Kun asunnon omistaja saa häiritsevästä elämästä kirjallisen varoituksen niin seuraavasta varoituksesta voi taloyhtiön hallitus ottaa asunnon haltuun 3 v. Nykyään riittää 1 varoitus. Ennen tarvittiin 3
Sama juttu jos vuokralainen saa kirjallisen varoituksen niin hän voi lentää asunnosta ulos
Kirjallinen varoitus
8
366
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vuokralainen yskii tai aivastaa yöllä, niin taloyhtiö voi pakkolunastaa ja ulosmitata asunnon sen omistajalta.
- Anonyymi
No ei nyt sentään.
- Anonyymi
Uskallatko kokeilla?
- Anonyymi
Olen itsekkin vuokralla ja kyllä minäkin yksin aina silloin tällöin. Ei sen takia saa mitään varoitusta
- Anonyymi
...yksin aina silloin tällöin?!
- Anonyymi
Kai se oli vähän läpällä heitetty eli vitsi. Mut sellasesta älämölöstä, jos jatkuvaa, kyllä saa mitä piti vaikka Prismassa iltapäivällä joku mamusakki ja näiden mölyäjien takia monio on paikkaakin vaihtanut. Parempi olis tietysti tehdä heti selväksi, että turpa kiinni tai painu sinne mistä oot/isäs/äitis tullutkin!
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se oli vähän läpällä heitetty eli vitsi. Mut sellasesta älämölöstä, jos jatkuvaa, kyllä saa mitä piti vaikka Prismassa iltapäivällä joku mamusakki ja näiden mölyäjien takia monio on paikkaakin vaihtanut. Parempi olis tietysti tehdä heti selväksi, että turpa kiinni tai painu sinne mistä oot/isäs/äitis tullutkin!
lajijasuris...korjataan että ole varma oliks ne kaikki mamuja, ja voi olla että eräs oli manne, mutta kuitenkin. Niihän ne mamut on tässä taas joukolla puukoilla ja pyssyillä leikkinyt vähän siellä sun täällä ympäri maan
lajijasuris
- Anonyymi
Siis piti kirjoittaa että yskin
aina silloin tällöin tabletti kirjoitti omiaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291361- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642