Yhden asian haluaisin mies tietää

Anonyymi-ap

Onko naiset usein rakastunut sinuun yhtä tulisesti kuin minä?
Sinähän et ole voinut olla huomaamatta miten silmäni on välillä loistanut sinusta.

88

1216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minuun ei ole kai kukaan ikinä rakastunut.

• Anonyymi

Voitko olla siitä varma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko olla siitä varma?

En, mutta kukaan nainen ei ole sitä koskaan minulle itse sanonut.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😍 ­­­N­y­m­­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18206535

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Voiko antaa kahdenlaista viestiä, jos rakastaa?

• Anonyymi

Voi kun ei halua sitä näyttää ja jännittää toista.

• Anonyymi

Ei voi, haihattelua on.

• Anonyymi

Voipa hyvinkin. Itse olen tuollainen. Välillä vihaan ihan konkreettisesti ja sitten taas olen hellä ja lempeä.

• Anonyymi

En tiedä. Olen kyllä huomannut.

• Anonyymi

Olen varma että hänkin tietää.

• Anonyymi

Olen huomannut♥️

• Anonyymi

Nii hänkin♥️

• Anonyymi

Se yksi aina katseli minua aina kun randomilla nähtiin toisemme. Sen vain aistii ilman sanojakin. Olen kai vain kykenemätön parisuhteeseen, liian rikki. Suojelen nykyään itseäni uudelta rakastumiselta kun yksi kerta v. 2019 rikkoi minut. Siksi välttelen kaikkia sosiaalisesti.

• Anonyymi

Huomasin kyllä. Joskus katsoi silmät pyöreänä pöydän takaa.

Niihin katseisiin kaikki jäi.

• Anonyymi

Hyvää yötä.💜

• Anonyymi

Me ei oltu silloin pöydän ääressä kun silmäni loisti eniten. Se oli varmaan tuo sivullinen violettisydäminen välistävetäjä sitten?

• Anonyymi

Ainakin tulisesti minua on aina haluttu loukata. Vaikea enää uskoa mitään.

• Anonyymi

Vielä ei ole mitään touchme -rakastumista ilmennyt, mutta kyllähän silmäsi loistavat kuin niissä olisi hieman kuumetta.

• Anonyymi

sillä lailla, peukku. sivusta

• Anonyymi

Itselläni on jokikuumeen takia hieman jollei enemmänkin kellertävät silmämunat.

• Anonyymi

Tulista miehistä itserakkautta havaittavissa kannella kolme

• Anonyymi

😆😆👍👍

• Anonyymi

Ei .

• Anonyymi

Tykkään näistä lyhyistä vastauksista. Niissä on jotain rehellistä.

• Anonyymi

kyllä, monesti.
      siitä on saanut rauhaa ja rohkeutta näyttää tunteet ilman mitään häpeää.

• Anonyymi

Enpä usko. Seuraani on usein yritetty yhteyttä ottaa mutta olen pitänyt useimmat vain kaveri/ystävyys suhteena. Olen vain tavallinen mies joka ei useita suhteita kaipaa

• Anonyymi

Eihän sinun pitämiset estä toista rakastumasta. Sinä et tiedä mitä rakkaus on. Olet pelkkä suhteilija ilman tunteita.

• Anonyymi

Sitä Rakas en osaa sanoa, mutta sen tiedän, että minä ainakin olen sinuun syvästi rakastunut.

• Anonyymi

Jatkoa: Olen kyllä huomannut sinun kauniit silmäsi ja miten ne katsovat minuun ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa: Olen kyllä huomannut sinun kauniit silmäsi ja miten ne katsovat minuun ❤️

Naiselta👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet hän, niin toivon että voit tulkita katseestani tuntemuksiani vaikka tekis mieli lähestyä kun jokin tuntuu vetävän pois raiteilta. Mieheltä.

• Anonyymi

Miksi kirjoitat kuin olisit mies? Aloitus oli selkeästi miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirjoitat kuin olisit mies? Aloitus oli selkeästi miehelle.

Meneekö vasen ja oikea sekaisin.

• Anonyymi

Ei taida se mies tietää siitä mitään.

• Anonyymi

Tietää se ainakin jotain. Olen jo ylittänyt sen rajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietää se ainakin jotain. Olen jo ylittänyt sen rajan.

Niin olet ylittänyt. Ihana suudelma oli😘kova ikävä sua nyt, kun ei nähdä. miehelle -nainen sivusta

• Anonyymi

Teinit..
      Jos et edes tunne lähemmin koko miestä niin et todellakaan ole rakastunut, ainoastaan ihastunut ja sekin pelkkään ulkonäköön!!
      Nämä on niin naurettavia kun likat kuolaa jonkun nähdyn mieleen perään vaikka sanaakaan ei ole vaihdettu 😂
      Toivottavasti ette ole vielä alaikäisiäkin kaiken lisäksi. Niin sanottua sakkolihaa!
      Miesten kannattaa suhtautua näihin kuolaamisiin varauksella. Ei käy sitten huonosti loppupelissä....

• Anonyymi

En ole teini. Olen vanha akka jo. Pitkät suhteet takana. Ja kyllä tunnen miehen. Mutta en tuntenut kun rakastuin. Ollaan tutustuttu sen jälkeen :) Luin vain alkua sulta. EI varsinaisesti kiinnosta katkerat kaikkitietävät besserwisserit, jotka käy täällä vaan vttuilemassa.

• Anonyymi

Mistä ihmeestä sait päähäsi etten tuntisi miestä? Aloituksessa ei niin sanottu. Olet oikeasti turhake koko tyyppi. Kuvittelet olevasi jotenkin muiden yläpuolella ja neuvojesi olevan jotenkin arvokkaita. Ole hiljaa. Miksi kuvittelet olevasi jotenkin fiksumpi kuin muut?

• Anonyymi

Luin lisää. Sanaakaan ei ole vaihdettu? Kyllä on :) Mikä vtun täti sinä oikein olet? Mustamaalaat tietämättä mitään. Olen jutellut hänen miehen kanssa varmaan 50 kertaaa. Ihan arvaus kun en ole laskenut kertona. Olet kamala ämmä muista se aina.

• Anonyymi

Oikeasti vähän pahalla tuulelle muutenkin niin rupes kunnolla vtuttamaan tämä besserwisseri. Mitään et tiedä aloittajasta etkä hänen ja miehen suhteesta niin pitää vttu alkaa sinä rumaa naamaansa täällä aukomaan. Olet oikesati läpämätä tyhmä ihminen. Provosoiduin sen verran että voisin haukkua pahemminkin. Kysy vampp1 jatkossa äläkö ala menkkojesi keskeltä maalittaa tuntematonta. Vttu mikä elämätön pska olet.

• Anonyymi

Rakastuminen ei ole sama asia kuin kuolaaminen. Te köyhät, ajatusmaailmaltanne jenkkisarjojen tasoiset tyhjäpää akat ette ymmärrä mitä rakastuminen on. Mene vttu siivoamaan niitä vessoja ja tienaamaan sitä elantoasi äläkä maalita sinua fiksumpia ja melko varmasti vanhempia nettipalstoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastuminen ei ole sama asia kuin kuolaaminen. Te köyhät, ajatusmaailmaltanne jenkkisarjojen tasoiset tyhjäpää akat ette ymmärrä mitä rakastuminen on. Mene vttu siivoamaan niitä vessoja ja tienaamaan sitä elantoasi äläkä maalita sinua fiksumpia ja melko varmasti vanhempia nettipalstoilla.

Tyhjäpäät tietysti, tuli kirjoitusvirhe. Vttu että voi joku pikkupiIIu alkaa ärsyttää. Tuo horo on melko varmasti sama lehma kun palsta täynnä valitusta "kulta en tiiä näinkö sut eilen", Vtun menkkapiIIuinen horo :)

• Anonyymi

ai niin horotsu, Opettelen sun kirjoitustyylin että voin maalittaa samanlaista pskaa jatkossa.

