hei, mietin että onko turvallista ottaa gabapentiinin kanssa subutexiä? onko vain boosterina vai onko mahdollista, että siinä piilee joku halvaantumis riski yms? olisi kiva saada asiantuntevilta tietoa. vaikka ihan kunnon hc nisteiltää :D
Gabapentin ja subutexin kombo
4
806
Vastaukset
- Anonyymi
kaverini juuri halvaantu kombosta. kuolemansyy ei ollut lyrica+subutex vaan nimenomaan virheasentoon nukahtaminen. eiole mitään yhteyttä halvaantumiseen lyricalla. sitä sanotaan onnettumuuspilleriksi sen takia että, yleensä verestä löydetään myös lyricaa. se vahvistaa kaikkea. esim stimuja. otat lyrican ja juot kahvikupin niin sekin toimii 10x enemmän lyrican kanssa. lyrica on vain boosteri narkki mailmassa. jos huomaatte jonkun nuokahtaneen, pitää aina kylkiasentoon laittaa ettei tukehu omaan oksennukseen, tai esim tämä virheasento missä hermot kuolee kun simahtaa virheelliseen asentoon kun, on tarpeeksi jurrissa.
- Anonyymi
tarkoitan "halvaantumisella" tuli virhe kirjoittaessa.🙄
- Anonyymi
Ei voi pitää paikkaansa. Itse vetänyt compona 900mg Lyricaa Subua ja ilokaasua kerran 600 patruunaa vrk. ja kävelen. Ehkä hän nukahti väärään asentoon? Luin tuon nimittäin että nukahti koneelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa. Itse vetänyt compona 900mg Lyricaa Subua ja ilokaasua kerran 600 patruunaa vrk. ja kävelen. Ehkä hän nukahti väärään asentoon? Luin tuon nimittäin että nukahti koneelle.
joo! ja näitä on paljon. virhe asentoon nukahtaminen. kylkiasento tärkein ohje. + seuranta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834363- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951940- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591