Väliaikainen näädänpesä

Näädät löytää toisensa!

296

16568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä ollaan! Minfolla jo spekuloitiin että tullaanko nyt sinne.

      • Mikähän tuo Hymyn juttu oikeen on?


      • Anonyymi
        supetblonli kirjoitti:

        Mikähän tuo Hymyn juttu oikeen on?

        JIP teki siitä rikosilmoituksen. Se oli nettikiusaamista.


      • Anonyymi

        Sinne sitten vaan. Pitää tehdä uusi Nikkilä,on jo vanha siellä mutten muista s.sanaa. T. Loora


      • Anonyymi

        Yksi pösilö elätyttää itsensä muilla, hakkaa ja puukottaa, kohtelee eläimiä huonosti, kaappaa ja hoitaa huonosti lapsensa, dokaa ja kävelee edelleen vapaana. Mammavainaa se aina sanoi että ei haukku haavaa tee ja minkä oma käsi tekee sen oma olka kantaa. Naurettava rikosilmoitus!


      • Anonyymi

        Poimisipa tuo pulustaja myös noista syytöksistä ainesta rikosilmoitukseen myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JIP teki siitä rikosilmoituksen. Se oli nettikiusaamista.

        Onhan rikosilmoituksia tehty vuosien mittaan useita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne sitten vaan. Pitää tehdä uusi Nikkilä,on jo vanha siellä mutten muista s.sanaa. T. Loora

        Häätö teillä tulee täältäkin..Ei löydä näätäpopulaatio enää turvallista sijaa. Ei kai kukaan mode altista itseään rikossyytteille/kunnianloukkaussyytteille teidän takia.. Huoh! Erään aikakauden loppu.


      • Anonyymi

        Ylistääkö Purra Stepan Banderaa?!!!!


    • Anonyymi

      Hyvä tietää. Joku paikka pitäisi olla. T. Pinkkihasardi

    • Sen kun tietäisi miksi ihmeessä keskusteluja poistetaan. Jotain on varmaan sattunut.

    • Anonyymi

      Fos sold: Täytyy nyt yrittää seurata näitä eri paikkoja, joissa hajalleen pakotetut näädät yrittävät toisensa löytää!
      Ylilaudalla olen jo käynyt ja aktivoitunut, samoin Myhyn eri ketjuissa olen koettanut aatetovereita tavoittaa.
      Kunpa löytyisi joku yksi yhteinen paikka, jossa vanhat tutut voisivat taas kerääntyä yhteisen mielenkiintonsa äärelle.
      Hang in there!
      For sold

    • Anonyymi

      Miten tänne nyt lisäät mitään kuvakaappauksia 😡

    • Anonyymi

      Täällä ollaan. Mvballerina

    • Anonyymi

      Hmmm...on tämä erikoista. Pitää katsella jonkin aikaa mitä tulee tapahtumaan. T. LukijattareNimi

    • Anonyymi

      Eikö olisi faceryhmä fiksumpi?

      • Mä tein tähän vähän siksi että voidaan kokoontua ja miettiä, mikä olisi hyvä loppusijoituspaikka. Ei sen tää tarvii olla mutta että saatais mahollisimman paljon bnäätiä koottua ettei kukaan eksy!

        Kuvakaappauksia ei tänne taida saada mikä on perseestä. Ehkä alkuun vaikka sinne aijaa ja sitten vaan tänne linkkaa tiedon tms.


      • Anonyymi

        Facebook on alustana tällaiselle huono, koska sen automaattiset moderointibotit on aika tiukkoja mm. alastomuudesta, väkivallasta ja itsetuhoisesta sisällöstä, mitä Tuksulta nähdään aika ajoin. Allekirjoittaneelta lähtenyt jo useampi FB-profiili jäähylle kun joskus jakanut Tuksun juttuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Facebook on alustana tällaiselle huono, koska sen automaattiset moderointibotit on aika tiukkoja mm. alastomuudesta, väkivallasta ja itsetuhoisesta sisällöstä, mitä Tuksulta nähdään aika ajoin. Allekirjoittaneelta lähtenyt jo useampi FB-profiili jäähylle kun joskus jakanut Tuksun juttuja.

        Joo se on ihan totta. Ja lisäksi varmana monet haluaa kuitenkin olla keskustelussa mukana ilman omaa nimeä ja kasvoja. Toki aina voi FB luoda feikkiprofiilin. Sielä on se ryhmä haaska sensuroimaton missä on Tuksustakin juttuja.


      • Jos faceryhmää käyttäisi, tarvitsee olla facessa ja varmaan myös feikkitiedoilla. Kannatan, että luodaan oma foorumi munpalsta.comiin. Eilen tuota jo ehdotin jossain nyt poistuneessa hymyn keskustelussa.


    • Anonyymi

      Mä laitan tuohikselle s-postia. Että mitä nyt on tapahtunut, ja missä jatketaan. T. Pinkkihasardi

    • Anonyymi

      Virna paikalla

    • Anonyymi

      Face on huono. Kaikki eivät ole siellä, eikä itseäinikään innosta valeprofiilin kanssa leikkiä. Omalla nimelläni en Faceen lähde Päätähteämme ruotimaan.
      For sold

      • Anonyymi

        Miksi et lähtisi omalla nimelläsi? Toki omalla nimellä voi paljastaa Johannan valheita?


    • Anonyymi

      Laitoin tuohikselle viestiä, että missä jatketaan. Yliksellä mä en ainakaan haluaisi. Onkohan se Tuksu nyt missä kunnossa. Elossa vielä?. T. Pinkkihasardi

    • Anonyymiviestit näköjään häipyy varsin nopeasti. Hallitunkki oli jo varattu, joten hallitunksu tässä :)

    • On tääkin nyt. Olen hyvinkin mahdollisesti yksi hyvinkin pitkään saagaa seuranneista näätäeläimistä, jo Ellien ajoista mukana seuraillut, Hymyyn lopulta päätynyt ja jo ennen Submarinen legendaarista risteilyvideota glamouriin sotkeutunut. Taustalla tosin vain aina. Nyt harmaantuneet viiksikarvani valahtivat aivan veltoiksi kauhusta, menetänkö tämän henkisesti epävakaan kotipesäni tässä myllerryksessä! Toki meno on muuttunut vuosien varrella, nimimerkkejä ja blogisteja kadonnut lopullisesti kuten Strippis, Mänäädin, Kakluuni, Luputiini Kaiteella, Laupis, Pasko, Kandi, Markku Rourke ja Tutkivat, Barbituraatti. Ja moni muu, kenen aivoituksia ja tutkimustyötä arvostin kovasti. Nyt viimeisimpänä Tuohis, Oikisnäätä, Herne sun muut ei yhtään vähäisimpänä. Yritän pysyä kärryillä, minne uusi koti perustetaan. Jos en pysy, niin ehkä minunkin on aika löytää uusi iltasatu. Hih ja jej. EsikoisDother

      • Ei ole montaa meitä ellien ajoista enää.


      • Anneli_näätäläinen kirjoitti:

        Ei ole montaa meitä ellien ajoista enää.

        Ei ole ei. Salakapakassakin olin tovin, kunnes meni peeseilyksi se rahan kerääminen ja keskinäinen närppiminen.
        Toisaalta, luulen että taru on jo lähellä loppua. Ei henkilöllöä muista enää kukaan muu kuin kourallinen näätiä. Pressiä ei kiinnosta, sen entisiä läheisiä ei kiinnosta, ystäviä ei ole, lasta ei takaisin saa, kulkee omaisuus nyssäköissä, kerjää ja valehtelee, kiristää ja uhkailee.
        Mitä sillä oikeasti on enää jäljellä elämästä, jossa 200 paria kenkiä oli ihan minimi ja pilulla pääsi ulkomaiseen patjaksi? Kuukautisside naamassa oltiin levytysstudiossa kun joku maksoi?
        Jäljellä on helvetin tulet ja katkut, viimeinen tuomio, sylkeä ja vihaa. Se pelkää ihan hitosti tulevaisuutta, koska tietää mitä edestänsä löytää. Oman uskonsa mukaisesti siis.
        Ehkä tää vois olla hyvä hetki myös hypätä kelkasta pois, ja antaa sen ajaa päin seinää ilman, että seuraa vierestä? Vakaasti harkitsen kyllä.
        Aikojen alussa tää oli sellaista harmitonta naureskelua toisen typeryydelle ja hattaraisille unelmille ilman mitään todellisuuspohjaa ja oikeaa osaamista. Nyt jäljellä on lähinnä epäuskoisuus, oksettava olo, toive siitä että tähde ehkä pääsisi pois omien toiveidensakin mukaisesti. Ei tuosta enää ehjää saa, lienee sen itsekin tajunnut ja siksi millään ei ole enää mitään väliä?


      • Anonyymi
        Esikoisdother kirjoitti:

        Ei ole ei. Salakapakassakin olin tovin, kunnes meni peeseilyksi se rahan kerääminen ja keskinäinen närppiminen.
        Toisaalta, luulen että taru on jo lähellä loppua. Ei henkilöllöä muista enää kukaan muu kuin kourallinen näätiä. Pressiä ei kiinnosta, sen entisiä läheisiä ei kiinnosta, ystäviä ei ole, lasta ei takaisin saa, kulkee omaisuus nyssäköissä, kerjää ja valehtelee, kiristää ja uhkailee.
        Mitä sillä oikeasti on enää jäljellä elämästä, jossa 200 paria kenkiä oli ihan minimi ja pilulla pääsi ulkomaiseen patjaksi? Kuukautisside naamassa oltiin levytysstudiossa kun joku maksoi?
        Jäljellä on helvetin tulet ja katkut, viimeinen tuomio, sylkeä ja vihaa. Se pelkää ihan hitosti tulevaisuutta, koska tietää mitä edestänsä löytää. Oman uskonsa mukaisesti siis.
        Ehkä tää vois olla hyvä hetki myös hypätä kelkasta pois, ja antaa sen ajaa päin seinää ilman, että seuraa vierestä? Vakaasti harkitsen kyllä.
        Aikojen alussa tää oli sellaista harmitonta naureskelua toisen typeryydelle ja hattaraisille unelmille ilman mitään todellisuuspohjaa ja oikeaa osaamista. Nyt jäljellä on lähinnä epäuskoisuus, oksettava olo, toive siitä että tähde ehkä pääsisi pois omien toiveidensakin mukaisesti. Ei tuosta enää ehjää saa, lienee sen itsekin tajunnut ja siksi millään ei ole enää mitään väliä?

        Olis ahdistavaa olla MMJT. Toisaalta kun kieltää kaikki faktat niin mikä on ollessa ja omien demoniensa kanssa painiessa nappien ja rauhoittavan tanniinin kanssa.


    • No nyt oon kytiksellä Yliksellä, Minfossa ja täällä. Katsotaan nyt, minne lopuksi päädymme.

    • Anonyymi

      Mitähän sille on tapahtunut, siis palstalle ja onko tuoksun tekemisistä tietoa.

    • Anonyymi

      Cicero ilmoittautuu. Täällä kyllä sensuroidaan juttuja melko helposti, no katsotaan minne päädytään.

    • Laitoin Myhyn toimitukseen kyselyn:

      "Hei.
      Haluan tietää. miksi lehtenne keskustelufoorumilta "Julkkis"-osiosta on poistettu ketjut Johanna Tukiaisesta ja miksei asiasta ole informoitu mitenkään?
      Meitä on iso joukko vakituisia keskustelijoita, jotka olemme ymmällämme, kun emme saa mitään selitystä, miksi viestimme ja kyselymme katoavat.
      Olisi vähintäänkin hyvän tavan mukaista informoida vuosikausien uskollisisa vierailijoita sivuillanne."

      Saa nähdä, tuleeko mitään vastausta.

    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä" eli tänne ei kannata kovin pitkään jäädä

      • Anonyymi

        Kyllä hämmästytti: Kirjoitin ihan asiallisesti, että ketju häipyi Myhystä, ja kysyin "Mitähän on tapahtunut". Ihmettelin vielä, missä tekstit nyt ovat? Kerroin löytäneeni aamulla toisen ketjun, mutta sekin poistui. - Ai niin! Mainitsin myös internetin suositun palstan tekstissäni. - Ja nyt on oma kirjoitukseni poistettu! - Tuntuu siis "paniikkinappi" olevan herkässä täälläkin.


    • Anonyymi

      Eka kommenttini ikinä, mutta olen seurannut tätä hyvin, hyvin kauan. Ootte ihania, tämä on parasta viihdettä tai/ja realityä ikinä. Jos olisin tähteen törmännyt, olisin heti rapsan laittanut. En vaan liiku piireissä.
      Perässä tullaan!

      • Anonyymi

        No ei voi muuta kuin todeta, että onpa sinulla huvit ja realityt ja haluat sen tänne oikein kirjoittaa. Mikä tässä nyt on niin parasta. Minun mielestäni hyvin törkyistä halpahallikamaa. Tuollaisiin piireihinkö kaipailet?


    • Anonyymi

      Antakaa jo sen ihmisen olla ja elää niinku ite tykkää. Mitä se meille kellekään kuuluu. Outo harrastus Teillä haukkua ihmisiä yötä päivää.

      • Eihän täällä kukaan estä häntä elämästä ja olemasta ihan miten itse huvittaa! Saa kai sitä keskustelufoorumilla keskustella, jos joku aihe kiinnostaa. Esim miksi joku kaappaa oman lapsensa tai syyllistyy jatkuvasti rikoksiin.
        Tai miksei 45 vuotias ole tehnyt päivääkään oikeaa työtä ja elää eri miesten ylläpidettävänä.

        Ja kaiken tämän jälkeen yrittää saada huostaanotetun lapsensa itselleen, vaikkei hänellä ole minkäänlaista toimeentuloa, säännöllistä elämää, eikä edes raittiutta.

        Eli miksei näitä asioita voisi pohtia, kun henkilö itse tuo asioitaan ja yksityiselämäänsä jatkuvasti esille.


      • Anonyymi

        Tulee kalliiksi kahden valtion veronmaksajille sekä kahdelle elättäjäuuvatille.


      • Anonyymi

        Tutustuppa tuksun juttuja, lapsen kaappaus ranskaan vellin kanssa. Äitiä pahoinpiteli ja tappelee lähes kaikkien kanssa. Huolii kaveriksi sellaisia joilla on rahaa. Ostattaa kaikki noilla kavereilla. Alkoholisti ja pillereitä napsii urakalla. Väittää että kaikki valehtelee mutta itse puhui totuuksia vaikka valehtelee ihan kaikissa asioissa. Asunut Miamissa, Dubaissa ym ym vaikka joka paikassa käynyt vaan lomamatkalla. Kaikki suuruudet ovat muka tavannut ja jokainen ihan itkee kun itse on niin kaunis ja laulaa ja tanssii. 90-100 kiloinen juoppo eikä edes osaa laulaa. Väittää että on uskossa mutta todellisuudessa on kaikkea muuta. Sekä suomessa ja ruotsissa on mittavat rikosrekisterit ja ulosotossa yli 70 000e.
        Kun miehet tuhlaa siihen rahaa, kun rahat loppuu niin heivaa pois kavereista.
        Itkee sitä että hänestä kirjoitetaan kaikkea sontaa. Tosiasiassa sos.mediassa kirjoitetaan totuuksia sen elämästä eikä kukaan liiottele asioita vaan ampuvat alas valheet ja kertovat miten todelliset asiat on.
        Lasta ei osaa hoitaa mitenkään se on vaan pelkkä asuste pukee pienen viattoman lapsen sifonkimekkoihin ja ottaa kuvia ja laittaa nettiin. Lapsi on hänelle ainoastaan kuvauksen kohde. Eikä osaa huomioida lasta mitenkään, ei osaa tehdä hänelle ruokaa eikä osaa kasvattaa mitenkään lasta. Eikä pysty antamaan kotia pienelle joka tarvitsee rakkautta ja turvallisuutta, lapsen tarpeet on tunkilla häviksissä.
        Ruotsissa jo synnärilaitoksessa huomattiin että on täysin kykenemätön hoitamaan lasta niinkuin pitäisi. Jasmine juuri ennen itsemurhaa teki lastensuojeluun ilmoituksen.
        Tuhero vetää vähintään pari viinipulloa ja pillereitä myös.
        Nämä kaikki on tosiasioita.
        Sai lapsen kaappauksesta ruotsista ranskaan kolmen vuoden valvontarangaistuksen ja psykiatriseen hoitoon.Oli noin 50 vrk pidätettynä ranskassa. Lapsi oli likainen ja hyvin nälissään rupia päässä
        Hotellin henk.kunta soitti poliisit. Tuhero tarjosi poliiseille kokaiinia...ei mikään ihme että pidätettiin kirjoitkinko jo että pahoinpiteli oman äitinsä. Veli soitti poliisit paikalle.
        Ja lähes kaikki jotka ovat hänen kanssa tekemisissä ja kun tunkki huomaa ettei tyypeillä ole rahaa ostella sille prinsessa asuja, ravintolaan syömään ym...Joka ikinen valehtelee...Ainoastaan hän on oikeassa. Leikkii uskossa olevaa...Totuus on ihan toinen. Kaukana uskosta.
        Nämä kaikki on totta. Ja totuuksia kirjoitellaan, se ei ole kiusaamista vaan valheita ammutaan alas ja kerrotaan totta.
        Se ei ole kiusaamista ja itse on laittanut itsensä julkisuuden henkilöksi niin häntä voi arvostella totuuden mukaisesesti.
        Ja itse on minultakin kysynyt muutama vuosi sitten että mitä nyt keksisi että hänestä kirjoitettaisiin.

        Että tällainen tapaus ihan totuudessa pysyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustuppa tuksun juttuja, lapsen kaappaus ranskaan vellin kanssa. Äitiä pahoinpiteli ja tappelee lähes kaikkien kanssa. Huolii kaveriksi sellaisia joilla on rahaa. Ostattaa kaikki noilla kavereilla. Alkoholisti ja pillereitä napsii urakalla. Väittää että kaikki valehtelee mutta itse puhui totuuksia vaikka valehtelee ihan kaikissa asioissa. Asunut Miamissa, Dubaissa ym ym vaikka joka paikassa käynyt vaan lomamatkalla. Kaikki suuruudet ovat muka tavannut ja jokainen ihan itkee kun itse on niin kaunis ja laulaa ja tanssii. 90-100 kiloinen juoppo eikä edes osaa laulaa. Väittää että on uskossa mutta todellisuudessa on kaikkea muuta. Sekä suomessa ja ruotsissa on mittavat rikosrekisterit ja ulosotossa yli 70 000e.
        Kun miehet tuhlaa siihen rahaa, kun rahat loppuu niin heivaa pois kavereista.
        Itkee sitä että hänestä kirjoitetaan kaikkea sontaa. Tosiasiassa sos.mediassa kirjoitetaan totuuksia sen elämästä eikä kukaan liiottele asioita vaan ampuvat alas valheet ja kertovat miten todelliset asiat on.
        Lasta ei osaa hoitaa mitenkään se on vaan pelkkä asuste pukee pienen viattoman lapsen sifonkimekkoihin ja ottaa kuvia ja laittaa nettiin. Lapsi on hänelle ainoastaan kuvauksen kohde. Eikä osaa huomioida lasta mitenkään, ei osaa tehdä hänelle ruokaa eikä osaa kasvattaa mitenkään lasta. Eikä pysty antamaan kotia pienelle joka tarvitsee rakkautta ja turvallisuutta, lapsen tarpeet on tunkilla häviksissä.
        Ruotsissa jo synnärilaitoksessa huomattiin että on täysin kykenemätön hoitamaan lasta niinkuin pitäisi. Jasmine juuri ennen itsemurhaa teki lastensuojeluun ilmoituksen.
        Tuhero vetää vähintään pari viinipulloa ja pillereitä myös.
        Nämä kaikki on tosiasioita.
        Sai lapsen kaappauksesta ruotsista ranskaan kolmen vuoden valvontarangaistuksen ja psykiatriseen hoitoon.Oli noin 50 vrk pidätettynä ranskassa. Lapsi oli likainen ja hyvin nälissään rupia päässä
        Hotellin henk.kunta soitti poliisit. Tuhero tarjosi poliiseille kokaiinia...ei mikään ihme että pidätettiin kirjoitkinko jo että pahoinpiteli oman äitinsä. Veli soitti poliisit paikalle.
        Ja lähes kaikki jotka ovat hänen kanssa tekemisissä ja kun tunkki huomaa ettei tyypeillä ole rahaa ostella sille prinsessa asuja, ravintolaan syömään ym...Joka ikinen valehtelee...Ainoastaan hän on oikeassa. Leikkii uskossa olevaa...Totuus on ihan toinen. Kaukana uskosta.
        Nämä kaikki on totta. Ja totuuksia kirjoitellaan, se ei ole kiusaamista vaan valheita ammutaan alas ja kerrotaan totta.
        Se ei ole kiusaamista ja itse on laittanut itsensä julkisuuden henkilöksi niin häntä voi arvostella totuuden mukaisesesti.
        Ja itse on minultakin kysynyt muutama vuosi sitten että mitä nyt keksisi että hänestä kirjoitettaisiin.

        Että tällainen tapaus ihan totuudessa pysyin.

        Kuinka moneen kertaan nämä asiat on kerrottava ? Vaivaako dementia ? Olen yksi "syyllinen" palstan lopettamiseen. Tämäkin lopetetaan pian.


    • Anonyymi

      Leader Loora täällä.
      Kannatan m.infoa mutta katsotaan.

    • Anonyymi

      Minäkin tein varalta jo tunnukset minfoon eli siis murha.infoon. Suhtautukaamme tähän haasteeseen näätäilynä.

      • Murhiksella olisi sopiva foorumi Kaatopaikka meille jossa sana vapaa.


      • Anonyymi

        Mikä on minfo ja miten sinne pääsee


    • Entäs ihan oman foorumin luominen. Löytyisikö haluja/taitoa sellaisen luomiseen?

      Tärkeä ominaisuus on tietenkin se, että sinne voi linkittää kuvia ja esim. Oikeusnäädän postauksia, koska niitä on nyt taas tiedossa. Myös peukuttamismahdollisuus olisi plussaa.

      • Voisiko joku ehdottaa tätä oman foorumin luomista Ylilaudan langassa? En pääse sinne itse kirjoittamaan.


      • Ei tuo teknisesti olisi kovinkaan vaikeaa, mutta sitten tulee eteen vastuu- ja tekijänoikeuskysymykset julkaisuista ja kuvista, joihin ei välttämättä haluta sekaantua.


      • Anonyymi

        Voi "Hilkka" - parka. Yhä mukana !


    • Anonyymi

      Minä en tänne tee nikkiä. Tulen sitten sinne mihin päädymme. Loora Leader

    • Tuohis on täällä. 🙂

      • Anonyymi

        Moro! Ehtikin jo tulla paniikki! Olen uusi mutta seurannut palstaa vuodesta 2021. Täysin koukuttunut seuraanne.


      • Anonyymi

        Mene terapiaan.


    • Täällä ollaan.

    • Anonyymi

      Minnekään murhikselle tai yli laudalle en mielelläni lähtisi. Onneksi löysin tänne. Seuraillut olen keskusteluja on off, samassa jamassa ja syvemmällä pazkassahan se päätähde rypee. Laitattehan tänne tietoa jos päädytään jonnekin muualle. Mitä nyt on tapahtunut???

      • Veikkaan että jotain lopullista, vaikken ole ainakaan itse saanut mitään tähän viittaavaa tietoa.


    • Anonyymi

      Seireeni paikalla! Vaikken aktiivisin näätä kirjoittamaan ollutkaan, niin kyllä on ikävä iltasatuja joita luin Hymyn palstalta. :(

      Innolla jatkoa odottaen ja valmiina seuraamaan näätiä!

    • Nyt sain vastauksen kyselyyni Hymyn Toimitukselta:

      "Hei,
      Kiitos viestistänne ja kysymyksestänne.
      Hymy.fi:n keskustelufoorumin moderointia on tehostettu. Joitakin keskusteluaiheita on valitettavasti jouduttu sulkemaan ja poistamaan kokonaan.

      Ystävääisin terveisin,
      Hymyn toimitus"

      Eli se siitä. Mutta edelleenkään ei selitystä MIKSI?

    • Veikkaan että on käynyt jotain lopullista vaikka ei ole mitään tähän viittaavaa tietoa ainakaan itselle tullut.

    • Anonyymi

      Meitä on yliksellä koko joukko, tulkaa sinne! Siellä ei sensuroida ja helppo kirjoittaa. Miksi ei?

    • Anonyymi

      Myhyn vastaus vaikuttaa siltä, että Johanna aiheena olisi todella lopetettu kokonaan.
      LukijattareNimi

      • Arveluni on, että Polvijärven nallekarhu on maksanut Possulle juristin, joka on lähettänyt uhkauskirjeen rahavaatimuksineen Hymyyn, joka sitten on valinnut "pienemmän riesan tien" ja lopettanut Tukiais-palstan?

        Tänään Hymy on poistanut volleja sen verran taaksepäin, ettei voi saada seuraamuksia niistä yhä esillä olevista, vanhemmista sisällöistä enää. Spekua tämäkin.


      • Tuohi-Aivo kirjoitti:

        Arveluni on, että Polvijärven nallekarhu on maksanut Possulle juristin, joka on lähettänyt uhkauskirjeen rahavaatimuksineen Hymyyn, joka sitten on valinnut "pienemmän riesan tien" ja lopettanut Tukiais-palstan?

        Tänään Hymy on poistanut volleja sen verran taaksepäin, ettei voi saada seuraamuksia niistä yhä esillä olevista, vanhemmista sisällöistä enää. Spekua tämäkin.

        Nallekarhu osti Possulle koiran, kaulakorun, korvikset ja hajuvettä menneen syksyn aikana. Lisäksi ruokki Pohjois-Karjalan parhaimmissa ravintoloissa ja pesetti puhtaaksi tasokkaassa Koli Spa:ssa. 😀

        Pari tonnia juristille menee tuossa samassa konkurssissa.


    • OON TEKEMÄSSÄ UUTTA FOORUMIA! PALAILEN!

    • Anonyymi

      Mutta tosiaan, monta Johanna -vollia yhä luettavissa, sama sävy keskusteluissa kuin nyt poistetuissa. Joten missä logiikka?
      LukijattareNimi

    • Anonyymi

      Aika outoo tuo myhyn moderointi. Poistettu vaan tunkki jutut. Muita ketjuja kun luki niin kyllä niissäkin olis ollu "siivoomista"

    • Anonyymi

      Puhuttu yksityisesti Tuohiksen kanssa s-postilla. Tuohis on myös tällä hetkellä täällä. Jatketaan joko täällä tai muualla. T. Pinkkihasardi

    • Oisko nyt tosiaan jotain yllättävää tapahtunut? Tuksu liittynyt ilmavoimiin? Ei kai sentään?

      Jospa se on saanut vihdoin läpi jonkun valituksensa noista Muhyn ketjuista. No, näillä mennään. Katsellaan, mitä tuleman pitää.

      • Anonyymi

        On käynyt FBssa muokkaamassa viimeisintä postaustaan, ei siis ilmavoimissa.
        Terv. Erittäin vanha näätä vuodesta Kanerva-keissin ajoista asti, en kirjautunut koskaan Myhyyn mutta seurannut aktiivisesti.


    • Anonyymi

      Jos jokin ryhmä perustetaan, ilmoittakaa myös ylikselle!!! Siellä paljon porukkaa, vanhojakin.

    • Anonyymi

      Seuraillaan tilannetta. Tosi kumma, jos ei glamourissa ja julkisuudessa marinoidusta viihdetaiteilijasta saa yhtäkkiä keskustella Hymyssä, kun päätähti ja mr kyyrymato ovat jatkuvasti mm Seiskan otsikoissa milloin mistäkin rikoksesta tai oikeudenkäynnistä yhytettyinä tai haastateltavina.

      Viimeisin oikeuskäsittely ollut siis 10.1 2024.

      Terv Syyskoira

    • Anonyymi

      On muuten melko koominen tuo Tuksun tuore muokkaus viimeisimmässä FB-postauksessaan.

      "---he herjaavat ja ovat vanhemmilleen tottelemattomia (myös päinvastoin. )

      Aiemmin suluissa luki "kuin myös", joka olikin kuuden ällän ylioppilaalle, vanhempiaan syvästi kunnioittavalle new porn kristitylle sopiva. 😂

    • Anonyymi

      Lisäys: muokkaushistoriasta näkee että muokattu 5h sitten, eli ei liihottele Tuksutin vielä maanalaisissa ilmavoimissa, terv. Ikivanha aiemmin kirjautumaton näätä

    • Murhiksella on keskustelupaikka nimeltään Kaatopaikka jossa sana on vapaa, sopisi hyvin päätähden statukseen 😀.

      • Anonyymi
        supetblonli kirjoitti:

        Cicero https://naadanpesa.forumotion.eu/

        Mpn tässä moi. Tietsikoiden virustorjunnoista ja VPN:stä johtuen en varmaan koskaan pääse yllikselle. Sama "vika" työkoneilla.

        Älkäämme olko huolissamme, kyllä se sopiva pesä löytyy. Aina on ollut hieman sekamelskaa pesästä lennettyä. Esim. kun lensimme Annan keskustelusta pihalle - oliko vuosi mikälie. Elleistä on lennetty pihalle eli silloisen Soneraplazan keskustelusta oliko 2006, en jaksa muistaa enää. Alusta asti olen tarinaa seurannut, 2004 alkaen pääasiassa netistä. Sitä ennen lehdistä.

        Oikeudessa: eilen illansuussa tuksun kommentit olivat kovin alavireisiä ja pyhää vihaa täynnä. Pienokaisen isä oli oikeudessa ilmaissut mielipiteensä: lasta ei pidä antaa äidilleen ja toistaiseksi sijoituksen pitäisi jatkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mpn tässä moi. Tietsikoiden virustorjunnoista ja VPN:stä johtuen en varmaan koskaan pääse yllikselle. Sama "vika" työkoneilla.

        Älkäämme olko huolissamme, kyllä se sopiva pesä löytyy. Aina on ollut hieman sekamelskaa pesästä lennettyä. Esim. kun lensimme Annan keskustelusta pihalle - oliko vuosi mikälie. Elleistä on lennetty pihalle eli silloisen Soneraplazan keskustelusta oliko 2006, en jaksa muistaa enää. Alusta asti olen tarinaa seurannut, 2004 alkaen pääasiassa netistä. Sitä ennen lehdistä.

        Oikeudessa: eilen illansuussa tuksun kommentit olivat kovin alavireisiä ja pyhää vihaa täynnä. Pienokaisen isä oli oikeudessa ilmaissut mielipiteensä: lasta ei pidä antaa äidilleen ja toistaiseksi sijoituksen pitäisi jatkua.

        Joo VPN estää ylikselle kirjoittamisen myös itsellä. Yhteys on helppo katkaista siksi aikaa kun kirjoittaa ja sitten taas laittaa päälle. Toki se vaatii aina ne pari klikkausta, mutta itse en koe sitä suurena ongelmana. Yliksellä on tosi paljon porukkaa aiheen tiimoilta ja pesä ollaan kyllä valmiit rakentamaan sinne ja kaikki ovat tervetulleita Siellä saa myös oikeuden pöytäkirjat olla rauhasa esillä.


    • Ei kanna pitkälle tämäkään foorumi, jos herkästi moderoidaan. Turha toivoakaan, että täällä esim mitkään oikeuden asiakirjat saisivat seistä jöpöttää rauhassa.

    • Anonyymi

      HOX HOX se foorumin palsta on ihan umee ei toimi kännykällä

    • Anonyymi

      Tuksun fase:
      APUA!!!!! Olen alkanut vahvasti epäilemään että lapseni isä, albanialainen Paul, teki Jasminalle jotakin!!!!! 😱😱😨😰🥺😭😭😭
      Albaniassa on verikosto ja se on vielä pahempi kuin mitä romaneilla on!!!! Paul kantoi kaunaa ja vihaa mulle siitä että hän joutui 6kk vankeuteen.
      Jasmine menehtyi 4vrk sen jälkeen kun Paul oli päässyt vankilasta!!!! Viimeinen kenen kanssa Jasmine meni kahville ennen kuolemaansa, oli Paul!!!!

