Johanna Tukiainen-ketju hävis Myhystä

Anonyymi-ap

Mitä ihmettä on tapahtunut?
Menin Myhy-lehden Johanna-uutisia lukemaan ni ei löytynytkään.
Mitä siel on tapahtunut?
Ja mitä Johannalle tapahtunut viime päivinä? Jäi pitkä aika lukematta.

193

15691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤔🧐

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En minäkään löytänyt sitä. Missähän ne nyt kirjoittelee? Ihan hullua että ihan rehellisesti siellä asioista keskustellaan niin nyt se on poistettu.

      • Anonyymi

        "Toivottavasti siihen tulisi nyt loppu."

        Tukiaisen valheiden oikaisut olivatkin väärin.
        Antakaa Tuksun valehdella rauhassa.


      • Anonyymi

        Haista paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toivottavasti siihen tulisi nyt loppu."

        Tukiaisen valheiden oikaisut olivatkin väärin.
        Antakaa Tuksun valehdella rauhassa.

        Mutta jos nyt onkin tähti ylöstempaistu tai joutunut hoiton. Kuka nyt oikaisee matamin aivopierut ja suoltaa totuuksia oikeuden pöytäkirjoista? Halloo?
        Ja jos mukamas Tuksua siellä loukattu niin kevyttä on kama siihen verratuna että kutsuu somessaan lapsensa isää murhaajaksi ja on-off miesystävää eli elättäjäänsä p_fiiliksi. Itse on omasta mielestään vainon kohde ja Jeesuksen morsian ym., vaikka useista rikoksista on napsahtanut tuomio, käyttää taloudellisesti hyväksi milloin ketäkin.


      • Anonyymi

        Tuksu on saanut porsastella vuosikaudet. Sekö on oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu on saanut porsastella vuosikaudet. Sekö on oikein?

        Eipä tietenkäään ole, mutta ei ole myöskään oikein selittää omaa pilkkaavaa käytöstä sillä, mitä Johanna on tehnyt tai tekee.
        ystäväni kertoi minulle tästä palstasta noin vuosi sitten ja kertoi, että yks ihminen oli saanut jonkun syytteen. Silloin luin palstaa ja olinpa hämmästynyt, Johannan lähipiirin ihmisiä revittiin armottomasti, selvitettiin raha-asiat, auton omistajuudet, miesystävän vanhempien
        asuinpaikka ym. Ei he olleeet julkisuuden henkilöitä, ei Veijo, jota kutsutaan rumalla nimellä.
        Tämä keskustelua?
        Viimeksi on kuulemma jo arvuutelte Johannan kuolemaa, oi oi, ja jollain menee aamukahvit läppikselle, kun niin mukavasti herjataan.
        Joukko vois olla mielisairaalan tupakkahuoneen porukkaa, ei yhtään sen kummempia kuin
        Johanna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tietenkäään ole, mutta ei ole myöskään oikein selittää omaa pilkkaavaa käytöstä sillä, mitä Johanna on tehnyt tai tekee.
        ystäväni kertoi minulle tästä palstasta noin vuosi sitten ja kertoi, että yks ihminen oli saanut jonkun syytteen. Silloin luin palstaa ja olinpa hämmästynyt, Johannan lähipiirin ihmisiä revittiin armottomasti, selvitettiin raha-asiat, auton omistajuudet, miesystävän vanhempien
        asuinpaikka ym. Ei he olleeet julkisuuden henkilöitä, ei Veijo, jota kutsutaan rumalla nimellä.
        Tämä keskustelua?
        Viimeksi on kuulemma jo arvuutelte Johannan kuolemaa, oi oi, ja jollain menee aamukahvit läppikselle, kun niin mukavasti herjataan.
        Joukko vois olla mielisairaalan tupakkahuoneen porukkaa, ei yhtään sen kummempia kuin
        Johanna.

        Väärin. Kun antaa lehdille haastatteluja, ja joku jopa niistä fyrkkaa pyytää niin ei voi odottaa enää tarvis-kohtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Kun antaa lehdille haastatteluja, ja joku jopa niistä fyrkkaa pyytää niin ei voi odottaa enää tarvis-kohtelua.

        Mielestäni edellisessä viestissä kritisoitiin sitä, että Johannan lähipiiriä revittiin myös, sananvapauttako? tiedän, että yksi poistettiin kokonaan palstalta rikoksen vuoksi. Itse olen sitä mieltä, ettei omaan elämäänsä tyytyväinen ihminen osallistu moiseen paskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Kun antaa lehdille haastatteluja, ja joku jopa niistä fyrkkaa pyytää niin ei voi odottaa enää tarvis-kohtelua.

        Ventovieraitten elämän repimistä, herjaavilla nimillä nimittelyä siinä ohessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ventovieraitten elämän repimistä, herjaavilla nimillä nimittelyä siinä ohessa?

        Joskus aikoinaan oli kiva lukea yhmy:stä mutta sitte tuli toi lapsikaappaus juttu eikä huvittanut enää lukea.

        Onhan se ollu paikka..... mutta kaikista ikävin oli,että syytön lapsi joka ei voi äidin käytökselle mitään että hänen lapsen kuvia siellä julkistettiin.

        Ehkä tämä tarkoittaa että Johanna aloittaa uuden alun Ruotsissa ja oppii nauttimaan ilman julkisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tietenkäään ole, mutta ei ole myöskään oikein selittää omaa pilkkaavaa käytöstä sillä, mitä Johanna on tehnyt tai tekee.
        ystäväni kertoi minulle tästä palstasta noin vuosi sitten ja kertoi, että yks ihminen oli saanut jonkun syytteen. Silloin luin palstaa ja olinpa hämmästynyt, Johannan lähipiirin ihmisiä revittiin armottomasti, selvitettiin raha-asiat, auton omistajuudet, miesystävän vanhempien
        asuinpaikka ym. Ei he olleeet julkisuuden henkilöitä, ei Veijo, jota kutsutaan rumalla nimellä.
        Tämä keskustelua?
        Viimeksi on kuulemma jo arvuutelte Johannan kuolemaa, oi oi, ja jollain menee aamukahvit läppikselle, kun niin mukavasti herjataan.
        Joukko vois olla mielisairaalan tupakkahuoneen porukkaa, ei yhtään sen kummempia kuin
        Johanna.

        Palstallepa minäkin menin tänään , ei löytynyt. Olen lukenut pallstaa yli 10 vuotta, ja nyt nämä mistään tietämättömät tulevat tänne arvostelemaan,Yksi vuosi, ette tiedä mitään.


      • Anonyymi

        `Ihan rehellisesti keskustellaan`

        Ootkohan sinäkään ajatellut tai pystytkö ajattelemaan, miksi ei edes seiska tai hymy ole kirjoittanut mitään Johannasta vähään aikaan. mieti!
        Se, minkälainen Johanna on, ei oikeuta herjaamiseen jopa vieraita ihmisiä kohtaan! Monica, toivottavasti edes häpeät osallistumistasi palstalle. Oot kovasti opastanut Raamatulla, mutta oletko lukenut myös, ettei uskovan paikka ole herjaajien seurassa? vastaapa tähän, jos luet tämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        `Ihan rehellisesti keskustellaan`

        Ootkohan sinäkään ajatellut tai pystytkö ajattelemaan, miksi ei edes seiska tai hymy ole kirjoittanut mitään Johannasta vähään aikaan. mieti!
        Se, minkälainen Johanna on, ei oikeuta herjaamiseen jopa vieraita ihmisiä kohtaan! Monica, toivottavasti edes häpeät osallistumistasi palstalle. Oot kovasti opastanut Raamatulla, mutta oletko lukenut myös, ettei uskovan paikka ole herjaajien seurassa? vastaapa tähän, jos luet tämän?

        Niin, seiskan toimittaja Monica raportoi kyllä edelleen säännöllisesti tuksun uutisista, lähinnä oikeudenkäynneistä tätä nykyä, sattuneesta syystä. Muut kaimat sinun kannattaa jättää yksityishenkilöinä pois julkisesta foorumista. Mikä malka on omassa silmässäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, seiskan toimittaja Monica raportoi kyllä edelleen säännöllisesti tuksun uutisista, lähinnä oikeudenkäynneistä tätä nykyä, sattuneesta syystä. Muut kaimat sinun kannattaa jättää yksityishenkilöinä pois julkisesta foorumista. Mikä malka on omassa silmässäsi?

        Osoita se kohta seiskasta, missä Monica kertoo 10.1 oikeusjutusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos nyt onkin tähti ylöstempaistu tai joutunut hoiton. Kuka nyt oikaisee matamin aivopierut ja suoltaa totuuksia oikeuden pöytäkirjoista? Halloo?
        Ja jos mukamas Tuksua siellä loukattu niin kevyttä on kama siihen verratuna että kutsuu somessaan lapsensa isää murhaajaksi ja on-off miesystävää eli elättäjäänsä p_fiiliksi. Itse on omasta mielestään vainon kohde ja Jeesuksen morsian ym., vaikka useista rikoksista on napsahtanut tuomio, käyttää taloudellisesti hyväksi milloin ketäkin.

        Kuka terve ja elämäänsä tyytyväinen aikuinen ajattelee, että koska Tuksu kutsuu lapsensa isää murhaajaksi, niin minullakin on oikeus herjata?
        Tämä on se puolustus, koska Tuksu, niin minäkin! Typerää porukkaa ja ala-arvoisa käytöstä, vai mitä Monica? vieläkö pädet herjauspalstoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoita se kohta seiskasta, missä Monica kertoo 10.1 oikeusjutusta!

        Miksi? Olenko väittänyt että toimittaja on juuri tuosta kirjoittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Olenko väittänyt että toimittaja on juuri tuosta kirjoittanut?

        Ne edelliset oikeusjututhan oli kauan sitten! Toimittaja oli jopa ainakin yhdessä paikalla. Nyt tämä viimeinen tärkeä huoltajuusjuttu...ei mitään mehukasta kerrottu. Mietipä sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne edelliset oikeusjututhan oli kauan sitten! Toimittaja oli jopa ainakin yhdessä paikalla. Nyt tämä viimeinen tärkeä huoltajuusjuttu...ei mitään mehukasta kerrottu. Mietipä sitä!

        Mietipä sitä tosiaan itse, mitä suljettu oikeudenkäynti tarkoittaa. Sinne on paha mennä lehdistön. Mutta jatka valitsemallasi tiellä, you go girl!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, seiskan toimittaja Monica raportoi kyllä edelleen säännöllisesti tuksun uutisista, lähinnä oikeudenkäynneistä tätä nykyä, sattuneesta syystä. Muut kaimat sinun kannattaa jättää yksityishenkilöinä pois julkisesta foorumista. Mikä malka on omassa silmässäsi?

        Edellisessä viestissä puhuttiin herjauspalstan Monicasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellisessä viestissä puhuttiin herjauspalstan Monicasta.

        Ja minä puhun seiskan toimittajasta, kun keskustelen lehden julkaisuista.
        Naurettavaa yrittää heittää lokaa yksityishenkilön päälle ja nimetä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Kun antaa lehdille haastatteluja, ja joku jopa niistä fyrkkaa pyytää niin ei voi odottaa enää tarvis-kohtelua.

        Alennutaan samalle tasolle ryhmän tuella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstallepa minäkin menin tänään , ei löytynyt. Olen lukenut pallstaa yli 10 vuotta, ja nyt nämä mistään tietämättömät tulevat tänne arvostelemaan,Yksi vuosi, ette tiedä mitään.

        Minä tiedän sen, ettei terve tasapainoinen ihminen herjaa ja pilkkaa ihmisiä, kaivele tietoja kohteensa lähipiiristä ja kiikaroi jopa ikkunasta sisään. Sen tietää moni muukin, tiedätkö kuinka ns. näätien käytöstä analysoidaan oikein koulutettujen ihmisten taholta? Miksi ihminen purkaa oman elämänsä asiat johonkin ventovieraaseen ihmiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä sitä tosiaan itse, mitä suljettu oikeudenkäynti tarkoittaa. Sinne on paha mennä lehdistön. Mutta jatka valitsemallasi tiellä, you go girl!

        Olen mies ja kokemukseni mukaan nämä lapsekkaat englanninkieliset lauseet ohjeistuksen lopussa on typerää pätemistä ilmeisen vaatimattomalta persoonallisuudelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni edellisessä viestissä kritisoitiin sitä, että Johannan lähipiiriä revittiin myös, sananvapauttako? tiedän, että yksi poistettiin kokonaan palstalta rikoksen vuoksi. Itse olen sitä mieltä, ettei omaan elämäänsä tyytyväinen ihminen osallistu moiseen paskaan.

        Totta, Johannan stakkajat ovat pahempia ja sairaampia kuin itse Johanna. Miksi heittää bensaa tuleen. Johannan tarina häviäisi julkisuudesta mutta nämä sairaat ihmiset saavat niksejä pilkkaamisesta. Terveitä ihmisiä ei Johanna elämä kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu on saanut porsastella vuosikaudet. Sekö on oikein?

        Kyllä teidätkin jotka olette jaksaneet vainota Tuksua joutaisi tuomita. Ihan pimeetä settiä nälviä ihmistä jota ei tunne. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu on saanut porsastella vuosikaudet. Sekö on oikein?

        Onko se oikein että te olette haukkuneet anonyymisti Tukiaista ties millä nimillä jo vuosikaudet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Kun antaa lehdille haastatteluja, ja joku jopa niistä fyrkkaa pyytää niin ei voi odottaa enää tarvis-kohtelua.

        Oikeuttaako se haukkumista tällaisilla palstoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, Johannan stakkajat ovat pahempia ja sairaampia kuin itse Johanna. Miksi heittää bensaa tuleen. Johannan tarina häviäisi julkisuudesta mutta nämä sairaat ihmiset saavat niksejä pilkkaamisesta. Terveitä ihmisiä ei Johanna elämä kiinnosta

        No kyllä Johannan elämä terveitäkin kiinnostaa. Vain vinksahtaneet saavat tyydytystä hänen epäonnistumistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Kun antaa lehdille haastatteluja, ja joku jopa niistä fyrkkaa pyytää niin ei voi odottaa enää tarvis-kohtelua.

        Voisiko tuksu olla mielivikainen kuten sinisoini?

        Tulee mieleen kun vertaa näitä paksukaisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä teidätkin jotka olette jaksaneet vainota Tuksua joutaisi tuomita. Ihan pimeetä settiä nälviä ihmistä jota ei tunne. 🙄

        Juorutoimittaja veitolan on otettava tunkki ohjelmaansa , jotta saadaan ratkaisu vuosikausia puhuttaneeseen problematiikkaan, tapaus Tunkissa!?


    • Anonyymi

      Höpö höpö, me tullaan tänne Suoli24:lle 😄

      • Anonyymi

        No ihan takuulla, jää Martina pian ynnämuut-sijoille. T. Yksi muiden puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan takuulla, jää Martina pian ynnämuut-sijoille. T. Yksi muiden puolesta.

        12:46 Tähänkin ketjuun tuo Martinan vainoaja sotkee Martinan. Eiks se osaa lukee?


      • Anonyymi

        Toivottavasti ainakin Monica pysyy poissa, on häpeäksi kristillisyydelle ohjatessaan ja neuvoessaan, pätiessään herjauspalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ainakin Monica pysyy poissa, on häpeäksi kristillisyydelle ohjatessaan ja neuvoessaan, pätiessään herjauspalstalla.

        Monicakin on ollut Johannan tuttu, mitähän tykkäis, jos ruvettais siinä ohessa hänen asioitaan repimään, isästään ainakin voisi löytyi herjaajille repimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monicakin on ollut Johannan tuttu, mitähän tykkäis, jos ruvettais siinä ohessa hänen asioitaan repimään, isästään ainakin voisi löytyi herjaajille repimistä.

        Tämän Monican henkilöllisyys paljastui näädille ja kai muillekin Johannan Hymy-palstan seuraajille.
        On kyllä uskovaiseksi tosi törkeä. Arvostellut monia muitakin kuin Johannaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ainakin Monica pysyy poissa, on häpeäksi kristillisyydelle ohjatessaan ja neuvoessaan, pätiessään herjauspalstalla.

        Pâinvastoin, Herne vaikuttaa hyvältä tyypiltä. ON oikeasti uskossa eikä ole koskaan herjannut ketään. Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän Monican henkilöllisyys paljastui näädille ja kai muillekin Johannan Hymy-palstan seuraajille.
        On kyllä uskovaiseksi tosi törkeä. Arvostellut monia muitakin kuin Johannaa.

        Ei ole ollut millään tavalla törkeä, päinvastoin. Olet itse valehtelija kun tuollaista täyttä sontaa levittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän Monican henkilöllisyys paljastui näädille ja kai muillekin Johannan Hymy-palstan seuraajille.
        On kyllä uskovaiseksi tosi törkeä. Arvostellut monia muitakin kuin Johannaa.

        Ketä muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut millään tavalla törkeä, päinvastoin. Olet itse valehtelija kun tuollaista täyttä sontaa levittelet.

        Uskovaiset ei ole mikään yhtenäinen ryhmä , erilaisia persoonia,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset ei ole mikään yhtenäinen ryhmä , erilaisia persoonia,

        Ei tietenkään ole, mutta ihminen , joka ohjeistaa toista Raamatun sanalla ja toimii itse sitä vastoin, tekee väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pâinvastoin, Herne vaikuttaa hyvältä tyypiltä. ON oikeasti uskossa eikä ole koskaan herjannut ketään. Miksi valehtelet?

        Kuka mittaa "oikean" uskon ? Jokaisella on mielestään se oikea, mutta kun ei ole muuta kuin väärää "uskoa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12:46 Tähänkin ketjuun tuo Martinan vainoaja sotkee Martinan. Eiks se osaa lukee?

        Vainoaja on Siiderskän päässä, ei muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mittaa "oikean" uskon ? Jokaisella on mielestään se oikea, mutta kun ei ole muuta kuin väärää "uskoa".

        Ei tässä ole kyse uskon opeista, vaan epäkristillisestä
        lähimmäisen herjasta vahingoniloisesti!
        Uskovat - mihin lahkoon kuuluttekin - lukekaa
        Galattalaisille 5:20,21 ja soveltakaa itseenne!
        Ei kehenkään muuhun heikkoa egoanne paisuttaen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole kyse uskon opeista, vaan epäkristillisestä
        lähimmäisen herjasta vahingoniloisesti!
        Uskovat - mihin lahkoon kuuluttekin - lukekaa
        Galattalaisille 5:20,21 ja soveltakaa itseenne!
        Ei kehenkään muuhun heikkoa egoanne paisuttaen!

        Aivan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pâinvastoin, Herne vaikuttaa hyvältä tyypiltä. ON oikeasti uskossa eikä ole koskaan herjannut ketään. Miksi valehtelet?

        Minä olen pitänyt Herneen kommenteista.
        Ei ole herjannut ketään, yrittänyt antaa Matamille Raamatun oppeihin perustuvia elämänohjeita, mutta eihän Matami ota onkeensa mitään neuvoja. Hänhän itse on se joka tietää kaikki asiat parhaiten on pyhin ja synnittömin kaikin puolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole kyse uskon opeista, vaan epäkristillisestä
        lähimmäisen herjasta vahingoniloisesti!
        Uskovat - mihin lahkoon kuuluttekin - lukekaa
        Galattalaisille 5:20,21 ja soveltakaa itseenne!
        Ei kehenkään muuhun heikkoa egoanne paisuttaen!

        Juu aloitapa ihan itsestäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen pitänyt Herneen kommenteista.
        Ei ole herjannut ketään, yrittänyt antaa Matamille Raamatun oppeihin perustuvia elämänohjeita, mutta eihän Matami ota onkeensa mitään neuvoja. Hänhän itse on se joka tietää kaikki asiat parhaiten on pyhin ja synnittömin kaikin puolin.

