https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ministerion-virkamies-toivoo-keskustelua-ulkomaalaisten-opiskelijoiden-haalimisesta-%e2%80%92-onko-jarkeva
Kerrankin on virkamiehellä selkärankaa sanoa ja kyseenalaistaa asioita.
JEDUN OPISKELIJAHAALINTA
10
510
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeassa olet. Miksi meidän pitäisi kouluttaa vihamielisen ja meille jatkuvia uhkauksia esittävän maan kansalaisia omilla verorahoillamme.
- Anonyymi
JEDUN pitää selkeästi monipuolistaa tarjontaa Oulaisissa. Tarvitaan täällä muitakin kuin vain sote-henkilöitä. Muiden kuntien JEDUT kyllä tarjoaa tutkintoja monipuolisesti. Olisiko aika laittaa tulosvaatimuksia vastuussa oleville, taidetaan tehdä hommaa vain leivästä! Kehittäminen on unohtunut totaalisesti.
- Anonyymi
Aivan turhaa rakentaa uutta koulua Kalajoelle. Opetustilat näyttää olevan kuvissa vanhat, homeessa, sädesienen valloittamat ja vesivahingoista kärsineet rakennukset jätetään käyttöön - Kalajoen valtuustolle vai kaupungin hallitukselle?
- Anonyymi
Eijän tuolla mitään ole vuosiin opetettu.
- Anonyymi
Näln 16 vuotiaille kosseille omaehtoinen itseopiskelu sehän nyt jokainen tajuaa ettei ne mitään opi eikä opiskele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näln 16 vuotiaille kosseille omaehtoinen itseopiskelu sehän nyt jokainen tajuaa ettei ne mitään opi eikä opiskele.
Sanopa muuta. On myös aika pelottava ajatus, jos vaikka sähkötyöt tekee ammattikoulussa itseohjautununeesti opintonsa suorittanut sähkömies.
- Anonyymi
Olen itseopiskellut hitsari ja 5tulee milloin vain
- Anonyymi
Paljon mahdollista, sähkö hommissa vaan ois hyvä tietää miten kytkee ja mihin, sun hitsaushommien vuoksi kukaan ei voi kuolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon mahdollista, sähkö hommissa vaan ois hyvä tietää miten kytkee ja mihin, sun hitsaushommien vuoksi kukaan ei voi kuolla.
Tarkista tietosi, laivatkin tehdään hitsaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkista tietosi, laivatkin tehdään hitsaamalla.
Juu totta jos noin ajatellaan, mutta eihän sun vitosen sauma voi pettää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562