Tietääkö kukaan kertoa mistä ja miten saa tohmiksella liikuntatoimen suksia lainaan?
Sukset lainaan..
9
498
Vastaukset
- Anonyymi
liikuntahallilta saa kuulema lainasuksia...lisätietoa tohmajärven nettisivuilta :)
- Anonyymi
30.01.2023
Suksikirjasto on avattu Liikuntahallille
Nyt pääsee Tohmajärvellä hiihtelemään vaikka ei omistaisi suksia. Liikuntahallille, Kirkkotie 10c, on avattu suksikirjasto, josta voi lainata luistelu- tai perinteisenhiihdon sukset, monot ja sauvat. Suksikirjasto on avoinna arkisin klo 14-20, perjantaisin sukset voi lainata viikonlopuksi. - Anonyymi
En tiijä missään muualla suomessa tällaista suksikirjastoa...onko muualla..tietääkö kukaan?
- Anonyymi
Espoossa saa kans lainattua suksia ilmaiseksi Murtsikkakirjastosta..lisätietoja löytyy googlettamalla netistä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espoossa saa kans lainattua suksia ilmaiseksi Murtsikkakirjastosta..lisätietoja löytyy googlettamalla netistä :)
Siellä sauvat kuuluu hintaan.
- Anonyymi
niin kuuluu Tohmajärvelläkin ja monot samaan lainaan...eikä maksa mitään! Hyvää palvelua kunnan puolelta ja Espoossa hiihtoseuran :)
- Anonyymi
Eipä ollu tietotettu.
Miula jäi sommat pihhaa,
sit mänt lunta hihhaa.
Alako ryvittämmää sekä nuhassa pisasin tovin.
Sittenpä olikin veltto jäseneni kovin.
Otapa nyt pikaisesti käteen
järki,
pane minkä enimmin ennätät eteen vehkeen
kärki,
silloin suihkii sauva kuin myös suksi.
Etkä pitkin enää lenkillä kuksi.
- Anonyymi
johan sulla rupes runosuoni sykkimään eto suksenlainauksen vuoksi..hyvää jatkoa vaan sinne :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734