• Anonyymi

Hei 11,49 kommentoija. Kirjoitit itse tämän aloituksen. Tyyli on ihan sama ja varsinkin siellä kommenteissa on sata varmasti sun vastaus.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18207175/mun-on-ikava

Olet itse juuri tuollainen kuin kuvasit. Kuolaat miestä joka kävi pihallasi. Et vaan kestä kun mutkin naiset kirjoittaa tänne. Haista siis vtun håro oikeasti pska!

• Anonyymi

Kysyn tähänkin väliin kun provosoitumiseni nyt vähän helpotti :) Olit tosi taitava kiusaaja ja maalittaja kun sait mut provosoitumaan. Olin kyllä vähän huonolla tuulella valmiiksi, huonosti nukuttu yö takana kun rakkaus valvottaa :) En todellakaan ole teini enkä kokematon rakkaudessa eikä aloitus ole miehelle, jonka olen vain nähnyt. Kyllä me on juteltu usein :)

Niin se kysymys tähänkin väliin:

Mitä nämä pahantuuliset palstaämmät on?
        Joilla on jatkuva tarve mollata muiden tunteita ja väittää ettei muiden tunteet voi olla aitoja? Mikä teitä vaivaa? Antakaa muiden kirjoitella ja kaivata tavallaan. Se ei ole teiltä pois eikä ilkeytenne auta ketään. Teidän tunteet ei ole sen oikeampia tai parempia kuin jonkin toisen.

Tuskin se omaa olotilaa yhtään parantaa vaikka toiset pahoittaa mielensä. Koittakaa keksiä muita keinoja nostaa omaa itsetuntoa. Muiden mollaaminen on aika halpa keino nostattaa omaa egoa. Ei se kanna pitkälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti vähän pahalla tuulelle muutenkin niin rupes kunnolla vtuttamaan tämä besserwisseri. Mitään et tiedä aloittajasta etkä hänen ja miehen suhteesta niin pitää vttu alkaa sinä rumaa naamaansa täällä aukomaan. Olet oikesati läpämätä tyhmä ihminen. Provosoiduin sen verran että voisin haukkua pahemminkin. Kysy vampp1 jatkossa äläkö ala menkkojesi keskeltä maalittaa tuntematonta. Vttu mikä elämätön pska olet.

Oot vaan unohtanut sen asian, et se teidän suhde on ainoastaan sun sairaan mielikuvituksen tuotosta. (Ja sulla on järkyttävää kielenkäyttöä, en ihmettele ettei se sun mielikuvitusrakas halua alkaa sun kans suhteeseen, olet sairas mieleltäsi. Hankkiudu siis hoitoon.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot vaan unohtanut sen asian, et se teidän suhde on ainoastaan sun sairaan mielikuvituksen tuotosta. (Ja sulla on järkyttävää kielenkäyttöä, en ihmettele ettei se sun mielikuvitusrakas halua alkaa sun kans suhteeseen, olet sairas mieleltäsi. Hankkiudu siis hoitoon.)

Niin niin ja sinun palstasuhteet on tosi totta :) Hoida vaan itsesi vihdoin kuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin niin ja sinun palstasuhteet on tosi totta :) Hoida vaan itsesi vihdoin kuntoon.

Mulla ei ole kuvitteellisia palstasuhteita, kunhan täällä joskus trollaan teitä mielenvikaisia sairaita höppänöitä.

• Minuun ei ole kukaan rakastunut. Olenhan vemputteleva ja nörtteilevä ihmisjäte.

• Anonyymi

Entäs jos onkin? 🤣

• Anonyymi

Minä en ole sinuun. En rakastu palstahahmopihin kuten tuo yksi maalittaja täällä tekee aina.

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos onkin? 🤣

Siinä tapauksessa syvimmät osanottoni. 😉

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Siinä tapauksessa syvimmät osanottoni. 😉

Miksi noin et osanotto ois aiheellinen?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi noin et osanotto ois aiheellinen?

Onhan se surullista, jos joku rakastuu tuntemattomaan. Eikä tiedä kuka toinen on, eikä tule koskaan tapaamaan toista.

• Anonyymi

Naiselle joka kieltää kaiken. Kyllä sen nyt huomaa!!

• Anonyymi

Minne päin??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne päin??

