kummallista, kun lukioterkkari yllättäen halusi kieltää niiden olemassaolon. Täällä samoissa papereissa on maininta minusta 13-vuotiaana "Molemmat polvet luonnostaan löysät nivelsiteiltään." Oireet epäillään mm. "luonnostaan hieman yliliikkuviin niveliin liittyvää".
No, mutta se etsimäni kohta oli toinen kerta kun olen 13-vuotias. Oireena vatsakivut ja nimenomaan äidin kerrotaan olevan asiasta huolissaan. Tai no minä itse en ole ollut. "Äiti enemmänkin huolissaan, samoin kouluterveydenhoitaja"
"Mielestäni oireilu tuntuu psyykkisperäiseltä."
"Myös koulupsykologi voisi tavata ***, perhe ei tosin tällaiselle tunnu kokevan tarvetta tässä vaiheessa."
Siinä se. Outo kohta, jonka sain tietää vasta aikuisena. Näyttää nyt tuossa vähemmän dramaattiselta, mutta mulle se oli hämmentävää silloin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Molemmista olen tänne Suomi24:än kirjoitellut eri tavoin. Se miten ne kirjeet tuli, oli outoa ja ne MOLEMMAT kirjeet itsessään oli outoja.
Sitten se Poliisin kirje? Se oli just sellainen A4:llä tulostettu räpellys, jonka itsekin osaisin tehdä. Sitten siinä vain todettiin ympäripyöreästi ettei lapsuudessani tapahtuneita asioita tutkita, muttei muutoin selvennetty mistä mahdollisesta tapauksesta nyt oli edes kyse? Kävin paperin läpi eikä siinä ollut niinku MITÄÄN! Just se sama kuin siinä hämyssä sossupaperissa eli vain jonkun naikkosen nimi eli tohon muijaan kai oli tarkoitus olla yhteydessä. No, en ollut! :DDD En. Meikä voi kato ihan VIRALLISESTIKIN asiat hoitaa, jos haluan."Sitten se Poliisin kirje? Se oli just sellainen A4:llä tulostettu räpellys, jonka itsekin osaisin tehdä."
...Häh?
Mä selvittelin nää kaikki ja nimenomaan korjasin aiempia virheitä ja nyt ei löydy ne viestini.
Ehkä niissä taas oli joku kielletty sana, mutta vähän nyt ärsyttää.
24.03.2025 urakalla kävin kaikki kirjemateriaalini läpi ja sitä mukaan niitä tänne selvittelin, kun olen KUITENKIN JO NIISTÄ PUHUNUT. Ei niissä mitään liikaakaan ollut.
En nyt siis ihan jaksaisi kaikkea käydä läpi, mutta.... äsh!!
Mä nimenomaan korjasin noita aiempia juttuja. Miksi ne korjatut versiot hävisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten se Poliisin kirje? Se oli just sellainen A4:llä tulostettu räpellys, jonka itsekin osaisin tehdä. Sitten siinä vain todettiin ympäripyöreästi ettei lapsuudessani tapahtuneita asioita tutkita, muttei muutoin selvennetty mistä mahdollisesta tapauksesta nyt oli edes kyse? Kävin paperin läpi eikä siinä ollut niinku MITÄÄN! Just se sama kuin siinä hämyssä sossupaperissa eli vain jonkun naikkosen nimi eli tohon muijaan kai oli tarkoitus olla yhteydessä. No, en ollut! :DDD En. Meikä voi kato ihan VIRALLISESTIKIN asiat hoitaa, jos haluan."Sitten se Poliisin kirje? Se oli just sellainen A4:llä tulostettu räpellys, jonka itsekin osaisin tehdä."
...eli!!!
Kiukuttaa ihan. Mä olin muistanut väärin ja selvitin nää kaikki jutut tänne jo. Tuossa on virhe. Mä olin muistanut väärin.
Se sossulta tullut kirje oli vain yksi A4 ja plaah, mutta siitäkin luki silti Päijät-Sote kuoressa. Ihan ok. Se Poliisilta tullut kirje oli silti siis PALJON uskottavamman oloinen kuin muistenkin. Siinä oli kuoressa Poliisin logo ja oli 2kpl A4 ja kaikenlaista. Ei siitäkään silti aihe siis selvinnyt, mutta oli koodia, jonka avulla olisi tapaus varmaan ollut etsittävissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sitten se Poliisin kirje? Se oli just sellainen A4:llä tulostettu räpellys, jonka itsekin osaisin tehdä."
...eli!!!
Kiukuttaa ihan. Mä olin muistanut väärin ja selvitin nää kaikki jutut tänne jo. Tuossa on virhe. Mä olin muistanut väärin.
