Hiukkasloukku (gpf) uusissa bensa-autoissa

Anonyymi-ap

Taitaa olla kaikissa uudemmissa suorasuihkutus bensa-autoissa samanlainen pakokaasun hiukkasloukku kuin dieseleissä. Alkaa itsellä olemaan taas pikkuhiljaa autonvaihdon aika. Ajatuksissa oli uudehko bensa tai hybridi Tucson, mutta lueskelin että niissä gpf poltto-ongelmia lyhyillä ajomatkoilla. Itsellä eniten juuri lyhyttä 3-4km ajoa, joten mietin tuleeko tuosta ongelmia.
En oikein mistää löytänyt tietoa mistä vuosimalleista asti gpf on hyundai malleissa käytössä (onko esim edellisessä Tucson mallissa).
Onko hiukkasloukusta ollut muilla ongelmia jos ajot pääasiassa lyhyttä matkaa? Luin että saattaa tukkeentua jos ei pysty tekemään polttoa tai että kulutus nousee. Onkohan edessä merkin vaihto vaikka Hyundaihin olen ollut tosi tyytyväinen.

5

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lyhyesti voi sanoa että vain jotkut uudet autot imusarjaruiskutuksella saadaan tehtyä ilman loukkua. Jotain esimerkkejä esim peugeot 208 uusi ei turbo. Renault Dacia olikohan 1.2 turbo. Hyundain 1.2 vapari pitäisi olla ilman loukkua. Vähiin menee ennenkuin loppuu. Itse ajan kokoaika vain ihan 2 km matkoja kylmällä moottorilla, siksi päädyin peugeot 208 75hv 2020. Omassa ajossa ei hiukkassuodatin auto toimi. Töissä ajetaan yhdellä fordilla kokoajan parin kilsan matkoja. Se ollut korjaamolla enempi kuin ajossa. Aina palaa jokin herkkivalo kun loukku tukossa.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­­y­m­f­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei taida olla, merkki kylläkin koetaulussa mut loukku hukassa, niinkuin koko auto hukassa, ei ole tehty autoa pohjolan oloihin 6kk välein 600 euron huolto öljy ja tulpat ja suodattimet

      • Anonyymi

        Kyllä Hyundait hyvin talvea kestää. Itsellä ollut monta Hyundai mallia ja ovat olleet talvisin todella lämpimiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe