Musta se ois luonnollinen jatkumo että Costellon poika alkaisi jatkamaan popedan perintöa alkamalla tekemään biisejä. Jotta se olis popedaa niin täytyisi pitää kiinni niistä popedan jutuista kuten viihde, ilo ja rento meininki sekä suomirock, american rock, hard rock, AOR, poprock ja paljon duurimelodioissa eteneviä rock-ralleja.
Alkaisiko costellon poika tekeen biisit popedalle?
10
611
Vastaukset
- Anonyymi
No ymmärsin näin että se on vielä kuka ne tekstit tekee. Olli vai joku ulkopuolinen. Costellon tekstit nyt yleensä ei hyviä ole olleet. Joskus on jotain asiallista syntynyt. Patelta on tullut hyviä tekstejä mutta toki todella huonojakin. Hyviä esimerkkejä Punaista ja makeaa, Kuuma kesä, Pohjantähden alla, Mustameri ja mies, Kellot lyö, , Repe ja Lissu, Kuinka kummassa voikin käydä näin, Armahdus, Soittomatkalla niistä Paten onnistumisista.
- Anonyymi
Uni on mahtavinta paten tekstiä minusta eli popedan laulu nimeltä uni. Filosofisen älykäs teksti. Suuri neron oivallus! Ja mustameri ja mies tosi hyvä teksti. Kappaleen mä unta näin teksti on mahtava myös, mutten ole varma onko se paten sanoitus. Tiedätkö onko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uni on mahtavinta paten tekstiä minusta eli popedan laulu nimeltä uni. Filosofisen älykäs teksti. Suuri neron oivallus! Ja mustameri ja mies tosi hyvä teksti. Kappaleen mä unta näin teksti on mahtava myös, mutten ole varma onko se paten sanoitus. Tiedätkö onko?
Mä unta näin on Mikkosen sanoitus. Kymmenen uutiset on sitten taas Paten sanoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä unta näin on Mikkosen sanoitus. Kymmenen uutiset on sitten taas Paten sanoitus.
molemmat oivaltavia sanoituksia. Paten kymmenen uutiset teksti on kantaaottavampi(poliittisempi sanoitus) kun tuo mä unta näin teksti on filosofinen ja psykologinen teksti.
muistaakseni MTV 3 kanavalla oli joskus noin about 5-7 vuotta haastattelu jossa haastateltiin pate Mustajärvee niin se toimittaja sanoi omat popeda -suosikkinsa niin hänen suosikeissa oli kymmenen uutiset -laulu niin kun toimittaja mainitti sen biisin niin pate hieman naurahti tutulla nauruäänellään. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Regeetä okei.
- Anonyymi
Jos Costellon poika osaisi biisejä tehdä, luulisi, että jotain olisi jo tullut ulos.
- Anonyymi
Juu no varmaan osaa tehdä mutta siinä bändissä ei muut tee biisejä kuin Costello.
- Anonyymi
Jos ei biisejä synny, niin näitä nuoremman polven rokkitekijöitä voisi ylipäätään konsultoida ihan linjakkaasti, sotkematta välttämättä sekaan kaikkia hiphop-tuottajia sun muita ehdokkaita yhtä aikaa.
Elän itselleni oli mallikas biisi taannoin, ihan vuosituhannen parasta Popedaa. Sopi bändille silloin ja sopii varmaan vastakin - eikä ole lähinnä mikään vitsi tai pastissi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839