Haaveilee 🤣😂 lapsesta...
Ikävä kyllä suohirviö ei kiinnosta miehiä.
Martinan missi ja on yllättävän paljon Martinan näköinen.
Rosanna Kulju
18
1130
Vastaukset
- Anonyymi
Mene jo suohirviö haukkumasta toisia henkilöitä. Jos on kokoajan pakkomielle Martina Aitolehti, niin hoitoa saa kun vain tajuaa sitä hakea .
- Anonyymi
Kottt Kot Kooot 🐓🐓🐓🐓💦 .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kottt Kot Kooot 🐓🐓🐓🐓💦 .
Molemmat ovat leukavia ihmisiä.
- Anonyymi
Juuri näin. Reiki-hierontaa saa nykyään myös ilmaiseksi internetin kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Reiki-hierontaa saa nykyään myös ilmaiseksi internetin kautta.
Mielenterveys on tärkeää ja hae apua tuohon pakko mielteeseen !
- Anonyymi
Tyypillinen tyhjäntoimittaja.
Ei mitään asiaa ,mutta pakko on pysyä julkisuudessa.- Anonyymi
Miksi hiukset menee harmaaksi ensin ? No kun on yläpäässä surut ja murheet, alapäässä ainoastaan ilot ja riemut 😆.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hiukset menee harmaaksi ensin ? No kun on yläpäässä surut ja murheet, alapäässä ainoastaan ilot ja riemut 😆.
Nyt Rosanna on sairastunut äkillisesti Balilla. Olen lukuisia kertoja sanonut, että noilla leveyspiireillä ei saa ilman kondomia häslätä ympäriinsä. Tämä neuvo koskee niin ylä- kuin alakautta vastaanottavan osapuolen toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Rosanna on sairastunut äkillisesti Balilla. Olen lukuisia kertoja sanonut, että noilla leveyspiireillä ei saa ilman kondomia häslätä ympäriinsä. Tämä neuvo koskee niin ylä- kuin alakautta vastaanottavan osapuolen toimintaa.
Siinäpä se riski piilee.😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana ihminen on olen monet kerrat ollut yhtä aikaa salilla, niin tavallinen ja ei yhtään ole ylimielinen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana ihminen on olen monet kerrat ollut yhtä aikaa salilla, niin tavallinen ja ei yhtään ole ylimielinen .
Taas tää ikiliikkuja "olen ollut yhtäaikaa", nyt salilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon neuvosi voit ohjata Sofia Belorfille "Olen lukuisia kertoja sanonut, että noilla leveyspiireillä ei saa ilman kondomia häslätä ympäriinsä. Tämä neuvo koskee niin ylä- kuin alakautta vastaanottavan osapuolen toimintaa. "
- Anonyymi
Olet todellakin tyypillinen tyhjäntoimittaja tehdessäsi näitä typeriä aloituksia. Sullahan ei ole mitään asiaa, vaan elät mielikuvituksissasi ja tyhjäntoimittajana suolipalstalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen kokemuksesta tidät tämänkin asian eiks niin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salilla?😂🤣
Kulju käy lähinnä buffetissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen kokemuksesta tidät tämänkin asian eiks niin ?
Tidän juu.
Siiderskän joulu jatkuu edelleen
- Anonyymi
Nautintoon kuuluu trollauksen tuoma huomio ja sen aiheuttamat reaktiot ja haitat. Muita trollien motivaatioita ovat ikävystyminen, huomionkipeys, pätemisen tarve, yksinäisyys, uteliaisuus, hallitsemisen halu, pahantahtoisuus, viha tiettyjä ihmisiä kohtaan, kosto, sekä vihamielisyys keskustelun tarkoitusta kohtaan.
Trolleilla tehtyjen psykologisten kokeiden perusteella trollilla saattaa olla matala itsetunto. Trolli on keskimääräistä enemmän sadistinen luonne ja persoonallisuushäiriöinen. Psykologit uskovat, että trollissa yhdistyvät persoonallisuuden kolme "pimeää" piirrettä: psykopaattisuus, macchiavellismi ja narsismi. - Anonyymi
Tosi on, että Martinan missi tuo mulatti, monen huumerikollisen puoliso ja itsekkin huumetuomion saanut, miesten siivellä eläjä Sofia, joka nytkin kerjuulla Dubaissa ja eckordina yrittää hankkia viinat ja sapuskat miehiltä, ovat nuo miss Helsingit rumemmuksesta päästä kaikki, onko ne kaikki kolmansista maista?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828