Hei täällä on 16 vuotias tyttö minulla on ollut aika säännölliset kuukautiset ja nyt ne ovat 6 päivää myöhässä. Seurustelen poikaystäväni kanssa ja pelkäsin jo hetken olevani raskaana. Tein testin mutta onneksi tulos oli negatiivinen. Pelottaa kun kuukautiset on näin myöhässä. Voitteko auttaa en tiedä syytä miksi ne ovat näin myöhässä??
Vastaukset 4
- Anonyymi
Hei! Nainen 21v täällä. Oletko stressannut enemmän viime aikoina? Se voi olla syynä mm. Tai joku flunssa kans. Tekisin pregcheckin raskaustestin uudestaan aamupissasta ja kävisin esim kouluterkalta kysymässä neuvoa☺️
Terveisin 15v sain tietää odottavani esikoista ja kouluterkka oli tukena ja ohjeisti.
Tsemppiä sinne💕Kiitos vinkeistä teen testin huomenna aamulla uudestaan! Toivoisin vain että asiat palaa normaaliin ja jos ei niin olen suunnitellut puhuvani terveydenhoitajan ja äitini kanssa:)
- Anonyymi
Kuukautiset harvoin on täydellisen säännölliset. Helposti tulee myöhästymisiä edes silloin tällöin. Keho ei ole kone. Jos yhtään epäilee raskautta. Kannattaa tehdä raskaustesti, niin kuin olet tehnytkin. Muista että sen voi tehdä aikaisintaan silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Olettehan kuitenkin käyttäneet kondomia oikeaoppisesti joka kerta seksissä?
- Anonyymi
muista käyttää kumia aina yhdynnässä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591200
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571128Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1211076Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7970- 96950
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5785Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27741Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192686- 71659
- 32640