Rintojen näyttö

Anonyymi-ap

Paikallisessa poiketessamme melko usein miehet yllyttää naisia näyttämään rintansa ja usein saadaan nähdäkin.
Omankin vaimoni rinnat ovat olleet näytillä kuten porukassa kahden muunkin naisen.
Vaimoni rintoja on jopa kokeiltu ravintolassa.
Näyttääkö naiset usein rintansa pyydettäessä?

15

2101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuleeko ensi kesänä se sekunnin vilautus muotiin, myös Suomessa, mitä nyt naiset näyttää videoilla?
      Saako miehet myös vilauttaa isoa Jormaa, jos vilautus jää alle kahteen sekuntiin? 🤣

      • Anonyymi

        Ei ole karvaiset pallit, eikä kulli. Juuri sheivasin molemmat, että on mukavampaa näyttää niitä naisille saunailloissa. Eikä hävetä yhtään näyttää niitä, kun on mitä näyttää, toisin kun sinulla. Usea nuori nainen on halunnut testata, että miten iso siitä tulee seisokissa, eikä ole pettyneet.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­N­­­y­m­­­f­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mulla hieronnassa olevat naiset yleensä heittävät liivit pois, jotkut jo ovella😁

      • Anonyymi

        Luotiliivitkö ?


    • Anonyymi

      Sitäki tapahtuu että vaimo tietyssä tilanteessa tietyssä mielentilassa näyttää tissinsä.Että tämä on niin vaimolla on tämä tissivako tissi pullottaa näkyvii.
      Vaimo ei käytä tissiliviä kun kapakkaa mennää.
      Hyvinki tämä asia toistuu , mellä tutussa kapakas on sama nurkkapöytä,missä on tätä tuttua ukko jätkä seuraa,tämä toisttu 4jänne groki jälkee vaimolta farkkupaida nepparit aukee,tissit ovat paljaat,ja vaimoni on hyvin mieste piirittämä.
      Ja nurkka pöydäs,vaimoo ihannoidaa tarjoilu pelaa,tissejä puristellaa. Kuten miehet vaihtuu viere istuu kourat kädet käy pöydä alla ja vaimolla reidet haarat on avoimena,vaimolta koitetaa hankataa haarojeväliä, ja tämä joka kerta että vaimolta nylönsatiini alushousut on reisissä ja hetken päästä vaimolta riisutaa pöydässä nämä alus housut pois perseestä,että vitu vitun haarat ovat pajaat. Tämä on vaimo tavaramerkki että tissit vittu on paljaat kylän kapakassa,miesten hyväiltävänä.
      Ei niinkää turha juttu, vaimo kapakassa on vaa saanu ukoilta euroja perjant, lauant iltana. tienattua jopa jopa 600€ 800€per ilta yö. Kuinka miehet saa vaimoo kouria tahtonsa mukaa vitusta vitun haaroista tisseistä. Tämä on julkisalaisuus,että joka kapakka ilta noi puole yö aikaa vaimoo viedää alakerra mieste Wc , ja miehiä vartioi ovella sinne ei pääse kun vaimo on wc 2 tai 3me miehen kanssa vaimoo nussitaa miesten wc tiloissa tätä vasn vaimo tarvii kyrpää haluaa oli paikka missä hyvänsä ja miehet maksaa. Näin jatketaa elämää

    • Anonyymi

      Meidän keskikaljabaarissa vanhat savottamiehet näyttelevät pallejaan.

    • Anonyymi

      Vaimoni ei ole koskaan ujostellut näyttää rintojaan. Tai oikeammin hän ei juuri peittele niitä. Kesällä pihahommissa, usein kotona ja rannalla tietysti, aina yläosattomissa.
      Monet kaverini ovat nähneet hänen rintansa ja se on ihan okei.

      • Anonyymi

        Sama meillä. Kesällä joko bikinit, paljaana tai kevyt paita mistä käytännössä näkee tissit ja nännit läpi. Bikinit on yllättäen kaikkein peittävimmät.

        Kesäkuumalla rintaliivejä ei voi käyttää ja isot ja mukavan roikkuvat tissit on heti hiessä niin että paidasta näkee. Itse tykkään ja voin sanoa että kyllä kaveritkin tykkää meillä kesäisin takapihalla vaimon seurassa aikaa viettää ja pikku hommissa autella. Kylmänä aikana rintavako on myös esillä ja kauniimmat mekotkin paljastavat rintavaon jos juhliin pitää pukeutua.


    Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe