Onko muilla kokemuksia hallituksesta, jonka PJ valehtelee ns. "suut ja silmät täyteen". Jopa yhtiökokouksissa
kyseinen lorttonen laskettelee ihan luikuria ja jää vieläpä valheesta kiinni.
Veti herneen nenään, kun muutama osakas tallensi yhtiökokouksen jolloin harhaanjohtamisesta ja liioittelusta jäi todisteita.
Onko nykyisten nuorten ihmisten joku ihanne kusettaa ja huijata?
Jopa vakuutuspetosta yrittivät ja siitäkin jäivät kiinni, nyt taloyhtiö on vakuutusyhtiöiden mustalla listalla, eikä tule saamaan enää kunnollisia vakuutuksia.
Isännöitsijä on samanlainen vätys ja liero, isännöitsijänä tunnetussa rikollisessa isännöintialan suuryrityksessä. Ja hallituksen kaksi perusjäsentä ukkoja, jotka eivät saa lainkaan suutaan auki, pelkkiä tolloja sivustakatsojia. Ilmeisesti tämä lortto vie heitäkin kuin litran mittaa.
Valehteleva hallitus taloyhtiössä, luottamus nollissa.
13
411
Vastaukset
- Anonyymi
Sinut on taidettu vetää muiden toimmesta muutaman kerran kölin ali, kun noin koville ottaa.
- Anonyymi
Ei ole puheenjohtajan valehtelusta suoranaista tietoa, ja jos olisi valehdellutkin, en minä siitä mitään tietäisi. Kieroilevasta , puolueellisesta isännöitsijästä kyllä on kokemusta kuin myös puolueellisista, vastuutaan välttelevistä , välinpitämättömistä, sovinistisesta ja rasistisesta hallituksen jäsenistä.
Kaikki tuo loputa johti siihen että muutin pois. Taloyhtiö asukkaineen kun valitsee hallituksen ja sellainen hallitus talossa on kuin on asukkaatkin, eikä siinä tilanteesssa, vähemistöön jäädessä, ole paljoakaan vaihtoehtoja..
Käytännössä yksittäisellä osakkeenomistajalla ei ole juurikaan mitään keinoja käytettävissä, jos koko hallitus isännöitsijää myöden on samanlaista toimintatavoiltaan ja asenteiltaan.. Ei kannata lähteä oikeusteitse tappelemaan yhtään mistään, siihen ei kenenkään rahat riitä. Yleensä helpoin ratkaisu on muuttaa pois. Näin se vain on. - Anonyymi
Annas kun arvaan. Ovat näitä alle 35 vuotiaita minä-minä-minä sukupolven edustajia?
- Anonyymi
Tuolla oli suurin osa yli 70- kymppisiä ikämiehiä. Olleet vallassa yli 38 vuotta, Hallituksen puheenjohtajana ollut yksi tuon saman ajan, toinen hallituksen jäsen vaihtui vain vanhempaan versioon, vallassaoloa yli 10 vuotta. Muut täysiä tolvanoita ja seuraavat kuin koirat hallituksen kahta vanhempaa seniorijäsentä kaikessa, myös tavassa hallinnoida yhtiötä.
- Anonyymi
Kuulostaa ihan normaalilta taloyhtiöltä. En ikinä osta osaketta.
Terv. Vuokralainen- Anonyymi
Et varmaan niin, ei sossu sentäään niin paljon rahaa sinulle lapa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan niin, ei sossu sentäään niin paljon rahaa sinulle lapa...
No on mulla kesämökki ja kiva onkin. Toki tiettyjen järjestelyjen takana koska tyhmä sitä sossun tai tässä tapauksessa kelan eduista luopuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on mulla kesämökki ja kiva onkin. Toki tiettyjen järjestelyjen takana koska tyhmä sitä sossun tai tässä tapauksessa kelan eduista luopuu.
Omaisuutta omaavana et ole oikeutettu mihinkään tukiin, ellet ole laittanut mökkiä vaimon nimiin, mutta avioliitossa vaimonkin omaisuus ja tulot otetaan huomioon. Taitaa olla velipuolen nimissä mökki.
- Anonyymi
Hallitus vaihtoon vain seuraavassa yhtiökokouksessa.
- Anonyymi
Vaihtoon vai? Kun kaikki ovat samanlaisia, osakkaat. Osakkaat valitsevat sellaisen hallituksen kuin itsekin ovat, eli mikään ei muutu, tulee vain nuorempi versio nuijista johtoon.
- Anonyymi
Lähdin toimesta itseni toimesta.
- Anonyymi
Yhteys aluehallintovirastoon ja saattakaa valehtelija rikosoikeudelliseen vastuuseen. Pj ja koko hallitus on luottamustehtävässä, jossa vaatimuksena on ehdoton rehellisyys.
- Anonyymi
Tämä ei yllätä ketään kts. Video >> hallitusta ja puheenjohtajaa viedään 100-0 https://youtu.be/USw59X5PwC0?si=zU_xw9OcAU7A9wXt
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2824751Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k502959Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78961