        Raamatussa varoitetaan pilkkaajien seurasta.
        Onko Monican ohjeistus tuonut tulosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoaja on Siiderskän päässä, ei muualla.

        Tuksun ja veijosen seurakunta on viileän logistinen, yli puolet jäsenistöstä on jo tempastu pilvenreunalle!!


    • Anonyymi

      Aamulla oli jo yksi aloitettu ketju Myhyssä, mutta sekin poistettiin. - Mitä on tapahtunut? Tuksun lähipiirin facetkin ovat mykkänä. - Toisaalta, kyllähän se varmasti selviää tavalla tai toisella muutamien päivien tai viikkojen aikana, mutta mistä löytyvät nyt ne keskustelut?

      • Anonyymi

        Ylälaudalla keskustellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylälaudalla keskustellaan.

        Laudalle ei monikaan halua eikä viitsi varsinkaan rekkautua, joutuu viikon odottelemaan. Uusi näätäfoorumi taas käy ja kukkuu. Tervetuloa!


    • Anonyymi

      Hymyn toimitus-nimimerkillä julkaistiin siinä määrin asiaton ja poliittinen kirjoitus Hymyn keskustelupalstalla, että sen ja keskustelujen katoamisen syyksi veikkaisin nyt jonkinlaista hakkerointia.

      • Anonyymi

        Mitä siinä sanottiin?


      • Anonyymi

        Poistuiko siis muutkin turhajulkkis-ketjut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistuiko siis muutkin turhajulkkis-ketjut?

        Osa on poistunut joo. Ajavat varmaankin alas koko myhyn palstan, kun ei siellä enää varsinkaan kukaan käy. Uusi päätoimittaja on tehnyt organisaatiomuutoksia.


    • Anonyymi

      Jotain Nato ja Turkki -propagandaa ja erittäin rumin sanakääntein. Oli kiroilua, huutomerkkejä, haukkumista, kirjoitusvirheitä. Erittäin pitkä kirjoitus. Sitten kun siihen laitettiin kommentteja, hävisi ensin kommentit ja sen jälkeen itse aloitus, jonka aloittajana oli tosiaan "Hymyn toimitus". Otin siitä kopion. Antaa kuvan kyseisen lehden tasosta. Kaikki Hymyä kritisoivat kommentit poistettiin muutenkin ihan muutamassa sekunnissa. Eihän kukaan tuollaista lehteä enää lue, eihän niillä edes ole oikeita juttuja tai uutisia vaan pari viikkoa myöhässä muualta kopioituja tynkäkirjoituksia. Ihme,e että kyseinen "flaska" on enää edes pystyssä.

    • Anonyymi

      Siinä mm. huudettiin (huutomerkkien kera), että vain pässit ovat Natoon liittymistä vastaan ja kritisoitiin jotain television ohjelmaa suorastaan tuksumaisesti ja huudettiin sananvapaudesta, että ei se nyt kaikkea koske. Kirjoitus oli kuin kännissä, tai ainakin tuksumaisessa tunnekiihkossa, vedetty: paljon kirjoitusvirheitä. Mutta päivämäärä kirjoitukselle oli 23.1.2023 eli melkein vuoden takaa. Ei sitä kuitenkaan ole siellä ennen näkynyt, eikä siinä ollut ennen tätä päivää yhtään kommenttia.

      • Anonyymi

        On kyllä näkynyt. Silmä käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä näkynyt. Silmä käteen.

        Eipä ole osunut silmään kun tuon tyyppinen poliittinen höpötys ei kiinnosta. Käsittämätöntä kuitenkin, että jonkun oikean lehden oma toimitus julkaisee tuollaista ja tuolla tavalla kirjoitettuna. No nyt ovat poistaneet senkin, eivät vissiin olleet siitä loppujen lopuksi kovin ylpeitä.


      • Anonyymi

        No Huh!huh!... kiitos kaikille rapsasta. Eli joku hymyn "toimittaja" oli seonnut/saanut tarpeekseen ja päättänyt ryhtyä "oikeaksi" lehtimieheksi kossupullon säestyksellä?
        Olen samaa mieltä, että Hymy on nykyään dinosaurus jolla parasta antia, ikävä kyllä, oli tuo tuksupalsta.


    • Anonyymi

      Ylilaudalla keskustelua. Siellä on yksi hyvä piirre, voi blokata ilkeät ja hyistä leikkivät oman elämänsä kadottaneet luuserit, jotka menevät toisten kirjoittajien henkilökohtaisuuksiin. Block, block, ja kas, mulkvisti on poissa näkyvistä. Tosin kyllähän tässä varmasti pian käy niin, että sekä Hymy että Tuksu jäävät unholaan. Tuksulle se on kova paikka, koska hänhän janoaa huomiota. Vähenee ihmiset, jotka hänen lärvikuviaan katsovat ja pian ei kukaan ei edes muista hassua sekoilevaa tätiä männävuosilta.

      • Anonyymi

        Kyllä Seiska uutisoi Tuksun tulevista rikoksista kun seuraavat päätähden glamourista, joskin rikollista uraa ja elämää kauniiden maassa.

        Puukkohippasten oikeudenkäyntikin on vielä käräjöimättä.

        Mikös taparikollisen muuttaisi?


    • Anonyymi

      *hyvistä leikkivät

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toi on ylilaudan lanka, ei uusi keskustelufoorumi. Laudalla huono puoli on se, että sinne pääsee kuka vaan sekoilemaan nyymisti. Näädät muuttivat uuteen osoitteeseen jo.


    • Anonyymi

      Ei suinkaan vain päätähde ole past away?

      • Anonyymi

        Ei ole, on päivittänyt sormeaan.


      • Anonyymi

        Kännisssä, punkkua kuluu. Saanut Weijjon pään käännettyä, että hermoloma kun lapsi on varastettu. Liian pieniä vaatteita ostettu ja Tuksu haaveksii ottavansa lisää täytettä huuliin. Saa varmaan uuden tukkamopin joka on hamppukasa jo ens viikolla. Kehui jo, että hänelle ostettu reissun aikana 1500 egellä kuteita.

        Huoh. Ja lapsi tuolle. Ei saa ikinä lasta luokseen. Olis vaan lähtenyt reissuun vasta kun uusi päätös tulee huostan purkamisesta. Ei siis pureta, ei ole äipällä näyttöä, että pystyy lapsesta huolehtimaan.


    • Anonyymi

      Ylis ehkä järkevin vaihtoehto, mutta sylettää odottaa viikko, koska periaatteestakaan en maksa latiakaan tästä kyseenalaisesta harrastuksesta. Ahneet paskat.

      • Anonyymi

        Sama. Ja se on myös huono juttu, että vanhoja lankoja ei siellä pääse lukemaan ilmaiseksi.
        (lisäksi hymyn palstalta poistunut/poistettu häiriintynyttä pervoa tekstiä tuottanut "suuri nauraja" mellastaa siellä, ja muut komppaa, kuinka on kaivattu. Mitään asiaa varsinaiseen aiheeseenhan häneltä ei koskaan ole tullut. No tietty voi hidettää hänet,)


    • Anonyymi

      Eipä ollut ylilaudassa mitään uutta infoa Tunkerosta. Hymyn seuraaminen loppuu huomiseen. Säästyypähän aikaa järkevämpään tekemiseen.

      Seiska kertoo Tunkeron oikeusjutut että ei tässä pimentoon jäädä.

    • Anonyymi

      Näädät yliarvioivat itsensä että olisivat taivaan lahja totuuden puolesta ja Hymylle vähintään kultakaivos. Näätiä tuskin montaa siellä oli, useampi kirjoitti monella nimimerkillä. Seurasin jonkun verran palstaa ja se vaikutti vainoajien temmellyskentältä kuin keskustelupalstalta. Hyvä vaan kun näihin puututaan.

      • Anonyymi

        En itse kirjoitellut, mutta satunnaisesti seurasin.
        Aivan samalla tavallahan täällä suomi24:llä on haukuttu martiinaa tai sofiaa.
        Hymyn palstaa lukiessa sai sentään välillä hyvät naurut kun siellä lähestyttiin aihetta lähinnä huumorin kautta, kun täällä taas kirjoittajilla on kroonisesti otsat rytyssä.


      • Anonyymi

        Ei se näätien määrä vaan klikkauksien määrä. Kyllähän siellä kävijöitä riitti, huomasi, kun kävi katsomassa palstalta aijaaseen johtavia linkkejä, katselijoita kertyi yleensä tuhat melko nopeasti, aijaassa kun näkyy, kuinka monta kertaa kuva on katsottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se näätien määrä vaan klikkauksien määrä. Kyllähän siellä kävijöitä riitti, huomasi, kun kävi katsomassa palstalta aijaaseen johtavia linkkejä, katselijoita kertyi yleensä tuhat melko nopeasti, aijaassa kun näkyy, kuinka monta kertaa kuva on katsottu.

        Kuka noita kaipailee ja ikävöi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka noita kaipailee ja ikävöi ?

        Aijaata voi katsoa ilman Hymyn keskustelupalstan kautta johtavia linkkejäkin, siellä nyt sattuu olevan ihan asiallisiakin kuvia. Riippuu miten kuvat milloinkin on tägännyt. Totuus on nyt vaan että Hymy sai tarpeekseen näädistä. Piste.


      • Anonyymi

        En pääse kärryille. Kenestä sinä kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse kirjoitellut, mutta satunnaisesti seurasin.
        Aivan samalla tavallahan täällä suomi24:llä on haukuttu martiinaa tai sofiaa.
        Hymyn palstaa lukiessa sai sentään välillä hyvät naurut kun siellä lähestyttiin aihetta lähinnä huumorin kautta, kun täällä taas kirjoittajilla on kroonisesti otsat rytyssä.

        Ei aivan samalla tavalla. johannan läheiset on vedetty mukaa osoitetietoineen, raha-asioineen ja kiikaroitu jopa ikkunasta sisään. Nyt viimeksi Polvijärven ilmeisesti yksinäinen mies on revitty mukaan. Suurin osa teksteistä on pilkkaamista ja vain omaan elämäänsä tyytymättömät nauttivat siitä. Uskova Monica on myös ikävä tyyppi, paljasti Lallin raha-asioita kovin tärkeenä.


    • Anonyymi

      Hymyä vastaan on voitu tehdä rikosilmoitus.. Ja pian varmaa tehdään myös ylilautaa vastaan..

      • Anonyymi

        Eipä siellä mitään solvausta toistaiseksi ole näkynyt. Hyvin laimeaa.
        Ellei ne Kooman salakapakan tyypit sitten tee rikkaria, kun heidän jutut vuotaa.

        Ihmettelen kylä, ettei sitä Kooman salakapakka -nimistä fb-ryhmää ole tuksu ilmiantanut, siellähän rikotaan fb:n normeja ihan mennen tullen, lähtien vaikka jo siitä, että jäsenet esiintyvät toisina henkilöinä siellä.
        Eikö se perustajakin pidä sitä assa-abloyn johtajan kuvaa profiilikuvanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siellä mitään solvausta toistaiseksi ole näkynyt. Hyvin laimeaa.
        Ellei ne Kooman salakapakan tyypit sitten tee rikkaria, kun heidän jutut vuotaa.

        Ihmettelen kylä, ettei sitä Kooman salakapakka -nimistä fb-ryhmää ole tuksu ilmiantanut, siellähän rikotaan fb:n normeja ihan mennen tullen, lähtien vaikka jo siitä, että jäsenet esiintyvät toisina henkilöinä siellä.
        Eikö se perustajakin pidä sitä assa-abloyn johtajan kuvaa profiilikuvanaan.

        Mitähän jos Tuksu ryhdistäytyisi ihan itse.


    • Anonyymi

      Uusi näädänpesä on nyt ihan omassa foorumissaan. Reilut 300 pörröhäntää jo siirtynyt sinne.

      • Anonyymi

        Voiko tuonne sama ihminen rekistöröityä monta eri kertaa eri nimimerkeillä ja kirjoitella itsensä kanssa eri persoonissa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tuonne sama ihminen rekistöröityä monta eri kertaa eri nimimerkeillä ja kirjoitella itsensä kanssa eri persoonissa? :)

        Mie luulen, että itsensä kanssa keskustelu voi johtua jostain mentaalipuolen ongelmasta ja Hymyn palstalla oli usseita pöpejä nauttien ilmeisesti siitä, että saa Johannaa irviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie luulen, että itsensä kanssa keskustelu voi johtua jostain mentaalipuolen ongelmasta ja Hymyn palstalla oli usseita pöpejä nauttien ilmeisesti siitä, että saa Johannaa irviä.

        Missä siis?


      • Anonyymi

        Mistä tää löytyy? Linkki?


      • Anonyymi

        Miten sinne pääsee?


      • Anonyymi

        Se on kyllä rohkeaa, että joku on uskaltanut ottaa vastuulleen näätien tuottaman tekstin ja jaksaa moderoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tää löytyy? Linkki?

        Ylikseltä löytyy linkki, täältä on vissiin poistettu.
        On siis jonkun hymynäädän perustama foorumi, ehkä tuohi-aivon tai sen gateellisen (en kyllä tiedä osaisiko gateellinen moista aikaan saada, kun taitaa olla aika iäkäskin)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie luulen, että itsensä kanssa keskustelu voi johtua jostain mentaalipuolen ongelmasta ja Hymyn palstalla oli usseita pöpejä nauttien ilmeisesti siitä, että saa Johannaa irviä.

        Ja päätähdekö on sitten puhdas pulmunen piiiitkän rikosrekisterin ja piiiiiitkän ulosottorekisterin kanssa.


    • Anonyymi

      Saisinko tuohis spostisi. Tulen uuteen pesään

    • Anonyymi

      Miksiköhän minun täysin asialliset viestini poistuvat heti??

    • Anonyymi

      Jopas jotakin. Hyvä että kyseinen palsta lopetettu! Törkeää pilkkaa siellä jatkunut vuosikausia .

      • Anonyymi

        Toivottavasti on tutkinnassa ketjut ja ketjujen kirjoittajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti on tutkinnassa ketjut ja ketjujen kirjoittajat.

        Älä unta näe urpo! Hahahaha.


      • Anonyymi

        Tekopyhä Jaska!


    • Anonyymi

      Tutkintaa odotellessa.

      • Anonyymi

        Saat nuija odottaa kuolemaasi asti.


    • Anonyymi

      Jaha! Missä Tunkiloinen sijaitsee nyt? Vellilässä vai Bohatalla?

    • Anonyymi

      etelään lähdössä joidenkin tietojen mukaan. Tarpeeksi kauas kun matkustaa, voi jopa eräissä tapauksissa yllätyssyntymä tapahtua, eikä kukaan tiedä mitään.
      Pitää vaan pysyä pois julkisuudesta.
      Sitten joskus voi uutisten muodossa tulla joku tieto.
      Mielenkiintoista on, että kokonainen kirjoitusketju poistettiin.
      Sen puoleen ihan sama, mitäs se toisaalta meille kuuluu, mutta joskus olisi hauska tietää jotain julkisuudessa eläneiden ihmisten vaiheista.

      • Anonyymi

        "Tarpeeksi kauas kun matkustaa, voi jopa eräissä tapauksissa yllätyssyntymä tapahtua, eikä kukaan tiedä mitään."

        Niin olihan Tunkki Pallogrillin "keikalla" kuin viimeisillään raskaana. Kovin pitkä raskaus hällä. Kyllä aina joku tietää ja lastensuojelu laittaa poliisit asialle kuten aiemminkin. Törkypesä josta poliisin kuvamateriaali oli , ei ole lapselle sopiva ympäristö.


      • Anonyymi

        " etelään lähdössä joidenkin tietojen mukaan. Tarpeeksi kauas kun matkustaa, voi jopa eräissä tapauksissa yllätyssyntymä tapahtua, eikä kukaan tiedä mitään."

        Tunkin pitäis synnyttää alakautta.. Rupeeko Velli kätilöksi... Salaa jossain majassa?


    • Anonyymi

      Eikö kukaan kummastele että Myhy keskustelu sivulla Helsinki taksi mainostaa pikku joulukauden alkua ku ny eletään jo tammikuuta

      • Anonyymi

        Voisihan sitä alkaa kummastella, jos tukiaisen elämän kummasteluun ei ole enää mahiksia.
        Eiköhän se keskustelualue lopeteta kokonaan, ehkä siksi siellä ei mikään sisältö päivity enää.


    • Johanna Tukijainen resitentiksi!

    • Anonyymi

      Alas supetblonli ja hänen sisäpiiri. Kaiken pitää olla julkista matskua.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen sisäpiiri?? Uudella foorumilla on jo yli 500 käyttäjää, että eiköhän sinne ole porukka löytänyt sisäpiiriin ulkopuoleltakin:D


    • Anonyymi

      Eiköhän se uusi foorumikin kohta kaadu!

      • Anonyymi

        Höpö höpö, kasvaa vain, kun kaikki uteliaat löytävät perille hiljalleen.


      • Anonyymi

        Ei kaadu.
        Älä turhaan ole huolissasi asiasta.


    • Anonyymi

      Onhan se siellä just eilen luin.

    • Anonyymi

      Yliksellä pieni pätkä viimeisimmästä oikeuden käynnistä. Totuus tuli julki.
      Vaikka kaikkihan tuon jo tiesi, mutta nyt se tieto on oikeuden pöytäkirjoista lähtöisin.

      • Anonyymi

        Järkyttävää.
        Onneksi lapsen olinpaikka on salattu.


      • Anonyymi

        Jää nähtäväksi vieläkö tuon Tukholman kamarioikeuden päätöksen jälkeen yrittää uhriutua ja valehdella julkisesti, että lapsi on varastettu ja että sosiaalit ja muut viranomaiset vaan valehtelee ym ym selittelyä.


      • Anonyymi

        Niissä pöytäkirjoissa oli, että Tuksu oli puukottanut jotain viime kesänä niin, että sille uhrille oli tullut pistohaavoja ja viiltohaavoja ja Tuksu oli poliisien tullessa paikalle humalassa ja huumeiden vaikutuksen alaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä pöytäkirjoissa oli, että Tuksu oli puukottanut jotain viime kesänä niin, että sille uhrille oli tullut pistohaavoja ja viiltohaavoja ja Tuksu oli poliisien tullessa paikalle humalassa ja huumeiden vaikutuksen alaisena.

        Kyllä kehtaa, kun ajattelee, ettei kukaan kuitenkaan tiedä. - Jää nähtäväksi. miten se edellinen tuomio (kaappauksesta) mahtaa vaikuttaa seuraavaan (puukotus).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kehtaa, kun ajattelee, ettei kukaan kuitenkaan tiedä. - Jää nähtäväksi. miten se edellinen tuomio (kaappauksesta) mahtaa vaikuttaa seuraavaan (puukotus).

        Tuo puukottaminen on järkyttävä juttu.
        Mutta eikös noissa päihdepiireissä puukotukset ole ihan normisettiä.
        Onneksi kuitenkin lapsi otettiin huostaan, hän pääsi ajoissa pois noista kuvioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä pöytäkirjoissa oli, että Tuksu oli puukottanut jotain viime kesänä niin, että sille uhrille oli tullut pistohaavoja ja viiltohaavoja ja Tuksu oli poliisien tullessa paikalle humalassa ja huumeiden vaikutuksen alaisena.

        Oliko puukotettu se perhetuttu, joka on elättänyt tuksua jo vuosien ajan? Ostanut koiria, maksanut asumiset ym?
        Sai sit pistot ja viillot nahkaansa vähän niin kuin vaivan palkaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo puukottaminen on järkyttävä juttu.
        Mutta eikös noissa päihdepiireissä puukotukset ole ihan normisettiä.
        Onneksi kuitenkin lapsi otettiin huostaan, hän pääsi ajoissa pois noista kuvioista.

