Mistä saisin lainaa?

Anonyymi-ap

Viimeisin ulosotto on maksettu mutta merkintään näkyy vielä muutaman viikon. Työssä käyn joten ei ole todistaa tuloja. Onkohan joku firma mistä saisin jo lainaa odottaessa että merkinnät puhdistuu?

Avioerossa meni kaikki, olen joutunut ihan kaiken hankkimaan itselleni joten siksi tässä on hieman köyhää tilipäivälle asti. Enkä hae isoa lainaa. Joku 200e olisi varmasti jo runsas. Firmoja on satoja niin osaako joku kertoa kokemuksesta mihin kannattaisi olla yhteydessä?

9

1261

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

www.lainasampo.fi

• Anonyymi

Jos on vielä merkintöjä niin panttilainaamo tai Falloslaina lienevät ainoat vaihtoehtosi.

• Anonyymi

"Työssä käyn joten ei ole todistaa tuloja."

Siis mitä?!

• Anonyymi

Sana pimeissä unohtui edestä.

• Anonyymi

Huhtikuussa aprillipäivänä Suomeen tulee positiivinen luottorekisteri, jolloin huijaamisesta tulee entistä vaikeampaa.Siinä näkyy lainojen lisäksi lainanhakijan viimeisen 12 kuukauden tulotkin.

• Anonyymi

Hyvänä päivänä tulee, aion aprillata kaikkia luotonantajia ihan sikana!
        Yksi hyvä keino on se että jos saa vaikka pelkkää toimeentulotukea ja asumistukea niin siirtää koko köntsän toiselle pankkitililleen ja ilmoittaa samalla tulorekisteriin sen summan 2 viikon palkkana. Jälkikäteen voi sit sossussa selittää että kaljapäissä tuli huviksi kokeiltua kuinka se tulorekisteri toimii. Sitä ennen on kuitenkin jo haettu vippiä runsaasti mistä ei puhuta kellekään mitään. Todeta voi jälkeenpäin ittelleen että olin ovela nääs!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvänä päivänä tulee, aion aprillata kaikkia luotonantajia ihan sikana!
        Yksi hyvä keino on se että jos saa vaikka pelkkää toimeentulotukea ja asumistukea niin siirtää koko köntsän toiselle pankkitililleen ja ilmoittaa samalla tulorekisteriin sen summan 2 viikon palkkana. Jälkikäteen voi sit sossussa selittää että kaljapäissä tuli huviksi kokeiltua kuinka se tulorekisteri toimii. Sitä ennen on kuitenkin jo haettu vippiä runsaasti mistä ei puhuta kellekään mitään. Todeta voi jälkeenpäin ittelleen että olin ovela nääs!

'Hyvänä päivänä tulee, aion aprillata kaikkia luotonantajia ihan sikana!
        Yksi hyvä keino on se että jos saa vaikka pelkkää toimeentulotukea ja asumistukea niin siirtää koko köntsän toiselle pankkitililleen ja ilmoittaa samalla tulorekisteriin sen summan 2 viikon palkkana.'

Palkansaaja ei tulorekisteriin voi mitään syöttää, työnantajat, etuuksien maksajat, eläkeyhtiöt vain sekä rahoitusyhtiöt, pankit & vastaavat.

• Anonyymi

Moikka, Kokeile www.lainasampo.fi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      137
      579
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      550
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    Aihe