Se sossulta tullut kirje oli vain yksi A4 ja plaah, mutta siitäkin luki silti Päijät-Sote kuoressa. Ihan ok. Se Poliisilta tullut kirje oli silti siis PALJON uskottavamman oloinen kuin muistenkin. Siinä oli kuoressa Poliisin logo ja oli 2kpl A4 ja kaikenlaista. Ei siitäkään silti aihe siis selvinnyt, mutta oli koodia, jonka avulla olisi tapaus varmaan ollut etsittävissä.Se oli "tutkinnan päätös". Sanotaan mun ilmoittaneen "...poliisille erilaisista lapsuuden tapahtumista", muttei ole ilmeisesti mitään sellaista että olisi syytä epäillä rikosta. Kirjeen lopussa oli listattu paljon lakipykäliä jne, muttei muutoin kerrottu mistä tapahtumista oli kyse.
Muuta tietoa ei irti saanut ja mulle jäi epäselväksi että mistä oikein on kyse, kun olin monin eri tavoin (kirjeitse, sähköposti, vinkki jne.) ollut yhteydessä ja osa jutuista todellakin lapsuudestani. Teorianikin laitoin tänne, mutta antaa olla, kun en tajua että miksi viestini poistettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sitten se Poliisin kirje? Se oli just sellainen A4:llä tulostettu räpellys, jonka itsekin osaisin tehdä."
...eli!!!
Se sossulta tullut kirje oli vain yksi A4 ja plaah, mutta siitäkin luki silti Päijät-Sote kuoressa. Ihan ok. Se Poliisilta tullut kirje oli silti siis PALJON uskottavamman oloinen kuin muistenkin. Siinä oli kuoressa Poliisin logo ja oli 2kpl A4 ja kaikenlaista. Ei siitäkään silti aihe siis selvinnyt, mutta oli koodia, jonka avulla olisi tapaus varmaan ollut etsittävissä....Se sossun kirje oli se huonolaatuinen, joka mulla oli ollut mielessä. Poliisin kirje oli ihan ok, mutta se(kin) oli tullut hassuun ajankohtaan, kun olin juuri netin kautta tehnyt lapsuuteeni liittyviä ilmiantoja. Tää Poliisin kirje nyt sitten ilmeisestikään liittynyt niihin, ei päätös/kirje olisi kerennyt vielä tullaakaan niin nopeasti.
No, mutta se SOSSUKIRJE:
Lähettäjänä lukee "Asiakasohjaus ja taloudellinen tuki", kun olen siis koko ikäni ollut psykiatrian ym. palveluiden asiakas, niin minulle tosi outoa lähettäjä :D
No, mutta ilmiantaja on "nimetön", mutta aiheena on ollut nimenomaan eri liikkeisiin lähettämäni asiakaspalautteet. Tämä kerrotaan selkeästi ja nimenomaan asiakaspalaute sanotaan ja useampi kauppa eli ei vain yksi. Joku siellä kokee siis ongelmaksi että USEAMPAAN kauppaan näitä laitan, oli niin tai näin...
Tossa 24.03.2025, kun näitä laittelin niin vasta ihmettelin sanaa "palvelutarve". "...niin voisimme keskustella tilanteestasi. Sinulle voidaan tarvittaessa aloittaa palvelutarpeen arviointi." Huh huh? Aika hämärää tekstiä. Olen siis ihan aito oikea mielisairas enkä ymmärrä mikä tämä mystinen "palvelutarve" voisi olla ja miksi asiaa hoitaisi vain joku SOSIAALITYÖNTEKIJÄ. Eihän sillä ole edes mitään valtuuksia. Mun päätökset kyllä hoitaa ihan alan oikeat ammattilaiset, jos on sellaisia tullakseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Meikä löysi ne kadonneen :( Oiskohan ne viestini olleet kadonnut jo tuossa vaiheessa, kun toi ihme nivelviesti tuli. Se on yleensä mennyt niin että kun multa katoaa viestejä, niin tavallaan tilalle on jätetty joku diipadaapa viesti. Kun TOI tuli, en tajunnut katsoa onko multa viestejä kadonnut. Ei sitä tässä näe vielä, kun sivu pitäisi ihan kokonaan päivittää uudelleen että näkisi. Niin kauan kuin en päivitä siis näitä sivuja - ja jatkan vain uusien tekemistä siihen - niin ne aiemmat viestit näkyy täällä. Ei niistä tiedä onko ne jo poistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se sossun kirje oli se huonolaatuinen, joka mulla oli ollut mielessä. Poliisin kirje oli ihan ok, mutta se(kin) oli tullut hassuun ajankohtaan, kun olin juuri netin kautta tehnyt lapsuuteeni liittyviä ilmiantoja. Tää Poliisin kirje nyt sitten ilmeisestikään liittynyt niihin, ei päätös/kirje olisi kerennyt vielä tullaakaan niin nopeasti.
