Oliko rakennustyömaa vai mikä? Todella kova pamaus. Vai mistä kyse. Miksi olin ainoa joka reagoi ääneen, muut ihan ilmeettömiä "muumioita".
Keskiviikkona kuului räjähdyksen ääni Länsi-Tampereella
22
2091
Vastaukset
- Anonyymi
Jossain vaiheessa pääsi pieru.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Joku persu...
- Anonyymi
Sinulla kun tulee soosit housuun, sekin on persun syy.
- Anonyymi
Olisko pierryt kynttilään joku? Siitä lähtee aika jysäys.
- Anonyymi
Aivan selvä flatus ollut kyseessä.
https://images.saymedia-content.com/.image/t_share/MTc2Mjk1Mzc5MjU0Mzg3ODg1/flatulence-causes-and-foods-that-give-you-foul-smelling-gas.jpg - Anonyymi
Persun aivopieru räjähti liiasta pippeliajattelusta
- Anonyymi
Voitteko häiriköt poistua ja lopettaa sabotoinnin. Jos räjähdys pelästyttää ja on todella kova ääni, ei naurata.
- Anonyymi
Sanna ei säikähtänyt edes ukkosen pamausta.
- Anonyymi
Meillä kuului aamulla kova pamaus vessasta
- Anonyymi
Meteoriitti tms se vain oli?
- Anonyymi
Olispa ollut. Taisi olla joku muu. :)
- Anonyymi
Olisko pojat leikkinyt tynämentin kans?
- Anonyymi
Tarkoitat siis dynamiittia. Ahaa.
- Anonyymi
Kyseessä oli Hornet hävittäjän yliäänipamaus.Olin pilkillä juuri tuohon aikaan,eräällä Tampereen lähistöllä olevalla järvellä.Pääsin myös näkemään tuon Hornetin,jätti jälkeensä harmaanvalkoista vanaa taivaalle.
- Anonyymi
Selvä. Se hämäsi kun koneen ääntä ei kuulunut lainkaan siellä missä itse olin. Ja oli vain räjähdys yhtäkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Se hämäsi kun koneen ääntä ei kuulunut lainkaan siellä missä itse olin. Ja oli vain räjähdys yhtäkkiä.
Pakko vielä sanoa että konettakaan ei näkynyt täällä, olisi pitänyt katsoa tarkemmin. Taisi olla pilviä. Joku mummu olisi voinut kaatua niille sijoilleen, sellainen pamaus oli.
- Anonyymi
Kuulu orivedellä asti, aateltiin et rikkoko hävittäjä äänivallin mutta vissiin kuullu muuallakin..
- Anonyymi
Outoa on ainakin se, että ympäri Suomea kuullut pamahdukset selitetään paikallisilla louhisräjäytyksillä. Oikeastiko useissa paikoissa just nyt?
- Anonyymi
Totuus on haudattu. Asia vaiettu kuoliaaksi.
- Anonyymi
Joku kommentoi AL lehdessä Haapalinnan ampumistapausta pe illalta. Mutta samalla hän kommentoi "perjantainen välähdys ja pamaus joka näkyi ja kuului auton sisään 9-tiellä ajettaessa n. 19:30 aikaan kaukajärven rampin kieppeillä". Joku on siis nähnyt oikein väläyksen vielä. Oma havainto oli taas keskiviikolta ilmeisesti vai mitä kalenteri näyttää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949