        Ja koira vietiin turvaan tuosta känniasunnosta! Mutta niin vaan joku vähäjärkinen hankki taas uuden lelun Tuksulle! Kammottava oli se instan kuva, jossa Tuksun mopsi makasi kuolleena (sai kärsiä kivuliaan kuoleman kun ei muka ollut rahaa viedä koira-parkaa eläinlääkäriin). Irvokkaasti vielä puinen risti asetettu koiran päälle, eikä mitään peittoa.Ei tuo osaa rakastaa edes koiriaan, se mopsi oli sentään ollut hänellä kauan. Mitä kaikkea lienee nähnyt ja kokenut, muka "leimaantunut" täysin tuohon juoppoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kehtaa, kun ajattelee, ettei kukaan kuitenkaan tiedä. - Jää nähtäväksi. miten se edellinen tuomio (kaappauksesta) mahtaa vaikuttaa seuraavaan (puukotus).

        Perätuvan enäntäkiin kehtaa määkiä että Tuksu ansaitsee nyt saada hemmottelua ja luksusta ”kauheiden kokemusten” jälkeen.
        Julkeaa nuoleskella rikollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo puukottaminen on järkyttävä juttu.
        Mutta eikös noissa päihdepiireissä puukotukset ole ihan normisettiä.
        Onneksi kuitenkin lapsi otettiin huostaan, hän pääsi ajoissa pois noista kuvioista.

        Känniiläiset tappelee aina. Onko seuraamisen takana kuitenkin kateus, ”Johanna porhaltaa mutta ja lehdet maksaa, myös miehet” Oiilotatte kateuden vihaan.


    • Anonyymi

      Kellokosken tavaraa ollut monta vuotta.

    • Anonyymi

      Täytyy vaan todeta että x-palstan keskustelun poiston myötä hiipuu mielenkiinto seurata missä JT esim keikkailee. Mistä nyt bongaan nämä tiedot?

      • Anonyymi

        Eiköhän ne ylikseltä löydy.


      • Anonyymi

        Ai missäkö JT *keikkailee"? Hehe
        Tuon kommentin on pakko olla sarkasmia.

        Ketä muka oikeasti kiinnostaa? Saati mennä katsomaan noita ns. keikkoja.


    • Anonyymi

      Matami ""kertoo"" olevansa Puerto Banuksessa mutta olisi nimen katsonut tarkemmin
      Puerto Banus. Jos Malagaan on päässyt korkeintaan jossain Hostellissa asuu. Setä ystävät on lentolipun ostanut.

    • Anonyymi

      Sori oli kirjoittanut Buerto Banus

    • Anonyymi

      Kun Hymyn palsta lopetettiin, ei varmaan tiedä miten olla, kuin eleä, tämä tuksulogian kandi/pravuuri. Palstan aloittamisesta kirjoittanut typeryyksiään sinne muutaman Kalle Päätalon tuotannon määrän. Minäkään en tiedä mistä enää lukisin Tunkion aivopieruja.

    • Anonyymi

      Kokeile facea (tai ylistä).

    • Anonyymi

      Hyvä että keskustelupalsta loppui! Puksu ei ansaitse yhtään julkisuutta, toivottavasti tekee facestaankin salaisen. Parasta muille ja terveellisintä hänelle on täysi unohdus ja hiljaisuus. Järjetöntä kissa-hiiri leikkiä ollut joidenkin tarve oikaista valheita, Puksu on saanut siitä vain lisää pontta ja uskonut olevansa tärkeä marttyyri.

      Unohtakaamme hänet kertakaikkiaan: ei enää spekulointeja, ei valheiden etsimistä/ setvimistä, ei lehtijuttujen ruotimista, ei vanhojen kaivelua.

      Pitäköön Tunkki Tunkkinsa ja menkööt "näädätkin" eteenpäin elämässä.

      • Anonyymi

        Harmillista että nyt on hankalampi seurata tämän julkkiksen kuulumisia. Mitä on julkkis ilman julkisuutta? Lehtijuttuja taitaa tulla enää harvakseltaan. Kuinka pitkään keikkailu voi perustua siihen, että joskus on ollut tunnettu, jos mitään uutta kuulumista ei tule. Ja somea eivät kaikki seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmillista että nyt on hankalampi seurata tämän julkkiksen kuulumisia. Mitä on julkkis ilman julkisuutta? Lehtijuttuja taitaa tulla enää harvakseltaan. Kuinka pitkään keikkailu voi perustua siihen, että joskus on ollut tunnettu, jos mitään uutta kuulumista ei tule. Ja somea eivät kaikki seuraa.

        Railikin kaiketi haluaa, että Tuksu saa ensin näädiltä satojen tuhansien korvaukset vuosikausien kiusaamisesta. Ne voi sitten kuluttaa matkoihin,
        hiuksiin, kynsiin ja Zimmermann-mekkoihin. Ei tuntematon nobody kiinnosta.
        Raili ollut kummallisen hiljaa sen jälkeen kun menetti halveksimansa Jasminan. Ei Tuksun ihmisarvo ole enää kiinnostava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Railikin kaiketi haluaa, että Tuksu saa ensin näädiltä satojen tuhansien korvaukset vuosikausien kiusaamisesta. Ne voi sitten kuluttaa matkoihin,
        hiuksiin, kynsiin ja Zimmermann-mekkoihin. Ei tuntematon nobody kiinnosta.
        Raili ollut kummallisen hiljaa sen jälkeen kun menetti halveksimansa Jasminan. Ei Tuksun ihmisarvo ole enää kiinnostava.

        Kyllä Raili kommentoi myhyn herjauspalstan lopetusta, mutta näädät ovat niin kiukuissaan, että vinkuvat ylläpidolle heti, jos Raili jotain kirjoittaa. Ovat siis tulleet tänne moderoimaan. Toi tollanen kertoo näädistä paljon. Ja todellakaan ei mitään hyvää.

        En edelleenkään puolusta tahi hyväksy Johannan tekoja, mutta en myöskään hyväksy näätien Johannaan ja Johannan läheisiin/kavereihin kohdistamaa kiusaamista ja vainoamista. Pientä tyttöäkin kehtaavat arvostella ja julkaista kuvia, vaikka se on kiellettyä. Jokaisen aikuisen pitäisi ymmärtää jättää lapsi rauhaan. Samoin Johannan kuvia ja kirjoituksia kopataan ja julkaistaan, vaikka Johanna on sen kieltänyt.

        Eipä tästä ole kauan aikaa, kun Kimi Räikkönen voitti oikeudessa, kun eräs media oli julkaissut Kimin kuvia ilman lupaa. Ihan samoin, vaikkei Johanna Kimi olekaan, niin hänellä on kuitenkin aivan samat oikeudet kuviinsa ja kirjoituksiinsa, kuin Kimilläkin. Tätä näädät eivät ole ollenkaan ajatelleet. Ihan oikein, jos nyt tuomiot ja rahalliset korvaukset napsahtaa,

        Kysymykseesi, että Johannan tuhlaisi kaikki saamansa rahat turhuuteen on Johannan ihan oma asia, eikä se kuulu näädille tipan vertaa. Juokoot, matkustelkoot, laittakoon pidennyksiä ripsiinsä/hiuksiinsa/kynsiinsä ja ostakoot mitä lystää kunhan vaan ei mitään elollista osta asusteekseeen.

        Olen todella onnellinen, jos Johanna tai joku Johannan läheinen on tehnyt tutkintapyynnön poliisille ja näädät kera myhy joutuvat vastuuseen toista kymmentä vuotta kestäneestä rienaamisesta ja vainoamisesta.

        Tääkin kirjoitus varmaan kohta poistuu.


      • Anonyymi
        railisuominen kirjoitti:

        Kyllä Raili kommentoi myhyn herjauspalstan lopetusta, mutta näädät ovat niin kiukuissaan, että vinkuvat ylläpidolle heti, jos Raili jotain kirjoittaa. Ovat siis tulleet tänne moderoimaan. Toi tollanen kertoo näädistä paljon. Ja todellakaan ei mitään hyvää.

        En edelleenkään puolusta tahi hyväksy Johannan tekoja, mutta en myöskään hyväksy näätien Johannaan ja Johannan läheisiin/kavereihin kohdistamaa kiusaamista ja vainoamista. Pientä tyttöäkin kehtaavat arvostella ja julkaista kuvia, vaikka se on kiellettyä. Jokaisen aikuisen pitäisi ymmärtää jättää lapsi rauhaan. Samoin Johannan kuvia ja kirjoituksia kopataan ja julkaistaan, vaikka Johanna on sen kieltänyt.

        Eipä tästä ole kauan aikaa, kun Kimi Räikkönen voitti oikeudessa, kun eräs media oli julkaissut Kimin kuvia ilman lupaa. Ihan samoin, vaikkei Johanna Kimi olekaan, niin hänellä on kuitenkin aivan samat oikeudet kuviinsa ja kirjoituksiinsa, kuin Kimilläkin. Tätä näädät eivät ole ollenkaan ajatelleet. Ihan oikein, jos nyt tuomiot ja rahalliset korvaukset napsahtaa,

        Kysymykseesi, että Johannan tuhlaisi kaikki saamansa rahat turhuuteen on Johannan ihan oma asia, eikä se kuulu näädille tipan vertaa. Juokoot, matkustelkoot, laittakoon pidennyksiä ripsiinsä/hiuksiinsa/kynsiinsä ja ostakoot mitä lystää kunhan vaan ei mitään elollista osta asusteekseeen.

        Olen todella onnellinen, jos Johanna tai joku Johannan läheinen on tehnyt tutkintapyynnön poliisille ja näädät kera myhy joutuvat vastuuseen toista kymmentä vuotta kestäneestä rienaamisesta ja vainoamisesta.

        Tääkin kirjoitus varmaan kohta poistuu.

        Tuksu olisi itse voinut poistua somesta, mutta eihän narsisti siihen pysty. Syyttäköön vain ja ainoastaan itseään.


      • Anonyymi
        railisuominen kirjoitti:

        Kyllä Raili kommentoi myhyn herjauspalstan lopetusta, mutta näädät ovat niin kiukuissaan, että vinkuvat ylläpidolle heti, jos Raili jotain kirjoittaa. Ovat siis tulleet tänne moderoimaan. Toi tollanen kertoo näädistä paljon. Ja todellakaan ei mitään hyvää.

