Musta se ois luonnollinen jatkumo että Costellon poika alkaisi jatkamaan popedan perintöa alkamalla tekemään biisejä. Jotta se olis popedaa niin täytyisi pitää kiinni niistä popedan jutuista kuten viihde, ilo ja rento meininki sekä suomirock, american rock, hard rock, AOR, poprock ja paljon duurimelodioissa eteneviä rock-ralleja.
Vastaukset 8
- Anonyymi
No ymmärsin näin että se on vielä kuka ne tekstit tekee. Olli vai joku ulkopuolinen. Costellon tekstit nyt yleensä ei hyviä ole olleet. Joskus on jotain asiallista syntynyt. Patelta on tullut hyviä tekstejä mutta toki todella huonojakin. Hyviä esimerkkejä Punaista ja makeaa, Kuuma kesä, Pohjantähden alla, Mustameri ja mies, Kellot lyö, , Repe ja Lissu, Kuinka kummassa voikin käydä näin, Armahdus, Soittomatkalla niistä Paten onnistumisista.
- Anonyymi
Uni on mahtavinta paten tekstiä minusta eli popedan laulu nimeltä uni. Filosofisen älykäs teksti. Suuri neron oivallus! Ja mustameri ja mies tosi hyvä teksti. Kappaleen mä unta näin teksti on mahtava myös, mutten ole varma onko se paten sanoitus. Tiedätkö onko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uni on mahtavinta paten tekstiä minusta eli popedan laulu nimeltä uni. Filosofisen älykäs teksti. Suuri neron oivallus! Ja mustameri ja mies tosi hyvä teksti. Kappaleen mä unta näin teksti on mahtava myös, mutten ole varma onko se paten sanoitus. Tiedätkö onko?
Mä unta näin on Mikkosen sanoitus. Kymmenen uutiset on sitten taas Paten sanoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä unta näin on Mikkosen sanoitus. Kymmenen uutiset on sitten taas Paten sanoitus.
molemmat oivaltavia sanoituksia. Paten kymmenen uutiset teksti on kantaaottavampi(poliittisempi sanoitus) kun tuo mä unta näin teksti on filosofinen ja psykologinen teksti.
muistaakseni MTV 3 kanavalla oli joskus noin about 5-7 vuotta haastattelu jossa haastateltiin pate Mustajärvee niin se toimittaja sanoi omat popeda -suosikkinsa niin hänen suosikeissa oli kymmenen uutiset -laulu niin kun toimittaja mainitti sen biisin niin pate hieman naurahti tutulla nauruäänellään.
- Anonyymi
Regeetä okei.
- Anonyymi
Jos Costellon poika osaisi biisejä tehdä, luulisi, että jotain olisi jo tullut ulos.
- Anonyymi
Juu no varmaan osaa tehdä mutta siinä bändissä ei muut tee biisejä kuin Costello.
- Anonyymi
Jos ei biisejä synny, niin näitä nuoremman polven rokkitekijöitä voisi ylipäätään konsultoida ihan linjakkaasti, sotkematta välttämättä sekaan kaikkia hiphop-tuottajia sun muita ehdokkaita yhtä aikaa.
Elän itselleni oli mallikas biisi taannoin, ihan vuosituhannen parasta Popedaa. Sopi bändille silloin ja sopii varmaan vastakin - eikä ole lähinnä mikään vitsi tai pastissi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 71840
- 113779
- 37706
- 140705
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619- 70617
- 28508
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu147498Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69455
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti45451- 63445
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432- 45423
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74416Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405