eräs asuu sydämessäni maksamatta vuokraa..onko siellä joku paikalla? tulin perimään saatavia ❤🙊
Kop kop kop
28
573
Vastaukset
- Anonyymi
Mun kaivattu on mulle jo velkaa siitä kun on asunu mun pään sisällä ilman vuokraa ikuisuuksia. Olisin valmis kompromissiin, missä tilit tasattaisiin tälläisessä tilanteessa.
- Anonyymi
Soitatko ovikelloa kun koputus voi jäädä huomaamatta.
- Anonyymi
huudatatko musiikkia siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huudatatko musiikkia siellä?
Mistäs sä sen tiedät? Ai niin kaikenhan sä tiedät mitä täällä tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan kuullut mitään häiritsevää.Päin vastoin sais kuulua musiikkia tai tv n äänikin.On ollut Lokakuun puolestavälin kuin kuollutta.Ihanko vartavasten ollaan hiljaa jotta kuultaisiin mitä muut tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Säännöissäni hiljaisuus tulee klo 22.00
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole inflaatio pahasti iskenyt eikä korkoja että ei halien ja pusujen määrä nouse ihan kohtuuttomiin lukemiin... 😉💗
- Anonyymi
olikos sun aika vähän tuntea taas aggressiota, mitäs oot muille tehnyt. helpottaa vähän muiden oloa, kookos jookos 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😗 tee vähän hyvää miksi et auta muita 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
kyllä mullakin asuu,mut kerran ajattelin,et olkoot sitten :) olkoon niin pitkään kun haluaa,menee sit pois jos menee
- Anonyymi
No mitäs tänne kuuluu:)
- Anonyymi
Mul on huono kuulo
Hakkeri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul on huono kuulo
HakkeriHyvä!
Mulla ei ole muuta tarjota kuin kukka ja hali. Kas näin: 🤗🌷
- Anonyymi
Oiii tosta tuli hyvä mieli vaikkei mulle ollutkaan kukka eikä hali.
Muuta en oikeesti edes toivoisi.
https://youtu.be/a1GsmCO32LU?feature=shared
t. se joku kauris Anonyymi kirjoitti:
Oiii tosta tuli hyvä mieli vaikkei mulle ollutkaan kukka eikä hali.
Muuta en oikeesti edes toivoisi.
https://youtu.be/a1GsmCO32LU?feature=shared
t. se joku kaurisNo laitetaan ihan just sulle sitten myös kukka ja hali. Ken lienetkään. 🌷🤗
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
No laitetaan ihan just sulle sitten myös kukka ja hali. Ken lienetkään. 🌷🤗
Hämäävä kyllä olet 🤗🌼
Kiitos halista ja kukasta
toinen Ken lienetkään. ❤ Anonyymi kirjoitti:
Hämäävä kyllä olet 🤗🌼
toinen Ken lienetkään. ❤Kuinkas olen hämäävä? 🤔 Olen vain koneella nörtteilevä, sekä vemputteleva ihmisjäte. Sen olen kertonutkin moneen kertaan. 😅
Anonyymi kirjoitti:
Hämäävä kyllä olet 🤗🌼
toinen Ken lienetkään. ❤Niin, ja eipä mitään. Kyllä sitä ihnisen pitää saada joskus kukka ja halaus. Vaikkakin näin virtuaalisesti vain olen siihen tällä kertaa kykeneväinen.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Kuinkas olen hämäävä? 🤔 Olen vain koneella nörtteilevä, sekä vemputteleva ihmisjäte. Sen olen kertonutkin moneen kertaan. 😅
Et sä jätettä ole. Vaik kuin yrität väittää. 🙂
Sellainen joka pystyy tsemppaamaan toisia ja tuomaan Hyvää mieltä ei ole jätettä.
Ei kyllä kukaan ole. - Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Niin, ja eipä mitään. Kyllä sitä ihnisen pitää saada joskus kukka ja halaus. Vaikkakin näin virtuaalisesti vain olen siihen tällä kertaa kykeneväinen.
Tälläinen virtuaalinen hali on silti tärkeä.
Ja Kukka. 🤗 Anonyymi kirjoitti:
Et sä jätettä ole. Vaik kuin yrität väittää. 🙂
Sellainen joka pystyy tsemppaamaan toisia ja tuomaan Hyvää mieltä ei ole jätettä.
Ei kyllä kukaan ole.Elämän tuoma kokemus kertoo muuta faktaa. Mutta kiitos kuitenkin sanoistasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläinen virtuaalinen hali on silti tärkeä.
Ja Kukka. 🤗Täällä ollaan,ei mikään ruusu,mut kukka kumminkin.⚘
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Kuinkas olen hämäävä? 🤔 Olen vain koneella nörtteilevä, sekä vemputteleva ihmisjäte. Sen olen kertonutkin moneen kertaan. 😅
Totta.
- Anonyymi
Eräitä tuonmoisia paljonkin luulisin,
joten ehkä jokunen lisä vihje olisi avuksi.
Joku asuu täälläkin ♡ ja aika paljon on maksamatta vuokraa. - Anonyymi
Teinit..
Jos et edes tunne lähemmin koko miestä niin et todellakaan ole ihastunut, ainoastaan piIIu märkänä ja sekin pelkästä ulkonäöstä!!
Nämä on niin naurettavia kun likat kuolaa jonkun nähdyn mieleen perään vaikka sanaakaan ei ole vaihdettu 😂
Toivottavasti ette ole vielä alaikäisiäkin kaiken lisäksi. Niin sanottua sakkolihaa!
Miesten kannattaa suhtautua näihin kuolaamisiin varauksella. Ei käy sitten huonosti loppupelissä.... - Anonyymi
Mutta sä sanoit antanees stdämmesi minulle...
- Anonyymi
Phyhhh...
- Anonyymi
Laita ulosottoon. Varaton olen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi372982Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31831- 1241613
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2951487Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621154Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341103- 721101
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1341063- 63962
- 41897