        En edelleenkään puolusta tahi hyväksy Johannan tekoja, mutta en myöskään hyväksy näätien Johannaan ja Johannan läheisiin/kavereihin kohdistamaa kiusaamista ja vainoamista. Pientä tyttöäkin kehtaavat arvostella ja julkaista kuvia, vaikka se on kiellettyä. Jokaisen aikuisen pitäisi ymmärtää jättää lapsi rauhaan. Samoin Johannan kuvia ja kirjoituksia kopataan ja julkaistaan, vaikka Johanna on sen kieltänyt.

        Eipä tästä ole kauan aikaa, kun Kimi Räikkönen voitti oikeudessa, kun eräs media oli julkaissut Kimin kuvia ilman lupaa. Ihan samoin, vaikkei Johanna Kimi olekaan, niin hänellä on kuitenkin aivan samat oikeudet kuviinsa ja kirjoituksiinsa, kuin Kimilläkin. Tätä näädät eivät ole ollenkaan ajatelleet. Ihan oikein, jos nyt tuomiot ja rahalliset korvaukset napsahtaa,

        Kysymykseesi, että Johannan tuhlaisi kaikki saamansa rahat turhuuteen on Johannan ihan oma asia, eikä se kuulu näädille tipan vertaa. Juokoot, matkustelkoot, laittakoon pidennyksiä ripsiinsä/hiuksiinsa/kynsiinsä ja ostakoot mitä lystää kunhan vaan ei mitään elollista osta asusteekseeen.

        Olen todella onnellinen, jos Johanna tai joku Johannan läheinen on tehnyt tutkintapyynnön poliisille ja näädät kera myhy joutuvat vastuuseen toista kymmentä vuotta kestäneestä rienaamisesta ja vainoamisesta.

        Tääkin kirjoitus varmaan kohta poistuu.

        Kunhan Tuksu maksaisi ensin itse velkansa muille!


      • Anonyymi
        railisuominen kirjoitti:

        Kyllä Raili kommentoi myhyn herjauspalstan lopetusta, mutta näädät ovat niin kiukuissaan, että vinkuvat ylläpidolle heti, jos Raili jotain kirjoittaa. Ovat siis tulleet tänne moderoimaan. Toi tollanen kertoo näädistä paljon. Ja todellakaan ei mitään hyvää.

        En edelleenkään puolusta tahi hyväksy Johannan tekoja, mutta en myöskään hyväksy näätien Johannaan ja Johannan läheisiin/kavereihin kohdistamaa kiusaamista ja vainoamista. Pientä tyttöäkin kehtaavat arvostella ja julkaista kuvia, vaikka se on kiellettyä. Jokaisen aikuisen pitäisi ymmärtää jättää lapsi rauhaan. Samoin Johannan kuvia ja kirjoituksia kopataan ja julkaistaan, vaikka Johanna on sen kieltänyt.

        Eipä tästä ole kauan aikaa, kun Kimi Räikkönen voitti oikeudessa, kun eräs media oli julkaissut Kimin kuvia ilman lupaa. Ihan samoin, vaikkei Johanna Kimi olekaan, niin hänellä on kuitenkin aivan samat oikeudet kuviinsa ja kirjoituksiinsa, kuin Kimilläkin. Tätä näädät eivät ole ollenkaan ajatelleet. Ihan oikein, jos nyt tuomiot ja rahalliset korvaukset napsahtaa,

        Kysymykseesi, että Johannan tuhlaisi kaikki saamansa rahat turhuuteen on Johannan ihan oma asia, eikä se kuulu näädille tipan vertaa. Juokoot, matkustelkoot, laittakoon pidennyksiä ripsiinsä/hiuksiinsa/kynsiinsä ja ostakoot mitä lystää kunhan vaan ei mitään elollista osta asusteekseeen.

        Olen todella onnellinen, jos Johanna tai joku Johannan läheinen on tehnyt tutkintapyynnön poliisille ja näädät kera myhy joutuvat vastuuseen toista kymmentä vuotta kestäneestä rienaamisesta ja vainoamisesta.

        Tääkin kirjoitus varmaan kohta poistuu.

        Kuten aiemmin mainitsin Raili sinun oma tekemäsi Jasmina/en rienaaminen ja vainoaminen, oliko asiallista? Voit itse joutua vastuuseen niistä ”arvosteluista” kuten näädät. Et ole yhtään parempi ihminen.


      • Anonyymi
        railisuominen kirjoitti:

        Kyllä Raili kommentoi myhyn herjauspalstan lopetusta, mutta näädät ovat niin kiukuissaan, että vinkuvat ylläpidolle heti, jos Raili jotain kirjoittaa. Ovat siis tulleet tänne moderoimaan. Toi tollanen kertoo näädistä paljon. Ja todellakaan ei mitään hyvää.

        En edelleenkään puolusta tahi hyväksy Johannan tekoja, mutta en myöskään hyväksy näätien Johannaan ja Johannan läheisiin/kavereihin kohdistamaa kiusaamista ja vainoamista. Pientä tyttöäkin kehtaavat arvostella ja julkaista kuvia, vaikka se on kiellettyä. Jokaisen aikuisen pitäisi ymmärtää jättää lapsi rauhaan. Samoin Johannan kuvia ja kirjoituksia kopataan ja julkaistaan, vaikka Johanna on sen kieltänyt.

        Eipä tästä ole kauan aikaa, kun Kimi Räikkönen voitti oikeudessa, kun eräs media oli julkaissut Kimin kuvia ilman lupaa. Ihan samoin, vaikkei Johanna Kimi olekaan, niin hänellä on kuitenkin aivan samat oikeudet kuviinsa ja kirjoituksiinsa, kuin Kimilläkin. Tätä näädät eivät ole ollenkaan ajatelleet. Ihan oikein, jos nyt tuomiot ja rahalliset korvaukset napsahtaa,

        Kysymykseesi, että Johannan tuhlaisi kaikki saamansa rahat turhuuteen on Johannan ihan oma asia, eikä se kuulu näädille tipan vertaa. Juokoot, matkustelkoot, laittakoon pidennyksiä ripsiinsä/hiuksiinsa/kynsiinsä ja ostakoot mitä lystää kunhan vaan ei mitään elollista osta asusteekseeen.

        Olen todella onnellinen, jos Johanna tai joku Johannan läheinen on tehnyt tutkintapyynnön poliisille ja näädät kera myhy joutuvat vastuuseen toista kymmentä vuotta kestäneestä rienaamisesta ja vainoamisesta.

        Tääkin kirjoitus varmaan kohta poistuu.

        Että olet RS tyhmä!! Idiootti!
        Jos Marja todistaa Tuksun puolesta niin miten Jasmine voisi omassa tilanteessa todistaa äitiään vastaan? Silloin vuosia sitten!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu olisi itse voinut poistua somesta, mutta eihän narsisti siihen pysty. Syyttäköön vain ja ainoastaan itseään.

        Tuksun oma käyttäytyminen somessa on ollut Vanessa Ferrarin ja Esther Sarahin nimillä täynnä ala-arvoista vihapuhetta ja valehtelua. Edelleen jatkaa huomiohuoraamista jopa sisartensa kuolemilla.


      • Anonyymi

        Jos hänelle vaaditaan maksettavan korvauksia, sehän on sama, kun hyväksyttäisiin hänen rikolliset tekonsa ja myötäiltäisiin hänen harhaansa, että hän olisi joku uhri.

        Entä hänen uhrinsa? Mitkä ovat heidän oikeutensa? Ihmisarvonsa? Tuksu on tuomittu maksamaan korvauksia, mutta kehuskelee, ettei sitä tee. Hän jatkuvasti syyllistyy satuttamaan muita, läheisiään ja eläimiä. Tällainen on hänelle sallittu? Tällaisesta "rienaaminen ja vainoaminen" on siis väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hänelle vaaditaan maksettavan korvauksia, sehän on sama, kun hyväksyttäisiin hänen rikolliset tekonsa ja myötäiltäisiin hänen harhaansa, että hän olisi joku uhri.

        Entä hänen uhrinsa? Mitkä ovat heidän oikeutensa? Ihmisarvonsa? Tuksu on tuomittu maksamaan korvauksia, mutta kehuskelee, ettei sitä tee. Hän jatkuvasti syyllistyy satuttamaan muita, läheisiään ja eläimiä. Tällainen on hänelle sallittu? Tällaisesta "rienaaminen ja vainoaminen" on siis väärin?

        Rienaaminen ja vainoaminen on väärin aivan samoin kuin Johannan käytös. Terve aikuinen ei perustele toimintaansa sillä, että muutkin tekee.


      • Anonyymi
        railisuominen kirjoitti:

        Kyllä Raili kommentoi myhyn herjauspalstan lopetusta, mutta näädät ovat niin kiukuissaan, että vinkuvat ylläpidolle heti, jos Raili jotain kirjoittaa. Ovat siis tulleet tänne moderoimaan. Toi tollanen kertoo näädistä paljon. Ja todellakaan ei mitään hyvää.

        En edelleenkään puolusta tahi hyväksy Johannan tekoja, mutta en myöskään hyväksy näätien Johannaan ja Johannan läheisiin/kavereihin kohdistamaa kiusaamista ja vainoamista. Pientä tyttöäkin kehtaavat arvostella ja julkaista kuvia, vaikka se on kiellettyä. Jokaisen aikuisen pitäisi ymmärtää jättää lapsi rauhaan. Samoin Johannan kuvia ja kirjoituksia kopataan ja julkaistaan, vaikka Johanna on sen kieltänyt.

        Eipä tästä ole kauan aikaa, kun Kimi Räikkönen voitti oikeudessa, kun eräs media oli julkaissut Kimin kuvia ilman lupaa. Ihan samoin, vaikkei Johanna Kimi olekaan, niin hänellä on kuitenkin aivan samat oikeudet kuviinsa ja kirjoituksiinsa, kuin Kimilläkin. Tätä näädät eivät ole ollenkaan ajatelleet. Ihan oikein, jos nyt tuomiot ja rahalliset korvaukset napsahtaa,

        Kysymykseesi, että Johannan tuhlaisi kaikki saamansa rahat turhuuteen on Johannan ihan oma asia, eikä se kuulu näädille tipan vertaa. Juokoot, matkustelkoot, laittakoon pidennyksiä ripsiinsä/hiuksiinsa/kynsiinsä ja ostakoot mitä lystää kunhan vaan ei mitään elollista osta asusteekseeen.

        Olen todella onnellinen, jos Johanna tai joku Johannan läheinen on tehnyt tutkintapyynnön poliisille ja näädät kera myhy joutuvat vastuuseen toista kymmentä vuotta kestäneestä rienaamisesta ja vainoamisesta.

        Tääkin kirjoitus varmaan kohta poistuu.

        ""Olen todella onnellinen, jos Johanna tai joku Johannan läheinen on tehnyt tutkintapyynnön poliisille ja näädät kera myhy joutuvat vastuuseen toista kymmentä vuotta kestäneestä rienaamisesta ja vainoamisesta"

        Johanna on julkisuuden henkilö omasta tahdostaan. Toki julkkiksista ja heidän rikoksistaan saa puhua. Itsehän tunkee seiskaan haastateltavaksi. Koko ajan joku oikeusjuttu menossa joko väkivaltaa eläinten tai lapsen kohtelusta, äitinsä ja sulhasen pahoinpitelystä jne... Johannan läheiset on kuulemma tehneet lähestymiskiellon ettei Johannalla taida enää olla läheisiä jotka välittää. Pitkään jatkunut väkivaltainen käytös ja Johannan julkiset solvaukset läheisistään taisivat viimein riittää. Huojuvia homoja sentään pyörii ympärillä ryyppyremmissä vaihtuvasti, joita Johannan olemus ja Vellin lompakko jostain syystä kiihottaa ja vetää puoleensa.

        Oli oikeaa herkkua kun sai lukea Ruotsissa oikeuden pöytäkirjat ja poliisin kuvat ovat julkisia ja niitä saa vapaasti..Selvisi totuus siitäkin missä törkykämpässä lapsi ja eläimet on joutuneet olemaan. Ja missä kunnossa lapsi oli Ranskan glamourmatkalla. Sairas, nääntynyt, pelokas, likainen. Poliisin kuvat on Ruotsissa julkisia.

        Mut kiva kun Raili ymmärrät että Johanna onkin tässä uhri, vaikka oikeusaitos on toista mieltä. Lienet samanlainen eläinrääkkääjä, koska kyllähän sitä nyt kaltaisiaan puolustaa, eikä esim. puolustuskyvyttömiä eläimiä ja lapsia.

        Sitä en koskaan ymmärtänyt, miksi vihasit niin kauheasti Jasminaa, vaikka hän niin usein vei koirat turvaan Johannan väkivaltaa. Mutta se selittää että sulla on samat arvot kuin väkivaltarikollisella Johanna Tukiaisella.


    • Anonyymi

      Surkea uusi näädänpesä. Siellä ne nuolee nyt toistensa p.rsettä kilpaa. Ah sitä onnea.

      • Anonyymi

        Jaa, minusta taas uusi foorumi on paljon parempi, enemmän toimintoja ja siisti alusta ilman silmille hyppiviä mainoksia ja muuta roskaa mitä joku myhy ja ylis on. Ja paljon uusia kirjoittajia myös, hyvä meininki ilman anonyymejä räkyttäjiä. :)


    • Anonyymi

      Onko jossakin uutta tietoa Johannan julkisesti kertomista kuulumisistaan?

    • Anonyymi

      Joo, hyvä on.

    • Anonyymi

      Hymy sai tarpeekseen vuosikausia jatkuneesta saman jauhamisesta

    • Anonyymi

      Olin palstalla, yhden viestin sain lähtemään ja sitten koitti lopunajat.
      Ehkä ne suomennokset oikeuden käyntien matskuista oli liikaa. Tai lakimieheni jonka kanssa nautittiin champanjaa teki jotain. Velli on julkkis. Mutta sorkanhoitaja ei.
      Ei ihan kk:ta ehti se foorumi olla olemassa :(

    • Anonyymi

      Niinpä, sinne hävis mukava kokoontumispaikka. Surullista. Mitä nyt?

      • Anonyymi

        Tuksulle ilmeisesti ilmoitettu palstasta. Täytyy toivoa, että saadaan uusi kokoontumispaikka. Itse tekisin, mutta taidot eivät riitä. 😞


    • Anonyymi

      No voihan... En koskaan ehtinyt mihinkään näädänpesään löytää. Täällä lukenut mitä alkuun Myhy-palstan loppumisen jälkeen ollut.
      Nää Johanna-ketjut kun jäi jonnekkin kauas niin unohtui Johannakin.
      Voisiko joku kirjoittaa tänne viime aikojen kuulumisia/tapahtumia?

      • Anonyymi

        En tiedä minäkään muuta, kuin mitä näkyy hänen facessa.
        Nyt oli saanut joltain mieheltä muka kultaisen Risti kaulakorun, mutta kaulassa eri koru, kun minkä väittää saaneensa!
        Ihan paskaa puhuu taas.
        Ja nää sen ystävät ei edes huomaa eroa korussa.
        Voi, kun saatas joku paikka meille!


      • Anonyymi

        Se mitä olen ylikseltä seurannut niin samaa vanhaa "glamouria" tuksu suoltaa kuin rikkinäinen levy: Eli ruotsin sociaalit on paholaisesta, lapseni on ryöstetty, ne jotka vie lapsen äidiltään joutuu kadotukseen. Maailmanloppu tulee. Kohu-uutisena: "Tuksu on taas rakastunut". Onnekas ylkä on Veijo, joka "osaa ainakin hemmotella naista, niin kuin herrasmiehen kuuluukin".
        Ikävä kyllä kun sitä näätäpalstaa ei ole olemassa niin seiska ei saanut tästä tietoa ja tuksu ei päässyt seiskan etusivulle uudessa romanttisessa prinsessakoltussa, minkä hän oli ostanut etelänlomaltaan, tai siis Veijo oli ostanut. Tuksun oli,päästävä viikon etelänlomalle toipumaan kun lapsi on vieläkin ryöstettynä. Toipumiseen auttaa etelänloma.
        Kolttu oli selkeästi liian pieni ja ylihinnoiteltu ja taattua tuksutyyliä. Vanhanajan rimpsuhörhelö, joka näytti mummolan pöytäliinalta.
        Seiska ei siis ilmeisesti saanut tietoa, että kyyhkyläiset on taas yhdessä, ja tuksulta jäi haastattelupalkkio saamatta ja ehkä jopa seiskan järkkäämä lemmenloma rakastuneille.
        Nyt tosin ei moneen päivään ole hehkutettu sanaakaan veijosta ja rakkaudesta vaan pelkästään sitä normipaasausta.
        Tuksulla on uusi ruskea, elävä pikkukoira "Nalle", leikkikaluna, kun blue ja ile ryöstettiin. Bluesta hän ei ole maininnut sanaakaan enää.


    • Anonyymi

      Bnäätien vainoa!!!!!11 Minnekäs seuraavaksi? Vinkki: ei ikinä laudalle. Joku parempi ja toimivampi paikka, kiitos.... ja joku jota nwo ei heti vedä sileäksi.

      • Anonyymi

        Jospa aktiivi näädät vielä kerran jaksais väsätä meille uuden pesän. Tämä vaino ja sananvapauden riisto näädiltä on kyllä varsin kamalaa ja hämmästyttävää. Glamour katoaa, ei sitä mikään korvaa, mitä me nyt tehdään? Apua, nyt on kyl tosi kyseessä.


    • Anonyymi

      Tulee kyllä ikävä kaikkia kivoja kamuja vuosien varrelta. Näädänpesä oli kyllä kotoisa paikka 😢.
      Tekisin uuden minäkin jos vaan osaisin.

      Se nyt lohduttaa, että vaikkei näätiä olisi olemassakaan niin silti Ähä ei tule ikinä saamaan lastaan huostaansa takaisin kiitos ihan omien ansioidensa. Dotherilla on hyvä olla sijaiskodissa. . Ja yksi koirakin saatiin kesällä turvaan ja uuteen kotiin kiitos naapurimaan elsun.
      Eli maailmassa tapahtuu ihan hyviäkin asioita 😊.

    • Anonyymi

      Ikävä bnäätien sanailua

      • Anonyymi

        Toivottavasti tänne tulee tietoa mikäli uusi näädänpesä perustetaan jonnekin. Ja todellakin tulee ikävä kaikkia bnäätiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tänne tulee tietoa mikäli uusi näädänpesä perustetaan jonnekin. Ja todellakin tulee ikävä kaikkia bnäätiä.

        Ylipapisto selvittää parhaillaan, miksi Näädänpesä pimeni. Siinä voi mennä muutama päivä. Tavoite on nostaa sivusto ylös.

        Mutta tässä uusi/väliaikainen kodittomatnaadat.keskustelu.info

        Normaali rekisteröityminen, odota vahvistusviesti sähköpostiisi ja sitte kirjautumalla keskusteluun mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipapisto selvittää parhaillaan, miksi Näädänpesä pimeni. Siinä voi mennä muutama päivä. Tavoite on nostaa sivusto ylös.

        Mutta tässä uusi/väliaikainen kodittomatnaadat.keskustelu.info

        Normaali rekisteröityminen, odota vahvistusviesti sähköpostiisi ja sitte kirjautumalla keskusteluun mukaan.

        Kiitos tiedosta. Rekisteröidyin jo, vahvistus viestiä odotellen


    • Never fear my children. Olemmeko uudessa (jälleen) pesässä vaiko taas ihan uudessa? Kattellaan. kodittomatnaadat.keskustelu.info

      • Anonyymi

        En uskalla kirjautua sähköpostillani, kun ei koskaan tiedä näistä sivustoista. Joutuuko häiriköinnin kohteeksi tms. Olen nykyään tosi varovainen, mihin annan tietoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla kirjautua sähköpostillani, kun ei koskaan tiedä näistä sivustoista. Joutuuko häiriköinnin kohteeksi tms. Olen nykyään tosi varovainen, mihin annan tietoni.

