Keskiviikkona kuului räjähdyksen ääni Länsi-Tampereella

Anonyymi-ap

Oliko rakennustyömaa vai mikä? Todella kova pamaus. Vai mistä kyse. Miksi olin ainoa joka reagoi ääneen, muut ihan ilmeettömiä "muumioita".

22

2153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jossain vaiheessa pääsi pieru.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Joku persu...

• Anonyymi

Sinulla kun tulee soosit housuun, sekin on persun syy.

• Anonyymi

Olisko pierryt kynttilään joku? Siitä lähtee aika jysäys.

• Anonyymi

Persun aivopieru räjähti liiasta pippeliajattelusta

• Anonyymi

Voitteko häiriköt poistua ja lopettaa sabotoinnin. Jos räjähdys pelästyttää ja on todella kova ääni, ei naurata.

• Anonyymi

Sanna ei säikähtänyt edes ukkosen pamausta.

• Anonyymi

Meillä kuului aamulla kova pamaus vessasta

• Anonyymi

Meteoriitti tms se vain oli?

• Anonyymi

Olispa ollut. Taisi olla joku muu. :)

• Anonyymi

Olisko pojat leikkinyt tynämentin kans?

• Anonyymi

Tarkoitat siis dynamiittia. Ahaa.

• Anonyymi

Kyseessä oli Hornet hävittäjän yliäänipamaus.Olin pilkillä juuri tuohon aikaan,eräällä Tampereen lähistöllä olevalla järvellä.Pääsin myös näkemään tuon Hornetin,jätti jälkeensä harmaanvalkoista vanaa taivaalle.

• Anonyymi

Selvä. Se hämäsi kun koneen ääntä ei kuulunut lainkaan siellä missä itse olin. Ja oli vain räjähdys yhtäkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä. Se hämäsi kun koneen ääntä ei kuulunut lainkaan siellä missä itse olin. Ja oli vain räjähdys yhtäkkiä.

Pakko vielä sanoa että konettakaan ei näkynyt täällä, olisi pitänyt katsoa tarkemmin. Taisi olla pilviä. Joku mummu olisi voinut kaatua niille sijoilleen, sellainen pamaus oli.

• Anonyymi

Kuulu orivedellä asti, aateltiin et rikkoko hävittäjä äänivallin mutta vissiin kuullu muuallakin..

• Anonyymi

Outoa on ainakin se, että ympäri Suomea kuullut pamahdukset selitetään paikallisilla louhisräjäytyksillä. Oikeastiko useissa paikoissa just nyt?

• Anonyymi

Totuus on haudattu. Asia vaiettu kuoliaaksi.

• Anonyymi

Joku kommentoi AL lehdessä Haapalinnan ampumistapausta pe illalta. Mutta samalla hän kommentoi "perjantainen välähdys ja pamaus joka näkyi ja kuului auton sisään 9-tiellä ajettaessa n. 19:30 aikaan kaukajärven rampin kieppeillä". Joku on siis nähnyt oikein väläyksen vielä. Oma havainto oli taas keskiviikolta ilmeisesti vai mitä kalenteri näyttää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      68
      6227
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      135
      4360
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2084
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1485
    5. 54
      1225
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1157
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      130
      1055
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      856
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      783
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      765
    Aihe