Hyvää yötä.
Nuku hyvin rakas!
Rakastan sinua Jorma
21
614
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos irma laitetaanko katkarapua leivinuuniin?
- Anonyymi
Hitsi kun lukihäiriökin. Nukun ja nuku hyvin nuku rakas.
- Anonyymi
Kiitos työpäivä on taas takana.
- Anonyymi
Jorma Horna
- Anonyymi
Karjaan Lahtari
- Anonyymi
Är det Karjaa svenskspråket commun?
- Anonyymi
Karjala on Venäjällä
- Anonyymi
Kirjoita asiaa
- Anonyymi
Sori, ettei asia ollut tuota kummempi.
- Anonyymi
Sinä myös rakas!
Hyvää yötä myös sinulle!
Rakastatko minua silti, vaikken ole Jorma vaan Jarmo?
Eihän rakkautemme sentään pieneen kirjoitusvirheeseen voi sammua?!- Anonyymi
No en kyllä rakasta sua.
- Anonyymi
Tiedän, tein aikoinaan sinua kohtaan väärin.
- Anonyymi
Voisin jopa ajatella, että tämä on mulle. Hän todellakin teki väärin mua kohtaan ja kohteli maailman huonoimmalla tavalla.
Mutta oon ymmärtänyt, että se oli hänen väärä valinta. Jouduin käymään melko tuskallisen tien sen takia.
Melko lukossa hän on yhä, avainkin on hukassa. Tie hänen luokseen on lähes kulkematon.
Minun on tuskallisen vaikea aloittaa keskustelua, hän ei ehkä hoksaa sitä, mutta arpeuduin aika pahasti, kun sydän särkyi..
Vaikka se onkin jo parantunutkin, ne arvet ne arvet, anteeksikin annoin, vaikkei jän edes pyytänyt. Mutta näin hänen katseensa. Tietäneekö hän itsekään, mitä sillä kertoi.
Hän tietää, että rakastan. Mitä minä tiedän? Kun olen sanoja ja jäntä vailla.
Luulisin, että hän nukkuu öisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin jopa ajatella, että tämä on mulle. Hän todellakin teki väärin mua kohtaan ja kohteli maailman huonoimmalla tavalla.
Mutta oon ymmärtänyt, että se oli hänen väärä valinta. Jouduin käymään melko tuskallisen tien sen takia.
Melko lukossa hän on yhä, avainkin on hukassa. Tie hänen luokseen on lähes kulkematon.
Minun on tuskallisen vaikea aloittaa keskustelua, hän ei ehkä hoksaa sitä, mutta arpeuduin aika pahasti, kun sydän särkyi..
Vaikka se onkin jo parantunutkin, ne arvet ne arvet, anteeksikin annoin, vaikkei jän edes pyytänyt. Mutta näin hänen katseensa. Tietäneekö hän itsekään, mitä sillä kertoi.
Hän tietää, että rakastan. Mitä minä tiedän? Kun olen sanoja ja jäntä vailla.
Luulisin, että hän nukkuu öisin.Kirjoitan sinulle nyt.
Kirjoitin hassusti "väärä valinta". Valinta kuin valinta ja minua kohtaan ikävä juttu.
Omien valintojen kanssa täytyy pärjätä. Anteeksi voi pyytää, tai olla pyytämättä. Sekin on valinta. Ja antaa anteeksi itselleen, se kannattaa.
Pyrin ymmärtämään sinua ilman vastauksia. Jotain piti tehdä, että kesti ja jaksoi. Ajattelin, etteivät valintasi kerro minusta vaan sinusta.
Sinulla oli elämässäsi muuta ja joku toinen, mikä ihmeen järkevä vaihtoehto minä koskaan olisin ollut tai sinä. Mikään maailman järki ei riitä rakkauden lopettamiseen, ja kaikki maailman viisaus ymmärtää sen loputtomuuden.
Miksi yrittää hallita sitä liialla järkevöittämisellä. Mihin se johtaa?
Rakkaus on unta ja totta.
Eikä se ollut mikään valinta rakastua sinuun, minun järjen hivenillä ei ollut mitään tekoa eikä tekemistä sen tunteen kanssa, joka sinua kohtaan heräsi tuosta noin vain.
Mietin vain, että pitäisihän sen jotain kertoa ja sen, ettei tunne koskaan kuollut. Sinultakaan?
Maailmaan mahtuu. Rakkautta ja rakkaudettomuutta.
- Anonyymi
Hyää huomenta ihana. Terv. Jormanainen.
- Anonyymi
Kunpa voisimme puhua rakas♥️
- Anonyymi
Vielä kuljen näitä kylmiä kujia yksinäni T. Jormeliini
- Anonyymi
Kävele suoraan apteekkiin, ettei resepti vanhene.
- Anonyymi
Mitä jos menisit ihan itse
- Anonyymi
Onko minkä ikäinen Jokke kyseessä?
- Anonyymi
😬🤪🤡🥳😨😱🥶🥵☠️👻 https://www.hs.fi/perhe/art-2000010002619.html
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078