        Miten voisi joutua sähköpostitse häiriköinnin kohteeksi? Meinaatko että joku foorumin alustapalvelu alkaisi spämmäämään? Höpöhöpö.
        Plus kuka tahansa voi tehdä minkä tahansa sähköpostiosoitteen. Ei kai kukaan enää tänä päivänä käytä vain esimerkki oman nimen sisältävää sähköpostia joka ikisessä paikassa? :D


      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta, olen kirjautunut ja odottelen vahvistusviestiä.


    • Anonyymi

      En juurikaan luota Hymyn "moraaliseen heräämiseen". Heitä vain kiukutti kun palsta tuotti vain lisävaivaa ja hyöty valui kilpailevalle lehdelle eli seiskalle.

      Yleensähän homma meni niin, että näädät toi palstalle ensimmäisinä tietoa tuksun uusista edesottamuksista, esim. Lapsen huostaanotot. Marja-muorin pahoinpitelyt ja tuksun "kurtturuusu-pornokuvat" kun hän julkisesti larppasi evankelistaa ym.

      Viikon päästä ne oli seiskassa uusina "jymyjuttuina". Tuksun oikeudenistuntopapereitakin oli jo pari viikkoa pyöritelty näätäpalstalla ennen kun seiska julkasi "jymyjutun" oikeuspapereineen.
      Eli seiskan toimittajat kyttäsi näätäpalstaa ja napsivat sieltä "kohujuttujaan"sitä mukaa kun näädät niitä kaivoi esiin.

      Epäilen että moni seiskan kohujuttu olisi jäänyt julkaisematta ilman näätiä, jotka seurasivat aktiivisesti tuksun somea ja "haistoivat palaneenkäryä" ja oikeusnäätää joka kävi vuoropuhelua ruotsin oikeusviranomaisten kanssa ja tilasi papereita sillä välin esim. kun seiskassa uskottiin tuksun "pullantuoksuiseen" isoäiti-äiti-vaavi-perheidylliin".
      Tottakai hymyä v:tti kun pahin kilpailija, seiska hyödynsi HEIDÄN ylläpitämäänsä palvelua ja keräsi hillot.

    • Anonyymi

      Tuksu on yhteiskunnan pohjasakkaa.

    • Anonyymi

      Vai on uusi pesä temmattu hedvetin perimmäiseen kuutioon, sinne missä mato ei kuole. Onko korkeimmansananneuvosto tuominnut näädät ikuiseen kadotukseen samaan aikaan, kun past away tukiaaniset sisarukset leikkivät kasvatusaltaassa ylituomarin abortoidun sikiön kanssa?
      Alan olemaan niin vittuuntunut hesuksenmorsiammeen, että kunhan uusi kunnon pesä löytyy niin laitan jakoon tietoja menneiltä kultaisilta näätäilyvuosilta mm ähän ja olkiksen kanarianmatkalta ja jollashovin bileistä.

      Mietiskelijä

      • Anonyymi

        Anna palaa vaan! Mä en oo löytänyt enää kun ton epävakaan ja kanavaltaan ällöttävä yli laidan. Onko muita pesiä?


    • Anonyymi

      No jopas näätiä kiinnostaa taas. Toivottavasti ette koskaan saa tietää. 🤣

    • Anonyymi

      Menit siis oikeen etsimällä etsimään Tukiaisesta uutisia??
      Kuinka köyhää voi olla joidenkin elämät???? 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Hyi olkoon kuinka toksisia te olette!
      "Mitä siellä on tapahtunut?"
      No varmasti enemmän kuin teidän elämässä. 🤣
      Hyi hitto millaisia ihmisiä on olemassa. Stalkkaamassa jotain julkimoja 24/7.
      V*tun noloa

      • Anonyymi

        Mistä löysit tuon muotisanan "toksisia"? Itse olen hakenut mutta en löytänyt.


    • Anonyymi

      "Esther Sarah
      2 t ·
      Onko mielestäsi "melody festivaali" erittäin korkealla Friends Areenalla sopiva 3-vuotiaille pienille lapsille ?? !!! Tyttäreni äidinkieli olisi suomi, ei ruotsi!! Tämä on kansanmurha
      · ·
      Esther Sarah
      Lapsia oli sotkettu tuohonkin mukaan ja joku lohikäärme siellä lenteli taustalla ja tulenliekit paloivat pitkin lavaa!!!! 😠😡🤬 Kyllä mä nyt sanon että JEESUS PIDÄ KIIRETTÄ!!!!!! Lapset pois tästä maailmasta, täähän on ihan SAIRASTA!!!!! Mun tyttären katse kuvissa on hämmentynyt ja pelokas: EI todellakaan mitenkään "nyt hän on turvassa" pask......!!!!! Ihmiset on joko järjettömän tyhmiä tai muuten vaan pahansuopia!!!"

      nyt on Johanna Esther huolissaan että lapsi on hämmentynyt ja pelokas.
      Mitähän oli lapsen mielentila kolmen viikon pakomatkan aikana alle kaksivuotiaana?

    • Anonyymi

      Yyyyy

    • Anonyymi

      "Mitähän oli lapsen mielentila kolmen viikon pakomatkan aikana alle kaksivuotiaana?"

      Oikeudenkäynin asiakirjoissa maininta, että Ranskassa hotellin henkilökunta ilmoitti viranomaisille likaisesta ja hylätyn oloisesta lapsesta.

      Minkälainen tilanne on mahtanut olla? Ei luulisi hotellin henkilökunnan herkästi tuollaista ilmoitusta tejkevän?

      • Anonyymi

        Vieläkö se spurgu saa tavata lastaan valvotusti, vai lopettiko tapaamiset kun sai kiellon laittaa nettiin kuvia lapsestaan tapaamisten ohessa.


    • Anonyymi

      Voisko joku kertoa mistä löytyy Johanna-ketjuja?

    • Anonyymi

      Ylilaudalta löytyy. Aihe vapaa Ylilauta.

    • Anonyymi

      Yllätys, paikalla olijoiden mukaan Tuksu oli ollut eilen Turun keikalla kännissä ja pupillit suurina eli jotain muutakin napsittu. Jumalan sanaa, kielillä puhumista ja ruotsin viranomaisia haukuttu. Ja yleisössä ollut rumia naisia. Ei prinsessamaista barbeja kuten hän.

      Voiko yleisöään enää enemmän aliarvostaa ? Kampeaa ruhonsa lavalle ulisemaan raamatun tulkintojaan. No viina oli halpaa eikä yleisö ehkä muuta odottanutkaan. Hyvää mainosta seuraavalle keikalle, kysyntää varmasti piisaa. Joku Tuksun kuitenkin buukkaa.

      • Anonyymi

        Täh? Tupa oli täynnä ja juomaa myytiin hyvin. Hieno ilta! Buukatkaa muutkin Tuksu!


      • Anonyymi

        Antakaa Johannan olla rauhassa ja tehdä työtään.
        Olet(te)ko itse täydellinen?


      • Anonyymi

        Baarien saama palaute ei ole positiivista. Artistia ei kuulema ois saanu päästää siinä kunnossa enää esiintymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa Johannan olla rauhassa ja tehdä työtään.
        Olet(te)ko itse täydellinen?

        Mitä työtään eihän Tuksu osaa edes laulaa siellä lavalla pyörii nostelee helmojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä työtään eihän Tuksu osaa edes laulaa siellä lavalla pyörii nostelee helmojaan.

        Olet kateellinen kun et ole elänyt yhtä makeaa elämää kuin Johanna ja kokenut vaikka mitä luksusta ja tavannut julkkiksia!Johanna on niin kauniskin, sisäisesti ja ulkoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä työtään eihän Tuksu osaa edes laulaa siellä lavalla pyörii nostelee helmojaan.

        Työtä se on sekin. Itsensä esittelemistä. Siitähän Johanna nauttii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baarien saama palaute ei ole positiivista. Artistia ei kuulema ois saanu päästää siinä kunnossa enää esiintymään.

        Siellä on sit youtubessa video, kun tuksu esiintyy. Sekasin koko akka ja mitään selvää ei saa. Baarit olleet täys, kun ilmaset sisään pääsyt ja halvat juomat.


    • Anonyymi

      Johanna Tukiainen on Suomen suurin viihdetähti. Loistava laulaja, biisintekijä ja päälle vielä kuvankaunis. Kaikki miehet ihailee Johannaa.

      • Anonyymi

        Näin on. Tukiainen on lähes kaikkien miesten unelmien nainen. Pitkähiuksinen näyttävä blondi, sivistynyt, taitava kokki ja kodin sisustaja. Ja mikä parasta, ei oman kertomuksensa mukaan ole osaamaton ja vastaanhangoitteleva petipuuhissakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Tukiainen on lähes kaikkien miesten unelmien nainen. Pitkähiuksinen näyttävä blondi, sivistynyt, taitava kokki ja kodin sisustaja. Ja mikä parasta, ei oman kertomuksensa mukaan ole osaamaton ja vastaanhangoitteleva petipuuhissakaan.

        Ja myös todella, todella hyvä koirilleen! Kuuluisa ihan Ruottissakin, poliisit tulleet ihailemaan koiran olosuhteita ja saman tien ottaneet hauvan mukaansa!

        Kuka olio kehtaa myydä Tuksulle ja Lälly-vellille koiria??? Katsopas vähän, miltä uusin koirakin kuvissa näyttää! Yhtä koiraa, joka oli ollut sillä kauan, ei voinut viedä eläinlääkärille eutanasiaan, vaan koira kitui vessan lattialla kunnes kuoli, pääsi ressukka sitten viimein pois.
        Ryypätköön, vetäköön vaikka hevosen nukutusaineita minun puolestani, mutta antaisi koirien olla! Eihän se terve ole, mutta onko sairailla sitten oikeus rääkätä elollisia olentoja?


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe