Onko jollekin jo tullut ilmoitus vuokrankorotuksesta tälle vuodelle 2024
Itselleni korotus tulee maaliskuusta alkaen. Pelottaa paljonko tämä nyt jo kallis hinta tulee nousemaan.
Korotusprosenttia (%) siis kysyn.
Sehän lienee kaikille sama, kaupunginosasta riippumatta.
Kiitos
Lumo vuokra-asunnot
6
1824
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmoitus vuokrankorotuksesta tulee antaa vähintään 2 kk ennen korotetun vuokran voimaantuloa, joten jos vuokrasi nousee maaliskuussa, olet saanut siitä ilmoituksen. Prosentin osannet laskea itse...
- Anonyymi
Kartelli....!
- Anonyymi
Lumolla ei ole yhtenäistä korotusprosenttia kaikkiin asuntoihin. Ihan mielivaltaisia summia ovat, 40 m2 asunnon vuokraa korotettiin 70€/kk. Ylemmissä kerroksissa sama parikymppiä/kk.
Välttäkää Lumon asuntoja!- Anonyymi
Mulla 67 neliötä, viime vuonna korotus oli 30€ ja 1.3.2025 alkaen korotus on vain 5€/kk. Korotuksethan ovat asuntokohtaisia, kaikilla korotukset eivät ole prosentuaalisesti saman suuruisia.
- Anonyymi
Lumo on ammattiliittojen verovapaa rahankeruujärjestelmä.
- Anonyymi
Lumo rahastaa vain näillä asunnoillaan jotka ovat todella huonossa kunnossa aina niin ja aina jotain muitakin ongelmia näissä asunnoissa on ja kovia yrittävät saada uuden asukkaan nimiin ne useasti aivan kuvottavaa ihmisten kusettamista on ja eivät välitä yhdestäkään asukkaasta ainoa asia mikä niitä kiinnostaa raha ja kauheita korotuksia tekevät kokoajan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327