Koittakaas pistää paremmaksi

Anonyymi-ap

mun sukunimeni on punainen niili josta niili saa alkunsa jakaantuu siniseen ja valkoiseen niiliin ei oo suomessa kuin kuudella, nail han on paha ja punainen niili jumalan paikka levinin niilit saa hakata rauhassa jeesusta 100000 teitä on suomessa? Olen isa-erin tai erica ja elia tai isahrosa ja vähän päälle joka tekee siitä paikan jossa nää on luotu

11

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lesta on lukea mutta nimeni on kirje

    • Anonyymi

      Sinulla on joku omanidentitteesi kuuluva kriisi. Minulla on sukunimi joka on Savolainen ja se on maailman eniten Suomalaiseen Yhteiskuntaan levinnyt sukunimi, kautta ja lailla korhosten ja lagerlööffien !!!

      Ole rauhassa sukunimi on vain nimi, joka on etunimesi perässä ja vain osoittaa syntymäpaikkasi todentuman !!!!!

      • Anonyymi

        Lars levi lestadius LLL
        Minun nimeni
        Elia Elia(?) Elia-(?)
        EEE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lars levi lestadius LLL
        Minun nimeni
        Elia Elia(?) Elia-(?)
        EEE

        Lamek.lamek lamek
        Elia elia elia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lamek.lamek lamek
        Elia elia elia

        Teillä juutalaisilla kainilaisilla on aikansa hauskaa mutta se loppuu lyhyeen, kuka kainin tappa joo kuka lamekin tappaa joo, kyllä vaan elia enok ja tabitha tappaa antikristuksen katotaa mikä päivä se olenko minä mukana toinen juttu apokryfit ei erehdy aikaa on vähän, olen jeesus nazaretilainen toiselta nimeltä koittakaa muuttaa sekin jos pystytte, ette ole helsinkiläisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä juutalaisilla kainilaisilla on aikansa hauskaa mutta se loppuu lyhyeen, kuka kainin tappa joo kuka lamekin tappaa joo, kyllä vaan elia enok ja tabitha tappaa antikristuksen katotaa mikä päivä se olenko minä mukana toinen juttu apokryfit ei erehdy aikaa on vähän, olen jeesus nazaretilainen toiselta nimeltä koittakaa muuttaa sekin jos pystytte, ette ole helsinkiläisiä

        Bithahan on pelkästään joki atbareh tai tabitha punainen niili on eritreasta lähtevä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bithahan on pelkästään joki atbareh tai tabitha punainen niili on eritreasta lähtevä

        Suomessa olen vain odike kuten saatanan kielessä kuuluu tai vaikka joulupukin maassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä juutalaisilla kainilaisilla on aikansa hauskaa mutta se loppuu lyhyeen, kuka kainin tappa joo kuka lamekin tappaa joo, kyllä vaan elia enok ja tabitha tappaa antikristuksen katotaa mikä päivä se olenko minä mukana toinen juttu apokryfit ei erehdy aikaa on vähän, olen jeesus nazaretilainen toiselta nimeltä koittakaa muuttaa sekin jos pystytte, ette ole helsinkiläisiä

        Joo raamatusta poistetut kohdat olivat kainin voi tappaa verikostoksi tai jos pelastaa yhdenkin sielun edellä mainittu voi olla romaanien juttuja mut jälkimmäinen voi olla totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä juutalaisilla kainilaisilla on aikansa hauskaa mutta se loppuu lyhyeen, kuka kainin tappa joo kuka lamekin tappaa joo, kyllä vaan elia enok ja tabitha tappaa antikristuksen katotaa mikä päivä se olenko minä mukana toinen juttu apokryfit ei erehdy aikaa on vähän, olen jeesus nazaretilainen toiselta nimeltä koittakaa muuttaa sekin jos pystytte, ette ole helsinkiläisiä

        Neitsyt tabithoja on kumminkin enemmän tabitha daaritsa laritsa etc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neitsyt tabithoja on kumminkin enemmän tabitha daaritsa laritsa etc

        Tai vaikka karitsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaikka karitsa

        No kun tuli epäilyksiä etunimeni tarkottaa kans karitsaa eli ismail oli karitsa ja isah oli vain puolikas, kumman abraham uhras saara oli hapan ja ruma ruotsalainen hurri nauro vaan pilkallisesti lestadiolaiseen tapaan kun sai tietää et sai lapsen, jeesus vai karitsa? Isak vai Ismo? Jumalan karitsasta ne laulaa muuta oliko jeesus vain juutalaisten messias ja karitsa synninpois ottaja, juutalaiset saarnailee jeesuksen nimessä ihmisen nimessä mutta karitsa kuoli maailman syntien takia? Raamatussa jude tappo esim koyhänmiehen ja varasti sen karitsan, mut se oli nainen, ei teillä kainilaisilla oo kyl paljon mahollisuuksia tonne taivasseen niin synkkä historia teillä on,ihmisuhreja verenjuontia uhrivasaran heilutusta veljesmurhaa jeesus sanokin israelin 12 heimon joutuvan kadotukseen hänen uhraamisesta, mut kumman ne tappo jeesuksen vai karitsan? Karitsa otti pois maailman synnit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe