Anne teki sen taas..

kuuntelija

Kansa on taas saanut sanoa mielipiteensä ja valinnut Anne Mattilan suosituimmaksi lavatähdeksi.Vieläpä ylivoimaisesti seuraavaksi tulleseen Paulaan.Annen melodisesta äänestä tykättiin erikoisesti,kuten myös hänen laulamistaan kappaleista.Onnea Annelle tästä tähteydestä,ja kun jaksaa esiintyä samanlaisena iloisena,vaatimattomana taiteilijana,niin titteli tulee varmaan ensivuonnakin.Kyllä kansa tietää...

31

2407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukassa?

Melodinen ääni?!!?

• ei fani

Minä en ainakaan edes tiennyt mitään tuollaisesta äänestyksestä, eikä varmaan moni muukaan. Jos on noin muutaman sadan ihmisen mielestä paras, niin ei tosiaankaan voi puhua koko kansan mielipiteestä.
      Värittömänpää, epäkarismaattisempaa ja lauluääneltään tasapaksumpaa tyyppiä saa hakemalla hakea.

• Saapas

Äänestys oli Iltasanomien Digilehdessä. Eipä tullut ostettua siihen aikaa sen takia, että olisi äänestänyt jota kuta!

• make.com
        Saapas kirjoitti:

Äänestys oli Iltasanomien Digilehdessä. Eipä tullut ostettua siihen aikaa sen takia, että olisi äänestänyt jota kuta!

äänestys oli kyllä ihan iltasanomien ilmaisilla sivuilla.

• serena

Kyllä Anne laulaa osaa,hyviä kappaleita löytyy
        kyllä samoin kuin kuulijoitakin,kyllä kansa tietää
        Mitähän mahdat tolla epäkarismaattisellasi
        tarkoittaa??? Osaa ainakin olla luonnollinen!

• mie
        Saapas kirjoitti:

ei siihen tarvinnut mitään ostaa.. ääh, teitä..

• Suomen kansa ? Aika pieni on Suomen kansa, jos tuo iltasanomien äänestykseen osallistuneet (n.2000 ihmistä )edustavat koko Suomen kansaa .

Anen Mattilan ääni ei mitenkään melodisuudellaan korvia hivele. Vivahteikkuuskin puuttuu äänestä täysin. Biisit ovat mitä ovat. Kaikki sillä samalla kaavalla tehtyjä, vailla yllätyksellisyyttä.

• rita

Anne on hyvä.

• make.com

kylläpä se taas ahistaa Annen menestys joillakin. Toi Annen saama äänimäärähän verrattuna toiseksi tulleeseen kertoo jo aika paljon ja eihän herranjestas kaikki suomalaiset kuuntele iskelmää eli eläkää verratko tuota äänestäneiden lukua koko kansaan.2000 äänestäjääkin on jo aika iso luku josta voidaan kyllä tehdä aika hyvin johtopäätöksiä mistä suomalaiset pitää. Itse kyllä sanoisin että ei se Anne minunkaan mielestä suomen paras laulaja ole eikä sen levyt laadultaan mitään suomen parasta ole mutta kyllä se tyttö ja Mistraali lavalla on suomen parasta ja sitähän tuossa kysyttiin. Eli haistakaa ite p:tä ennenkuin alatte aina urputtaa jos Annesta tykätään ja hän menestyy.Ihme että se tekee joillekkin niin kipeää aina, että on pakko kommentoida...säälittävää
      T:make
      PS:alkakaa nyt sitten haukkuu vähän tytön ulkonäköäkin ja vaikka auto valintaa tai poika ystävää.. ihme suomen virallinen hakkuma keskus tää suomi24:n

• make

Täällä risteilee näköjään useampi "make".Rekisteröitymispakko olisi kyllä asiaa.Olen kyllä tällä kertaa samoilla linjoilla kaimani kanssa.

• make.com
        make kirjoitti:

Täällä risteilee näköjään useampi "make".Rekisteröitymispakko olisi kyllä asiaa.Olen kyllä tällä kertaa samoilla linjoilla kaimani kanssa.

joo. vois rajoittaa vähän sitä sontaa mitä täälläkin näkee mut näyttääpi kuitenkin että nää "rekisteröineet" syyllistyvät siihen ihan samanlailla kuin muutkin.
        Ois mielellään ottanut itselle ton "make" pienellä mut oli jo sulla.on muuten mulla annen jutuissa ja muittenkin artistien joihin oon tutustunut ja siitä anne ja muut tunnistaa minut ja joudun edes vastuuseen kirjoutuksistani. En siis aina vaan kehu tätäkään tyttöä ja sen kaikkia juttuja mitä se tekee, mut vois vähän jokainen miettii milloin on tarpeen sanoa mielipiteensä julki milloin ei jos se aina vaan on sitä negatiivista.