No, mutta se SOSSUKIRJE:
Lähettäjänä lukee "Asiakasohjaus ja taloudellinen tuki", kun olen siis koko ikäni ollut psykiatrian ym. palveluiden asiakas, niin minulle tosi outoa lähettäjä :D
No, mutta ilmiantaja on "nimetön", mutta aiheena on ollut nimenomaan eri liikkeisiin lähettämäni asiakaspalautteet. Tämä kerrotaan selkeästi ja nimenomaan asiakaspalaute sanotaan ja useampi kauppa eli ei vain yksi. Joku siellä kokee siis ongelmaksi että USEAMPAAN kauppaan näitä laitan, oli niin tai näin...
Tossa 24.03.2025, kun näitä laittelin niin vasta ihmettelin sanaa "palvelutarve". "...niin voisimme keskustella tilanteestasi. Sinulle voidaan tarvittaessa aloittaa palvelutarpeen arviointi." Huh huh? Aika hämärää tekstiä. Olen siis ihan aito oikea mielisairas enkä ymmärrä mikä tämä mystinen "palvelutarve" voisi olla ja miksi asiaa hoitaisi vain joku SOSIAALITYÖNTEKIJÄ. Eihän sillä ole edes mitään valtuuksia. Mun päätökset kyllä hoitaa ihan alan oikeat ammattilaiset, jos on sellaisia tullakseen....Niin ja siis en MINÄ mitään keskustelua ja palvelutarvetta tarvitse sen takia että vartija käy minua tönimässä. Kyllä noi palvelut pitäisi sille vartijalle ohjata. Ei mikään sossun pälätys lopeta noita kaupanhenkilökuntaa minua kiusaamasta. He sitä ryhmäterapiaa tarvitsee. Minun sossussa käymiset ei auta mitään Postipisteen naista antamaan minulle sitä pakettia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...eli!!!
Se sossulta tullut kirje oli vain yksi A4 ja plaah, mutta siitäkin luki silti Päijät-Sote kuoressa. Ihan ok. Se Poliisilta tullut kirje oli silti siis PALJON uskottavamman oloinen kuin muistenkin. Siinä oli kuoressa Poliisin logo ja oli 2kpl A4 ja kaikenlaista. Ei siitäkään silti aihe siis selvinnyt, mutta oli koodia, jonka avulla olisi tapaus varmaan ollut etsittävissä....Tosissaan aika ärsyttävää, kun kaivoin esiin ne aidot kirjeet ja tajusin muistaneeni väärin, niin sitten täältä on hävitetty ne mun selvitykset. Oikeasti tosi ärsyttävää. Se Poliisilta saatu kirjehän oli ihan jees. Mä muistin väärin mikä siinä oli vikana... sen ajoitus.
Sossun kirje oli plaaaah. Se oli A4:llä rykäisty turhake ja sellaisiahan ne yleensä onkin, mutta joo oli ihan asianmukaisin kirjekuorinkin tullut. Ne kirjeeT vain oli siis ryttyisiä, koska se oli jossain vaiheessa kastuneet. Sossun kirje oli ihan plaaaaaaah, johon ei kukaan itseään kunnioittava mielisairas vastaa. Ja vaikka Poliisin kirje oli ok, niin se ajoitus oli hiukan karmiva, koska olin juuri pari päivää sitä ennen tehnyt netin kautta ilmiantoja jostain pedofiliajutuista. Sitten tulee kirje sanoen ettei mun lapsuusasjan juttuja tutkita :DDD No, mutta se oli varmaan jostain eri asiasta. Nyt olen vielä varmempi siitä, koska noi käsittelyajathan kestää, niin ei se KIRJE vastaus tule sieltä jo parin päivän päästä eikä ne kirjeellä niihin kai vastaakaan, kun alkuperäinen oli nettimuodossa?
Nyt kun on aikaa kulunut, niin ne vissiin vastaa kirjeellä vain niihin mun kirjeitse itsekin ilmoittamiin.
Mutta joo... vielä kolmannen kerran että harmittaa että muistin väärin ja kun korjaan virheeni, niin se korjaus poistetaan. Valikoivaa tämä viestien poistelu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kolmas sormi, jos osaatte laskea.
Ei ole hirveän välkkyä sakkia täällä vaan....Laskutaidon mestarit :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Jäi pieni patoutuma mulle, kun en mitään kertonut, joten kerronpa sen hassun kerran kun teininä tuli riideltyä kotona ja lähdin pihalle. Kiertelin kilometrejä umpimetsässä selvitellen ajatuksiani. Palasin kotiin ja vähän ajan päästä tuli isä sisälle ja kuulen huoneeseeni, kun hän kertoo äidilleni että missä kaikkialla olin käynyt.
...ja mitä säkin tenttaa aina muo jostain pyörästä?? Joka muuton aika isä alkanut ihmettelemään jotain mun "toisesta pyörästä". Aina se etsii sitä mun "toista pyörää".
Ja joka kerta olen saanut kertoa että kuule se on teille annettu. Kerran joo Mukkulassa asuessani tuli ostettua uusi pyörä omatoimisesti, muttei se sitten ollutkaan hyvä mun käyttöön. Ei mulla ikinä ollut ajokäytössä eikä muistaakseni omistuksessanikaan kauan, kun hommauduin siitä eroon eli joku perheestäni sen kävi hakemassa.
Minulla ei todellakaan siis ole mitään tietoa että mitä sille v* pyörälle kuuluu, joten en tajua miksi se multa aina siitä kyselee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja mitä säkin tenttaa aina muo jostain pyörästä?? Joka muuton aika isä alkanut ihmettelemään jotain mun "toisesta pyörästä". Aina se etsii sitä mun "toista pyörää".
Ja joka kerta olen saanut kertoa että kuule se on teille annettu. Kerran joo Mukkulassa asuessani tuli ostettua uusi pyörä omatoimisesti, muttei se sitten ollutkaan hyvä mun käyttöön. Ei mulla ikinä ollut ajokäytössä eikä muistaakseni omistuksessanikaan kauan, kun hommauduin siitä eroon eli joku perheestäni sen kävi hakemassa.
Minulla ei todellakaan siis ole mitään tietoa että mitä sille v* pyörälle kuuluu, joten en tajua miksi se multa aina siitä kyselee."Aina se etsii sitä mun "toista pyörää"."
...Kun toinen on tuollainen paranoidinen, niin sitä alkaa itsekin ajatella kaikenlaista. Mihin se sitä mun toista pyörää tarvitsee ja miksi se luulee sellaisen olevan jossain? Aina kun tuota mietin, niin käy mielessä että tossa mun ainokaisessani on joku jäljitin ja sitten se ihmettelee, kun se ei liiku mihinkään. Toi on ainoa selitys jonka olen keksinyt.
Te ootte sekoja, en minä. Mutta kun huoltomies käy salaa mun asunnossa, niin jotain outoahan se siellä etsii. Sitä mun pyörää?!!! :DDD
Tänäänkin se menee sinne mun kylppäriin ja alkaa tiirailla kun katonrajoja. Nyt mä sitten ihmettelen että onko siellä mun katossa nyt joku vika? Mitä sieltä pitäisi etsiä? Jotenkin tosta kokonaisuudesta huokui että nää oli taas suunnitellut jonkun "ovelan" juonen ja kun se epäonnistui (?), niin se sitten pokkana käveli suoraan mun kylppäriin. Sama kaveri siis kuin eilen, niin miksei se eilen sinne kylppäriin mennyt. Se tuli tänään, kun olin jo joka paikkaan asiasta riidellyt ja tännekin kirjoitellut. SITTEN se ilmestyy siihen ja vähän ajan päästä lampsii mun kylppäriin.... ilmastointia ihmettelemään.
En tiedä todellakaan että selvisikö se mun ilmastointitilanne nyt siinä kattoani tutkiessa ja miten toi ilmastointi nyt tolleen yllättäen sille tuli mieleen.
Tuolla toisessa ketjussa joku laittoi mun perään viestin "Kiukuttelu ei tosiaan auta." ja ymmärrän tässä kylppäriasiassaKIN sen. Ne nyt päätti että asiat hoidetaan näin. Ja joo! Kuten siellä Vuokratalojen kerrostalossa asuessani, niin ne jotkut "itkee" sitä että ne oli pakotettu. Mä ymmärrän. S-marketissakin olin kassalla ja kassa oli kiltti ja NORMAALI. Sitten se saa jotain hämäriä viestejä puhelimeensa ja tän ilmeestä päätellen ERITTÄINKIN hämäriä viestejä ja naama vinossa se yrittää siristellä sitä ruutua just "Mit' vit'?" -ilmeellä. Muidenkin käytös on vain yllättäen muuttunut eli tosi jänniä "ohjeita" te kyllä saatte.
- Anonyymi
Kyllä Erite-Mummo vielä dyykkaa.
- Anonyymi
Nykyään se ennen roskiksiin mennyt ruoka menee köyhien "ruuan jakeluun". Menikö jakeluun. Tiedätte ketä äänestää ensi kuun vaaleissa.
- Anonyymi
Ketä äänestää ?
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421840
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir274951- 35828
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78777Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10682Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44661Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48646- 43620
Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53612