Todella yleisiä ovat huijarit huuto. Net palvelussa nykyään. Varsinkin playstation 5 ja uudemmat puhelimet ovat kovaa huijaus tavaraa. Laittavat aina paikka kunnaksi jonkun mistä on pieni mahdollisuus, että joku noutaa tuotteen ja kun kysyy noutoa, niin aina on selitykset samat: En juuri nyt ole kaupungissa.
Varsinkin Lapin kaupungit ja kunnat ovat kovassa käytössä.
Huutonetin pitäisi muuttaa myynti homma kokonaan huuto turva tyyliin, että myyjä saa rahan vasta, kun on tuotteen saanut ja katsonut oikeaksi.
Itse olen monet huijarit saanut käyttökieltoon ilmoituksillani ylläpidolle, mutta nehän tekevät aina vaan sitten uuden käyttäjätunnuksen.
Itse kerran olen tullut huijatuksi, niin on hyvä Lisä harrastus tutkia päivittäin suosittuja yleisiä huijaus tuotteita ja ilmoitella ylläpidolle. Tänäänkin 2 ilmoitusta ja molemmat käyttökieltoon. Hyvä mieli tulee, jos edes hetkeksi estää jonkun rahan menetyksen.
Huutonet huijareiden paratiisi
Anonyymi-ap
0
591
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467