Nyt kiimaista runkkailua ?
Whereby huone
9
1191
Vastaukset
- Anonyymi
missä ?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Aktiivisista huoneista vinkkejä?
- Anonyymi
Voisiko, joku joka osaa, avata kaikille aina avoimen huoneen? En onnistunut itse siinä.
Sellaisia suomalaisia oli vielä join aika sitten. Oli kivaa.- Anonyymi
Jos sinulla on huone, niin mene asetuksiin siitä hammasrattaan kohdalta ja klikkaa ensin "Room settings" ja sitten liu'uta painike "Unlocked room" puolelle. Siinä on sitten joku ehkä tunnin aikaraja kun se on avoinna, ainakin ilmaishuoneella silleen. Itsellä toimii näin ja olen joskus avannutkin sen kaikille. Sitten tänne viesti huneen nimestä ja koska auki, kiitos, nähdään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on huone, niin mene asetuksiin siitä hammasrattaan kohdalta ja klikkaa ensin "Room settings" ja sitten liu'uta painike "Unlocked room" puolelle. Siinä on sitten joku ehkä tunnin aikaraja kun se on avoinna, ainakin ilmaishuoneella silleen. Itsellä toimii näin ja olen joskus avannutkin sen kaikille. Sitten tänne viesti huneen nimestä ja koska auki, kiitos, nähdään !
Ei nähdä nysä pili
- Anonyymi
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Avaan huoneeni https://whereby.com/webcamanaalia klo 9:00
- Anonyymi
Spedellä on avoimien ovien päivä buaahaa
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2155931
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263684- 822567
- 372090
- 331882
- 431851
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431