On se vaikeeta. länsirannikolle:)

• Anonyymi

Aloitus ei ole länsirannikolta. Meri kaukana.

• Anonyymi

Ei ole rakastuneet. Olet ensimmäinen lajia.

• Anonyymi

sehän on yllättävää jos noin. Kuulumme yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sehän on yllättävää jos noin. Kuulumme yhteen.

Aivan!

• Anonyymi

Mistä sen ken tietää kuin minä enhän minä nyt tuollaista kerro

• Anonyymi

Anonyymina voi kertoa kaikenlaista. Ei kukaan loppupeleissä tiedä kuka siellä kirjoittaa.

• Anonyymi

En ole päästänyt ketään muuta niin lähelle kuin sinut.. sitten menet karkuun.

• Anonyymi

En ole karussa vaan lähinnä pienellä tauolla. Meidän juttu ei ole ohi, jos olet hän ja jos multa kysytään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole karussa vaan lähinnä pienellä tauolla. Meidän juttu ei ole ohi, jos olet hän ja jos multa kysytään.

Jää nähtäväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jää nähtäväksi.

Minä olen ihan tosissani hänen suhteensa irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen hänen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea vaan. Itse en ole niin optimistinen enää minkään suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii Minäkin oon tosissani

Oljenkorteni no 1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen hänen?

No sen miehen kehen rakastuin tietysti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään joka päivä ole enää mutta siltikin aion vielä yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii Minäkin oon tosissani

Oljenkorteni no 1

Älä kommentoi toisten juttelun väliin kuin olisit heistä toinen. Se on vähän rumaa.

• Anonyymi

Monta hlö.ä loppu ketjussa. Ota sitten selvää.

• Anonyymi

Näin tapahtui. Osa sotkee näitä ihan tahallaan. Tämä oli aloittajalta miehelle: En ole karussa vaan lähinnä pienellä tauolla. Meidän juttu ei ole ohi, jos olet hän ja jos multa kysytään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin tapahtui. Osa sotkee näitä ihan tahallaan. Tämä oli aloittajalta miehelle: En ole karussa vaan lähinnä pienellä tauolla. Meidän juttu ei ole ohi, jos olet hän ja jos multa kysytään.

Miksi tauko?

• Anonyymi

Olet ihanan tulinen myös suuttuessa.
      Olet ehdottomasti naiseni. Sinulla on sana hallussa ja olet oikeudenmukainen.
      Ehdottomasti sinä ja minä = me.

• Anonyymi

Kiitos kaunis. Olet kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kaunis. Olet kaunis.

Et ymmärtänyt, että joku vain pilailee kustannuksellasi, koska raivosit taas hienosti tuossa aiemmin. Ei tuollaisen jälkeen ihan normi mies rakkauttaan tunnustele. 😂

• Anonyymi

En usko että muut on ,vain sinä oot.
      En huomaisi muiden rakkautta.
      Im in love!
      Mieheltä

• Anonyymi

Kuka kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.

• Anonyymi

Tulisitpa lähelleni niin kerron totuuden ja varmasti yllätyt " kissanainen "

• Anonyymi

Tunnen " kissanainen samoin "

• Anonyymi

Ei minulta. En loista koska on niin paljon epävarmuuksia.

• Anonyymi

Vaikea uskoa ettäkö mua voisi joku muka rakastaa kun en itse koe olevani kykenevä rakastamaan muuta kuin lapsiani eikä sitä ole ainakaan mulle kukaan koskaan ääneen sanonu tarkoittaen sanomaansa

• Anonyymi

Ei o kun yks jonka silmät on loistanu kirkkaasti mu tiedä sillai johtuiko se musta kuitee kun hää hieman vierasti kahtoa suoraan kohti ainakin silloi enemmän kai odotti jot huomaanko hänen katseensa vieno vierastaminen/ujous/arkuus johtunee hänen nuoresta iästä jonka takia hänellä ei ole sillaittia elämänkokemusta

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      37
      2982
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1831
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      124
      1613
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      295
      1487
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1154
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1103
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      72
      1101
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      134
      1063
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      962
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      897
    Aihe