• blackmagictiger

Mattilan likat

• Ei ole mitään syytä arvostella Annen ulkonäköä, poikaystävää tms. mutta laulajana häntä kai saa arvostella siinä missä muitakin. Olkoon vaan miten sympaattinen hyvänsä, muttei hänestä ja hänen biiseistään ole kaikkien pakko pitää.

• vai niin
        blackmagictiger kirjoitti:

Mattilan likat

ulkonäöllä Suomessa lauletaan, ihan kiva.

• blackmagictiger
        Justiinax kirjoitti:

Ei ole mitään syytä arvostella Annen ulkonäköä, poikaystävää tms. mutta laulajana häntä kai saa arvostella siinä missä muitakin. Olkoon vaan miten sympaattinen hyvänsä, muttei hänestä ja hänen biiseistään ole kaikkien pakko pitää.

REIPAS LAULAJATYTTÖ

• ???!
        Justiinax kirjoitti:

Ei ole mitään syytä arvostella Annen ulkonäköä, poikaystävää tms. mutta laulajana häntä kai saa arvostella siinä missä muitakin. Olkoon vaan miten sympaattinen hyvänsä, muttei hänestä ja hänen biiseistään ole kaikkien pakko pitää.

Kun Justiinax itsekin muistaisit kommenteissasi tuon, että arvostelisit vain musiikkia, etkä ulkonäköä yms.

• Kappas

Aika hyvä mielipide Kansalta. Ei sentään itseään esittänyt parhaaksi kesälavatähdeksi, meinaan T.Kansa.

• hoijaa...

Harvinaisen väsynyttä läppää...

• Perutaan häät

Annella on uusi kesäbiisi PERUTAAN HÄÄT mahtavat sanat !

• paras

arja koriseva on kuitenkin se joka vetää eniten tanssijoita keikoille ja arjan suosio jatkuu vielä pitkään, on tullut paljon uusia faneja.

anne on sijalla kaksi ja välimatkaa on vielä paljon. paula tulee kolmantena, vetää suunnilleen samanverran kuin anne.

• tannssija

kyllä nyt tuli väärää tietoa.olen nimittäin käynyt paljon kumpaisenkin keikoilla ja anne voittaa korisevan viis nolla.arja kulkee jo paljon annen perässä.suosio annella tuntuu vain kasvavan.paulakin voittaa korisevan suosiossa.mutta on yksi joka vetää jo lähes yhtä paljon kuin anne on hänen pikkusiskonsa anneli!!!

• edelleen
        tannssija kirjoitti:

kyllä nyt tuli väärää tietoa.olen nimittäin käynyt paljon kumpaisenkin keikoilla ja anne voittaa korisevan viis nolla.arja kulkee jo paljon annen perässä.suosio annella tuntuu vain kasvavan.paulakin voittaa korisevan suosiossa.mutta on yksi joka vetää jo lähes yhtä paljon kuin anne on hänen pikkusiskonsa anneli!!!

kun anne oli yhdella etelä-suomen lavalla, missä oli myös toinen suosittu bändi, niin ei ollut paljoa ihmisiä tanssimassa...
        kun arja oli samalla lavalla ja vaan arja, niin oli paljon paljon enemmän ihmisiä tanssimassa ja paljon faneja katsomassa arjaa...
        että sillee...

• turakainen
        edelleen kirjoitti:

kun anne oli yhdella etelä-suomen lavalla, missä oli myös toinen suosittu bändi, niin ei ollut paljoa ihmisiä tanssimassa...
        kun arja oli samalla lavalla ja vaan arja, niin oli paljon paljon enemmän ihmisiä tanssimassa ja paljon faneja katsomassa arjaa...
        että sillee...

Kyllä minä ainakin mielummin menen Arja Korisevan keikalle, kuin Anne tai Anneli Mattilan keikalla. Arja Koriseva osaa esiintyä PALJON viihdyttävämmin. Huumoria ja silmänpilkettä löytyy. Anne Mattilan keikat ovat sellaisia, kuin olet yhden nähnyt, niin olet nähnyt ne kaikki. Ei mitään vaihtelua koskaan biiseissä,eikä esiintymistymisessä muutenkan,

• seuraaja
        turakainen kirjoitti:

Kyllä minä ainakin mielummin menen Arja Korisevan keikalle, kuin Anne tai Anneli Mattilan keikalla. Arja Koriseva osaa esiintyä PALJON viihdyttävämmin. Huumoria ja silmänpilkettä löytyy. Anne Mattilan keikat ovat sellaisia, kuin olet yhden nähnyt, niin olet nähnyt ne kaikki. Ei mitään vaihtelua koskaan biiseissä,eikä esiintymistymisessä muutenkan,

minä pidän annesta ja toiset arjasta se on hyvä niin että kummastakin pidetään.minä olen käynyt annen miltei jokaisella keikalla ja kaikissa paikoissa valtavasti porukkaa.jokainen tanssiilta erilainen.kyllä anne osaa viihdyttää ,jo hänen äänensä on niin hieno ja tulkinta parasta mahdollista että yksikään tangokuningatar ei laula niin hienosti tangoja kuin anne mattila.tämä on minun ja monen muunkin mielipide.

• make.com
        seuraaja kirjoitti:

minä pidän annesta ja toiset arjasta se on hyvä niin että kummastakin pidetään.minä olen käynyt annen miltei jokaisella keikalla ja kaikissa paikoissa valtavasti porukkaa.jokainen tanssiilta erilainen.kyllä anne osaa viihdyttää ,jo hänen äänensä on niin hieno ja tulkinta parasta mahdollista että yksikään tangokuningatar ei laula niin hienosti tangoja kuin anne mattila.tämä on minun ja monen muunkin mielipide.

valitettavasti juodun sanomaan nyt näin: Etpä ole tainnut sitten keretä tangokuningattarien keikoilla paljon käymään jos noin väität. Mielestäni vaatii vähän enempi musiikillista koulutusta kuin mitä Annella on kun aletaan tangoja tosissaan laulamaan, on se kuitenkin vähän hienompi taiteenlaji kuin iskelmä.

• tangoilija
        make.com kirjoitti:

valitettavasti juodun sanomaan nyt näin: Etpä ole tainnut sitten keretä tangokuningattarien keikoilla paljon käymään jos noin väität. Mielestäni vaatii vähän enempi musiikillista koulutusta kuin mitä Annella on kun aletaan tangoja tosissaan laulamaan, on se kuitenkin vähän hienompi taiteenlaji kuin iskelmä.

mitä kouluja nämä kuninkaalliset ovat juurikaan käyneet?muutakuin kansakoulun opettajiksi.menkääs vain vaikka huviksenne kuuntelemaan annen tulkintoja tangosta.siinä on tyttö joka osaa laulaa tangot niinkuin ne pitää laulaa!!

• ??!
        tangoilija kirjoitti:

mitä kouluja nämä kuninkaalliset ovat juurikaan käyneet?muutakuin kansakoulun opettajiksi.menkääs vain vaikka huviksenne kuuntelemaan annen tulkintoja tangosta.siinä on tyttö joka osaa laulaa tangot niinkuin ne pitää laulaa!!

eikös se Anne ole suoraan peruskoulusta (vaiko lukiosta) ryhtynyt laulamaan? Opettajankoulutuksessa opiskellaan sentään musiikkia aika paljon (omat kurssivalinnat tietysti ratkaisevat). Hyvin laulavat nämä meidän opettajattaret Anneen verrattuna.

• make.com
        ??! kirjoitti:

eikös se Anne ole suoraan peruskoulusta (vaiko lukiosta) ryhtynyt laulamaan? Opettajankoulutuksessa opiskellaan sentään musiikkia aika paljon (omat kurssivalinnat tietysti ratkaisevat). Hyvin laulavat nämä meidän opettajattaret Anneen verrattuna.

voi hel...ti, ottais ees selvää vähän asioista ennenkuin alkaa huutelee, esim. suosikki tytölläni "däbällä" 10 vuotta tampereen konservatoriossa musiikki opintoja. ja eiköhän noi tangokuninkaaliset taida jokainen kuitenkin vähintääkin nuotistot hallita toisin kuin Mattilan tytöt jotka muuten ei ole käyneet muuuta kuin peruskoulun ja tais Annelilla mennä tiukille senkin läpivieminen ja yhtään laulutuntia ei Mattilan tytöt ole ottaneet et on taineet musiikin alkeet jäädä aika vähälle.

• arvatkaa kuka

Arja Koriseva on ainoa oikea Tangokuningatar, hänellä on hyvä koulutus ja ihmisenä hän on TODELLA IHANA.
      Muut tulee kaukana perässä, eikä koskaan kiinni saa vaikka haluaa. Arja on musiikin ammattilainen, isolla A:lla!

• jojo

olkoon vaikka maistereita tai insinööriä mutta anne on siitä huolimatta PARAS.

• make.com

Annen tuntien hän tuskin ees tahtois enään olla mikään "Tangokuningatar" vaan on ihan tyytyväinen valitsemalleen tielle. Ja Däbä on kyllä se oikee Kuningatar nimittäin hän on kaikkea mitä Arjakin ja sen lisäksi hänestä tulee ellei nyt jo vois sanoa että tuli myös "iskelmän kuningatar" toisin kuin Arjasta ikinä tuli.(ja Johanna on kyllä suomen "söpöin" laulaja)
        No arvostan kyllä Arjaakin laulajana niinkuin myös Annea ja kaikillahan saa tietty olla omat mielipiteet,mut hyvässä hengessä kiva esittää omia näkemyksiä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3471
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2836
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2640
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2331
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2063
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      158
      1747
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1505
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1348
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1303
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1184
    Aihe