Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Estääkö lääkityksen

Anonyymi-ap

Voiko väärinkäyttö viedä oikeuden käyttää rauhoittavia kuten bentsoja? Entä rikoshistoria kuten apteekkimurto?

8

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eniten kai se on lääkäristä kiinni, kirjoittaako kukaan lääkäri bentsoja enää nykyään.
      Väärinkäyttö kyllä estää, jos se on tiedossa terveydenhuollossa, vaikka senkin päättää lääkäri.

      • Anonyymi

        Yksityislääkärit määräävät niitä kuten muita lääkkeitä? Miksi ei muka saisi? Minulla on aina unilääkkeitä ym. lääkekaapissa, koska tarvitsen useinkin. Vai oletteko sekoilleet päihteiden kanssa tai yritätte julkiselta? Sieltä ette saa hoitsuilta edes lämmintä kättä kestoerektioon puhumattakaan muusta hoidosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityislääkärit määräävät niitä kuten muita lääkkeitä? Miksi ei muka saisi? Minulla on aina unilääkkeitä ym. lääkekaapissa, koska tarvitsen useinkin. Vai oletteko sekoilleet päihteiden kanssa tai yritätte julkiselta? Sieltä ette saa hoitsuilta edes lämmintä kättä kestoerektioon puhumattakaan muusta hoidosta.

        Olen sekoillut päihteiden kannsa, mutta olen myös osannut pitää turpani niistä kiinni, joten minä saan uusittua diapam reseptin ilman ongelmia julkisella. Tähän vielä sellainen lisäys että olen sekoillut päihteiden kanssa en jaksa enää sekoilla ja en käytä lääkkeitäni koskaan väärin enää. Mutta ymmärrän kyllä hyvin että esim Kylmikselle ei määrätä koskaan mitään PKV-lääkkeitä, koska hän on juova alkoholisti ja on yrittänyt itsemurhaa lääkkeillä. Tietenkin sairaalassa voivat sille antaa näitä, mutta eivät kotia.

        Eli he jotka pystyvät hoitamaan asiansa kunnolla saavat julkiseltakin lääkkeitä, tietenkään bentsoja ei kellekään pitäisi pitäisi pikäaikaiseen käyttöön määrätä ilman oikeen hyvää syytä.

        - sodomiittiseppo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityislääkärit määräävät niitä kuten muita lääkkeitä? Miksi ei muka saisi? Minulla on aina unilääkkeitä ym. lääkekaapissa, koska tarvitsen useinkin. Vai oletteko sekoilleet päihteiden kanssa tai yritätte julkiselta? Sieltä ette saa hoitsuilta edes lämmintä kättä kestoerektioon puhumattakaan muusta hoidosta.

        Ei bentsoja nykyisin niin monelle kirjoiteta siitä yritetään päästä eroon kokonaan .
        Ja se kuka sotkee bentsot ja alkoholin pääsee kyllä aika äkkiä himostaan , ei tule elämään kauaa. Jonain ; yönä vaan aivot ei anna signaalia hengityslimille että pitäis hengittää , siihen loppuu sitten väärinkäyttö ihan itsestään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei bentsoja nykyisin niin monelle kirjoiteta siitä yritetään päästä eroon kokonaan .
        Ja se kuka sotkee bentsot ja alkoholin pääsee kyllä aika äkkiä himostaan , ei tule elämään kauaa. Jonain ; yönä vaan aivot ei anna signaalia hengityslimille että pitäis hengittää , siihen loppuu sitten väärinkäyttö ihan itsestään

        Kuinka kauan on se kauan ?
        Oman väärinkäyttöni lopetin lähes 30 vuotta sitten ja edelleen olen hengissä.
        Eikä se loppunut ihan itsestään, ison työn jouduin tekemään selvitäkseni siitä.


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018206214xb

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe