Oli huikea tehdä isämmaallinen velvollisuus äänestää Puolustus voimien Ylipäällikköä meidän seuraavaksi ressaksi! Hän pistää suvakit kuriin ja tekee suomesta Sotilaallisen kurin maan jossa ei ole tilaa heikoille lenkeille !!
Ennakko iänestin Mestaria!
26
241
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Halla-ahoa tarkoitat, hän on sivari. Ei mahda puolusvoimat järin luottaa näihin käpykaatilaisiin.
- Anonyymi
ei siareita presidentinlinnaan... ei sivareita minnekkään....
- Anonyymi
"Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.
Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila,
...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu kremlin trolli kyseessä.
- Anonyymi
Puolustusvoimain heikoin lenkki on Halla-aho.
- Anonyymi
En tiedä itkiskö vai nauraisko noille persuille. Toivottavasti hallituksemme ei hirveästi leikkaa peruskoulutuksesta.
- Anonyymi
Typerä kysymys ihmiseltä joka ITKEE persujen perään 18-22h/365vrk vuodessa...
ps.
Avaatko hiukan persuista pihalle potkittu äärioikeistolainen minkä hallituksen sinä kelpuuttaisit maahanmuuttokriittisen oikeistohallituksen tilalle kun sen eroa päivittäin vaadit? Vastaa jos olet mies vai oletko sensuurin taakse piiloutuva trolli?"
- Anonyymi
Persut maalittaa par aikaa Ylen johtajaa. Mielestäni on päivän selvää, että asiaan on Mestarin siunaus -> Ei voi äänestää Mestaria.
- Anonyymi
Totta kait sinä persuista pihalle potkittu natsi et Halla-ahoa äänestä mutta miksi sinun pitää keksiä niin naurettavia tekosyitä sille? Vaikka kaikki tietää ettet äänestä persuja sen takia että ne potki sinunkaltaiset rotuopin julistajat itkemään katkerina suoli24 palstoille teidän sinimustien oman toiminnan mennessä muniin puhalteluksi. Ilman että pääsette valtamedian vainon kohteiksi persujen tavoin vaikka mitä tekisitte.
- Anonyymi
Oletko ylpeä maanpetturi,aloittaja? Tallasit maahan isänmaan ja suomen tulevaisuuden.
- Anonyymi
ps. Eikö ole mielenkiintoista ap kuinka kaikki viestisi kaikilla s24 palstoilla joissa vttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse, säilyy sensuuriltasi? Kaikkien viestien kadotessa joissa se todetaan.. 😂😂
- Anonyymi
Minä vladimir putinia🤫
- Anonyymi
Se on sama asia, yhteiseen laariin sellaiset äänet ropisee ...
- Anonyymi
Kyllä huonohipiäinen sivarikin voi kelvata pressaksi, jos harrastaa rata-ammuntaa. Johtajan Ainesta, Kyllkä!
- Anonyymi
Miehen pitää olla sanansa mittainen ja jos ei ole, ei ole äänen arvoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen pitää olla sanansa mittainen ja jos ei ole, ei ole äänen arvoinen.
Kuka kautta mikä sinä miehisyydestä olet mitään puhumaan sinimustien puskista huuteleva miesoletettu? Laita hame päällesi ap..
- Anonyymi
ps
Eikö ole mielenkiintoista vttuile persuille ylläpidon suojeluksessa palstan natsikorttia persujen suuntaan heiluttava rotuoppia julistava antipersuluotsi kuinka SUOMI24 PALSTOILTA KATOAA KAIKKI VIESTIT JOISSA JAUHOTETAAN PERSUISTA PIHALLE POTKITTU KREMLIN NATSITROLLI?
- Anonyymi
Kirjoitit lippuun, että jus-si? Hyvä!
- Anonyymi
En usko settä olet äänestänyt vielä yhtään missään yhtään ketään.
Sillä vuoden 2024 Suomen presidentinvaalien ennakkoäänestys kotimaassa ja ulkomailla alkaa vasta keskiviikkona 17.1.2024 klo.9.00.
Mutta minä nyt soitin sinulle jo ambulanssin ihan varmuuden vuoksi.- Anonyymi
älä lyö lyötyä.
- Anonyymi
Minä trumputin Jussia.
- Anonyymi
Täällä Moskovassa voi jo äänestää Halla-ahoh
- Anonyymi
Master! Master!
Where's the Dreams that I've been after?
Master! Master!
You promised only Lieees... - Anonyymi
missä äänesti?
- Anonyymi
Esson baarin vessassa.
- Anonyymi
Minä en äänestänyt mestaria vaan Vornasta.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199