      Kyseessä on todella vaarallinen tyyppi: kertoohan sen jo menneisyyskin kun hän tappoi Albaniassa jonkun miehen ja sai 8 vuotta vankeutta!!!! Hänellä on kuulemma verikoston vaara Albaniassa, siksi vetoaa että hän saa majailla Ruotsissa ilman oleskelulupaa!!!! Hän tuli eilen oikeuteen todistaa taas ja näin miten juonitteleva ja PAHA hän on!!!!!

      Manipuloija, kyykäärme!!!! Miten albanialainen murhaaja joka jatkoi vakavia huumerikoksia ja pahoinpiteli minut vakavasti kaksi kertaa, saa edelleen olla Ruotsissa??!!!??!!! Miten tämä on mahdollista??? En pelkää henkeni puolesta vaikka hän tämän kirjoituksen näkisikin, mulla on jo kaikki viety!!! Kyseinen äijä lähetettiin Englannista pois. Mikä siinä on niin vaikeaa tehdä Ruotsin sama asia???!!

      • Anonyymi

        On se sekaisin koko eukko.
        Lapsen isää ei haukuta noin ja taas tulee se niin hyvin esiin, kuinka "omistaa" lapsen ja hänellä,on siihen lapseen vain yksinoikeus....
        Tehdä rahaa ja näyttää olevansa ÄHÄ.
        Onneks ei tule saamaan lastaan takaisin vielä piiitkään aikaan. Se on nyt ihan selvää.
        Ei mitään muutosta elämään. Edelleen on sekakäyttöä kaikkiin mahdollisiin päihteisiin ja käytös on, mitä on.
        Sitä ei fixatuilla selfieillä korjata.

        Viimesin puukkohippas keissi sollentuunassa vaikuttanut aivan varmasti. Chihun haltuunotto kokonaan, hajoitettu asunto. Ei tuollaiseen voi lasta palauttaa.
        Eli ne oikeudessa olevat Valheet ovat takuulla olleet raporttia tuosta ja muusta väliaikana tapahtuneesta.

        Kuinkakohan paljon Nalle on saanut kyytiä oikeuden jälkeen?


    • Anonyymi

      Mua kiinnostaa lähinnä nyt ne oikeuden paperit eilisestä. En ehtinyt lukea Myhyn palstalta kun koko paska painui kuin pieru Sahataan.

      • Anonyymi

        Nimenomaan paska, josta moni nautti kovasti.


      • Anonyymi

        Sama täällä. Koska niistä selviäisi taas niin hiton moni asia. Kuten kaikki "valheet" joita tuhvi nyt oikein kunnolla kiroaa...
        Siellä on ilmeisestikin ollut ihan raakaa faktaa puukkohippasista, chihun tilanteesta, kuinka haltuunotettu sekin ressukka ja paljon muusta...
        Monica olis voinut myös päivittää seiskaan.


    • Anonyymi

      Ylilaudalle menen minä, sitä helppo käyttää ja ei niin moderoida. T. Sivustaseuraaja

      • Anonyymi

        Sanokaa joku oikeusnäädälle että tulee sinne myös! Olen jakanut aikaisempiin tuksu-ylislankoihin oikeusnäädän toimittamia pöytäkirjoja, siellä seisovat edelleen


    • Anonyymi

      Miksi se uusi näädänpesäfoorumi on nyt kirjautumisen takana? Ei pääse edes lukemaan ilman, että tekee tunnuksia.

      • Anonyymi

        Huomasin saman.


    • Anonyymi

      Esterin Facessa oli illansuussa pitkä kirjoitus, jossa epäili Perpan murhanneen Jassun. Kommentointia oli jonkin verran. Nyt kirjoitus poistettu. Hengissä oli siis Esteri vielä pari tuntia sitten.

      • Anonyymi

        Voisko olla joku kunnianloukkaussyytejuttu meneillään? Noi näädät on kopsanneet kaikki tuksun "lehmänpierut" hymyyn talteen. Ehkä esim. tämä "Paul" on nostanut kunnia loukkaussyytteen? Hymy on jäädyttänyt kaiken siksi aikaa. Voi se olla vellikin?


    • Anonyymi

      No, kiitos näädille hauskoista hetkistä.
      Itse olen ollut näätäpalstan salalukija tai "stalkkaaja" useamman vuoden. monet naurut olen saanut. Näädät nostivat tuksun legendaksi. Kirjoittajat ovat mestareita luomaan" brittikomedia-fiboja".
      Harmi että tämän suomi24 palstan martina/sofia-fanit ja antifanit eivät ole onnistuneet muuhun kuin katkeraan, ryppyotsaiseen nokitteluun.
      Kiitos Glamourkuningas/kuningatar Teuvoille ja terveisiä Pouytyalle.
      Kiitos Tuohi-Aivolle että piti kirjaa tarinan eri käänteistä. Kiitos Oikeusnäädälle, joka räväytti ensimmäisenä (ennen seiskaa), glamouriset nenän raapimiset ja muut oikeuskeissit.
      Kiitos Herneelle. Autoit Tuksua kun hänellä oli vaikeaa. Menit puolustamaan häntä näätäpalstalle. Lopulta sinustakin tuli näätä, jota aluksi nälvittiin, kun uskoit Tuksuun ja petyit karmealla tavalla kuten käy kaikille Tuksun ystäville, mutta vilpittömyydelläsi nousit näätäsuosikiksi. Ainakin omaksi suosikikseni. Et ikinä näätänäkään luopunut ohjaamasta Tuksua aitoon uskoon ja yriti loppuun asti saada hänet näkemään ajattelunsa vinoumat (myös Tuksu seurasi hymyn näätäpalstaa, ja sitä kautta yritit vaikuttaa häneen).
      Kiitos kaikille muillekin näädille, hulvattomille sanasepoille. (Iso, mauton pinkki klitterisydänemoji tähän).

    • Anonyymi

      Pitäkööt luutalentäjä ja Mykerö pesänsä. Ei kiinnosta! - Näädänpesä kutsuu. - Kohta on parku, kun ei kukaan kommentoi, ei tule klikkauksiakaan. Kehitys kehittyy, ja jos ei pysy liikkeessä, putoaa kyydistä.

    • Anonyymi

      Onko Esther Saran profiili hävinnyt Facesta?

    • Anonyymi

      Yliksellä on vanhoja näätiä, joille ei Hymy ilmeisesti kelvannut. Nyt pitäisi sitten taas mahtua samaan pesään. Ei oikein innosta myöskään finninaamaiset jonnet siellä kettuilemassa. Mutta dokumenttien ja infon toimittajien vanavedessä menisin, minne sitten päättävätkin rantautua.

    • Anonyymi

      Mietiskelijäkin löysi tiensä tänne.
      Vai tuli sitä lähdöt vanhasta näädänpesästä vielä tässä vaiheessa.

    • Anonyymi

      Ruotsisen sijaisvanhemmat tai Ekonomivanhemmat valittanut kun Ilen juttuja puhutaan? Tai Polvijärven Nallukka / Velli, kun raha yms. yksityisasioita palstalla paljon.

      • Anonyymi

        Syvästi olen ihmetellyt eikö noilla ukoilla ole järjen hiventäkään päässä. Ja hajuaistia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syvästi olen ihmetellyt eikö noilla ukoilla ole järjen hiventäkään päässä. Ja hajuaistia!

        Vanhuksilla, joita glamourpersoona käyttää hyväksi, aistit ei oikein enää pelaa niin haju ei haitanne. Esim minun jo edesmennyt vanhusystävä ei haistanut voimakasta viemärin hajua asunnossaan. Väitti kiven kovaan ettei mitään hajua ole.

        Myös oma henkilökohtainen hygienia jää ikäihmisillä usein hoitamatta ja vaatteet vaihtamatta kun ei nenä enää kerro todellista asiain laitaa. Alkoholistit ja narkkarit taas ei välitä yhtään.


    • Anonyymi

      Miksi tuonne teidän uuteen foorumiin pitää rekisteröityä?

    • Anonyymi

      Hymyn palsta kirjoitti asioista totuuden. Olisi nyt vain tajunnut lukemansa ja kasvanut aikuiseksi niin hänellä olisi lapsi ja koirat.
      Mutta ei, todellakin paljon parempi näin kun kerran meni miten meni.
      Jännä ettei toiset vaan tajua että ympärillä ollaan viisaampia.

      • Anonyymi

        OLli niin rankkaa faktaa kaikessa, että ei voinut tuhvi mitään sanoa. Sekös nyt on ilmeisestikin tuhvin suustuttanut. Kun valheensa ammutaan alas ja todisteiden kera.
        Saarnaa, muttei elä itse samoin. Kunnon eksyttäjä.


    • Anonyymi

      Jo Pa

    • Anonyymi

      Ilmeisesti näätäpopulaatio on nyt suurimmaksi osaksi siirtynyt Ylilaudalle? Itse siirryn nyt seuraamaan päätähde-ketjua sinne (vaikka ilmeisesti viikkoon en pysty siellä mitään itse kommentoimaan vielä)... Onpahan taas uutta opeteltavaa hetkeksi uudella alustalla, kehitys kehittyy vai-miten-se-nyt-oli.. (T. Psykonarsku)

      • Anonyymi

        Mpn ei viihdy ylilaudalla sen kielenkäytön vuoksi. En o mikn hienohelma, mutta lähipiirissäni ja töissä ei käytetä sellaisia rumia sanallisia heittoja kuin ylliksellä on jonkin verran. Minulle riittää tuksuaaninen kielilläpuhuminen. Tulee paha mieli rumasta kommentoinnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mpn ei viihdy ylilaudalla sen kielenkäytön vuoksi. En o mikn hienohelma, mutta lähipiirissäni ja töissä ei käytetä sellaisia rumia sanallisia heittoja kuin ylliksellä on jonkin verran. Minulle riittää tuksuaaninen kielilläpuhuminen. Tulee paha mieli rumasta kommentoinnista.

        Luulet, että Ylilauta on joku tietty kollektiivinen joukko, kaikki kirjoittaa just samoilla sanoilla?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo on hyvä palsta, poissa muiden silmistä joita ei teidän jutut kiinnosta eikä Tuksu, temmeltäkää keskenänne suljetulla!


      • Anonyymi

        Juu


    • Anonyymi

      Ylilauta on sopiva paikka teille, Suomen tunnetuin nettivihaajien alusta. Joillakin on näköjään pakonomainen tarve Tuksusta. Tervemenoa!

    • Anonyymi

      Kiitokset kaikille aktiivinäädille yli kymmenen vuoden viihteestä. Vihalaudalle ei ole VPN kanssa asiaa, jos näätä-foorumi menestyy sinne pitänee rekata

      • Anonyymi

        Viihteestä? Oikeesti? Mitä saat kun teet näin? Tuksu on tuomionsa saanut ja tulee saamaan, miten tämä vaikuttaa sinun omaan elämääsi? Pitäiskö sinunkin alkaa jo elämään ihan omaa elämää eikä Tuksun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viihteestä? Oikeesti? Mitä saat kun teet näin? Tuksu on tuomionsa saanut ja tulee saamaan, miten tämä vaikuttaa sinun omaan elämääsi? Pitäiskö sinunkin alkaa jo elämään ihan omaa elämää eikä Tuksun.

        Kiitinkin nimenomaan näätiä, en Tuksua :) Eläppä sinä vaan elämääsi ilman mitään viihdettä, tosin voisit vastata vaikka että sinä et muutenkaan mitään telkkaria tai elokuvia katso, pelaa tai lue hömppälehtiä, vaan sivistyneesti päivät pitkät kehität itseäsi vain henkevin harrastuksiin. Onhan se aikamoista jos jonkun elämään mahtuu jotain turhankin puoleista ajanviettoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitinkin nimenomaan näätiä, en Tuksua :) Eläppä sinä vaan elämääsi ilman mitään viihdettä, tosin voisit vastata vaikka että sinä et muutenkaan mitään telkkaria tai elokuvia katso, pelaa tai lue hömppälehtiä, vaan sivistyneesti päivät pitkät kehität itseäsi vain henkevin harrastuksiin. Onhan se aikamoista jos jonkun elämään mahtuu jotain turhankin puoleista ajanviettoa

        Taisit ymmärtää lukemasi väärin. No, minulla on viihteestä erilainen näkemys, siihen ei kuulu toisten herjaaminen. En käytä aikaani toisten ihmisten elämän pahansuopaiseen ruotimiseen netissä, ja väitä sitä viihteeksi vaikka olisivat kuinka rikollisia. Olen tosi tyytyväinen että Hymy antoi nyky-näädille porttikiellon, niin se sivistynyt yhteiskunta toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit ymmärtää lukemasi väärin. No, minulla on viihteestä erilainen näkemys, siihen ei kuulu toisten herjaaminen. En käytä aikaani toisten ihmisten elämän pahansuopaiseen ruotimiseen netissä, ja väitä sitä viihteeksi vaikka olisivat kuinka rikollisia. Olen tosi tyytyväinen että Hymy antoi nyky-näädille porttikiellon, niin se sivistynyt yhteiskunta toimii.

        Miksi tulet opettamaan ja valistamaan muita sieltä tornistasi juorupalstalle? Katsotko siis olevasi muiden yläpuolella ja muita parempi ihminen? Suhtaudutko kanssa eläjiin alentuvasti jakaen käytöstapa-oppejasi tänne palstalle? Palstapoliisit ovat näätien pikkuserkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit ymmärtää lukemasi väärin. No, minulla on viihteestä erilainen näkemys, siihen ei kuulu toisten herjaaminen. En käytä aikaani toisten ihmisten elämän pahansuopaiseen ruotimiseen netissä, ja väitä sitä viihteeksi vaikka olisivat kuinka rikollisia. Olen tosi tyytyväinen että Hymy antoi nyky-näädille porttikiellon, niin se sivistynyt yhteiskunta toimii.

        Joka itsensä ylentää se alennetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit ymmärtää lukemasi väärin. No, minulla on viihteestä erilainen näkemys, siihen ei kuulu toisten herjaaminen. En käytä aikaani toisten ihmisten elämän pahansuopaiseen ruotimiseen netissä, ja väitä sitä viihteeksi vaikka olisivat kuinka rikollisia. Olen tosi tyytyväinen että Hymy antoi nyky-näädille porttikiellon, niin se sivistynyt yhteiskunta toimii.

        "Taisit ymmärtää lukemasi väärin. No, minulla on viihteestä erilainen näkemys, siihen ei kuulu toisten herjaaminen. En käytä aikaani toisten ihmisten elämän pahansuopaiseen ruotimiseen netissä, ja väitä sitä viihteeksi vaikka olisivat kuinka rikollisia. Olen tosi tyytyväinen että Hymy antoi nyky-näädille porttikiellon, niin se sivistynyt yhteiskunta toimii."

        Kun kovasti sivistynyttä haluat esittää (tai jopa luulet olevasi), niin opettelisitko ihan alkuun suomen kielen pilkkusäännöt? Ja ihan kaikille: juu, täällä saa olla oma itsensä ja kirjoittaa omalla tavallaan ja tyylillään. Kommentini koski VAIN em pätijää. Vissiin koulusta muistit, että pilkku tulee usein ja laitoit sitten sinne tänne 🙈🤦‍♀️. Ei nyt mennyt ihan sivistyneen ihmisen mukaisesti.

        Äänestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Taisit ymmärtää lukemasi väärin. No, minulla on viihteestä erilainen näkemys, siihen ei kuulu toisten herjaaminen. En käytä aikaani toisten ihmisten elämän pahansuopaiseen ruotimiseen netissä, ja väitä sitä viihteeksi vaikka olisivat kuinka rikollisia. Olen tosi tyytyväinen että Hymy antoi nyky-näädille porttikiellon, niin se sivistynyt yhteiskunta toimii."

        Kun kovasti sivistynyttä haluat esittää (tai jopa luulet olevasi), niin opettelisitko ihan alkuun suomen kielen pilkkusäännöt? Ja ihan kaikille: juu, täällä saa olla oma itsensä ja kirjoittaa omalla tavallaan ja tyylillään. Kommentini koski VAIN em pätijää. Vissiin koulusta muistit, että pilkku tulee usein ja laitoit sitten sinne tänne 🙈🤦‍♀️. Ei nyt mennyt ihan sivistyneen ihmisen mukaisesti.

        Äänestä

        Korjaan ... kommenttini ... käsissä rasvaa, niin jäi kirjain puuttumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit ymmärtää lukemasi väärin. No, minulla on viihteestä erilainen näkemys, siihen ei kuulu toisten herjaaminen. En käytä aikaani toisten ihmisten elämän pahansuopaiseen ruotimiseen netissä, ja väitä sitä viihteeksi vaikka olisivat kuinka rikollisia. Olen tosi tyytyväinen että Hymy antoi nyky-näädille porttikiellon, niin se sivistynyt yhteiskunta toimii.

        Oi että, saat varmasti jonkun mitalin tai prenikan, kun olet jalompi, kuin muut yhteensä. Tulevaisuudessa sinusta kirjoitetaan runoja ja lauluja, joissa oikeamielisyyttäsi ylistetään. Metsän eläimet ja kukat kumartavat edessäsi, aurinko tulee esiin kussa kuljetkin, sulaa lumet ja jäät, purot solisevat, hepokatit soittavat heinänkorsilla takajalkojaan hinkaten sulosäveliä, hevoset hirnuvat, omenapuut puhkeavat kukkaan ja luulenpa, että Maija Poppanen laskeutuu pilvistä sateenvarjo laskuvarjonaan kaltaistasi täydellisyyttä ihmettelemään ja kadehtimaan. Hän ei ole enää yksin joka suhteessa täydellinen ja teistä tulee partnerit joiden käsiin kaikki (paitsi kidnapattujen äidit) tuovat pienokaisensa kasvatettavaksi oikeamielisyyteen, jalouteen, pois perisynnistä, joka laittaa ihmistaimen kiinnostumaan toisten asioista ja puhumaan toisista ihmisistä. On rumaa sellainen. Ja pahaa. Kyllä ei pidä muista ihmisistä ja niiden asioista kiinnostuman. Rumat asiat pahoittavat jaloimmista jaloimman, näädännahat riipineen täydellisyyden mielen, eikä sitten ole kivaa karusellissa Maija Poppasen kanssa.


    • Anonyymi

      Olisiko 5v aikaa olisin tarjonnut uuden elämän päätähdelle.
      Ei kelvannut.
      Olisi saanut perheen ja kodin ja matkustella.
      Ei kelvannut.
      Otti Veijon.
      En ole katkera mutta kuitenkin.

      • Anonyymi

        Jos olet seurannut hänen elämäänsä viime vuosina, niin säästyit paljolta. Tälle päätähdelle ei sovi normi elämä ja säännöt. Erilaiset päihteet ovat kaiken kiiltävän lisäksi hänen "elinehtonsa". Ei auta neuvot, ei hyvyys, ei "pakko".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet seurannut hänen elämäänsä viime vuosina, niin säästyit paljolta. Tälle päätähdelle ei sovi normi elämä ja säännöt. Erilaiset päihteet ovat kaiken kiiltävän lisäksi hänen "elinehtonsa". Ei auta neuvot, ei hyvyys, ei "pakko".

        Just itkee facessa, että miten HÄN edes parantaa tapojaan ja olis parempi äiti? Niin. Kun ei ole minkään valtakunnan tajua jättää päihteitä.
        Ja taas samaa paskaa, kuinka Isabelle KUULUU HÄNELLE.
        Pitää sitä lapsraukkaa OMAISUUTENA.
        Äiti ja perpa ollut siis todistamassa, että jatkoaikaa huostaanotolle ehdottomasti.
        Sitä se nyt ulisee.
        Pitäis saada näyttelyesine itselleen ja sitten rahaa tienaamaan...
        Onneksi lapsi on turvassa. Ei ole tuon sekakäytäjän hoteissa, nyt, eikä tulevaisuudessakaan.


      • Anonyymi

        Ole onnellinen. Nyy olisit koditon ja rahaton. Ja hsukuttu moneen otteeseen netissä. Tuksun toimesta.


    • Anonyymi

      naadanpesa.forumotion.eu

      Oma tupa, oma lupa.

      • Anonyymi

        Ihan paska foorumi. Ylis rulaa. Niin helppo.


      • Anonyymi

        Hei, ei toimi enää. En itse pääse sisäänkirjautumaan.


    • Anonyymi

      No jos on palikka, niin helppona sopii ylilauta. Tuo uusi pesä on varsin toimiva eikä mikään vaikea.

      • Anonyymi

        Niin...asiathan on hyvä tehdä mahdollisimman hankaliksi. Tyypillistä akkojen touhua taas.


    • Anonyymi

      Minnekäs helvettiin Näädänpesä nyt hävisi?

      • Anonyymi

        Tuossahan se osoite on muutama rivi ylöspäin, vai mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Yllätyin kun kävin yliksellä. Taitaakin olla parempi kuin tämä ja sinne saa kuviakin. Sinne siis.

      • Anonyymi

        Voihan sitä olla rekattuna vaikka kuinka monelle foorumille, vaihtelu virkistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä olla rekattuna vaikka kuinka monelle foorumille, vaihtelu virkistää.

        En halua käydä monessa eri paikassa kurkkimassa.


    • Anonyymi

      Kiitos supetblonli! Yritin rekisteröityä nikilläni Vihreä Amex, mutta liekö onnistunut.. Harvoin kirjoitellut mutta vuosia lukenut. Ylilaudalle en lähde! Murhainfo olis helppo ja selkeä! Mutta toivotaan että Näädänpesä pelittäis!

    • Anonyymi

      Ylikselle päätin jäädä, helppo lisätä kuvia, voi peukuttaa ja tarvittaessa hiljentää ne, jotka häiriköi. Tosin "Aihe vapaalla" ei yleensä tätä tapahdu.
      Murha.info on aivan p*ska, paljon ihme porukkaa valituksineen ja tiukka moderointi- ei kiitos.

      • Anonyymi

        Heh...helppo hiljentää jotka häiriköi... ei kai nyt kukaan häiriköitä häiriköi. 😁


    • Anonyymi

      Yliksellä mainostetaan mm kasinoita ja nuuskaa. Onko laillista ?

    • Anonyymi

      Julkinen foorumi on paras.

    • Marjakin löysi tiensä tänne, mitä ihmettä minne Myhy hävisi?
      Miten Tunkeron käräjät meni??
      Missä on kaikki ihanat näätykäiset??

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa taitaa olla siirtynyt tänne: https://naadanpesa.forumotion.eu/

        En enää lähde mihinkään missä pitää kirjautua. Ylis olisi helpoin.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sairasta! Harjatkaa näädät tunkkinne ja keskittykää vihdoinkin omiin elämiinne eikä Johannan!

    • Anonyymi

      Turkkinne

    • Anonyymi

      On sitä tunkkia kyllä harjattu vastakarvaan jo pitkän aikaa.

    • Anonyymi

      Eipä näytäTuksu päivitelleen faceen tänä iltana mitään. Liekö saapumassa Suomen puolelle jälleen?

      • Anonyymi

        Tunkki lähti etelään hemmottelulomalle kun lapsen palautus ei mennyt ihan putkeen. Tekoitku toi tulosta, Kyyrymato heltyi ja kustansi matkan sille.

        Nyt on Tunkin mieli taas hyvä kun laitettiin laastari pipin päälle.


      • Anonyymi

        Matkalla etelään rankan oikeustaiston jälkeen, elämä hymyilee taas kun niin hemmotellaan 😂😂.


    • Anonyymi

      Supetblonli yksi tylsimmistä näädistä. Toistaa samoja asioita loputtomasti.

      • Anonyymi

        Ketään ei kiinnosta sun mielipide.


      • Anonyymi

        Gateellinen myös aika uuvuttava. Mutta koen myötätuntoa, nyt kun häntä karma koettelee.


    • Anonyymi

      Tuksu on Tuksu Nyt se on sanojensa mukaan lentämässä "etelään". - Tarvitsee kuulemma hemmottelua, kun lapsi on "kaapattu", kaksi kertaa vuodessa etelään ja kerran hiihtoreissulle pohjoiseen. - Äkkiä ne murheet unohtuu.

      • Anonyymi

        Nyt on lisäksi esitelty uusia vermeitä matkaa varten ja kommentilla "mamma matkustaa tyylillä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on lisäksi esitelty uusia vermeitä matkaa varten ja kommentilla "mamma matkustaa tyylillä".

        Kaupassa on hyvä ottaa kuvia ja väittää ostaneensa vaikka mitä.....tuohan on just sen tyyli. Montako kertaa on jäänyt kiinni vanheista.


    • Anonyymi

      En voisi kuvitella matkustavani suoraan etelän matkalle, kun ei huostaanottoa purettu. Sitä ennen ehti jo "suunnitella hautajaisiaan" facessa, ja jakaa perintöä: Korut tyttärelle.

      • Anonyymi

        Sekasinhan se on.


      • Anonyymi

        Korut tyttärelle "testamentin" mukaan.
        Mitkä ihmeen korut? Eihän Tuksulla edes ole mitään oikeita arvokoruja. Äidin rippisormus ja setämiehen ostamat korvakorut ja kaularisti, joiden arvo kyseenalainen. Siinäpä sitä lisää rojua ja rihkamaa lapsen perheen huusholliin, sitten kun Tuksusta aika jättää.

        Mutta ei se nyt ihan justiinsa vissiin ole suruun nääntymässä, kun juttujensa mukaan on matkalla "etelään". Näillä lumilla pitäisi ilmeisesti ehtiä vielä laskettelumatkallekin.
        Kyllä on höveleitä kumppaneita, kun tuota fröökynää elättävät ja mielihalujansa makselevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korut tyttärelle "testamentin" mukaan.
        Mitkä ihmeen korut? Eihän Tuksulla edes ole mitään oikeita arvokoruja. Äidin rippisormus ja setämiehen ostamat korvakorut ja kaularisti, joiden arvo kyseenalainen. Siinäpä sitä lisää rojua ja rihkamaa lapsen perheen huusholliin, sitten kun Tuksusta aika jättää.

        Mutta ei se nyt ihan justiinsa vissiin ole suruun nääntymässä, kun juttujensa mukaan on matkalla "etelään". Näillä lumilla pitäisi ilmeisesti ehtiä vielä laskettelumatkallekin.
        Kyllä on höveleitä kumppaneita, kun tuota fröökynää elättävät ja mielihalujansa makselevat.

        Olisiko testamenttipuheet liittyneet siihen, että joku heltyi ja suostui äkkilähdön etelään kustantamaan. Manipuloivaa käytöstä, mutta tuskin hän itse sille enää tuon ikäisenä mitään mahtaa.


    • Anonyymi

      Ja sitten vielä ihmettelee, kun ei saa lasta itselleen. Kai tuossa täytyy olla jotain perustavanlaatuista häikkää takana, muutakin kuin sekoilu? Hänestä ei vaan kerta kaikkiaan ole huoltajaksi.

    • Anonyymi

      Täytyy myöntää, että on kai ruvettava miettimään tätä palstailua siltä kantilta, että ei ole mielekästä yrittää auttaa tai neuvoa häntä, kun ei ammattiapukaan ole näyttänyt toimivan. - Itse en koskaan kirjoitellut näätäpalstalle, mutta seurailin kyllä tapahtumia, ja niitähän on riittänyt.

    • Anonyymi

      munfoorumi.com on hyvä alusta. Monenlaisia säätömahdollisuuksia ja voi myös nyyminä kirjoittaa ja lukea niitä alueita johon sovitaan se oikeus. Pettis on taitava mies taustalla ja neuvoo jos jotain pitää kysyä. Jokainen ryhmä tietysti itse päättää kuka saa olla moderaattori ja se nimetyn fooumin ylläpitäjä.

      • Anonyymi

        Ei niitä välttämättä ryhmä päätä. Eikä tarvitsekaan.


    • Anonyymi

      Eihän tänne saa edes kuvia? Tämä taitaa olla kaikkein huonoin foorumi ja hankalasti joutuu skrollaamaan.

    • Anonyymi

      Voin sanoa että jos olisi ottanut ja muuttunut olisi saanut lapsen takaisin.
      Ja lopettanut uskontomellakan

      • Anonyymi

        Siitähän tässä on kysymys, ettei ole halua, eikä kykyä muuttaa elämänsä suuntaa, saati ymmärrystä sitä, mitä se vaatisi. Ei myöskään alkeellistakaan käsitystä pienen lapsen hoitamisesta.


    • Anonyymi

      Tarjosin 300000€ suhteesta ni esti minut fbssä.
      Laitoin vellille viestin niin suuttui

    • Anonyymi

      Voi näätä-parkoja. Samaa jauhetaan vuositolkulla. Nyt ovat vieroitusoireet kovat.

    • Anonyymi

      Tuksu poistettu julkisuudesta...Hyvä niin ,jo joutikin. Ehkäpä vielä joskus kuullaan pienellä otsikolla jossain juorulehdessä ,että suuri" glamuur" on poistunut ajasta iäisyyteen... Niin se on katoavaista tämä turhinkin julkisuus, piste.

    • Anonyymi

      Glamour on poistunut julkisuudesta. Ei ole kävijöitä palstalla. - Lomailee mukamas Marbellassa, eikä kuvan kuvaa. Oma naama videoilla. Muutama seuraaja lähinnä ulkomailla, jotka eivät tunne Tuksua, joka haaveilee menneestä ajasta ja muistelee nuoruuttaan. - Bye bye Baby, Baby good bye!

      • Anonyymi

        Kyllähän se vielä on kovasti fc/insta kehunut, että muotivaatteita on ostettu 1500 eurolla. Veijovellikö niitä on ostellut, siitä ei tietoa.
        Nyt hiusremonttia ja huulipaksunnospiikkejä on suunnitteilla ja kunnon sudit silmäluomiin on jo asennettu.
        Rahaa palaa, kuka maksaa? Vai tienaako vanhaan malliin itse paikanpäällä?


    • Anonyymi

      Tuksu olisi saanut häipyä julkisuudesta jo ajat sitten.

      • Anonyymi

        Vaan kun se ei ilmeisesti itse sitä täysin halua.
        Sehän on jo monesti sanonut, että hän haluaa olla julkkis. Nykytilannetta en tiedä, mitä tahtoo.


    • Anonyymi

      Tuksun valitus huostaanotosta on hylätty, päätös tuli eilen ja sijoitus jatkuu.

    • Anonyymi

      Kiitos "ilmosta"! Kyllähän tuon kai jokainen tiesikin, kuinka siinä käy. Mikään ei ole muuttunut, eikä se edes käsitä, miksi lapsi otettiin huostaan.

    • Anonyymi

      Ihmetellä täytyy, kun itku loppui heti, kun sai uusia hepeneitä, matkan ja kauneushoitoja. Kuten lapsilla, kun saa tikkarin, unohtuu pipi ja paha mieli.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vaaditaanko seillä kirjautumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaditaanko seillä kirjautumaan?

        Kirjautuminen tarvitaan. Sen vuoksi ei ole minua kiinnostanut, ainakaan tähän mennessä.


    • Anonyymi

      Ei kelvannu raha ei. Ei tuksulle ei hymylle

    • Anonyymi

      Miksi näädänpesään ei pääse enää?

      • Anonyymi

        Onkohan se suljettu ulkopuolisen tahon toimesta, sisällön tms takia ?


      • Anonyymi

        Tuollainen ilmoitus:
        Onlineguardian has banned " naadanpesa.forumotion.eu " hosted on forumotion.com due to the violation of terms of services.

        The possible deletion reasons are as following :

        Violent or repulsive content
        Hateful or abusive content
        Defamatory content and / or affecting the integrity of a person
        Sexual and/or pornographic content
        Harmful and dangerous acts
        Copyright infringment
        Spam
        Phishing and/ or malware website
        Credit card fraud
        Hacking

        Google kääntäjällä:
        Onlineguardian on kieltänyt sivuston "naadanpesa.forumotion.eu" sivustolla forumotion.com palveluehtojen rikkomisen vuoksi.

        Mahdolliset poistamisen syyt ovat seuraavat:

        Väkivaltainen tai vastenmielinen sisältö
        Vihamielinen tai loukkaava sisältö
        Kunniaa loukkaava ja/tai henkilön koskemattomuuteen vaikuttava sisältö
        Seksuaalinen ja/tai pornografinen sisältö
        Haitalliset ja vaaralliset toimet
        Tekijänoikeusloukkaus
        Roskaposti
        Tietojenkalastelu- ja/tai haittaohjelmasivusto
        Luottokorttipetos
        Hakkerointi


    • Anonyymi

      Sitä ihmettelen minäkin. Toivottavasti näätyläiset muistavat tämän väliaikaisen sivun, ja muutkin tulevat tänne pohtimaan tulevaisuuden strategiaa...

      • Anonyymi

        WarningOnlineguardian has banned " naadanpesa.forumotion.eu " hosted on forumotion.com due to the violation of terms of services.

        The possible deletion reasons are as following :

        Violent or repulsive content
        Hateful or abusive content
        Defamatory content and / or affecting the integrity of a person
        Sexual and/or pornographic content
        Harmful and dangerous acts
        Copyright infringment
        Spam
        Phishing and/ or malware website
        Credit card fraud
        Hacking


      • Anonyymi

        ♠️Prozac ♠️
        JIP nimimerkkiä epäilen ilmiantajaksi hän kitisi siellä koko ajan. Olin ihan ihmeissäni mitä vattua on tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WarningOnlineguardian has banned " naadanpesa.forumotion.eu " hosted on forumotion.com due to the violation of terms of services.

        The possible deletion reasons are as following :

        Violent or repulsive content
        Hateful or abusive content
        Defamatory content and / or affecting the integrity of a person
        Sexual and/or pornographic content
        Harmful and dangerous acts
        Copyright infringment
        Spam
        Phishing and/ or malware website
        Credit card fraud
        Hacking

        Valitin päätöksestä sulkea sivu. Tehkää muutkin niin ja toivon sille tämän takana olleelle lierolle pippurisuutta. T. (kusi)näätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitin päätöksestä sulkea sivu. Tehkää muutkin niin ja toivon sille tämän takana olleelle lierolle pippurisuutta. T. (kusi)näätä

        Pippurisuutta! Yuksun uusi älynväläys!


    • Ei hitto! Just kun oli alkanut kunnolla kotiutua ja viihtyä siellä! Surullista. Mitä nyt?

      • Anonyymi

        Pitää olla kuulolla. Terveisin kiiltävä matonen. Ja just kun olisi ollut sitä lupaamaani oikean kappalaisen infoa/mielipidettä rokotteesta ja vähän muustakin.
        Ruutana sentään.


    • Anonyymi

      Minne siirrymme nyt.
      Ylilauta lankoineen ei houkuttele.

    • Anonyymi

      Ylilauta ei minuakaan houkuttele. Harmin paikka kyllä, se foorumi oli oikein selvä ja helppo käyttää. Ehdotuksia?

      • Anonyymi

        ♠️Prozac ♠️
        Sinne pystyy tekemään uudenkin oli hyvä alusta kun tottui siihen.
        Vaikeinta on seuloa feikki näädät nämä stanan ilmiantajat. Ärsyttää kun tottui päivittäin palstaa lukemaan.
        Meitä on monta jotka kirjoitteli jo Sevenin blogissa.


    • Anonyymi

      Voi helvata, onko bannaus tilapäinen ja jos on ei mitään ilmoitusta kauan kestää. Mikä ta kuka syynä, toivottavasti Supetblondi edes saisi jotain tietoa.

      Cicero

    • Anonyymi

      2024 lienee näätien ”annus horribilis”… uutta pesää odotelleesa :(

    • Anonyymi

      Shalom sapatti, johan pomppas!!!!!1!1 Arvelin, että minut bännitty, mutta täällähän sitä on muitakin 🐷

    • Anonyymi

      No jo on, minäkin ihmettelin mikä hemmetin homma, mutta en siis ollunna ainoa.

      Tuksu on rakastunut Veijoon, se oli se ihana herrasmies. Esterin persiissä lukee.

      • Anonyymi

        Mistäs nyt tuulee? Ja kauankohan se taas kestää Tuksulla tällä kertaa? - Toivottavasti näädät löytävät uuden kotipesän pian.


    • Anonyymi

      Menin minäkin ujo näätä Tuhkimo Näädänpesälle ja mitä olikaan tapahtunut, bannit sitten. Ettei olisi tämä eräs Vittooni ollut asialla?

    • Anonyymi

      Vattu että oon väsynyt tähän veivaamiseen. Pastori2.2

    • Anonyymi

      Voihan v... toivottavasti tänne ilmestyy nopeasti uuden pesän osoite.

    • Anonyymi

      Voihan v....

      Vaadin heti tänne ilmoitusta, jos on ilmoitettevaa. Lapsi takas MYÖS!

      T: Hilkka

    • Anonyymi

      Olipa ärsyttävää ku pesä oli suljettu. Minne nyt näädät kokoontuu

    • Anonyymi

      Vieläkin on pesä kiinni. Huolissaan.

    • Anonyymi

      Näätien elämää hankaloitetaan.

    • Anonyymi

      Valitin minäNIkin päätöksestä. Parin päivän sisällä näkee varmaankin palautetaanko pesä.

    • Anonyymi

      Tuohiaivo julkaisi siellä Bohatan kuvan niin sit läks.

      • Anonyymi

        Tuskimpa. Kyseinen kuva on ihan jokaisen saatavissa internetwebistä. Kuten muukin tieto Knee laken Bohattasta, jo eläköityneestä sorkkahoitajasta joka on nykyään Tuksun kakkoshoito. https://www.hovikuvaaja.com/pekka.htm


    • Anonyymi

      MinäNI olen siellä tehnyt syntiä ja tuhmuutta, kun syöttöpossu-giffiä laittelin muka hauskasti. Ja muuta aikojen havinaa mukaan lukien linkin laulukappaleeseen, joka kertoi rakastumisesta ja rakastamisesta. Se kyllä liittyi varsin ajankohtaisesti tähän hetkeen, koska naamojen kirjassa se kerrottiin ja sittemmin todettiin, että vanhassa vara parempi, myös. Höh.

    • Anonyymi

      Se on lakimiesarmeija toimessaan! Shä hävishit! Eli me näädät. Hävittiin taas yksi taistelu, muttei koko sotaa.

    • Anonyymi

      Veijo on ostanut jotain todella glamourista jos häntä nimitetään nyt gentlemaniksi. Muistissa on ne muut nimitykset.

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Tuskin lempi on kovin pitkäaikaista, kestää just sen verran kuin lompakkokin.


    • Anonyymi

      Eihän siinä taida olla muuta takana kuin että kyseinen Näädänpesä-foorumi rikkoi palveluntarjoajan sääntöjä. Oikeastaan ainoa tapa, jolla voi varmistaa foorumin pysyvyyden, on hankkia maksullinen foorumi joltain serveriltä joka ei jaksa välittää millaista kontenttia siellä pyöritetään, tai sitten että joku ostaa oman serveritilan ja rakentaa foorumin esimerkiksi valmiilla pohjilla. Mutta silloin kyllä saattaa pistää itsensä rikosoikeudelliseen vastuuseen jos Tuksu tai joku muu tekee foorumista ilmoituksen. Että kuka haluu, käsiä pystyyn?

    • Anonyymi

      Näätiä ei voi häätää, pesä vaan vaihtuu. Onko se sitten pysyvä paikka vai ei, who knows kodittomatnaadat.keskustelu.info

    • Anonyymi

      Niin ni tuo menee lemmikki-palstalle, jossa viimeksi tapahtumia männä vuonna… No, seuraamme tilannetta ja syöttöpossukuvat kaikkelehtii mielessäNI tuplasti. Ei oo kyllä tunnetta, että oisin lakia ainakaan pahasti rikkonut. Outoa on.

    • Anonyymi

      Lemmikit keskustelu infoon avattu näätien hyvinvointiin keskittynyt tukiyhteisö. En uskalla suoraa linkkiä tähän laittaa, mutta toivomme tuplasti parasta.

    • Anonyymi

      Täällä uusin pesä: www.kodittomatnaadat.keskustelu.info

      • Anonyymi

        Tämä on HTTPS-suojaamaton sivu, eli teoriassa kolmannet osapuolet voi helpommin varastaa sivustolle syötettyä dataa kuten sähköposti- ja salasanatietoja. Varmistattehan, että käytätte sellaisia salasanoja joita ette käytä rekisteröitymisen yhteydessä käyttämänne email-osoitteen kanssa, tai vieläkin paremmin, käyttäkää salasanaa jota ette käytä missään muualla.


    • Anonyymi

      Olihan raastavaa kun ei aamukahvilla totuttuun tapaan saanut naureskella näätäkamujen verbaliikalle. Kesken palstailun eilen tuli se ylöstempaus,olin ihan wtf! näkyi vaan nuo blonlin liittämät määreet mitä olisi rikottu. Jään seuraamaan mihin päädytään, tunnuksia minullaNi ei ole kuin myhyyn ja ex-pesään toistaiseksi. Toivottavasti löytyisi yhtä hyvä uusi pesäkolo.

      t, mopsi

      • kodittomatnaadat.keskustelu.info koittakaa rakkaat bnäädät löytää väistöasuntomme.


      • supetblonli kirjoitti:

        https://kodittomatnaadat.keskustelu.info/ new place

        Jep! Tuonne kaikki mukaan: kodittomatnaadat.keskustelu.info

        Normaali rekisteröityminen ja sitte kirjautumalla keskusteluun mukaan. Helppo homma.


      • Anonyymi
        supetblonli kirjoitti:

        https://kodittomatnaadat.keskustelu.info/ new place

        Miten rekisteröityminen tuonne onnistuu?
        minulle tulee ilmoitus:
        "Olet antanut vahvistamattoman tunnuksen. Vahvista tunnuksesi ja yritä uudelleen. Mikäli ongelmat jatkuvat. Ota yhteyttä sivuston ylläpitäjiin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten rekisteröityminen tuonne onnistuu?
        minulle tulee ilmoitus:
        "Olet antanut vahvistamattoman tunnuksen. Vahvista tunnuksesi ja yritä uudelleen. Mikäli ongelmat jatkuvat. Ota yhteyttä sivuston ylläpitäjiin."

        Kokeile uudestaan. Kestää vähän aikaa, kun hyväksyvät sinut.


      • Anonyymi
        supetblonli kirjoitti:

        https://kodittomatnaadat.keskustelu.info/ new place

        Kujakatti laittoi myös sen kiistä foorumin poiston tai jotain sellaista
        .......olisi se niin hyvä pesä pörröhännille. Mutta en kannata ylilautaa enkä murhisinfoa.......Tuo superblondin pykäämä foorumi olisi ollut todella hyvä. Siinä keskustelu on hyvä kun kaikki jutut on peräkkäin. Olisi hankala jos aiheet lokeroitaisiin eri ketjuihin
        Siinä menee sekaisin jutut.
        Kiitos superblondille ja muille pörröhännille jotka ovat olleet mukana Siinä.
        YLIPAPISTO laitasuudestaan se mihin voin laittaa sulle viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile uudestaan. Kestää vähän aikaa, kun hyväksyvät sinut.

        Mäkään en pääse kirjautumaan/rekisteröitymään? Tulee tuo sama ilmoitus "vahvistamattomasta tunnuksesta". Miten toimia?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      HB 48

    • Anonyymi

      Huvi Kumpu yrittää tuonne taas. Kiitos, että vaivaudutte uusia foorumeita rakentelemaan. Puss och kiss!

    • Anonyymi

      Harvemmin mitään kommentoin, mutta päivieni suola ja pippuri on lukea!

    • Anonyymi

      Olen hämmentynyt monista hc-näädistä. Nyt kun henkilöllisyydet on paljastuneet monilta, niin hyvänen aika, kuinka eräänkin tyttärillä ulkonäössä yhteneviä piirteitä Tukiaisten sisaruksiin.

    • Anonyymi

      Kenenkään henkilöllisyys ei ole paljastunut.

      • Anonyymi

        Ainakin se pinkkihasardi on paljastunut.


      • Anonyymi

        Ja TuohiAivo ja Supetblonli. Saattaa kuumottaa.


      • Anonyymi

        Kui niin paljastunut? Kenelle paljastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja TuohiAivo ja Supetblonli. Saattaa kuumottaa.

        Miksi kuumottaisi?
        Jos on tosiasioita kirjoitellut lukuisista rikoksista tuomitusta päihteiden sekakäytäjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuumottaisi?
        Jos on tosiasioita kirjoitellut lukuisista rikoksista tuomitusta päihteiden sekakäytäjästä.

        Entä alaikäisen ja ei-julkisuuden henkilöiden kuvien levittäminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kui niin paljastunut? Kenelle paljastunut?

        Täältä poistettiin viesti, jossa kerrottiin, mistä löytyy nimet ja kuvat. Parempi varmaan niin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuumottaisi?
        Jos on tosiasioita kirjoitellut lukuisista rikoksista tuomitusta päihteiden sekakäytäjästä.

        Aika lailla spekuakin nuo mainitut kirjoittelee kyllä. Vai onko heillä jo tartunta päätähdeltä, että oman mielikuvituksensa tuotoksetkin ovat heille tosiasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja TuohiAivo ja Supetblonli. Saattaa kuumottaa.

        Mikä kuumottaisi?


      • Anonyymi

        H P


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja TuohiAivo ja Supetblonli. Saattaa kuumottaa.

        Ei kuumota. Mutta sua saattaa kylmätä, sillä tiedän nimesi, missä asut ja mitä harrastat.


      • Anonyymi
        Tuohi-Aivo kirjoitti:

        Ei kuumota. Mutta sua saattaa kylmätä, sillä tiedän nimesi, missä asut ja mitä harrastat.

        Jengin kannattaa edelleen lähetellä tuohiaivolle materiaalia, jonka hän käsittelee ehdottoman luottamuksellisesti.


    • Anonyymi

      Menee jo niin vaikeeksi, että taidan jatkaa ihan ittekseni Esther Sarahin FB:n naureskelua. No enpä siihen mitään yhteisöllistä hengen haukkomista ole tähänkään asti kaivannut. Jääpähän ainakin spekut pois. Niitä oikeuden pöytäkirjoja tosin jään kaipailemaan, kun niitähän aina uusia tulee.

    • Anonyymi

      Ne spekut onkin paskaa. Oikeusnäätä ainut järkevä lähde.

      • Anonyymi

        Totta. Oikeusnäädän välittämän aineiston perusteella voi itse kukin päätelmänsä ja spekunsa tehdä. Itse en niin viitsisi sivutolkulla arvuutteluja lueskella vaikka itsekin tarinaa kauhistelen.


    • Anonyymi

      Sama täällä.

    • Anonyymi

      Veikkaan, että syy palstan poistoon oli näätien keskinäinen kamppailu - tai siis Tuksulan ylläpitäjien harmitus siitä etteivät ole enää johtava näätäilyn sydän.

    • Anonyymi

      Aloittaja vantaalainen keski-ikäinen näätä ja mies

    • Missä tai miten tuon rekisteröimänsä tunnuksen voi "vahvistaa" tuolla uudella sivustolla, kun ei päästä kirjautumaan vaan sanoo, että "annoit vahvistamattoman tunnuksen"?
      Olen jo puoli tuntia yrittänyt ja välillä sulkenut sivuston ja avannut uudestaan.
      Osaako joku neuvoa?

      • Anonyymi

        Täytyy malttaa odottaa sitä, että Ylipapisto ensin vahvistaa käyttäjätunnuksen. Papisto ei ole jatkuvasti saapuvilla. Voi olla esim. äänestämässä.

        Siis malttia, malttia. Vahvistamisesta tulee ilmoitus sähköpostiin. Sitten kirjautumaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy malttaa odottaa sitä, että Ylipapisto ensin vahvistaa käyttäjätunnuksen. Papisto ei ole jatkuvasti saapuvilla. Voi olla esim. äänestämässä.

        Siis malttia, malttia. Vahvistamisesta tulee ilmoitus sähköpostiin. Sitten kirjautumaan!

        Kiitos tiedosta.


    • Anonyymi

      Kun yrittää mennä näädänpesään, tulee info että se on bannattu. Onko sitä siis enää olemassakaan?

      • Anonyymi

        Pesä varmaan jo sortunut näillä lumimäärillä ja sisääntulo luukku säpitetty kiinni ettei pakkanen pääse puremaan.
        Mutta, mitä sitä yhtä sairasta ihmistä ja hänen tekemisiään kannattaa enää kenenkään pohtia. Tärkeimmän , eli lapsen turvaan saamisen sai Ruotsin valtio aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Uutta pesää pystyi lukemaan tähän aamuun asti kirjautumatta, kunnes siellä tuli keskusteluun voiko lukea vai ei. :D Sitten hävisi mahdollisuus. No toivottavasti pian hyväksytään tunnus.

      • Anonyymi

        Jostain syystä tunnustani ei ole vieläkään hyväksytty, vaikka näyttää että uusia on tässä välissä hyväksytty. :( Mikähän mättää. Ihan kohtuuvanha näätä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä tunnustani ei ole vieläkään hyväksytty, vaikka näyttää että uusia on tässä välissä hyväksytty. :( Mikähän mättää. Ihan kohtuuvanha näätä olen.

        Eikäkö pääsinhän mie! Jostain syystä säpoon ei ilmoitusta tullut.


    • Anonyymi

      Kylläpä huvitti, kun facessa törmäsin Ylen artikkeliin vuodelta 2019, jossa kerrottiin, kuinka lastensuojelu tekee "businesta", j a ovat viime vuosina tehneet miljoonavoittoja! - Kyllä päätähti saisi vauhtia salajuonilleen.

    • Anonyymi

      Noissa erilaisssa Aasian puolella olevissa -staneissa on sananvapaus kunniassa ja niiltä jos ostaa maksullista serveritilaa keskustelufoorumille.

      Ehkä myös Epik firman webbihotelli voisi toimia jos Yhdysvaltojen sananvapauteen luottaa:

      https://en.wikipedia.org/wiki/Epik

    • Anonyymi

      Oikeusnäätää kaipaillaan kodittomissanäädissä!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä vinkki!


      • Anonyymi

        Ei avaudu tämä linkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei avaudu tämä linkki.

        En myöskään saa linkkiä enää auki :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En myöskään saa linkkiä enää auki :(

        No nyt toimii.


    • Anonyymi

      Surffaan vain Sri Lanka en täällä

    • Anonyymi

      Housuissas on.. !

    • Anonyymi

      Kaikissa alustoissa on huonot ja hyvät puolensa.

    • Anonyymi

      Tääkin palsta jumittelee välillä.

    • Anonyymi

      No niin jumittaa ZZzzZz

    • Anonyymi

      Kun rekkaudutte uuteen näädänpesään, huomioikaa ettei vahvistusviestiä välttämättä tule. Kokeilkaa siis tunnuksilla sisäänpääsyä jonkun ajan kuluttua, yp on kyllä aika sukkela liikkeissään ja tunnuksia aktivoidaan n. vrk:n kuluessaja väillä nopeastikin.

    • Anonyymi

      Ylilaudan johanna tukiainen vol 3 on suljettu. Missä nyt kirjoitellaan?

      • Anonyymi

        En pääse mihinkään. Ylilauta vaatii kultatilin avaamista vaan. Onko muilla sama?


      • Anonyymi

        Voi ei.
        Osaisiko joku avata vol nelosen?


    • Anonyymi

      Veijo Lalli
      Siistiä mutta silti kusipää
      1 vk

      Veijo Lalli
      Narsistisen äidin uhri
      Veijo Lalli
      Lxxxx Mxxxx on paljon ruotsalaisia kusipäitä
      Veijo Lalli
      Miten kehtaat järjestää Johannan ainoan lapsen pois???!!!! Toivon sinulle pelkkää huonoa onnea

    • Anonyymi

      "Ollie Bearforest
      20. helmikuu klo 15.00 ·
      Moi kamut,olen oppinut tuntemaan sen verran jo itseäni nyt 38 v. että tunnen elämän voittavan silloin eniten 99 pros kun toteutan laulajaa mussa.Aion aktivoitua laulussa sekä musiikissa p.s.vielä ei ole myöhäistä :)😚
      Ollie Bearforest
      https://www.youtube.com/watch?v=Glny4jSciVI
      We Are The World 25 For Haiti - Official Video
      YOUTUBE.COM
      We Are The World 25 For Haiti - Official Video
      We Are The World 25 For Haiti - Official Video
      3 vk
      Vastaa
      Esther Sarah
      Ei olekaan koska seuraava biisi tehdään yhdessä!!!! Mulla on studio valmiina!"

      ...Johanna tekee näemmä uuden laulubiisin Ollin kanssa!

    • Anonyymi

      PITÄKÄÄ TUNKKINNE, HAISEVANA, RANTOJEN REBEKKANA, ÖIDEN RINSESA, SCANDIC HOTELLIEN AAMUPALA. VASTAAVANA.
      RANTOJEN NAINEN JA ELÄHTÄNYT ESKORTTI.
      PUNAVIINIÄ VS KARVALOMPSA.
      AÌ NIIN, UNOHTU KOIRAT, NO NE PASKOO LATTIALLE. HUISPAUS!!!!!11111!!!!!

    • Anonyymi

      Tehkää uusi näätien pesä jonnekin vinkuintiaan eikä kirjautumispakkoa.

      T: entinen hymyn näätä

    • Anonyymi

      Tuohiaivo tietää kaiken. Näätien näätä jolla ei ole elämää itsellään.

    • Anonyymi

      Taasko kaatui?

      • Anonyymi

        Vissiin kaatui.
        Laittaako Supetblonli tai Tuohis tänne seuraavan paikan?
        T. Mvballerina


    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      218
      1852
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1162
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1080
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1055
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe