Ohjeen 1m vain maksimissaan korkeuseroa on outo. Eli en voikkaan asentaa kun tulee 1,4m korkeuseroa koska lämmittimen menosuunta on ensin ohjaamon yläosan lämmityskennon kautta lohkoon ja siitä uudelle kierrokselle. Eikö lämmitys nyt toimikkaan? Letkut on vielä katkaisematta.
TT thermo asennus traktoriin 1m korkeusero
8
473
Vastaukset
- Anonyymi
no mitä outoa siinä max.1m korkeuserossa on?
- Anonyymi
Hmm ei mitään outo sinänsä mutta lämmitin 1.5kw kiertovesipumpulla on siten käyttökelvoton sillä korkeuseroa on enemmän kuin sallittu max 1m eli lämmitin täytyy palauttaa sopimattoman kohteeseen eli traktoriin. Se on vaan tyydyttävä 550w lohkossa sijaitsewvaan lämmittimeen joka on nykyisin mykkä (hajonnut vastukseltaan) ollen vain tulppana vesipropussa.
- Anonyymi
Sama ongelma minulla. Saitko ratkaistua asiaa ja asennettua laitetta?
- Anonyymi
”Pumpun Nostoteho
: ~100 cm NPSH ilman vastusta”
Jääkö tosiaan vesi kiertämättä? Jos vaikka kopin yläosaan pikku ilmamäärä luonnollisesti kertyy niin jäänee kierto toteutumatta? Jospa vesikierron suunnan selvittää ja laittaa lohkoon ns vesitilaan virtauksen niin taas jää vesi kiertämättä koska se pumpun pitäisi imeä ja imu on vieläkin heikompi kuin painepuoli lämmittimessä. Jaa a jos vaan laittaa kiinni ja kokeilee…
- Anonyymi
https://www.tt-thermo.fi/tt-thermo-pumppusarja.html
Lisää rahaa tiskiin j avesi kiertää. Ei oikein huvita tuota laittaa kuitenkaan juuri rahavarojen niukkuuden tähden. Saisi se pumppu jo itsessään olla tehokkaampi. - Anonyymi
Ketjusta poistettu 2 joten mitä ihmettä tämä aihe voi noin raakasti mennä tunteisiin ja ihon alle että pitää alkaa vittttuilemaan tms? Tämä aihehan on vain jäähdyttimen nesteen siirtoa jota samalla lämmitetään että pääsee lumihommiin heti alkuun haalealla koneella. Ongelma on vain pumpun pieni kyky siirtää vettä niin jos se on ongelma lopulta. Esim aloituksen tapauksessa esim ilmaa kopin yläletkussa jonne helpolla voi kertyä pumppu kurluttaa vettä paikoillaan ja lämpö ei siirry kiertoon jota ei siis ole. ymmärrät varmaan mitä siitä seuraa? 1,5kw vastus katkoo 1-2h siellä ja kone on jääkylmä esim. Itse TT thermo on yksinkertaisuudessaan aivan loistava laite. Itsellä on niitä monessa moottorissa jopa mönkijässä 500w ja voi että miten on nopeaa lämmin kone! Vain trakatorissa ei ole ja siihen laitan nyt kaikesta huolimatta pikapuoliin.
- Anonyymi
Vanahoja kone ja auto asioita tuola, palio juttua:
https://ylilauta.org/satunnainen/27q0nt#post-267540954- Anonyymi
Ylilauta on sairaiden syrjäytyneiden ihmisten lisähulluus paikka. Ei voi suositella mitenkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345508Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852509Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271329JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51255En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171039Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43843Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4827HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796